صفحه 668 از 669 نخستنخست ... 168 568 618 658 664 665 666 667 668 669 آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 6,671 تا 6,680 , از مجموع 6682
Like Tree32834تشکر

موضوع: شايعات يا واقعيات

  1. #6671
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    June 2006
    نوشته ها
    55
    تشکر شده
    33
    تشکر کرده
    82

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mahdi.A.Tabar نمایش پست ها
    با همین 70D چه کارها که نمیشود کرد! یادم میاد روزی که میخواستم لنز ماکرو 105 نیکون رو بخرم خیلی تاکید داشتم حتما نسخه جدید با اتوفوکوس را بخرم. الان بعد از 2 سال عکاسی با این لنز فکر کنم دو سه بار از اتوفوکوسش استفاده کردم! همون موقع نسخه بدون اتوفوکوس حدودا 600 تومن ارزونتر بود!
    بیش از نیمی از قابلیتهای دوربینهای جدید بیشتر جنبه بازاريابی دارند... نه اینکه بد باشند اما نبودنشون هم خللی در کار عکاسان جدی ایجاد نخواهد کرد..
    یه سرچ بزن توی نت ببین با بدنه ایی که شما داری چه عکسهای فوق العاده ایی ثبت شده.. پس بچسب به همون 70D و لذتش رو ببر!
    از شما چه پنهون قصد خرید یکی دو تا پرایم رو هم داشتم که فعلا مقدور نیست
    yaghoobi تشکر می‌کند.

  2. #6672
    كاربر آشنا sahneh32 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2012
    نوشته ها
    52
    تشکر شده
    135
    تشکر کرده
    87

    پیش فرض

    سنسور 31 مگاپیکسلی سونی در ابعاد APS-C بزودی جایگزین 24 در مدل های جدید میشود ، اولین دوربین های 24MP با سنسور aps-c در سال 2011 به بازار آمدن و این عدد تقریبا هفت سالی جا خوش کرده بود.

    glcxobal.jpg
    Nima Sadigh و a.g g.a تشکر می‌کنند.

  3. #6673
    كاربر ويژه kiavash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2011
    نوشته ها
    2,101
    تشکر شده
    9301
    تشکر کرده
    8574

  4. #6674
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    November 2010
    نوشته ها
    212
    تشکر شده
    3311
    تشکر کرده
    1361

    پیش فرض

    25 سپتامبر پاناسونیک دوربین ها ی فول فریم خودش رو معرفی میکنه و دید جدیدی رو در دوربینهای بدون آینه نشون میده

    تو شایعات اومده که برای تولید لنز این دوربین ها با لایکا همکاری داشته.

    خیلی ها نوشتن که حالا پاناسونیک میتونه یه رقیب جدی برای سونی در تولید بدون آینه باشه.نه نیکون و نه کنون نتونستن انتظارها رو به خوبی جواب بدن
    saber.pix و a.g g.a تشکر می‌کنند.



  5. #6675
    كاربر آشنا hosein60 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    95
    تشکر شده
    1052
    تشکر کرده
    921

    پیش فرض

    شایع شده فوجی در حال اماده سازی یک مدیوم فرمت جدید 100 مگاپیکسلی به نام GFX 100S هست .

    این جوری که گفته میشه فوجی دوم مهر GFX 50R رو رونمایی میکنه و GFX 100S رو هم بعدا رونمایی میکنه .

    متعصفانه این دوربن هم از سنسور X-Trans فوجی استفاده نمیکنه و مثل دوربین قبلی از سنسور سونی استفاده میکنه ( فکر کنم ساخت سنسور تمام مدیوم فرمتها افتاده دست سونی ) سنسور X-Trans با طراحی اختصاصی خودش بین کراپ دارها واقعا کیفیت خروجی عالی و خوبی رو به نمایش گذاشت و ما همچنان منتظریم ببینیم در اندازه مدیوم فرمت چه خروجی جالبی میتونه داشته باشه .

    به شخصه ترجیح میدم خود سونی یک مدیوم فرمت با همین طراحی A7 یا A9 بزنه و بعد فول فریم برای عکسهای خاص و پروژه های درامد زا برم رو اون بدنه ولی اگه سونی وارد این بازی نشه همین فوجی با طراحی راحت تر و جمع وجور تر و شبهه full frame با کیفیت خودش انتخاب خوبی هست بین مدیوم فرمت های موجود .
    ویرایش توسط hosein60 : Saturday 15 September 2018 در ساعت 20:49
    a.g g.a و sahneh32 تشکر می‌کنند.

  6. #6676
    كاربر آشنا sahneh32 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2012
    نوشته ها
    52
    تشکر شده
    135
    تشکر کرده
    87

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hosein60 نمایش پست ها
    شایع شده فوجی در حال اماده سازی یک مدیوم فرمت جدید 100 مگاپیکسلی به نام GFX 100S هست .

    این جوری که گفته میشه فوجی دوم مهر GFX 50R رو رونمایی میکنه و GFX 100S رو هم بعدا رونمایی میکنه .

    متعصفانه این دوربن هم از سنسور X-Trans فوجی استفاده نمیکنه و مثل دوربین قبلی از سنسور سونی استفاده میکنه ( فکر کنم ساخت سنسور تمام مدیوم فرمتها افتاده دست سونی ) سنسور X-Trans با طراحی اختصاصی خودش بین کراپ دارها واقعا کیفیت خروجی عالی و خوبی رو به نمایش گذاشت و ما همچنان منتظریم ببینیم در اندازه مدیوم فرمت چه خروجی جالبی میتونه داشته باشه .

    به شخصه ترجیح میدم خود سونی یک مدیوم فرمت با همین طراحی A7 یا A9 بزنه و بعد فول فریم برای عکسهای خاص و پروژه های درامد زا برم رو اون بدنه ولی اگه سونی وارد این بازی نشه همین فوجی با طراحی راحت تر و جمع وجور تر و شبهه full frame با کیفیت خودش انتخاب خوبی هست بین مدیوم فرمت های موجود .
    تولید سنسور X-Trans در ابعاد مدیوم برای فوجی و راه اندازی خط تولیدش صرفا برای یک بدنه کم فروش صرف نداره خرید سنسور های مدیوم سونی فعلا دستور کار همه شرکت هاست ، با تولید مدیوم برای سونی موافقم ، مخصوصا الان که کنون و نیکون چهار پنج سالی سرشون حسابی شلوغه و درگیر تولید لنز و لوازم جانبی برای این میررولس های جدیدشان هستند سونی فرصت داره که زودتر وارد بازار مدیوم بشه راز برتری بدون آینه سونی هم همین زود تر وارد شدن بود ، حتی حدس میزنم همین حالا دارن زیر ساخت هاشو آماده میکنن و از طرفی این شرکت روابط خوبی با phase one و Mamiya داره و همچنین قبلا پروژه های مشترکی با Hasselblad داشته و میتونه از تجربه های این شرکت ها استفاده کنه.


    شایعات حذف Aps-c در سونی روز به روز پر رنگ تر میشه ، سونی که زمانی 7 کلاس دوربین با این سنسور داشت حالا فقط به یک A6500 محدود شده اون هم با قیمت 1500 دلار فقط برای بدنه که با خرید یک لنز معمولی میشه 2000 تا 2200 دلار و با این پول میشه A7 مارک 3 به همراه کیت 70-28 تهیه کرد و خرید کراپ دیگه معنایی نداره ، اگر تولید این سری از دوربین ها متوقف بشه احتمال ورود سونی به مدیوم افزایش پیدا میکنه.
    ویرایش توسط sahneh32 : Saturday 15 September 2018 در ساعت 22:30
    hosein60 و kato تشکر می‌کنند.

  7. #6677
    كاربر همراه kato آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    379
    تشکر شده
    261
    تشکر کرده
    283

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sahneh32 نمایش پست ها
    تولید سنسور X-Trans در ابعاد مدیوم برای فوجی و راه اندازی خط تولیدش صرفا برای یک بدنه کم فروش صرف نداره خرید سنسور های مدیوم سونی فعلا دستور کار همه شرکت هاست ، با تولید مدیوم برای سونی موافقم ، مخصوصا الان که کنون و نیکون چهار پنج سالی سرشون حسابی شلوغه و درگیر تولید لنز و لوازم جانبی برای این میررولس های جدیدشان هستند سونی فرصت داره که زودتر وارد بازار مدیوم بشه راز برتری بدون آینه سونی هم همین زود تر وارد شدن بود ، حتی حدس میزنم همین حالا دارن زیر ساخت هاشو آماده میکنن و از طرفی این شرکت روابط خوبی با phase one و Mamiya داره و همچنین قبلا پروژه های مشترکی با Hasselblad داشته و میتونه از تجربه های این شرکت ها استفاده کنه.


    شایعات حذف Aps-c در سونی روز به روز پر رنگ تر میشه ، سونی که زمانی 7 کلاس دوربین با این سنسور داشت حالا فقط به یک A6500 محدود شده اون هم با قیمت 1500 دلار فقط برای بدنه که با خرید یک لنز معمولی میشه 2000 تا 2200 دلار و با این پول میشه A7 مارک 3 به همراه کیت 70-28 تهیه کرد و خرید کراپ دیگه معنایی نداره ، اگر تولید این سری از دوربین ها متوقف بشه احتمال ورود سونی به مدیوم افزایش پیدا میکنه.
    یادمه یه زمانی من میگفتم سنسور ها رو به بزرگتر شدن پیش میرن چون چاره ای ندارن خیلی از دوستان همین فروم گفتن نخیر aps-c هیچ وقت حذف نمیشه و اتفاقا برعکس با بهتر شدن کراپ ها فول فریم ها کمرنگ میشن . ولی من مثل روز برام روشن بود و هست که در اینده خیلی نزدیک فول فریمها میشن کوچکترین سنسورها و تولید سنسور کوچیک تر از فول فریم متوقف خواهد شد
    sahneh32 تشکر می‌کند.
    nicefoto 680cn + nikon d750 + sigma 35 1.4 art + nikkor 85 1.8g +godox v860 2 +sirui t-2004 xl



  8. #6678
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    September 2016
    نوشته ها
    57
    تشکر شده
    63
    تشکر کرده
    68

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sahneh32 نمایش پست ها
    تولید سنسور X-Trans در ابعاد مدیوم برای فوجی و راه اندازی خط تولیدش صرفا برای یک بدنه کم فروش صرف نداره خرید سنسور های مدیوم سونی فعلا دستور کار همه شرکت هاست ، با تولید مدیوم برای سونی موافقم ، مخصوصا الان که کنون و نیکون چهار پنج سالی سرشون حسابی شلوغه و درگیر تولید لنز و لوازم جانبی برای این میررولس های جدیدشان هستند سونی فرصت داره که زودتر وارد بازار مدیوم بشه راز برتری بدون آینه سونی هم همین زود تر وارد شدن بود ، حتی حدس میزنم همین حالا دارن زیر ساخت هاشو آماده میکنن و از طرفی این شرکت روابط خوبی با phase one و Mamiya داره و همچنین قبلا پروژه های مشترکی با Hasselblad داشته و میتونه از تجربه های این شرکت ها استفاده کنه.
    درود.
    دلایل اعلام شده از طرف فوجی در زمان معرفی GFX 50S برای عدم استفاده از سنسور X-Trans رو قبلا در این پست خدمت عزیزان آوردم:

    FUJIFILM GFX 50S medium-format digital

    به نظر میرسه که در مورد دوربین مدیوم فوجی ترجیح میده که پروسس فایل Raw ساده تر باشه.
    kiavash، a.g g.a و sahneh32 تشکر می‌کنند.

  9. #6679
    كاربر بسیار فعال Majix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    1,667
    تشکر شده
    4691
    تشکر کرده
    3675

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط rezanazemi87 نمایش پست ها
    25 سپتامبر پاناسونیک دوربین ها ی فول فریم خودش رو معرفی میکنه و دید جدیدی رو در دوربینهای بدون آینه نشون میده

    تو شایعات اومده که برای تولید لنز این دوربین ها با لایکا همکاری داشته.

    خیلی ها نوشتن که حالا پاناسونیک میتونه یه رقیب جدی برای سونی در تولید بدون آینه باشه.نه نیکون و نه کنون نتونستن انتظارها رو به خوبی جواب بدن
    پاناسونيک يه مرحله از بقيه جلو تره اگه بدون فول فريم بزنه چون هم بدون آينه است هم بدون لنزه

    کراپ هاش که موفق نبودن سری GH ها فروش داشتن که اونم همه برای فيلمبرداری استفاده ميکردن فوجی توی بدون آينه ها از همه موفق تر بود عجيبه بدنه جديدی توليد نکرده
    Canon 5D4/5D3
    16-35L II/24-70 2.8 II/Sigma 35 1.4 Art/Sigma 85 1.4 Art/ 100 2.8 L / 70-200L IS II
    Majid

  10. #6680
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    November 2010
    نوشته ها
    212
    تشکر شده
    3311
    تشکر کرده
    1361

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Majix نمایش پست ها
    پاناسونيک يه مرحله از بقيه جلو تره اگه بدون فول فريم بزنه چون هم بدون آينه است هم بدون لنزه

    کراپ هاش که موفق نبودن سری GH ها فروش داشتن که اونم همه برای فيلمبرداری استفاده ميکردن فوجی توی بدون آينه ها از همه موفق تر بود عجيبه بدنه جديدی توليد نکرده
    (FT5) A new force is building up: Leica, Panasonic and Sigma are on board together on the Full Frame SL mount project!

    About lenses: I have been told that all three companies understood lenses are the key to succeed. This means right from the start there will be many more lenses than you can have now with the Canon EOS-R and Nikon Z system.
    kiavash، a.g g.a و Majix تشکر می‌کنند.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •