این مشکلات گاه جزعی و گاه عمده از قدیم در بسیاری از محصولات بوده است. تنها تفاوتی که کرده است با افزایش اطلاع رسانی از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی، طیف بیشتری از استفاده کننده ها در جریان این اشکالات قرار می گیرند. به عنوان مثال مسئله ای که در مورد نیکون D810 بود، شاید ۹۹.۹ درصد استفاده کننده ها حتی یک بار با آن مواجه نمی شدند چون در یک مد خاص اتفاق می افتد، ولی با افزایش اطلاع رسانی ، بسیاری رفتند و این مسئله را چک کردند و کمپانی هم در سریع ترین زمان ممکن این موضوع را بر طرف کرد.
مطمئن باشید از این به بعد بیشتر از این مسایل خواهیم شنید چون اطلاع رسانی قوی تر شده است.
مشکلات همیشه می تواند باشد و مهم این است که شرکت اصلی چگونه با این موضوع بر خورد کند و با چه سرعتی عکس العمل انجام دهد.
شما که می گویید اطمینان خود را از نیکون از دست داده اید، آیا بعد از مشکل نشت نور در دوربین Canon 5D Mark III، از دوربین کنون دست برداشتید و مدل دیگری از کنون نخریدید؟؟؟
بهتر است به جای این تعصبات مارک و مدل و .... از این جریان ازاد و سریع اطلاعات استقبال کنیم زیرا در نهایت ما استفاده کننده ها سود می بریم و به هنر عکاسی بپردازیم.
فقط جهت یاداوری به همین نکته در Canon 5D Mark III اشاره می کنم:
رفرنس از سایت کنون :
Canon U.S.A. : Support & Drivers : Consumer & Home Office