صفحه 61 از 61 نخستنخست ... 11 51 57 58 59 60 61
نمایش نتایج : از شماره 601 تا 608 , از مجموع 608
Like Tree992تشکر

موضوع: فیلمبرداری با دوربین های Dslr

  1. #601
    كاربر ويژه kiavash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2011
    نوشته ها
    2,113
    تشکر شده
    9337
    تشکر کرده
    8625

  2. #602
    كاربر ويژه Anoosh-Em آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2009
    نوشته ها
    2,345
    تشکر شده
    13967
    تشکر کرده
    12177

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehrdad-PL نمایش پست ها
    در مورد فیلمبرداری به نظرم بحث کیفیت در دوربین های سنسور دار نسل حاضر آنچنان مطرح نیست که بحث فول فریم و یا کراپدار بودن مطرح باشه و همه اونها توانایی ارائه رزلوشن و کیفیت مورد نیاز رو دارن .
    اما در دوربینهای Dslr مواردی مثل ویزور الکترونیک ، لرزه گیر روی سنسور، در برخی موارد فوکس اتومات سریع ، پردازنده قوی ، کدک مناسب . توانایی استفاده از تمام سطح سنسور وجود لنز های مناسب و مواردی از این دست میتونه تعیین کننده باشه و لزوما کمپانی ها خودشون رو ملزم به ارائه همه این امکانات در یک DSLR نمیکنن .
    و اما ضعف بزرگ
    رولینگ شاتر و ضعف ذاتی CMOS ها در این زمینه برای فیلمبرداری
    و جایی برای عرض اندام دوربین های حرفه ای فیلمبرداری .
    ارادتمند

    درود

    حقیقتا درست میفرمایید اما نکته دیگری که سنسور های فول فریم رو یا سنسور های بزرگتر رو انتخاب موجه پروژه های سینمایی میکند اولویت عمق میدان کمتر و کنترل بهتر عمق میدان است:

    فایل پیوست 82910


    متاسفانه دوستان دقت در موضوع ندارند فقط میخواهندیک پا داشتن مرغشان را ثابت کنند تا جایی که صورت مسئله رو فراموش میکنند.

    موضوع این نیست که با سنسور کراپ کسی آیا پروزه ای ساخته یا خیر من حتی مثال گوشی موبایل N90 نوکیا رو هم مثال زدم .

    این تاپیک یک دوربین فوجی کراپدار است و بنده هم راجب اون صحت کردم آنکه چقدر طراحی افتضاحی دارد. و اینکه چقدر قیمت گذاری اش در مقایسه با باقی کراپدار ها تخیلی است.


    پاینده باشید
    تصاویر پیوست شده تصاویر پیوست شده
    • نوع فایل: jpg fv.jpg‏ (75.8 کیلو بایت, 97 بازدید)
    Mehrdad-PL تشکر می‌کند.

  3. #603
    Forum Moderator کوروش آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2011
    نوشته ها
    2,641
    تشکر شده
    18201
    تشکر کرده
    12839

    پیش فرض

    انوش عزیز. نازیبا یا زشت بودن یک بدنه امری سلیقه‌ای‌ست. شاید کسی یک بدنه را نازیبا بداند ولی دیگری خیلی هم زیبا. ( هرچند طراحی‌های فوجی همیشه بهترین جوایز طراحی را گرفته‌اند).
    اما این که گفتید ناکامل است را متوجه نشدم. می‌شه بدانم چه امکاناتی یا ویژگی‌هایی باید می‌داشت که ندارد؟

    ضمنا در فیلم‌برداری 4K در سنسور فول‌فریم همه‌ی سایز سنسور مورد استفاده نیست . و کراپی از سایز سنسور استفاده می‌شود:

    فایل پیوست 82911

    ضمن این‌که با یک اف استاپ بازتر در سنسور کراپ شما به همان عمق میدان فول‌فریم می‌رسید. دوستان من از لنز ۲۰۰-۷۰ اف ۲.۸ استفاده کرده‌اند روی فول‌فریم و در یگی از ۸۵ اف ۱.۸ عمق میدان یکی‌است.
    https://www.imaging-resource.com/PRO.../sony-a7sA.HTM


    در پست قبلی هم گفتم مقایسه‌های حرفه‌ای بسیاری انجام شده که در یوتیوب هم هست، که تصویر سنسور کوچک‌تر GH5 از سنسور فول‌فریم سونی A7 III شارپ‌تر و بهتر است.
    تصاویر پیوست شده تصاویر پیوست شده
    Mehrdad-PL و 47amir تشکر می‌کنند.

  4. #604
    كاربر همراه diamont آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2007
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    143
    تشکر شده
    812
    تشکر کرده
    203

    پیش فرض

    با نهایت احترام نظر جناب انوش رو احساسی میبینم و بسیار به دور از منطق .
    اولا بسیاری از دوربین های حرفه ای سینما قطع سنسورشون سوپر ۳۵ هست (همان هاف فریم خودمان) من جمله sony fs7 که در کشور خودمون بسیار فراوان در پروژه ها ی سینمایی استفاده میشه و یا red epic که قاعدتا مستحضر حضورتون هست
    ثانیا مگر شما چقدر با دوربین های فوجی کار کردید که اینطور میکوبیدش ، من به عنوان یوزری که تقریبا با اکثر دوربین های موجود در بازار کار کردم و سالها از فول فریم های کنون استفاده میکردم به طور قاطع خدمتتون عرض میکنم کاملا در اشتباهید . و هر وقت هم مایل باشید میتونم در خدمتتون باشم جهت مقایسه ی عملی با نیکون های شما
    این دوربین به نظرم هر انچه که باید و میتوانست راشته باشد دارد و مهمترین قابلیتش داشتن امکان ضبط f-log روی مموری است و صد البته لرزشگیر ۵ محوره
    47amir تشکر می‌کند.
    mj Nourmohammadi
    fuji xt2+ fuji x pro2+fuji x pro1+fuji x100+ fujinon 14 f:2.8+fuji 18 f:2 +fuji 23 f:1.4 + fuji 27 f:2,8 + fuji 35 f:1.4 + fuji 56 nf:1.2 + fuji 90 f:2 + fuji 18-55 f:2,8-4



  5. #605
    كاربر همراه diamont آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2007
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    143
    تشکر شده
    812
    تشکر کرده
    203

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Anoosh-Em نمایش پست ها
    درود

    حقیقتا درست میفرمایید اما نکته دیگری که سنسور های فول فریم رو یا سنسور های بزرگتر رو انتخاب موجه پروژه های سینمایی میکند اولویت عمق میدان کمتر و کنترل بهتر عمق میدان است:

    فایل پیوست 82910


    متاسفانه دوستان دقت در موضوع ندارند فقط میخواهندیک پا داشتن مرغشان را ثابت کنند تا جایی که صورت مسئله رو فراموش میکنند.

    موضوع این نیست که با سنسور کراپ کسی آیا پروزه ای ساخته یا خیر من حتی مثال گوشی موبایل N90 نوکیا رو هم مثال زدم .

    این تاپیک یک دوربین فوجی کراپدار است و بنده هم راجب اون صحت کردم آنکه چقدر طراحی افتضاحی دارد. و اینکه چقدر قیمت گذاری اش در مقایسه با باقی کراپدار ها تخیلی است.


    پاینده باشید
    در مورد عمق میدان هم که آنچه از صحبت هاتون مسلمه تا به حال با لنز های سینمایی کار نکردید ، عمق میدان در سینما بسیار متفاوت از آنچیزی ست که در عکاسی ست . مثلا لنزهای مستر پرایم یا سی پی ۲ زایس در دیافی مثل ۲،۱ عمق میدانی مشابه با دیاف ۸ در لنزهای عکاسی میدهند که خب این به دلیل جنس تصویر سینماست . کافیه یه سرچ کوچیک در مورد این لنزهایی که عرض کردم و یا باقی لنرهای جدی سینما داشته باشید . ( البته پر واضحه که اسباب بازی های سینمایی گونه سامیانگ و کنون و امثالهم مورد نظر نیستند)
    47amir تشکر می‌کند.
    mj Nourmohammadi
    fuji xt2+ fuji x pro2+fuji x pro1+fuji x100+ fujinon 14 f:2.8+fuji 18 f:2 +fuji 23 f:1.4 + fuji 27 f:2,8 + fuji 35 f:1.4 + fuji 56 nf:1.2 + fuji 90 f:2 + fuji 18-55 f:2,8-4

  6. #606
    كاربر ويژه kiavash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2011
    نوشته ها
    2,113
    تشکر شده
    9337
    تشکر کرده
    8625

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Anoosh-Em نمایش پست ها
    درود

    حقیقتا درست میفرمایید اما نکته دیگری که سنسور های فول فریم رو یا سنسور های بزرگتر رو انتخاب موجه پروژه های سینمایی میکند اولویت عمق میدان کمتر و کنترل بهتر عمق میدان است:

    فایل پیوست 82910


    متاسفانه دوستان دقت در موضوع ندارند فقط میخواهندیک پا داشتن مرغشان را ثابت کنند تا جایی که صورت مسئله رو فراموش میکنند.

    موضوع این نیست که با سنسور کراپ کسی آیا پروزه ای ساخته یا خیر من حتی مثال گوشی موبایل N90 نوکیا رو هم مثال زدم .

    این تاپیک یک دوربین فوجی کراپدار است و بنده هم راجب اون صحت کردم آنکه چقدر طراحی افتضاحی دارد. و اینکه چقدر قیمت گذاری اش در مقایسه با باقی کراپدار ها تخیلی است.


    پاینده باشید
    انوش جان فکر میکنم بنده مثالم را نبایدبدون توضیح میگذاشتم .ودچار سوء تفاهم شدیم . وفکر میکنم حرف شما همین باشد که چه کسی برای چه کاربردی چه گجتی نیاز دارد. این دوربین هم ممکن است مناسب حال وکار برخی باشد یا برای برخی امور به کارنیاید. فکر نمیکنم منظورشما هم چیزی بجراین باشد.

  7. #607
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    June 2015
    نوشته ها
    109
    تشکر شده
    228
    تشکر کرده
    55

    پیش فرض

    نکته دیگه ای که درباره زیبایی به نظرم رسید تفاوت طرز طلقی فیلم بردارها و عکاسها از زیبایی وسیله است :)

    فایل پیوست 82914
    تصاویر پیوست شده تصاویر پیوست شده
    nDman، کوروش و amir.komeily تشکر می‌کنند.



  8. #608
    كاربر آشنا Amateurism آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2011
    محل سکونت
    خراسان
    نوشته ها
    38
    تشکر شده
    167
    تشکر کرده
    2620

    پیش فرض

    با سلام به دوستان گرامی

    در ضبط فیلم با دوربین Canon 6D آیا می شه صدا رو از این کارت صوتی دریافت کرد؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.
    Canon EOS 6D
    Behringer UMC404HD Studio Sound Card

صفحه 61 از 61 نخستنخست ... 11 51 57 58 59 60 61

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •