سلام جناب قاسمی
لنز Canon 70-200 f/4 is من در حادثه ای آسیب دید و برای استفاده از خدمات بیمه اون رو در تاریخ 90/3/21دفتر میدان هفت تیر ایده ال بردم.(شماره قبض 15000)
مدتی زمان برد تا اعلام کردند که لنز قابل تعمیر نیست و باید به بیمه بره که خسارتش رو بگیرم.
چندین بار تاریخی به من اعلام شد ولی وقتی در تاریخ اعلام شده تماس میگرفتم میگفتند که نه خبری نیست و باید صبر کنید.
آخرین بار به من گفتند که مبلغ خسارت لنز شما با چکهای تاریخ 5 مرداد میاد و شما ششم تماس بگیرید برای دریافت خسارت.
ششم تماس گرفتم که گفتند مسئولش خانم ... نیستند و شما 8هشتم تماس بگیرید.
هشتم زنگ زدم ولی خانم مسئول کلا حرف قبلی رو نفی کردند و گفتند چنین چیزی نگفتند و من آخر این هفته تماس بگیریم تا مشخص بشه که تازه چه مبلغی قرار هست برای خسارت پرداخت بشه!در مورد تاریخ پرداخت هم چیزی نگفتند!
در پاسخ سوال من هم که گفتم تو تبلیغات شرکت اعلام شده بود که 85% مبلغ بیمه به عنوان خسارت پرداخت میشه فرمودند که اینطور نیست و بیمه 70 تا 85% مبلغ بیمه رو (احتمالا هر چقدر که خوششون بیاد) رو به عنوان خسارت پرداخت میکنند!
از اونجا که این لنز وسیله کار من هست و به شدت بهش نیاز دارم ممنون میشم پیگیری بفرمایید.
با تشکر