صفحه 7 از 10 نخستنخست ... 3 4 5 6 7 8 9 10 آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 61 تا 70 , از مجموع 92
Like Tree375تشکر

موضوع: Sony a7R MARK III

  1. #61
    كاربر همراه esfandiyar2002 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2011
    محل سکونت
    Ontario/Canada
    نوشته ها
    264
    تشکر شده
    1644
    تشکر کرده
    194

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط babakkkk نمایش پست ها
    سلام خدمت دوستان عزیز.
    من مدتی پیش راجبع انتخاب بین fujifilm gfx50s و sony a7rlll در تایپیک سوالی کرده بودم
    و شما دوستان لطف کردید و جوابی دادید.
    ......
    اگر نکات مثبت سونی در فیلمبرداری رو ندید بگیریم نسبت به فوجی نظر شما دوستان چیه ؟
    درود

    (اگر حوصله خواندن این مقدمه را ندارید،لطفا به پایین صفحه رفته و فقط بندهای شماره دار را مطالعه کنید)

    ابتدا ذکر یک مقدمه لازم است.آنچه که مطرح خواهد شد،تجربه شخصی بنده است و طبیعتا سلیقه بنده نیز در آن لحاظ شده است..بزبانی ساده تر کاملا یک مطلب Subjective یا دیدگاه فردی است و نمی تواند حکم مطلق بوده باشد..هر عکاس پس از سالها عکاسی به سبک و سیاق خاصی گرایش پیدا می کند و طبیعتا یا همه چیز را از آن زاویه می بینید یا سعی می کند در آن زاویه جای دهد..بنده به تجربه دیده ام مطالبی که گاه در تارنماهای خارجی مطرح می شوند،یا برمبنای اسپانسر بودن است یا بر مبنای تخریب رقیب..منتها فرقش با نوع هموطنی خودمان در این است که با ظرافت این کار را می کنند تا بار حقوقی برایشان به همراه نداشته باشد..

    در مورد انتخاب فوجی و سونی،ساده ترین پاسخ این است که اگر به سیستم های بدون آیینه علاقه مند هستید،باید ببینید فرمت فول فریم شما را راضی می کند یا میدیوم.برای پاسخ به این پرسش باید مدتی با هرکدام از سیستم های فوق عکاسی کنید تا قادر باشید تاحدود بسیار تفاوت های آنها را درک کنید و به پرسش های زیرین پاسخ دهید:

    -عکاسی آماتوری مدنظر شماست یا می خواهید عکاسی حرفه ای انجام دهید که بر پایه گرفتن دستمزد است؟
    -چه میزان عمق میدان بهنگام عکاسی مدنظر شماست؟آیا می خواهید کم باشد یا زیاد؟
    -در چه ژانری می خواهید عکاسی کنید؟چه ژانر هایی مدنظر شماست؟
    -آیا می خواهید با گرفتن دستمزد عکاسی کنید یا صرفا آماتوری عکاسی خواهید کرد؟
    -چه میزان کادر بندی مد نظر شماست؟برای پاسخ به این سوال باید دید چه ژانری از عکاسی مدنظر شماست.
    -آیا می خواهید در شرایط کنترل شده آتلیه بیشتر عکاسی کنید یا بقول فرنگی ها causal؟
    -فوکال لنت محبوب شما که بیشترین میزان عکاسی تان در آن محدوده انجام خواهد شد چیست؟دلیل این پرسش آن است که هر سیستم مجموعه لنزهایی برای اکوسیستم خود تولید کرده که همه آنها قادر نیستند بهترین بهره را از تعداد مگاپیکسل بالای سنسور ببرند.هرچند این مطلب ممکن است در رده عکاسی آماتوری چندان بچشم نیاید،ولی برای عکاسی حرفه ای(گرفتن دستمزد کاری)مهم است..
    -آیا می خواهید از لنزهای شخص ثالث نظیر سیگما یا تامرون و امثالهم بهره ببرید یا فقط خود را محدود به لنزهای همان اکوسیستم خواهید کرد؟

    بنابراین می بینید اگر بخواهیم انتخاب خوبی در این رده داشته باشیم،هم نیاز به سابقه عکاسی نسبتا مناسبی هست،هم دانش عکاسی خوبی لازم داریم،و هم دانستن چرایی نیاز به این مگاپیکسل بالا.مثال کوچکی عرض کنم..بعد از چند سال عکاسی با رده کراپدار،احساس کردم که نیاز دارم به رده فول فریم کوچ کنم..برای مدتها پس از گرفتن بدنه فول فریم،متوجه شدم که اصلا خروجی مناسبی ندارم..با کندوکاو فراوان متوجه شدم که اعمال تنظیمات بدنه کراپدار بهنگام عکاسی بر روی بدنه فول فریم جوابگوی بنده نیست و باید مجدد خود را از پایه شروع به مطالعه و آشنایی با تنظیمات بدنه فول فریم کنم.تازه در آن موقع بود که کم کم متوجه شدم چه اختلاف اساسی در تنظیم مثلث ایزو و شاتر و دیافراگم برای عکاسی مابین این دو رده بدنه وجود دارد که بنده آگاه نبودم..همین وضعیت،منتها با اختلاف کمتر هنگام انتخاب میدیوم فرمت برای عکاسی ایجاد شد و متوجه شدم که بازهم نیاز به مطالعه بیشتر دارم تا به اصطلاح در آن تاحد بسیار خبره شوم..


    اما برای اینکه جواب شما را بر پایه تجربه شخصی خودم بصورت کوتاه داده باشم:

    1)اصلا به ویدیوهایی که پر از اشکال تکنیکی است و فقط می خواهند وضعیت های شدید یا extreme را به معرض نمایش بگذارند که در آن نشان دهند اشکال این بدنه و ضعف تکنیکی آن در چیست،توجه نکنید.در دنیای واقعی عکاسی بهیچ وجه نیاز به عکاسی در چنان وضعیتی پیدا نمی کنید.تمامی بدنه های تولیدی سالیان اخیر از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و خروجی بسیار بسیار مناسب و با اختلاف کمتر از آنچه در گذشته مابین آنها بود نسبت به هم ارائه می دهند.

    2)سونی:عالی(نه ایده آل)برای فیلم برداری،خروجی رنگ های گرم تر،تمایل به ته رنگ سبز و گاه زرد در وضعیت های خاص و کراپ های بالا،خروجی خوب در شدت رنگ،بوکه خوب در صورت انتخاب لنز مناسب،عمق میدان بسیار خوب در اکثر ژانرهای عکاسی،خوب برای عکاسی سیاه و سفید،مناسب عکاسی از طبیعت بصورت هنری یا همان Artistic و بخصوص اغراق نقاشی گونه(سلیقه ای)،ثبت جزییات صورت سوژه بصورت بسیار خوب،بسیار خوب برای عکاسی پرتره،بسیار خوب برای عکاسی کنترل شده در استودیو.

    3)فوجی:خوب برای فیلم برداری،خروجی رنگ های متعادل و نسبتا خنثی تر،خروجی خوب در تمایز رنگ،عمق میدان بسیار دلپذیر در ژانرهای خاص،بوکه بسیار خوب(انتخاب لنز خوب)،عالی برای عکاسی سیاه و سفید،مناسب عکاسی از طبیعت بصورت طبیعی و چشم نواز(سلیقه ای)،ثبت جزییات صورت سوژه بصورت بسیار خوب،عالی برای عکاسی از پرتره و چهره از بابت رنگ پوست یا همان skin tone،عالی برای عکاسی کنترل شده در استودیو.

    بازهم یادآوری می کنم که این گفته ها،نظرات شخصی بنده است و حکم مطلق قلمداد نمی شود.
    امیدوارم مفید فایده واقع شده باشد.

    بدرود تا درودی دیگربار
    Babak Borhani، yaghoobi، kiavash و 6 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  2. #62
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    March 2011
    نوشته ها
    18
    تشکر شده
    9
    تشکر کرده
    15

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط esfandiyar2002 نمایش پست ها
    درود

    (اگر حوصله خواندن این مقدمه را ندارید،لطفا به پایین صفحه رفته و فقط بندهای شماره دار را مطالعه کنید)

    ابتدا ذکر یک مقدمه لازم است.آنچه که مطرح خواهد شد،تجربه شخصی بنده است و طبیعتا سلیقه بنده نیز در آن لحاظ شده است..بزبانی ساده تر کاملا یک مطلب Subjective یا دیدگاه فردی است و نمی تواند حکم مطلق بوده باشد..هر عکاس پس از سالها عکاسی به سبک و سیاق خاصی گرایش پیدا می کند و طبیعتا یا همه چیز را از آن زاویه می بینید یا سعی می کند در آن زاویه جای دهد..بنده به تجربه دیده ام مطالبی که گاه در تارنماهای خارجی مطرح می شوند،یا برمبنای اسپانسر بودن است یا بر مبنای تخریب رقیب..منتها فرقش با نوع هموطنی خودمان در این است که با ظرافت این کار را می کنند تا بار حقوقی برایشان به همراه نداشته باشد..

    در مورد انتخاب فوجی و سونی،ساده ترین پاسخ این است که اگر به سیستم های بدون آیینه علاقه مند هستید،باید ببینید فرمت فول فریم شما را راضی می کند یا میدیوم.برای پاسخ به این پرسش باید مدتی با هرکدام از سیستم های فوق عکاسی کنید تا قادر باشید تاحدود بسیار تفاوت های آنها را درک کنید و به پرسش های زیرین پاسخ دهید:

    -عکاسی آماتوری مدنظر شماست یا می خواهید عکاسی حرفه ای انجام دهید که بر پایه گرفتن دستمزد است؟
    -چه میزان عمق میدان بهنگام عکاسی مدنظر شماست؟آیا می خواهید کم باشد یا زیاد؟
    -در چه ژانری می خواهید عکاسی کنید؟چه ژانر هایی مدنظر شماست؟
    -آیا می خواهید با گرفتن دستمزد عکاسی کنید یا صرفا آماتوری عکاسی خواهید کرد؟
    -چه میزان کادر بندی مد نظر شماست؟برای پاسخ به این سوال باید دید چه ژانری از عکاسی مدنظر شماست.
    -آیا می خواهید در شرایط کنترل شده آتلیه بیشتر عکاسی کنید یا بقول فرنگی ها causal؟
    -فوکال لنت محبوب شما که بیشترین میزان عکاسی تان در آن محدوده انجام خواهد شد چیست؟دلیل این پرسش آن است که هر سیستم مجموعه لنزهایی برای اکوسیستم خود تولید کرده که همه آنها قادر نیستند بهترین بهره را از تعداد مگاپیکسل بالای سنسور ببرند.هرچند این مطلب ممکن است در رده عکاسی آماتوری چندان بچشم نیاید،ولی برای عکاسی حرفه ای(گرفتن دستمزد کاری)مهم است..
    -آیا می خواهید از لنزهای شخص ثالث نظیر سیگما یا تامرون و امثالهم بهره ببرید یا فقط خود را محدود به لنزهای همان اکوسیستم خواهید کرد؟

    بنابراین می بینید اگر بخواهیم انتخاب خوبی در این رده داشته باشیم،هم نیاز به سابقه عکاسی نسبتا مناسبی هست،هم دانش عکاسی خوبی لازم داریم،و هم دانستن چرایی نیاز به این مگاپیکسل بالا.مثال کوچکی عرض کنم..بعد از چند سال عکاسی با رده کراپدار،احساس کردم که نیاز دارم به رده فول فریم کوچ کنم..برای مدتها پس از گرفتن بدنه فول فریم،متوجه شدم که اصلا خروجی مناسبی ندارم..با کندوکاو فراوان متوجه شدم که اعمال تنظیمات بدنه کراپدار بهنگام عکاسی بر روی بدنه فول فریم جوابگوی بنده نیست و باید مجدد خود را از پایه شروع به مطالعه و آشنایی با تنظیمات بدنه فول فریم کنم.تازه در آن موقع بود که کم کم متوجه شدم چه اختلاف اساسی در تنظیم مثلث ایزو و شاتر و دیافراگم برای عکاسی مابین این دو رده بدنه وجود دارد که بنده آگاه نبودم..همین وضعیت،منتها با اختلاف کمتر هنگام انتخاب میدیوم فرمت برای عکاسی ایجاد شد و متوجه شدم که بازهم نیاز به مطالعه بیشتر دارم تا به اصطلاح در آن تاحد بسیار خبره شوم..


    اما برای اینکه جواب شما را بر پایه تجربه شخصی خودم بصورت کوتاه داده باشم:

    1)اصلا به ویدیوهایی که پر از اشکال تکنیکی است و فقط می خواهند وضعیت های شدید یا extreme را به معرض نمایش بگذارند که در آن نشان دهند اشکال این بدنه و ضعف تکنیکی آن در چیست،توجه نکنید.در دنیای واقعی عکاسی بهیچ وجه نیاز به عکاسی در چنان وضعیتی پیدا نمی کنید.تمامی بدنه های تولیدی سالیان اخیر از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و خروجی بسیار بسیار مناسب و با اختلاف کمتر از آنچه در گذشته مابین آنها بود نسبت به هم ارائه می دهند.

    2)سونی:عالی(نه ایده آل)برای فیلم برداری،خروجی رنگ های گرم تر،تمایل به ته رنگ سبز و گاه زرد در وضعیت های خاص و کراپ های بالا،خروجی خوب در شدت رنگ،بوکه خوب در صورت انتخاب لنز مناسب،عمق میدان بسیار خوب در اکثر ژانرهای عکاسی،خوب برای عکاسی سیاه و سفید،مناسب عکاسی از طبیعت بصورت هنری یا همان Artistic و بخصوص اغراق نقاشی گونه(سلیقه ای)،ثبت جزییات صورت سوژه بصورت بسیار خوب،بسیار خوب برای عکاسی پرتره،بسیار خوب برای عکاسی کنترل شده در استودیو.

    3)فوجی:خوب برای فیلم برداری،خروجی رنگ های متعادل و نسبتا خنثی تر،خروجی خوب در تمایز رنگ،عمق میدان بسیار دلپذیر در ژانرهای خاص،بوکه بسیار خوب(انتخاب لنز خوب)،عالی برای عکاسی سیاه و سفید،مناسب عکاسی از طبیعت بصورت طبیعی و چشم نواز(سلیقه ای)،ثبت جزییات صورت سوژه بصورت بسیار خوب،عالی برای عکاسی از پرتره و چهره از بابت رنگ پوست یا همان skin tone،عالی برای عکاسی کنترل شده در استودیو.

    بازهم یادآوری می کنم که این گفته ها،نظرات شخصی بنده است و حکم مطلق قلمداد نمی شود.
    امیدوارم مفید فایده واقع شده باشد.

    بدرود تا درودی دیگربار
    سلام جناب اسفندیار عزیز. نظر شما همیشه کمک کننده بوده. مرسی
    این دوست بنده همین الان پیش من هست و ایشونم خیلی تشکر میکنه از راهنمایی شما

    عکاسی رو به دید حرفه ای دنبال میکنه ( البته منظور گرفتن دستمزد هست نه اینکار در کار واقعا حرفه ای باشه )
    ولی این پرش از canon 5d mark 4 به fuji gfx50s فکر نکنم تاثیری در افزایش دستمزد براش داشته باشه

    ژانر عکاسی که دنبای میکنه , پرتره و بیوتی هست
    و بیشتر در محیط اتلیه عکاسی میکنه
    البته در خارج از استدیو هم عکاسی میکنه ولی باز هم از نور های پرتابل استفاده میکنه و کمتر از نور محیط استفاده میکنه.
    عمق میدان هم در حال حاظر اینجوری که خودش میگه بیشتر کار ها بین 5.6 تا 18 هست و از کمتر از 5.6 کمتر استفاده میکنه مگر در محیط خارج از استدیو
    لنز هایی هم که الان خیلی ازشون استفاده میکنه . 85mm و ماکرو 100mm هست
    فوجی هم 2 لنز در همین فوکال ها داره فکر میکنم
    110mm f2 فوجی تقریبا اگر اشتباه نکنیم مثل 85mm f1.2 هست
    و یک لنز ماکرو هم داشت که الان یادم نیست چند بود... .

    .
    البته سونی هم لنز 135mm اش خیلی جذاب هست
    و لنز ماکرو 90mm خیلی خوبی داره
    عکاسی سیاه و سفید هم انجام نمیده. تا امروز ندیدم کاری ازشون که در حالت سیاه سفید عکاسی کرده باشه.
    بیشتر بیوتی.فشن.پرتره
    .
    تا امروز هم پروژه ای نگرفته که نیاز به چاپی داشته باشه که a7rlll ازش بر نیاد.
    چیزی که دودلش کرده شارپنس بهتر در شرایط یکسان و skin tone طبیعی تر هست.

  3. #63
    كاربر همراه esfandiyar2002 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2011
    محل سکونت
    Ontario/Canada
    نوشته ها
    264
    تشکر شده
    1644
    تشکر کرده
    194

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط babakkkk نمایش پست ها
    ...بیشتر بیوتی.فشن.پرتره...
    ...چیزی که دودلش کرده شارپنس بهتر در شرایط یکسان و skin tone طبیعی تر هست.
    درود

    در مورد پرتره یک نکته ای که برای خودم بسیار مفید بوده عرض کنم که شاید خودتان به آن آگاهی و اشراف کامل دارید..
    به این عکس در ابتدا توجه کنید:
    21 (Custom).jpg
    همانطور که می بینید،در هنگام عکاسی پرتره معمولا مشتری از عکس گرفته شده خود رضایت کاملی ندارد..علت آن است که فرد همواره تصویر دیده شده خود در آینه را بعنوان تصویر حقیقی خود در دنیای پیرامون که در حقیقت برگردان یا انعکاس تصویر خودش است را می پسندد که یا آنچه که دیگران از وی می بینند متفاوت است..بنابراین می بینم که مشتری از تصویر خود رضایت ندارد،ولی اطرافیان وی از عکس گرفته شده رضایت داشته و آن را تصویر حقیقی فرد می پندارند..

    چرا چنین است؟چون اگر صورت را از نیمه با خط عمود به دو سمت راست و چپ تقسیم کنیم،دو نیمه صورت قرینه نیست..این موضوع شاید بهنگام عکاسی beauty یا زیبایی یا فشن مهم نباشد،ولی در عکاسی آتلیه از مشتری و بویژه عکاسی از مدیران ارشد و به اصطلاح corporation/business CEO photography بسیار مهم است(همینطور پرتره عروسی).بر طبق عکس بالا(به ترتیب از بالا به پایین) می بینید که در اولین تصویر،سوژه تصویر عکاسی شده خود را در عکس چنین خواهد دید که تصویر معکوس یا قرینه آینه ای وی است که آن را تصویر حقیقی خود می پنداشته است.در دومین تصویر یا همان عکس زیرین تصویری است که فرد از خود در آینه می بیند.در سومین تصویر،دو نیمه چپ صورت سوژه درهم ادغام شده اند و در تصویر آخر نیز دو نیمه راست صورت وی تا تصویر متفاوتی بسازند(دو تصویر اخر برای درک بهتر بروز چنین پدیده ای است که نشان دهد چرا افراد از تصویر عکاسی شده خودشان خوششان نمی آید).چاره کار هم برگردان قرینه عکس یا نگاتیو(در دنیای عکاسی فیلم) گرفته شده است که عکاسان حرفه ای چنین می کنند و سبب رضایت مشتری می شود..یعنی تصویری از فرد به وی در قالب عکس ارائه می دهند که سوژه در آینه دیده و آن را تصویر حقیقی خود پنداشته است.

    در مورد دوست شما نیز با این حساب هردو انتخاب سونی یا فوجی مقبول است،هرچند فوجی به تصور بنده کارایی بیشتری خواهد داشت..نگران وضوح تصویر نباشید..بعدا خواهید دید که احتمالا خودتان از وضوح تصویر در عکاسی پرتره خواهید کاست..

    نکته ای که یادم رفت در مورد سونی اضافه کنم،قابلیت بهتر در عکاسی شب است و دینامیک رنج بهتر در حفظ جزئیات..فوجی درست است که سنسور بزرگتری دارد و طبیعتا نور بهتری جذب می کند،ولی محدوده دینامیک رنج آن همانند سونی یا نیکون نیست،هرچند اختلاف اندک است.

    بدرود تا درودی دیگربار
    msh2200، DELL، saeed2vfx و 5 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  4. #64
    كاربر همراه M-ESMAILZADEH آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2010
    محل سکونت
    Urmia
    نوشته ها
    354
    تشکر شده
    3540
    تشکر کرده
    1583

    پیش فرض

    سلام . امیدوارم ایام به کام باشد . بنده اخیرا این دوربین رو خریداری کردم . وقتی که می خوام تصویربرداری با فرمت 4k انجام بشه با این پیام ها مواجه میشم . از طرفی رزولیشن عکاسی این دوربین در حالت فشرده راو . جی چی پی و غیر فشرده راو همگی 15 مگاپیکسل است . در حالی که در اصل باید 42 مگاپیکسل باشد . لطفا بنده ر و راهنمایی کنید . ایا بخاطر مموری کارتی هست که استفاده می کنم . ؟ عکس پیغام ها و عکس مموری کارتی که دارم رو اینجا می ذارم . ممنونم از شما .

    photo_2019-03-31_00-41-50.jpg

    photo_2019-03-31_00-46-11.jpg

    photo_2019-03-31_00-52-06.jpg
    47amir تشکر می‌کند.
    سایت شخصی من : Mojesm.ir

  5. #65
    كاربر همراه 47amir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2012
    محل سکونت
    Vienna
    نوشته ها
    363
    تشکر شده
    1131
    تشکر کرده
    2280

    پیش فرض

    دو حالت وجود داره!
    1- مموری کارتتون اصل نیست! (عکس خیلی نزدیک از خود مموری بزارید ببینم، از دو طرف)
    2- شانستون بده!

    راجب شانس هم موضوع اینه که، من بیش از 15 تا مموری کارت sd دارم از برند های مختلف. همشون هم اصلی، همشون هم سرعت بالا ، هم UHS-I دارم هم UHS-II.
    ولی در کمال تعجب برای record فیلم 4k روی 2 تا از مموری هام همین ارور شما رو میده
    این 2 تا اینان!

    samsung SDXC 64GB PRO + u3 UHS-I
    Sandisk SCXC 64GB Extreme pro u3 v30 UHS-I

    و جالب تر اینکه من نمونه دقیقا مشابه همین مموریpro+ samsung 64GB ولی Micro SD رو دارم ولی به اون گیر نمیده!!!!!!!!
    از اون بدتر ! دقیقا همین مموری sandisk ولی با حجم 256GB رو هم دارم! به اونم گیر نمیده!!!!!

    در کل گویا سونی مشکل داره با بعضی کمپانی ها و زیاد معلوم نیست دوربین چه ری اکشنی نشون میده!

    راجب سایز عکس هم برید تو منو و تغییرش بدید
    صفحه اول باید باشه
    Canon!، saeed2vfx، obsidiyan و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    امیر دانش
    http://www.amirdanesh.com

  6. #66
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    January 2010
    نوشته ها
    183
    تشکر شده
    1420
    تشکر کرده
    360

    پیش فرض

    با سلام
    در این دوربین میشه کاری کرد که در فیلم برداری با جلو یا عقب رفتن فوکوس روی سوژه باشه
    اگر تنظیماتی داره ممنون میشم راهنمایی کنید

  7. #67
    كاربر همراه Captan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2013
    نوشته ها
    133
    تشکر شده
    365
    تشکر کرده
    130

    پیش فرض

    آپدیت جدید دو دوربین مارک سه منتشر شد، نسخه های پیشرفته Real-time Eye AF و Real-time Animal Eye AF بر پایه فناوری AI که همان هوش مصنوصی با ساختار انحصاری شرکت سونی است. تفاوت این فناوری در سونی عملکرد با سرعت بالا روی سوژه های متحرک ورزشی و حیات وحش است در مقایسه نسبت به آن چیزی که رقبا در چند ماه گذشته تولید کردند که فقط شامل سوژه های ثابت و بسیار کم تحرک بود.

    در نسخه جدید سونی هر نوع تغییر جهت ناگهانی پرش یا چرخش و حتی رفتار های خاص ، عجیب و غیر معمول حیوانات را درون هوش دوربین جای داده ، همچنین سونی از توسعه این توانایی برای مارک 4 با توجه به سخت افزار قوی تر و نزدیک بودن زمان رونمایی خبر داده.

    Eye-AF-Animals.jpg



    ILCE-set2.png
    saeed2vfx، kiavash، obsidiyan و 3 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  8. #68
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    November 2016
    نوشته ها
    11
    تشکر شده
    3
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    دوستان اگه میشه منو راهنمایی کنید
    وقتی توی این دوربین گزینه تاچ فعال میکنی واسه صفحه لمسی
    هیچ کاری انجام نمیشه ، مثلا نمیشه با انگشت روی منو زد و داخل آیکون ها رفت تا یا اون علامت ریترن گوشه صفحه کار نمیکنه؟
    همچنان باید از جویستیک و صفحه پنل پشت استفاده کرد
    این صفحه لمسی و تاچ آیا فقط موقع فکوس کردن کاربرد داره ؟
    یا صفحه ال سی دی این دوربین که دست من هست خرابه .
    نکته دوم درمورد خرید دولنز ۱۰۰یاlaowa macro ۶۰ و سامیانگ ۱۴ mm اگه کسی شرکت معتبری با قیمت مناسب می شناسه لطفا به طور خصوصی پیام بده خودم پیدا نکردم .ممنون از راهنماییی
    ویرایش توسط vanili : Saturday 13 July 2019 در ساعت 01:12 دلیل: تصیحح

  9. #69
    كاربر همراه alpacinohs آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    166
    تشکر شده
    1935
    تشکر کرده
    1465

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط vanili نمایش پست ها
    دوستان اگه میشه منو راهنمایی کنید
    وقتی توی این دوربین گزینه تاچ فعال میکنی واسه صفحه لمسی
    هیچ کاری انجام نمیشه ، مثلا نمیشه با انگشت روی منو زد و داخل آیکون ها رفت تا یا اون علامت ریترن گوشه صفحه کار نمیکنه؟
    همچنان باید از جویستیک و صفحه پنل پشت استفاده کرد
    این صفحه لمسی و تاچ آیا فقط موقع فکوس کردن کاربرد داره ؟
    یا صفحه ال سی دی این دوربین که دست من هست خرابه .
    نکته دوم درمورد خرید دولنز ۱۰۰یاlaowa macro ۶۰ و سامیانگ ۱۴ mm اگه کسی شرکت معتبری با قیمت مناسب می شناسه لطفا به طور خصوصی پیام بده خودم پیدا نکردم .ممنون از راهنماییی
    درسته تاچ فقط واسه فوکوس تو‌منو کارکردی نداره
    این لنزا تو ایران راحت گیر نمیاد
    بهترین راه خرید از اونور
    saeed2vfx تشکر می‌کند.
    حسين صدقى
    Instagram

  10. #70
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2018
    نوشته ها
    14
    تشکر شده
    12
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    سلام دوستان

    من بتازگی این دوربین رو خریدم و هنوز لنزی واسش نخریدم

    توی منو که رفتم قسمت فیلم برداری 1080 حداکثر فریم 100 هست

    مگه نباید 120 باشه ؟

    ممکنه چون لنزی روش نصب نیست دلیلش این باشه ؟

صفحه 7 از 10 نخستنخست ... 3 4 5 6 7 8 9 10 آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •