صفحه 236 از 319 نخستنخست ... 136 186 226 232 233 234 235 236 237 238 239 240 246 286 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 2,351 تا 2,360 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #2351
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    سلام آقای قاسمی
    من هفته قبل یه دوربین 60 دی کنن خریدم که به گفته فروشنده آکبند بود ولی با روشهایی که از همین فروم یاد گرفتم(گذاشتن در لنز و سرعت پائین و .... ) وقتی امتحانش کردم سه تا نقطه سفید و 47 تا نقطه قرمز داره که من فکر میکنم اینا یعنی پیکسل سوخته
    بعد شک کردم که نکنه دوربین آکبند نباشه ولی با نرم افزار 40d shutter count نتونستم تعداد شات دوربین رو دربیارم یعنی در قسمت eos utility کپی کردم ولی ارور میده
    اگه میشه راهنمائیم کنید
    1-چطور میتونم تعداد شات رو مشخص کنم
    2-اگه این پیکسل ها سوخته باشه آیا میتونم دوربین را پس بدهم
    3-آیا ممکنه من با 30-40 تا عکس معمولی(یعنی بدون سرعت پائین یا حساسیت بالا ...)باعث شده باشم این پیکسل ها بسوزه
    مرسی از جوابتون پیشاپیش

  2. #2352
    كاربر همراه mostafa_1366 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2013
    محل سکونت
    DEZFOUL
    نوشته ها
    479
    تشکر شده
    1160
    تشکر کرده
    2646

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم مصطفی
    با عرض سلام و پوزش فراوان در تاخیر پاسخ
    با تشکر از شما جهت خرید محصولتان با گارانتی ایده ال دوربین
    دوست باید به عرض برسانم با دقت به تاریخ قید شده و همچنین هولوگرام از اورجینال بودن باطری مطمین شوید .تایید میشود این باطری با عکس ارسال شده اورجینال میباشد .چنانچه در مقدار بازدهی و همچنین عدم کارایی دچار مشکل شدید به بخش فنی ایده ال دوربین مراجعه تا پس از تایید نسبت به تعویض اقدام شود
    با تشکر بخش فنی تعیمرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    سلام آقای قاسمی
    ممنون بابت پاسخگوییتون
    باتری مذکور ظاهرا مشکل داشت(با 5 بار شارژ و رعایت تمام اصول صرفه جویی باتری نهایتا 250 شات تونستم بگیرم) و فروشگاه دیجیکالا هم با وجود اینکه مدت تعهدشان به اتمام رسیده بود باتری بنده رو تعویض کردند.
    عکس باتری رو میزارم مشاهده میکنید که کاملا با باتری قبلی فرق میکنه و شبیه باتری های اصلی هست که تصویرشون توی اینترنت موجوده ولی باتری قبلی رو بنده هرچی تو سایتهای مختلف گشتم حتی با باتری یکی دونفر از دوستان که همین مدل دوربین رو از دیجیکالا خریده بودند مقایسه کردم کاملا فرق داشت.


    راستی یه سوال دیگه. کارت گارانتی و بیمه ای که به من دادند روش شماره سریال دوربین رو ننوشته.فقط مهر فروشگاه و تاریخ خرید داره قسمت مربوط به شرکت رو حدود سه هفته پیش خودم پر کردم و فرستادم به ادرس شرکت. میخواستم بدونم مشکلی نداره. توی سایت tamir.ir هم اطلاعات دوربین رو ثبت کردم. برای صدور شناسنامه دورببین چیکار باید بکنیم.
    خیلی ممنون
    ویرایش توسط mostafa_1366 : Saturday 12 July 2014 در ساعت 11:49 دلیل: سوال
    nikon D5200+18-55+50/1.8 G+ 18-105

  3. #2353
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    2
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    با عرض سلام

    من قصد خرید لنز 18-200 کنون را دارم ولی چیزی که باعث نگرانی من شده این هستش که
    تعداد خیلی زیادی از استفاده کننده های این لنز از این شکایت داشتن بعد از مدتی استفاده
    رینگ زوم شل میشه و وقتی دوربین رو به پایین گرفته میشه دوربین فوکوس میکنه و باعث
    اعصاب خوردی میشه آیا همچین چیزی حقیقت داره و شما موردی داشتید؟

  4. #2354
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    سلام ممنون میشم ادرس تعمیرگاه برام بفرستید

  5. #2355
    Forum Moderator Dariush Chegini آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2011
    نوشته ها
    3,625
    تشکر شده
    17530
    تشکر کرده
    20782

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط عسلک نمایش پست ها
    سلام ممنون میشم ادرس تعمیرگاه برام بفرستید
    تهران-خيابان جمهوري- مابين حافظ و وليعصر- ساختمان آلمينيوم- طبقه 11 - تعميرگاه مركزي دوربين

  6. #2356
    كاربر آشنا k200 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2013
    نوشته ها
    47
    تشکر شده
    15
    تشکر کرده
    190

    پیش فرض

    سلام و عرض ادب خدمت آقای قاسمی، همانطور که قبلا باهاتون صحبت کرده بودم میخاستم دوربینم(sx40 hs) رو که یه مشکل جزئی در لنزش داره رو حضوری بیارم تعمیرگاه، میخاستم بپرسم اگه من صبح تحویل تعمیرگاه بدم همان رو مشکلش حل میشه تا من بتونم برگردم شهرستان؟ تشکر

  7. #2357
    كاربر آشنا m-r-r آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    47
    تشکر شده
    19
    تشکر کرده
    32

    پیش فرض

    یک دوربین Fuji HS20 دارم که حدود 3.5 ساله دارم ازش استفاده میکنم و یه سری ایرادات؛ LCD اون بر اثر ضربه از داخل شکسته و زمانی که روشنش میکنم، یه خط وسط اون دیده میشه. پنل بیرونی کاملا سالم هست و LCD داخل اون شکسته. آیا قابل تعویض هست ؟

    قسمت پیچی شاسی دوربین که به سه پایه متثل میشه هم شکسته، منظور همون قسمتی هست که پیچ مربوط به سه پایه بهش بسته میشه؛ دوتا پیچ کنارش هست و ظاهرا قابل تعویضه، آیا امکان تعویض اون هم وجود داره ؟

    قسمت های چرمی (پلاستیک های زیبا کننده بدنه دوربین) در حال جدا شدن هستن، آیا قابل فیکس شدن مثل روز اول هستند ؟

    دکمه پاور (روشن/خاموش) گاهی اوقات خیلی سفت میشه، به نظر میرسه گرد و غبار رفته باشه زیرش، قابل تعمیر هست ؟

    هزینه موراد بالا چقدر میشه و بصورت میانگین چند روز زمان میبره تا دوربین تعمیر بشه ؟
    متشکرم.

  8. #2358
    كاربر همراه MEHRDAD.D آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2012
    نوشته ها
    462
    تشکر شده
    791
    تشکر کرده
    3379

    پیش فرض

    با سلام
    جناب قاسمی بنده اقدام به خرید دو دستگاه دوربین canon eos 70d+18-135stm و canon eos 60d+18-135 نمودم با گارانتی ایده آل
    گارانتی ها رو علاوه بر ثبت در سایت به صورت پستی هم ارسال کردم.
    داخل سایت هم برای صدور شناسنامه مالکیت و کارت VIP اقدام کردم ولی الان بعد از 2 ماه هیچ کدوم به دستم نرسیده.
    خواستم ببینم برای صدور کارت ها چه اقدامی باید انجام بدم ؟
    Mehrdad Dehkordi
    Nikon D750+Sigma Art 85mm , Nikkor 24-120G ED

  9. #2359
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amirnasiri نمایش پست ها
    با سلام خدمت آقای قاسمی عزیز. ببخشید دوربین من پیکسل سوخته زیادی پیدا کرده دفه قبل ازتون سوال کردم گفتیم برای اعضای سایت عکاسی این کارو رایگان انجام میدین ولی به عات مشکلی من نمیتونم تهران بیام میشه دوربین رو براتون ارسال کنم؟ و این اینکه داخا بسته بنویسیم که از اعضای سایت عکاسی هستیم؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنید
    دوست عزیزم امیر
    سلام پوزش بسیار فراوان از شما دوست عزیزم .
    خوشحال میشوم برای شما عضو محترم سایت عکاسی کاری انجام گردد لطفا دوربین مزبور ارسال و حتما قید فرمایید از اعضای محترم سایت هستید تا به صورت کاملا رایگان انجام گردد. مسول بخش شهرستانها سرکار خانم جنتی میباشد هماهنگی لازم انجام گردید.
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  10. #2360
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan1 نمایش پست ها
    با سلام
    تقریبا 4 ماه میشه nikon d3200 را از فروشگاه پیکسل خريداري کردم...و وقت نشده با این دوربین زیاد عکاسی کنم , همچنین تا به حال در محيط خانه يا محیط کم نور با اين دوربين عکاسي نکردم ...تقریبا 2 ماه پيش در خانه و نور مناسب عکاسي کردم که متوجه شدم يک خط افقي و یک نقطه سفید در بالا عکسها ظاهر ميشود، در نور کم نيز اين نوار افقي و نقطه سفید خيلي محسوس تر ديده میشد.(دوربين و لنز نه ضربه اي خورده است نه خاک يا جسم خارجي وارد لنز يا دوربين شده است)
    با مراجعه به عکسهای که از روز اول با دوربین گرفته بودم متوجه شدم این خط و پیکسل سفید رنگ در تمام عکسها موجود بوده ولی از انجایی که در محیط با نور مناسب و در روز و فضای باز عکاسی کردم متوجه این عیب نشده بودم (کلا زیر 500 شات با این دوربین عکاسی کرده ام و فقط یک بار باطری را شارژ کرده ام که همچنان فول است)
    بعد از متوجه شدن این عیب با فروشگاه پیکسل تماس گرفتم و گفتند باید با گارانتی صحبت کنم...با گارانتی تماس گرفتم و دوربین را با تیپاکس برایشان ارسال و مشکل را بصورت کاملا شفاف به تعمییر کار دوربین (آقای احمدی) و مشاورین مطرح کردم و یک روز در میان پیگیر رفع نقص بودم...بعد از گذشت 3 هفته دوربین را ارسال کردند...دوربین را بلافاصله تست کردم بدون هیچ گونه تغییری مشکل دوربین حل نشده بود!!! بقدری از این موضوع ناراحت بودم که خودم شخصا از تنکابن به تهران و گارانتی ایده ال مراجعه کردم و دوربین را نشانشان دادم
    و عیب دوربین را مجددا خدمت تعمییر کار کامل توضیح دادم و دوربین را نزد ایشان تست کردم تا عیب را ببینند.
    فرمودند اصلا این پیکسل و خط را ندیده اند....(شاید اصلا دوربین چک نشده بود و فکر کردند دوربین گردو خاک گرفته و فقط لنز و بدنه را تمیز کردند) به هر حال دوربین را تحویل بنده دادند و فرمودند تا 45 روز دیگه قطعه دوربین ممکنه بیاد و فعلا شما عکسها رو ادیت کنید، و شماره بنده را گرفتند که اگر قطعه مورد نظر آمد تماس بگیرند.(البته بنده نمیدونم قطعه ای که فرمودند دقیقا چه قطعه ای هستش)

    دوربینی که تو این شرایط مالی سخت 1.600 هزینه کردم و حتی یک عکس سالم هم با ان نگرفته ام و 500 شات هم نخورده است باید عکسهایش را ادیت کنم؟!
    بنده دوربین فوجی داشتم دوربین جدید گرفتم که استفاده بهتری داشته باشم و عکسهای بهتری بگیرم نه اینکه دوربین عکسها معیوب بگیرد و بنده عکسها را یکی یکی ادیت کنم...

    حالا سوال بنده این هستش آیا دوربینی که مشکل داشته و 2 3 ماه از خرید آن میگذرد نباید تعویض بشود؟ اگر هم تعویض نکنند گارانتی مسئول بررسی کامل دوربین و اعلام نقص بصورت دقیق به مشتری و رفع نقص کامل نمیباشد؟ آیا نباید تا رفع نقص در این مدت طولانی دوربین مشابهی در اختیار مشتری قرار بدهند؟
    اگر جواب خیر است پس گارنتی چه مسئولیتی دارد؟فقط رفع گرد و غبار لنز و بدنه؟



    چند نمونه عکس را برايتان ارسال ميکنم
    البته حجم عکسها را بشدت کاهش دادم تا آپلود شود برای همین خط افقی و نقطه سفید رنگ کمی کمرنگ تر دیده میشود ( در عکس با کیفیت اصلی این نوار افقی بسیار قابل رویت تر است.)

    http://nikfarjam.com/nikon/1.JPG
    http://nikfarjam.com/nikon/2.jpg
    http://nikfarjam.com/nikon/3.JPG
    http://nikfarjam.com/nikon/4.JPG
    http://nikfarjam.com/nikon/5.JPG
    http://nikfarjam.com/nikon/6.JPG

    اگر هم تجربه ای در این زمینه دارید ممنون میشم راهنمایی کنید که چرای اصلا این مشکل پیش امده در دوربینی که اکبند خریداری شده
    است و برای رفع این مشکل باید چیکاری انجام دهم تا سریع تر به نتیجه برسم و مشکلم حل شود.
    احسان جان دوست عزیزم
    با عرض سلام و تشکر از خرید دوربین خود با گارانتی ایده ال دوربین و پوزش فراوان در تاخیر پاسخ
    پوزش اینجانب را پذیرا باشید در اولین فرصت دوربین به همراه کپی کارت گارانتی به بخش فنی ارسال و حتما اعلام گردد از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به رفع اشکال اقدام فوری گردد .سرکار خانم خمیس بعنوان سوپروایزر بخش فنی با تلفن 66745700 جهت پیگیریی امور جنابعالی معرفی میگرد
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •