صفحه 58 از 319 نخستنخست ... 8 48 54 55 56 57 58 59 60 61 62 68 108 158 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 571 تا 580 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #571
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ahmadsht نمایش پست ها
    با سلام

    جناب آقاي قاسمي ، مي خواستم بدونم بعد از اتمام تاريخ بيمه دوربين ، آيا امکان تمديد بيمه از سوي تعميرگاه مرکزي وجود دارد يا خير ؟

    با سپاس
    دوست عزیزم اقای شیخ اسلامی
    با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
    بله این امکان وجود دارد که پس از بازدید دوربین مجددا بیمه شما به مدت 1سال تمدید شود .لطفا در اولین فرصت به بخش فنی ایده ال دوربین یا تعمیرگاه مرکزی مراجعه تا نسبت به بیمه اقدام شود
    با تشکر از شما بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین

  2. #572
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Walkman نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما جناب قاسمی

    بنده دوربینم (5DII) را از چند روز این چراغ آبی رنگی که در کلید سمت چپ ویزور(کلید لایو ویو) وجود داره در حالتهای زیر روشن میشه

    - موقع خاموش یا موقع روشن کردن
    - موقعی که کلید فوکوس رو لنز رو بین MF,AF جابجا میکنم
    - موقعی که باطری دوربین را بیرون میارم یا جا میزنم
    - موقعی میخوام لنز رو باز کنم یا ببندم
    - موقعی که میخوام از لایو ویو استفاده کنم

    البته در همه ی این موارد در کسری از ثانیه روشن میشه و باز خاموش میشه

    خواستم بپرسم آیا مشکلی برای دوربینم پیش اومده یا خیر؟!
    چیکار کنم که این مشکل رفع بشه؟؟ یا روشن شدن این چراغ عادیه؟؟

    ضمن اینکه دوربینم امروز صبح به طرف لنز خورد زمین(روی هود لنز فرود اومد) اما تستش کردم هیچ مشکلی نداره

    پیشاپیش ممنون و تشکر......
    دوست عزیزم اقای اقبالی
    با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
    بدون تعارف باید اعلام کنم اشکال زیاد خوبی نیست در بحث سرویس کانن چنانجه دوربین شما اماده ADJباشد این چراغ روشن خواهد بود ودوربین اماده پذیرش دستورات نرم افزاری است .میتوانم اعلام کنم اتصالی در قسمت D.PCBویا درقسمت کنترل DC-DCبوجود اماده است
    خواهشمندم قسمت CLEAR ALL CUSTOM FUNCو قسمت CLEAR SETTING را کاملا ریست کنید امیدورام این اشکال رفع شود چنانچه این
    اشکال رفع نگردید در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین مراجعه تا بوسیله نرم افزار خصوصی کانن نسبت به رفع اشکال اقدام سریع شود منتظر پاسخ شما دوست عزیز هستم .
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین

  3. #573
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط poker نمایش پست ها
    سلام.
    دوربین در حالت وصل به کامپیوتر بوده و در حال انتقال عکسها پس از اتمامش
    توسط نرم افزار یو اس بی ریمو ریجکت کردم ولی کابل یه مدت طولانی احتمالا"4 5 ساعت به دوربین متصل موند و یادم رفت دوربین خاموش کنم.:(
    که صدای قطع شدنش رو شنیدم و الانم با باتری تعداد عکس ها تو نمایشگر دوربین دیده نمیشه وقتی خاموشه و روشن که نمیشه
    باتری هم شارژ نمیشه!!!!!
    چه مشکلی پیش اومده؛راه حلی براش هست؟؟؟؟؟
    دوست عزیزم
    با عرض سلام وتشکر از تماس شما
    ایا دوربین شما در حال حاضر کار می کند .ایا از پر بودن باطری مطمین هستید در ضمن در صورت امکان تلفن خود را پیام خصوصی کنید
    لطفا پاسخ دهید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین

  4. #574
    كاربر بسیار فعال Walkman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2010
    محل سکونت
    کرمان
    نوشته ها
    1,291
    تشکر شده
    6194
    تشکر کرده
    6463

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم اقای اقبالی
    با عرض سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
    بدون تعارف باید اعلام کنم اشکال زیاد خوبی نیست در بحث سرویس کانن چنانجه دوربین شما اماده ADJباشد این چراغ روشن خواهد بود ودوربین اماده پذیرش دستورات نرم افزاری است .میتوانم اعلام کنم اتصالی در قسمت D.PCBویا درقسمت کنترل DC-DCبوجود اماده است
    خواهشمندم قسمت CLEAR ALL CUSTOM FUNCو قسمت CLEAR SETTING را کاملا ریست کنید امیدورام این اشکال رفع شود چنانچه این
    اشکال رفع نگردید در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین مراجعه تا بوسیله نرم افزار خصوصی کانن نسبت به رفع اشکال اقدام سریع شود منتظر پاسخ شما دوست عزیز هستم .
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
    با سلام و تشکر از شما مشکلم حل نشد

    چیکار کنم جناب قاسمی؟؟ آیا اگه بخوام عکس بگیرم براش مشکلی پیش میاد؟؟؟

    آیا دوربین باید باز بشه؟؟ و هزینش چقدر میشه و تحویلش چندروزه است؟؟

    ضمنا بنده کرمان هستم برام مقدور نیست فعلا بیام تعمیرگاه مرکزی، بیمه و گارنتی هم نداره، آیا میشه مشکل رو همینجا رفع کرد یا حتما باید بیاد تعمیرگاه مرکزی؟؟ اگه قرار باشه بیاد تعمیرگاه مرکزی میتونم به نمایندگی کرمانتون(عکاسی بهرنگ) دوربین رو بدم براتون ارسال کنه؟؟

    ممنون و تشکر
    ویرایش توسط Walkman : Thursday 19 May 2011 در ساعت 22:05
    رضا اقبالی www.instagram.com/reza.eqbali

  5. #575
    كاربر آشنا Aramis_312 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2008
    محل سکونت
    Esfahan
    نوشته ها
    68
    تشکر شده
    133
    تشکر کرده
    399

    Arrow

    خوب پس از 1 هفته سکوت آمدم که در مورد پست هفته قبل خودم پاسخگو باشم ...
    قبل از هر چیز از جناب آقای قاسمی رسما و صمیمانه عذر خواهی می کنم. جا داشت قبل از اینکه این مطلب را به صورت عمومی عنوان کنم با آقای قاسمی تماس می گرفتم یا حد اقل در پیام خصوصی از ایشان سوال می کردم. با این حال خوشحالم که آقای قاسمی خیلی منطقی برخورد کردند و تا جایی که برای ایشان امکان داشت در این مورد کمک کردند و حتی با وجود مشکلات و مشغله کاری بارها در طول هفته اخیر با من تماس تلفنی داشتند و این مسئله را پیگیری میکردند.
    جهت اطلاع دوستانی که این قضیه را پیگیری کرده بودند یا اظهار نظر فرمودند عرض کنم که قضیه از این قرار بود که اصلا دوربین به تعمیرگاه مرکزی نرفته بود و مدیریت فروشگاه نتوانست هیچ مدرکی مبنی بر فرستادن دوربین به تعمیرگاه مرکزی ارائه کند. در اصل این مورد ناشی از غفلت مدیریت فروشگاه اصفهان و سوء استفاده یکی از کارمندان این فروشگاه از موقعیت موجود بوده است که این مسئله را به وجود آورد و بنده را در چنین موقعیت سختی قرار داد. البته موضوع به همین راحتی و سرعتی که در بالا توضیح دادم نبود.
    الا ای حال امیدوارم که از این دست اتفاقات برای هیچکدام از اعضای محترم سایت عکاسی پیش نیاید و هیچگاه در چنین موقعیت هایی گرفتار نشوند. چون تجربه چنین موقعیتی اصلا خوشایند نیست.
    و در پایان از آقای قاسمی تشکر می کنم که موقعیت من رو درک کردند و پیگیر این موضوع بودند.
    ارادتمند جامعه عکاسی ایران
    سید علی هاشمی نیا
    بامداد سی ام اردیبهشت هزار و سیصد و نود
    سیّد علی هاشمی نیا
    SONY α7 III + SONY FE 24-105 F/4 G OSS + Godox V860IIS + Godox X1S + Godox AD600BM + Case LOGIC XNSLR-4

  6. #576
    كاربر فعال M. Beyrami آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2009
    محل سکونت
    iran.astara
    نوشته ها
    635
    تشکر شده
    2853
    تشکر کرده
    9860

    Smile

    تکراری .شرمنده
    ویرایش توسط M. Beyrami : Friday 20 May 2011 در ساعت 12:12
    مسعود بیرامی
    Jhowan photography

  7. #577
    كاربر فعال M. Beyrami آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2009
    محل سکونت
    iran.astara
    نوشته ها
    635
    تشکر شده
    2853
    تشکر کرده
    9860

    Smile

    نقل قول نوشته اصلی توسط 350 نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز
    اینا که میخوام بگم نظر شخصی منه و دفاع از کسی یا شرکتی نیست.
    در مورد 2800 شاتی که زده شده بعید میدونم کسی تو تعمیر گاه مرکزی بشینه شات بزنه یا دوربین اجاره بده و ....
    درضمن اگه این کاربا فرض محال شده باشه تعمیرگاه مرکزی با تجهیزاتی که داره براحتی میتونه شات های زده شده توسط دوربین رو 0 یا احتمالا هر عدد دیگه ای تنظیم کنه.(اگه اشتباه میکنم بگید!؟)
    خط و خش رو نمیدونم ولی احتمال اینکه دوربین شما تو نمایندگی اصفهان این اتفاقات براش افتاده باشه خیلی بیشتره.
    ممنون
    بنده که عرض کردم ...
    ولی دوستان ناراحت شدن
    مسعود بیرامی
    Jhowan photography

  8. #578
    كاربر آشنا pooria-ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2011
    نوشته ها
    60
    تشکر شده
    17
    تشکر کرده
    74

    پیش فرض

    سلام و خسته نباشید خدمت آقای قاسمی عزیز

    من 3-4 صفحه پیش در مورد لنز SX210 از خدمتتون سوال کردم ، که موقع zoom out صدا میداد،فرمودین که ببرم تعمیرگاه
    تشکر بابت ابنکه پرسنل زحمت کش شما با لطف و گشاده رویی فراوان دوربین من رو تعمیر کزدن و کاملا صدا قطع شد
    اما یه انتقاد،دوربین بنده هم بیمه داره و هم گارانتی
    آیا منطقی هستش که با وجود ضمانت نامه برای انجام تعمیرات از مشتری فرانشیز دریافت بشه ؟ در هنگامی که فقط بیمه باشه دریافت فرانشیز کاملا صحیحه،اما مگر نه اینکه ضمانت نامه تا موقعی که ایراد وارده در اثر ضربه یا اشکالات فیزیکی نباشه باید کلیه خدمات رو بصورت رایگان انجام بده ؟

    البته در مورد بنده فرانشیزی دریافت نشد با لطفی که پرسنل شما داشتن،اما خواستم دلیل این مساله رو بدونم

    با تشکر از شما

  9. #579
    كاربر بسیار فعال Walkman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2010
    محل سکونت
    کرمان
    نوشته ها
    1,291
    تشکر شده
    6194
    تشکر کرده
    6463

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Walkman نمایش پست ها
    با سلام و تشکر از شما مشکلم حل نشد

    چیکار کنم جناب قاسمی؟؟ آیا اگه بخوام عکس بگیرم براش مشکلی پیش میاد؟؟؟

    آیا دوربین باید باز بشه؟؟ و هزینش چقدر میشه و تحویلش چندروزه است؟؟

    ضمنا بنده کرمان هستم برام مقدور نیست فعلا بیام تعمیرگاه مرکزی، بیمه و گارنتی هم نداره، آیا میشه مشکل رو همینجا رفع کرد یا حتما باید بیاد تعمیرگاه مرکزی؟؟ اگه قرار باشه بیاد تعمیرگاه مرکزی میتونم به نمایندگی کرمانتون(عکاسی بهرنگ) دوربین رو بدم براتون ارسال کنه؟؟

    ممنون و تشکر
    ببخشید هی پست میزنم، در تکمیل این پستم، سواله دیگه ای هم بود

    میتونم بدمش به یه عکاسی تو شهره خودمون (آشناست) که ارسالش کنه تعمیرگاه مرکزی؟؟

    ممنون
    رضا اقبالی www.instagram.com/reza.eqbali

  10. #580
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Walkman نمایش پست ها
    ببخشید هی پست میزنم، در تکمیل این پستم، سواله دیگه ای هم بود

    میتونم بدمش به یه عکاسی تو شهره خودمون (آشناست) که ارسالش کنه تعمیرگاه مرکزی؟؟

    ممنون
    دوست عزیزم اقای اقبالی
    با عرض سلام وشرمندگی و پوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    دوست عزیز با اقای شیخ بهایی هماهنگ شد لطفا در اولین فرصت نسبت به تحویل ان به عکاسی بهرنگ اقدام شود تا بلافاصله نسبت به رفع اشکال اقدام سریع شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین

صفحه 58 از 319 نخستنخست ... 8 48 54 55 56 57 58 59 60 61 62 68 108 158 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •