نوشته اصلی توسط
pooria-ir
سلام و خسته نباشید خدمت آقای قاسمی عزیز
من 3-4 صفحه پیش در مورد لنز SX210 از خدمتتون سوال کردم ، که موقع zoom out صدا میداد،فرمودین که ببرم تعمیرگاه
تشکر بابت ابنکه پرسنل زحمت کش شما با لطف و گشاده رویی فراوان دوربین من رو تعمیر کزدن و کاملا صدا قطع شد
اما یه انتقاد،دوربین بنده هم بیمه داره و هم گارانتی
آیا منطقی هستش که با وجود ضمانت نامه برای انجام تعمیرات از مشتری فرانشیز دریافت بشه ؟ در هنگامی که فقط بیمه باشه دریافت فرانشیز کاملا صحیحه،اما مگر نه اینکه ضمانت نامه تا موقعی که ایراد وارده در اثر ضربه یا اشکالات فیزیکی نباشه باید کلیه خدمات رو بصورت رایگان انجام بده ؟
با تشکر از شما