صفحه 3 از 10 نخستنخست 1 2 3 4 5 6 7 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 21 تا 30 , از مجموع 92
Like Tree375تشکر

موضوع: Sony a7R MARK III

  1. #21
    كاربر بسیار فعال Majix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    1,700
    تشکر شده
    4874
    تشکر کرده
    3755

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sina1808 نمایش پست ها
    EVF یک مزیت هست و دقیقا نتیجه نهایی عکس رو به شما نشون میده و میتونید بهترین نورسنجی رو داشته باشید
    به بهانه اینکه این سیستم باطری بیشتری مصرف میکنه نمیشه از خیرش کذشت به هیچ عنوان

    ضمنا یک مزیت به خودی خود یک مزیت هست حالا میخواید باهاش عکس خانوادگی یا لند اسکیپ یا مراسم ازدواج بگیرید (در هر سطحی )


    این دوربین ها هم دوربین های حرفه ای هستن و کسی برای استفاده عادی نمیاد سراغ این دوربین ها
    همین حالا کلی عکاس حرفه ای هستند که سوییچ کردند به سیستم های بدون آینه ( یوتیوب رو بررسی کنید )

    در مورد سیستم های بدون آینه هم فقط یک مزیت دیگر رو اشاره کنم که توی سیستم های بدون آینه از خطای فوکوس( بک فوکوس ) و مسئله کالیبره کردن لنز کاملا بی نیاز میشویم
    بله يک مزيته اما بايد ببينی به چه قيمتی ، هنوز رويو های دراز مدت اين دوربين منتشر نشده اما اگر مدل قبلی رو در نظر بگيريم 300 شات برای هر باطری ( که بعد از چند ماه افت ميکنه)
    برای من که 2 تا دوربين استفاده ميکنم و حدود 1000 شات ميگيرم ميشه حدود 5 باطری اضافه برای هر دوربين ( بايد سر هر 200 شات باتری رو عوض کنم چون نميتونم ريسک کنم و باتری رو کامل خالی کنم)
    من الان از 5داي 3 استفاده ميکنم و يک باتری تا اخر شب با 20 شارژ دوام ميآره با اين وجود باز هم 3 تا باطری يدکی دارم ، برای سونی بايد حداقل16 تا باتری داشته باشم ، برای من نور سنجی ويزور اهميتی نداره چون وقتی تغييری پيش نياد نور سنجی عکس اول تا آخرين عکس تو همون محيط يکيه و گاهی از هر 50 تا عکس يکی رو توی ال سی دی ميبينم
    اکثر عکاس های که سويتچ کردن در شرايط کنترل شده کار ميکنند ، مثل منظره ، پرتره ....
    شما هيچ عکاس خبری و عروسی و ورزشی رو نميبينيد سونی استفاده کنه

    من اگر بخوام عکاسی منظره يا پرتره بکنم سونی رو انتخاب ميکنم ، اما به عنوان دوبينی که 10 ساعت بخوام ازش استفاده کنم ترجيح ميدم يک سری از امکانات رو نداشته باشم اما نگران يک سری چيزای ديگه هم نباشم
    ARASH II، Nima Sadigh، obsidiyan و 4 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    Canon 6D2/5D3
    16-35L III/Sigma 85 1.4 Art/ 90mm VC / 70-200L IS II
    Majid

  2. #22
    كاربر فعال ARASH II آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2005
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته ها
    542
    تشکر شده
    2473
    تشکر کرده
    1259

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Majix نمایش پست ها
    بله يک مزيته اما بايد ببينی به چه قيمتی ، هنوز رويو های دراز مدت اين دوربين منتشر نشده اما اگر مدل قبلی رو در نظر بگيريم 300 شات برای هر باطری ( که بعد از چند ماه افت ميکنه)
    برای من که 2 تا دوربين استفاده ميکنم و حدود 1000 شات ميگيرم ميشه حدود 5 باطری اضافه برای هر دوربين ( بايد سر هر 200 شات باتری رو عوض کنم چون نميتونم ريسک کنم و باتری رو کامل خالی کنم)
    من الان از 5داي 3 استفاده ميکنم و يک باتری تا اخر شب با 20 شارژ دوام ميآره با اين وجود باز هم 3 تا باطری يدکی دارم ، برای سونی بايد حداقل16 تا باتری داشته باشم ، برای من نور سنجی ويزور اهميتی نداره چون وقتی تغييری پيش نياد نور سنجی عکس اول تا آخرين عکس تو همون محيط يکيه و گاهی از هر 50 تا عکس يکی رو توی ال سی دی ميبينم
    اکثر عکاس های که سويتچ کردن در شرايط کنترل شده کار ميکنند ، مثل منظره ، پرتره ....
    شما هيچ عکاس خبری و عروسی و ورزشی رو نميبينيد سونی استفاده کنه

    من اگر بخوام عکاسی منظره يا پرتره بکنم سونی رو انتخاب ميکنم ، اما به عنوان دوبينی که 10 ساعت بخوام ازش استفاده کنم ترجيح ميدم يک سری از امکانات رو نداشته باشم اما نگران يک سری چيزای ديگه هم نباشم
    من هم از بادی های کانن استفاده میکنم هم A7rii دارم , تا وقتی یه مدت با بادی های سونی کار نکردید نمیتونید در موردش نظر بدید
    مثلا من با هر بار شارژ باطری تا الان کمتر از 700 تا شات با A7Rii نگرفتم با توجه به این که تمام عکسها را با ویزور میگیرم که باطری بیشتری مصرف میکنه و دوتا باطری زاپاس هم که مارک روپاور هست با شارژرش 150 تومن خریدم , اونها هم ( هر کدام ) بالای 700 تا شات واسم میزنن , البته ریویو عکسها در حد چند ثانیه توی همون ویزور بلافاصله بعد از ثبت عکس هست .
    یادمه یه روز با عجله دوربینم رو بردم واسه عکاسی تو راه دیدم که فقط یه باطری با 20 % شارژ همرام اوردم ( نه شارژر نه باطری زاپاس ) اگه با بادی کانن بودم باید برمیگشتم ولی دوربین رو به پاور بانک گوشیم وصل کردم وتا رسیدن 70 % شارژ شده بود وبا اون 70 % بالای 400 تا عکس گرفتم .
    باز در نظر داشته باشید که دوربین شامل دوتا باطری هست که سایز و وزن هرکدوم خیلی کمتر از باطریهای کانن یا نیکون هست و این روزا با یه پاوربانک و یه شارژر همراه میشه تا تمام شدن باطری اول باطری دوم را تو کیف شارژ کرد که من با داشتن 4 تا باطری چنین نیازی نداشتم .
    ویرایش توسط ARASH II : Thursday 2 November 2017 در ساعت 23:50
    yaghoobi، Kourosh Kahal، DELL و 15 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    آرش زمانی
    5DII A7RII

  3. #23
    كاربر ويژه kiavash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2011
    نوشته ها
    2,384
    تشکر شده
    10518
    تشکر کرده
    8926

    پیش فرض

    Sony a7R III dynamic range improved, nearly matches chart-topping Nikon D850

    The Sony a7R II already had impressive Raw dynamic range, with the ability to expose short enough to keep highlights from blowing, but with low enough sensor noise to lift shadows without too much noise. The a7R III improves on this.

    Oh and if you think this image is too dark, try viewing it on a HDR display, which is another can of worms altogether the stills industry should be discussing."""

    """At ISO 100, the a7R III dynamic range actually exceeds that of the D850... impressive for a camera constantly running in live view"""


  4. #24
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    January 2004
    نوشته ها
    90
    تشکر شده
    176
    تشکر کرده
    52

    پیش فرض

    بررسی کامل این دوربین در dpreview
    https://www.dpreview.com/reviews/son...ark-iii-review
    yaghoobi، saeed2vfx، obsidiyan و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    (Nikon D750 + Nikkor (14-24 f2.8 + 50 1.8G) + Tamron G2 (24-70 + 70-200 + 150-600

  5. #25
    كاربر همراه msk888 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2007
    محل سکونت
    Iran
    نوشته ها
    190
    تشکر شده
    70
    تشکر کرده
    37

    پیش فرض

    این مسائل هست و درسته و واقعا من عملکرد سونی رو در نور کم می بینم واقعا لذت میبرم اما نمیشه نسخه یکسان پیچید. بسته به زمینه ی کاری داره من که قبلا ویزور الکترونیکی داشتم همهیشه تصویر کمی از واقعیت عقب تر بود و این باعث میشد لحظه ای رو که میخام از دست بدم. مساله بعدی در خصوص هلدینگ و بدنه دوربینه که با توجه به سایز خسته کننده باشه. اما به شخصه خروجی هایی که از این رده دیدم حرف نداره.خصوصا درخصوص عملکرد در نویزهای بالا
    filtrmiltr تشکر می‌کند.
    Canon EOS 30D

  6. #26
    كاربر همراه hosein60 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    107
    تشکر شده
    1141
    تشکر کرده
    948

    پیش فرض

    امتیاز ۱۰۰ نشریه DxOMark برای سنسور سونی a7R III

    سونی a7R III با امتیاز ۱۰۰ در کنار نیکون D850 خود را به‌عنوان توانمند‌ترین دوربین فول‌فریم بازار معرفی می‌کند. پیش از پرچم‌دارهای نیکون و سونی، هیچ دوربینی به‌جز نمونه‌های مدیوم فرمت موفق به کسب این امتیاز نشده بود.

    اما نکته‌ای که در بررسی‌های DxOMark بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند، عملکرد فوق‌العاده‌ی a7R III در بخش عکاسی در شرایط نوری کم و ایزو‌ی بالا است. در حال حاضر تنها دوربین‌هایی که در این زمینه توانایی شکست a7R III‌ را دارند، نمونه‌های مدیوم فرمت هسلبلاد X1D-50C و پنتاکس 645Z هستند. جدیدترین دوربین فول‌فریم سونی در ایزوی بالا حتی عملکرد بهتری نسبت به نیکون D850 و برادر خود سونی a7S II (محصولی مخصوص عکاسی در شرایط نوری ضعیف) دارد.

    73dbf678-4820-4a73-ac6e-53bbe56aeab3.jpg

    با این که نمره‌ی سونی a7R III‌ و نیکون D850 برابر است؛ اما کارشناسان DxOMark محصول نیکون را به دلیل عمق بهتر رنگ‌ها و گستره‌ی دینامیکی بیشتر در جایگاه بالاتری قرار داده‌اند. در مقایسه‌ی نتایج این دو هیولای دنیای عکاسی، حداقل حساسیت کمتر D850 یکی از برتری‌های قابل توجه آن است. DxOMark در این خصوص می‌گوید:

    در عکاسی در شرایط نوری روشن و سوژه‌های ثابت و بدون حرکت، با تنظیم D850 روی ایزو ۳۲، قادر به ثبت بیشترین و در عین حال دقیق‌ترین میزان از اطلاعات اعم از رنگ‌ و جزئیات خواهید بود. اما در صورتی که در شرایط نوری تاریک به عکاسی خواهید پرداخت، a7R III برتری اندکی خواهد داشت.

    53d693f3-5f31-4816-918c-4a744cb43b52.jpg
    yaghoobi، Anoosh-Em، kiavash و 14 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  7. #27
    كاربر همراه photographِer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    239
    تشکر شده
    572
    تشکر کرده
    1794

    پیش فرض

    سلام

    بنده یک جدول درست کردم از چند دوربین مطرح بازار که چندتاشون هم رقیب مستقیم هم هستند والبته برای دل خودم بود تا قبل از انتخاب، بهتر بتونم تصمیم بگیرم.

    امتیازات رو طبق نیاز های خودم دادم و البته هر کس میتونه طبق نیازش امتیاز بده به این دوربین ها.

    برخی قسمت ها مثل رزولیشن برای دی850 و سونی امتیاز کامل رو لحاظ نکردم بدلیل حجم خیلی بالای هر عکس.

    برخی موارد هم بخاطر اختلاف کم مثل سایز نمایشگر ننوشتم
    .
    ممنون از توجه دوستان.

    DELL و obsidiyan تشکر می‌کنند.
    باید که جمله جان شوی، تا لایق جانان شوی
    گر سوی مستان میروی، مستانه شو،مستانه شو

    سید مهدی تقوی

  8. #28
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    March 2011
    نوشته ها
    18
    تشکر شده
    9
    تشکر کرده
    15

    پیش فرض

    سلام خدمت دوستان عزیز.یکی از دوستان من قصد خرید بدنه دوم داره برای عکاسی. و الان هم 5 دی مارک 4 داره.
    و بین سونی a7r lll و fujifilm gfx50s دچار شک و تردید شده و تنها شکش اینه که اگه gfx50s رو بگیره. یک لنز میتونه فقط بگیره براش
    ولی اگه a7rlll رو بگیره 2-3 لنز میتونه تهیه کنه.خیلی سرچ کردیم و مقایسه این 2 دوربین رو در شرایط یکسان دیدیدم باهم.
    و توی 80 % برنده gfx50s بود.البته با اختلاف کم
    نظر شما چیه ؟
    انتخاب هم این بود :
    gfx50s + Fujinon GF110mmF2
    a7rlll + Zeiss Batis 135mm f/2.8 + Sony FE 85mm f/1.4 GM
    +کارشم بیشتر فشن و پرتره هست
    (البته تا جایی که من میدونم نیاز به چاپ با سایز خیلی خیلی بالا نداره که به این دلیل فقط بره مدیوم فرمت بخره )
    ((خودش هم تو این فروم نیست و از من خواست این سوال رو مطرح کنم))

  9. #29
    كاربر همراه esfandiyar2002 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2011
    محل سکونت
    Ontario/Canada
    نوشته ها
    264
    تشکر شده
    1645
    تشکر کرده
    194

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط babakkkk نمایش پست ها
    a7rlll + Zeiss Batis 135mm f/2.8 + Sony FE 85mm f/1.4 GM
    +کارشم بیشتر فشن و پرتره هست
    (البته تا جایی که من میدونم نیاز به چاپ با سایز خیلی خیلی بالا نداره که به این دلیل فقط بره مدیوم فرمت بخره )
    ((خودش هم تو این فروم نیست و از من خواست این سوال رو مطرح کنم))
    درود

    بنده از دوربین gfx50s برای عکاسی از طبیعت،محصولات غذایی تبلیغاتی و یا بطری های مشروب الکلی با نورپردازی خاص استفاده می کنم. یکی از دوستان همکار از این دوربین برای فشن استفاده می کند ولی عمده علت آن چاپ پوستر با کیفیت در قطع بزرگ جهت آویز در فروشگاه های مشهور لباس و یا بیلبوردهای تبلیغاتی می باشد(امکان اجاره دوربین و لنز در مکان زندگی بنده فراهم است و نیازی به خرید نیست،مگر اینکه مشتری دائمی و در حقیقت درامد مطمئن وجود داشته باشد).

    بنابراین گمان می کنم گزینه سونی انتخاب مناسب تری باشد.دوربین میدیوم فرمت یک اسباب حرفه ای است برای کسب درآمد و برای تحقق چنین امری حتما لازم است که فرد نسبت به مقوله مشتری و بازار شناخت کاملی داشته باشد. اصولا کسی که اقدام به خرید چنین اکوسیستمی می کند بایستی قادر باشد که در ظرف حداکثر سه سال هزینه انجام شده برای چنین اکوسیستمی را از طریق کار حرفه ای و دستمزدهای دریافت شده با انجام کسورات ضروری بازگرداند.

    بدرود تا درودی دیگربار
    DELL، Ario، saber.pix و 7 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  10. #30
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    March 2011
    نوشته ها
    18
    تشکر شده
    9
    تشکر کرده
    15

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط esfandiyar2002 نمایش پست ها
    درود

    بنده از دوربین gfx50s برای عکاسی از طبیعت،محصولات غذایی تبلیغاتی و یا بطری های مشروب الکلی با نورپردازی خاص استفاده می کنم. یکی از دوستان همکار از این دوربین برای فشن استفاده می کند ولی عمده علت آن چاپ پوستر با کیفیت در قطع بزرگ جهت آویز در فروشگاه های مشهور لباس و یا بیلبوردهای تبلیغاتی می باشد(امکان اجاره دوربین و لنز در مکان زندگی بنده فراهم است و نیازی به خرید نیست،مگر اینکه مشتری دائمی و در حقیقت درامد مطمئن وجود داشته باشد).

    بنابراین گمان می کنم گزینه سونی انتخاب مناسب تری باشد.دوربین میدیوم فرمت یک اسباب حرفه ای است برای کسب درآمد و برای تحقق چنین امری حتما لازم است که فرد نسبت به مقوله مشتری و بازار شناخت کاملی داشته باشد. اصولا کسی که اقدام به خرید چنین اکوسیستمی می کند بایستی قادر باشد که در ظرف حداکثر سه سال هزینه انجام شده برای چنین اکوسیستمی را از طریق کار حرفه ای و دستمزدهای دریافت شده با انجام کسورات ضروری بازگرداند.

    بدرود تا درودی دیگربار
    سلام خدمت شما.بله درسته حرف های شما. ولی خوب من حتی تو ایران افرادی رو میشناسم که phase one های 50 هزار دلاری دارند ! و خوب 100% 50 هزار دلار تو ایران از عکاسی تو 3 سال .... .!
    ولی خوب بیشتر کسایی که تو ایران عکاس هستند دوست دارند از تجهیزات گرون استفاده کنند.
    مثلا من خودم nikon d810 دارم و کاملا راضی هستم و کارم رو پیش میبره.
    ولی این دوستم دنبال کیفیت بالاتره , 5 دی مارک 4 واقعا دوربین خوبیه ولی خوب... .
    gfx50s هم تو اکثر مقایسه ها بهتر بود . واسه همین فکر کنم بیشتر به سمت فوجی تمایل داره.
    شما که با جفتش کار کردید. و اگه قسمت کسب دارمد رو ندید بگیرید . انتخابتون کدومه ؟
    البته اگه a7rlll رو هم با یک لنز در طرف دیگه داشته باشید. مثلا همون 851.4 gm
    hosein60 تشکر می‌کند.

صفحه 3 از 10 نخستنخست 1 2 3 4 5 6 7 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •