صفحه 666 از 689 نخستنخست ... 166 566 616 656 662 663 664 665 666 667 668 669 670 676 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 6,651 تا 6,660 , از مجموع 6884
Like Tree33618تشکر

موضوع: شايعات يا واقعيات

  1. #6651
    كاربر همراه E.K.Studio آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2015
    محل سکونت
    Karaj
    نوشته ها
    269
    تشکر شده
    600
    تشکر کرده
    2166

    پیش فرض

    سلام، دوستان کسی اطلاع داره این سیستم فوکوس تشخیص فازی که در Z7 وجود داره، چه تفاوتی با هیبرید کانن داره؟ آیا در بدنه های نیکون هم شاهد همان فوکوس نرم و دقیقی که در لایو و فیلمبرداری کانن بودیم، خواهیم بود؟ آیا در DSLR های نیکون هم قراره استفاده بشه؟
    اسماعیل کارگر
    .::فَارَالتَّـنُّـور::.

  2. #6652
    كاربر همراه hosein60 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    107
    تشکر شده
    1141
    تشکر کرده
    948

    پیش فرض

    پرتره‌های ثبت‌شده با لنز ۴۰۰ میلی‌متری f/2.8 G Master سونی
    12d22c87-f0ff-46f0-9fcc-7faac5167702.jpg
    544eac61-0a1e-4c4c-a95f-1ad8dc1849e9.JPG
    98c6f501-780d-456e-9ae7-13bcd6e2eb18.JPG
    ea40c975-d437-4302-890a-ee1e082b18e6.JPG
    به‌تازگی عکاسی حرفه‌ای موفق‌شده به‌مدت ۱۵ دقیقه، لنز موردانتظار ۴۰۰ میلی‌متری f/2.8 G Master سونی را در اختیار بگیرد و چندین تصویر را با آن ثبت کند.
    این عکاس شناخته‌شده توانسته است با همکاری مدلی به نام فیل سالیوان، پرتره‌های جالبی را در خیابان‌های بروکلین ثبت کند. وی برای گرفتن این تصاویر در کنار لنز سوپرتله‌ی یادشده، از دوربین Sony a7R III استفاده کرده است.

    این عکاس پس از تجربه‌ی به‌نسبت کوتاهش با FE 400mm f/2.8 GM می‌گوید که عملکرد قابلیت Eye Autofocus این لنز، وی را شگفت‌زده کرده است.
    فرقی نداشت که از فاصله‌ی بسیار دور (برای ثبت تصویر کامل از بدن) تصاویر را ثبت کنم یا فاصله‌ی نزدیک؛ این قابلیت بسیار عالی عمل می‌کرد. اگر عکاس حرفه‌ای هستید و می‌خواهید پرتره‌هایی متفاوت خلق کنید، لنز ۴۰۰ میلی‌متری f/2.8 G Master سونی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

    Eye Autofocus قابلیت فوقالعاده ای هست برای عکاسی پرتره که متاسفانه نیکون تو دوربین جدید خودش این قابلیت رو نداره و از شایعات بیرون امده مثل اینکه کنون هم از این قابلیت بی بهره هست .

    واقعا این شرکتهای مثلا بزرگ دارن چیکار میکنن

    نیکون که همیشه بالاترین عمر باتری رو داشت ( تقریبا دو برابر کنون ) فول فریم میده بیرون با 330 شات عمر باتری و وعده باتری بهتر رو برای اینده میده ( که با اون باتری هم باز اگه حساب کنبم همین الان هم عقب تر از دوربینهای ارائه شده سونی در یک سال اخیر هست .

    از کنون هم عمر باتری بالایی انتظار نمیره، خدایی شاخ غول شکستن بعد این همه مدت دوربین بدون اینه ساختن با این مشخصات .

    هر جور حساب میکنم سونی برنده هست، سیستم امتحان پس داده و جا افتاده، عمر باتری دو برابری، فوکوس بهتر، لنزهای کامل . ( دوستانی که از کم بودن لنزهای پرایم خود سونی گله میکنن بابت لنزهای پرایم سیگما و تامرون زایس و... که برای سونی عرضه شده خیالشون راحت باشه چه از لحاظ کیفیت چه عملکرد روی دوربینهای سونی کاملا تست شده و عالی هستند )
    ویرایش توسط hosein60 : Monday 3 September 2018 در ساعت 21:33
    saeed2vfx، 47amir، sahneh32 و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  3. #6653
    كاربر ويژه kiavash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2011
    نوشته ها
    2,384
    تشکر شده
    10518
    تشکر کرده
    8926

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hosein60 نمایش پست ها
    پرتره‌های ثبت‌شده با لنز ۴۰۰ میلی‌متری f/2.8 G Master سونی
    12d22c87-f0ff-46f0-9fcc-7faac5167702.jpg
    544eac61-0a1e-4c4c-a95f-1ad8dc1849e9.JPG
    98c6f501-780d-456e-9ae7-13bcd6e2eb18.JPG
    ea40c975-d437-4302-890a-ee1e082b18e6.JPG
    به‌تازگی عکاسی حرفه‌ای موفق‌شده به‌مدت ۱۵ دقیقه، لنز موردانتظار ۴۰۰ میلی‌متری f/2.8 G Master سونی را در اختیار بگیرد و چندین تصویر را با آن ثبت کند.
    این عکاس شناخته‌شده توانسته است با همکاری مدلی به نام فیل سالیوان، پرتره‌های جالبی را در خیابان‌های بروکلین ثبت کند. وی برای گرفتن این تصاویر در کنار لنز سوپرتله‌ی یادشده، از دوربین Sony a7R III استفاده کرده است.

    این عکاس پس از تجربه‌ی به‌نسبت کوتاهش با FE 400mm f/2.8 GM می‌گوید که عملکرد قابلیت Eye Autofocus این لنز، وی را شگفت‌زده کرده است.
    فرقی نداشت که از فاصله‌ی بسیار دور (برای ثبت تصویر کامل از بدن) تصاویر را ثبت کنم یا فاصله‌ی نزدیک؛ این قابلیت بسیار عالی عمل می‌کرد. اگر عکاس حرفه‌ای هستید و می‌خواهید پرتره‌هایی متفاوت خلق کنید، لنز ۴۰۰ میلی‌متری f/2.8 G Master سونی می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

    Eye Autofocus قابلیت فوقالعاده ای هست برای عکاسی پرتره که متاسفانه نیکون تو دوربین جدید خودش این قابلیت رو نداره و از شایعات بیرون امده مثل اینکه کنون هم از این قابلیت بی بهره هست .

    واقعا این شرکتهای مثلا بزرگ دارن چیکار میکنن

    نیکون که همیشه بالاترین عمر باتری رو داشت ( تقریبا دو برابر کنون ) فول فریم میده بیرون با 330 شات عمر باتری و وعده باتری بهتر رو برای اینده میده ( که با اون باتری هم باز اگه حساب کنبم همین الان هم عقب تر از دوربینهای ارائه شده سونی در یک سال اخیر هست .

    از کنون هم عمر باتری بالایی انتظار نمیره، خدایی شاخ غول شکستن بعد این همه مدت دوربین بدون اینه ساختن با این مشخصات .

    هر جور حساب میکنم سونی برنده هست، سیستم امتحان پس داده و جا افتاده، عمر باتری دو برابری، فوکوس بهتر، لنزهای کامل . ( دوستانی که از کم بودن لنزهای پرایم خود سونی گله میکنن بابت لنزهای پرایم سیگما و تامرون زایس و... که برای سونی عرضه شده خیالشون راحت باشه چه از لحاظ کیفیت چه عملکرد روی دوربینهای سونی کاملا تست شده و عالی هستند )
    ماشاله بااین وضعیت اقتصادی دیگه بایدبا سوپرتله، اونهم اف۲.۸ خداحافظی کنیم.مثه این میمونه بخایم ازمحاسن bmw 850بگیم!
    اما درباره ی سونی فقط دومشکل هست، هرلنزی بخاهید تقریبا ونهایتابافاصله کم دردسترس هست، چهGمستر وچه زایس وچه زیگما آرت، ولی خوب قیمت بالاست، ولیکن باتوجه به طراحی جدیداونها، ضروریاتی مثل رزلوشن بالای دوربینهای امروزی درنظرگرفته شده که یکی از علل بیشتربودن قیمت مربوط به کیفیت متریال وهمین خروجی این لنزهاست.
    دومین مشکلی که برای من پیش امده مربوط به همون سوپرتله س که تقریبا البته مشابه نیکونه و سوپرتله ی ارزان وخوبی مثل۴۰۰ اف۵.۶ کنون ندارد.منهای این لنزجدید۵۰۰ که فک کنم حدود۳ هزار تا باشه تازه! وبرای این مشکل نمیدونم استفاده از مبدل کنون به سونی تاچه حدجوابگوهست؟ اگه دوستان دراین مورداطلاعاتی دارندلطفا عنایت بفرمایند. ممنون
    saeed2vfx و amir.komeily تشکر می‌کنند.

  4. #6654
    كاربر همراه kato آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    419
    تشکر شده
    339
    تشکر کرده
    325

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Anoosh-Em نمایش پست ها
    درود


    ناراحت شدم از اینکه تنها تجربه ای که با یکی از لنز های نیکون داشتید 85mm و اون هم به هر طریقی که حالاحادث شده لنز خرابی از کار درامد ( بماند که قبلا هم دوربین کراپدار با لنز کیت هم داشته اید البته) این ناخشنودی تون اما شمارو به بی راهه کشانده به باد انتقاد گرفتن بالا تا پایین این برند نوعی ، مشکل لنز خرابتون رو حل نخواهد کرد ببینید چرا اینطوری شده و الان بهترین راهکار چیه برای اینکه بتونید کمتر درگیر اشتباهات باشید و از عکاسیتون لذت ببرید.




    پاینده باشید
    درود

    لنزایی که من باهاشون کار کردم 501.8g - 85 1.8g- 18-140 18-55 70-300 و 35 سیگما . به جز لنزای afp که واقعا سرعت فوکوس عالی داره باید قبول کرد بقیه لنزای نیکون فرسوده شدن شما ببینید 35 نیکون 1.4 قیمتی 2 برابر سیگما داره ولی پرفرمنس کمتر ولی کنون اومد یه 35 داد بیرون پرچم سیگما رو کشوند پایین همینطور کنون یه 85 1.4 داد بیرون اونم بهتر از 85 سیگما در اومد ولی نیکون اصلا به فکر اپدیت کردن لنز نیست کنون 24-105 خودشو اپدیت کرد ولی نیکون روی همون 24-120 ده سال پیش مونده . ساخت چین بودن بیشتر لنزای نیکون ادمو اذیت میکنه . در مورد 85 1.8 G هم کن راکول همین بد ساخت بودن و مکانیک بد رو ازش ایراد گرفته و گفته چند مورد دیده که مشکل اتوفوکوس پیدا کردن کلا کیفیت ساخت سری g خوب نیست
    47amir و sahneh32 تشکر می‌کنند.
    nikon d750 + nikon 70-200 fl ed vr +godox v860 2 +sirui t-2004 xl

  5. #6655
    كاربر همراه Hamed Ziyaei آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    431
    تشکر شده
    3531
    تشکر کرده
    1887

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط kato نمایش پست ها
    درود

    لنزایی که من باهاشون کار کردم 501.8g - 85 1.8g- 18-140 18-55 70-300 و 35 سیگما . به جز لنزای afp که واقعا سرعت فوکوس عالی داره باید قبول کرد بقیه لنزای نیکون فرسوده شدن شما ببینید 35 نیکون 1.4 قیمتی 2 برابر سیگما داره ولی پرفرمنس کمتر ولی کنون اومد یه 35 داد بیرون پرچم سیگما رو کشوند پایین همینطور کنون یه 85 1.4 داد بیرون اونم بهتر از 85 سیگما در اومد ولی نیکون اصلا به فکر اپدیت کردن لنز نیست کنون 24-105 خودشو اپدیت کرد ولی نیکون روی همون 24-120 ده سال پیش مونده . ساخت چین بودن بیشتر لنزای نیکون ادمو اذیت میکنه . در مورد 85 1.8 G هم کن راکول همین بد ساخت بودن و مکانیک بد رو ازش ایراد گرفته و گفته چند مورد دیده که مشکل اتوفوکوس پیدا کردن کلا کیفیت ساخت سری g خوب نیست
    دوست عزیز شما که اینقدر دل پر خونی از نیکون و سیاستهاش دارید چرا بیخیالش نمیشید و شیفت نمیکنید برادر؟؟؟ مگه مجبوری که توی نیکون موندی؟؟ پستهای شما دیگه به اسپم بیشتر شبیه شده تا یه پست مفید بدرد بخور...علی الخصوص اینکه بقیه رو هم وادار به جبهه گیری و کل کل میکنید و نهایتا تاپیک رو به بیراهه میکشونید
    Anoosh-Em، lamagra، M.Nouri و 4 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز
    جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی ...
    "حامد "

  6. #6656
    كاربر همراه kato آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    419
    تشکر شده
    339
    تشکر کرده
    325

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamed Ziyaei نمایش پست ها
    دوست عزیز شما که اینقدر دل پر خونی از نیکون و سیاستهاش دارید چرا بیخیالش نمیشید و شیفت نمیکنید برادر؟؟؟ مگه مجبوری که توی نیکون موندی؟؟ پستهای شما دیگه به اسپم بیشتر شبیه شده تا یه پست مفید بدرد بخور...علی الخصوص اینکه بقیه رو هم وادار به جبهه گیری و کل کل میکنید و نهایتا تاپیک رو به بیراهه میکشونید
    صحبت دل خون نیست برادر اتفاقا با d750 کلی هم لذت میبرم صحبت سر سرعت کم کردن نیکون به بقیه رقبا هست . صحبت فقط سر لنز هست نه چیز دیگه ای . واقعیت رو باید قبول کرد چه شما خوشت بیاد چه بدت بیاد توی کنون و بقیه هم اگه ما بخواهیم دنبال ایراد بگردیم به فراوانی یافت میشه داداش من پس موضوع فقط نیکون نیست
    47amir و sahneh32 تشکر می‌کنند.
    nikon d750 + nikon 70-200 fl ed vr +godox v860 2 +sirui t-2004 xl

  7. #6657
    كاربر ويژه Anoosh-Em آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2009
    نوشته ها
    2,391
    تشکر شده
    14152
    تشکر کرده
    12235

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hosein60 نمایش پست ها
    پرتره‌های ثبت‌شده با لنز ۴۰۰ میلی‌متری f/2.8 G Master سونی
    12d22c87-f0ff-46f0-9fcc-7faac5167702.jpg

    به‌تازگی عکاسی حرفه‌ای موفق‌شده به‌مدت ۱۵ دقیقه، لنز موردانتظار ۴۰۰ میلی‌متری

    درود


    و این اقای عکاس حرفه ای! چرا با لنز به این سنگینی وقتی قراره عکس پرتره بگیرند!! در F2.8 که عمق میدان بسیار کم هست روی دست عکاسی میکنن

    و ضمنا

    فاصله کانونی ، به دیافراگم نسبت عکس دارد یعنی عمق میدان وضوح 400mm f2.8 با 200mm f2 (که لنز تخصصی پرتره هم محسوب میشه برعکس لنز مورد نظر شما)
    عمق میدان یکسانی دارند.

    مستحضر باشید که ایشان شیرین کاری کرده اند


    پاینده باشید
    Nima Sadigh، a.g g.a، amir.komeily و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  8. #6658
    كاربر بسیار فعال Majix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    1,700
    تشکر شده
    4874
    تشکر کرده
    3755

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Nima Sadigh نمایش پست ها
    پست سه سال پیش تاپیک mirror less یا dslr ؟
    البته یک سری چیزها هم با خرید mirrorless به دست خواهیم آورد که برخی از آنها واقعا ارزشمند هستند:

    1- سبکی
    2- ابعاد و حجم کوچکتر(راحتی در عکاسی کردن در مناطقی که به دوربین بزرگ! حساس هستند)
    3- قیمت کمتر
    4- نمایش زنده تصویر سنسور: مشاهده تصویر نهایی که دوربین می تواند ثبت نماید به صورت زنده بر روی صفحه نمایش.(فکر می کنم همچین قابلیتی در دهه های قبل شبیه معجزه بوده است!) - قابلیتهایی همچون focus peaking
    5- صدای شاتر کمتر
    6- حذف آیینه و باکس آن: سادگی و ارزانی ساخت و مونتاژ، افزایش قابلیت اطمینان دوربین، دقت بالاتر مونتاژ قطعات و کاهش خطا، کاهش لرزش دوربین، تمیز کردن ساده تر، عکاسی پیاپی سریعتر
    7- دقیقتر بودن سیستم فوکوس contrast detection(که معمولا در میررلس ها به کار می رود) نسبت به سیستم نه چندان دقیق phase detection(که معمولا در dslr ها به کار می رود) و حذف کالیبرایسیون فوکوس بدنه با لنز
    8- قابلیت استفاده از لنزهای قدیمی و همچنین لنزهای برندهای دیگر
    ....
    در عمل خيلی از اين مزايا وجود نداره يا ارزش نداره

    1 اگر وزن باطری اضافه و گريپ و لنز رو در نظر بگيريم اختلافی نميمونه
    2 تا وقتی لنز روی دوربين نباشه ، لنز های فول فريم ميرور لس ها از با آينه ها هم گاهی بزرگتره
    3 قيمت کمتر؟؟ !!!
    4 نمايش زنده خوبه اما ديلی باعث ميشه عکاسی کانديد سخت بشه
    5 عالی
    6 فکر نميکنم به حال مصرف کننده فرقی کنه ، من تاحالا حدود 30 تا دوربين کنون داشتم و احتياجی به هيچ مدل سرويسی نداشتم که نکته منفی حساب بشه
    7 شايد 3 سال پيش برتری بوده اما الان دوربين های جديد کنون ترکينگ بهتری از سونی ا7 دارند و خيلی از ويدوگرافر های آماتور از کنون استفاده ميکنند
    8 فکر نکنم هيچ آدم عاقلی 3000+ دلار پول دوربين بده و بخواد لنز 20 سال پيشش رو روش ببنده


    قصد بحث کردن الکی ندارم اما واقعاً دليل منطقی واسه استفاده حرفه اي از ميرور لس ها نميبينم
    بيشتر برتری های ميرور لس ها برای استفاده غير حرفه اي خوبه
    شايد دوربين کنون بهتر باشه اما سونی هنوز برای استفاده حرفه اي مناسب نيست

    https://www.canonwatch.com/wp-conten...2016/04/cc.jpg
    usef، Nima Sadigh، obsidiyan و 2 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    Canon 6D2/5D3
    16-35L III/Sigma 85 1.4 Art/ 90mm VC / 70-200L IS II
    Majid

  9. #6659
    كاربر بسیار فعال Majix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    1,700
    تشکر شده
    4874
    تشکر کرده
    3755

    پیش فرض

    Canon EOS R Live Announcement

    https://www.youtube.com/watch?v=ETU0evTI6a8
    yaghoobi، Nima Sadigh و a.g g.a تشکر می‌کنند.
    Canon 6D2/5D3
    16-35L III/Sigma 85 1.4 Art/ 90mm VC / 70-200L IS II
    Majid

  10. #6660
    كاربر همراه hosein60 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    107
    تشکر شده
    1141
    تشکر کرده
    948

    پیش فرض

    کنون هم مدل جدید خودش رو معرفی کرد .
    f9e4dad4-4d18-403d-b33e-5af094126aaf.jpg
    9fc2eb92-3d23-45d8-9bdc-be2d8d8ea776.jpg
    2e406e96-9836-4f7e-a97c-1d9d2b3b2449.jpg
    مشخصات فنی کانن EOS R
    بدنه
    نوع بدنه بدون‌آینه شبه SLR
    سنسور
    تعداد پیکسل موثر 30 مگاپیکسل
    حداکثر رزولوشن 6720 در 4480
    نسبت تصویر 1:1، 4:3، 3:2، 16:9
    اندازه‌ی سنسور فول‌فریم (36 در 24 میلی‌متر)
    نوع سنسور CMOS
    مشخصات تصویر
    بازه‌‌ی حساسیت 100-40000
    حداقل حساسیت ارتقایافته 50
    حداکثر حساسیت ارتقایافته 102400
    لرزشگیر داخلی خیر
    پسوند غیرفشرده RAW
    لنز و سیستم فوکوس
    فوکوس خودکار - تشخیص کنتراست - تشخیص فاز - چندگانه - مرکزی - تک‌نقطه انتخابی - تعقیب سوژه - تکی - پیوسته - لمسی - تشخیص چهره - نمای زنده
    فوکوس دستی بله
    تعداد نقطه‌ی فوکوس 5655
    مانت اتصال لنز کانن RF
    قابلیت تعویض لنز بله
    ضریب فاصله کانونی 1 برابر
    نمایشگر و منظره‌یاب
    نوع صفحه‌نمایش TFT LCD
    تعداد نقاط صفحه‌نمایش 2،100،000 نقطه
    اندازه‌ صفحه‌نمایش 3.2 اینچ
    صفحه‌نمایش چرخان چرخان
    صفحه‌نمایش لمسی بله
    نمای زنده بله
    منظره‌یاب بله
    نوع‌ منظره‌یاب الکترونیکی
    پوشش منظره‌یاب 100 درصد
    بزرگ‌نمایی منظره‌یاب 0.76 برابر
    قابلیت‌های عکاسی
    حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه
    حداکثر سرعت شاتر 1/8000 ثانیه
    فلاش داخلی خیر
    درگاه اتصال فلاش خارجی بله
    حداکثر نرخ عکاسی پیاپی 8.0 فریم بر ثانیه
    تایمر عکاسی خودکار بله (2 یا 10 ثانیه)
    حالات نورسنجی - چندگانه - مرکزی - نقطه‌ای - جزئی
    جبران نوردهی ±3 (در فواصل پله‌ای 1/3EV، 1/2EV )
    براکت نوردهی خودکار ±3 (3 فریم در فواصل پله‌ای 1/3EV، 1/2EV )
    قابلیت‌های فیلمبرداری
    فرمت فیلمبرداری MPEG-4، H.264
    حالات فیلمبرداری 2160 × 3840 (24 و 30 فریم بر ثانیه) 1080 × 1820 (24، 30 و 60 فریم بر ثانیه) 720 × 1280 (۱۲۰ فریم بر ثانیه)
    میکروفن داخلی استریو
    بلندگو مونو
    فضای ذخیره‌سازی
    نوع حافظه جانبی SD card
    اتصالات
    USB USB 3.1 Gen 1
    HDMI بله
    ورودی میکروفن بله
    خروجی هدفون بله
    کنترل از راه دور بله
    وای‌فای بله
    بلوتوث بله
    GPS خیر
    مشخصات فیزیکی
    ابعاد 136 در 98 در 84 میلی‌متر
    وزن (با احتساب باتری) 660 گرم
    مقاوم در برابر شرایط محیطی بله
    نوع باتری باتری لیتیوم یون LP-E6N
    عمر باتری (تعداد عکس بر اساس استاندارد CIPA) 370
    متفرقه
    زمان معرفی 2018/09/05
    قیمت جهانی در زمان عرضه 2299 دلار (بدنه)، 3399 دلار (با لنز ۱۰۵-۲۴ میلی‌متری F/4)

    کلا نه کنون نه نیکون با این معرفی هاشون حتی نتونستن یه نیشگون از سونی بگیرن

    کنون ترجیح داده از لرزشگیر داخلی استفاده نکنه و به همون ادامه لرزشگیر داخل لنزش بپردازه .
    ویرایش توسط hosein60 : Wednesday 5 September 2018 در ساعت 18:31
    a.g g.a تشکر می‌کند.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •