به عنوان کار دوم.
کماکان منتظر نقد و نظر دوستان هستم...
به عنوان کار دوم.
کماکان منتظر نقد و نظر دوستان هستم...
ببخشید اما در مورد عکس سمت راستی بجای خوشامد گویی که دوبار هم انجام شده بهتر بود از جملاتی که مربوط به نوشیدن و لذت بردن
و یا حتی حس جوانی استفاده می شد ، و اینکه دستی که قوطی رو نگه داشته کمی ضمخت و مردانه هست و بهتر بود دست خانم با لاکی
که به رنگ فضای عکس نزدیک قوطی رو نگه میداشت و یا اگر دست مرد بود کمی جمع و جور تر بود
درمورد عکس عکس سمت چپ هم بهتر بود آبی که بر روی قوطی پاشیده شده ، رو سطح وجود نداشت
اگر اشتباه گفتم عذر خواهی میکنم.
برنامه جهانی غذا - مبارزه جهانی با گرسنگی
پیمان مثنوی
خوشامد گویی دوبار انجام نشده است دوست من، جمله دوم (پایین) در واقع تکمیل جمله اول و نوعی حالت تاکیدی در ارتباط بین طعم خوش ماءالشعیر و عنوان تجاری بالتیکا هست. - این نوع نگارش مربوط به مفاهیم انگلیسی رو میتونید سرچ کنید تا اطلاع کامل تری حاصل شود. (به خاطر همین ارتباط فونت و رنگ دو عبارت هم کاملا یکی است.)
در مورد دست که کمی بهتر میتوانست باشد موافق هستم ولی در مورد دست خانم به هیچ عنوان! مخاطب تبلیغ این محصول عموما دسته مردان هستند و با قرار دادن دست یک خانم به نوعی ان جذبه و حس مردانه آبجو از بین میرود و به یک نوشیدنی معمولی وصرفا لوکس تبدیل میشود، مضاف بر اینکه عموما به نظر من، برخلاف آنچه که اکنون مد شده، نیازی نیست برای تبلیغ هر محصولی حتما یک خانمی هم در تبلیغ حضور داشته باشد!
در مورد قطرات اب نظر خاصی ندارم.
از توجه شما و زمانی که برای نقد گذاشتید بسیار سپاسگذارم.
سلام
عدم توجه به نورپردازي يكنواخت نام محصول بزرگترين مشكلي است كه در اين عكس ديدم(حرف I و A در اول و آخر كلمه ي ITALIANA). برش "عكس روي محصول" توسط نور بازتابي نيز يك نقطه ضعف محسوب مي گردد. به طور كلي عدم تقارن نورپردازي در عكسي كه همه چيز در آن متقارن است عجيب به نظر مي آيد.
به نظر من دو عكس بعدي شما(اسپري و آبجو) بهتر از اين كار شما هستند و من نمره ي بالاتري به هر دوي آنها مي دهم. البته در هر دو مورد تاريكي قسمت رو به دوربين محصول و در پي آن عدم يكنواختي در نورپردازي لوگو و نام محصول ديده مي شوند.
يك سوال خدمتتون داشتم. زمينه ي عكس اسپري با چه چيزي ساخته شده است؟؟
موفق باشيد
"تو قسمتی از جهان نیستی، تو خود جهان هستی"
پیمان جان فقط در مورد این قسمت پستت نظرم باهات زیاد موافق نیست. فکر میکنم وجود قطرات آب برای این جور مصارف تبلیغاتی صنعتی خیلی کار قشنگتر میکنه. البته این جور وقتا بیشتر چیزی شبیه سینما گراف که یکی از قطره ها در حرکت باشه باز به نظرم کار قشنگتر هم میکنه ولی خوب بازم از بقیه دوستان و اساتید درخواست دارم بنده حقیر از اشتباهات احتمالی آگاه کنن.
ارادت قلبی من به پیمان و تمامی شما دوستان
امیر کمیلی
یا حق
دوست عزیز اشتباه از بنده بود و مقصودم رو بخوبی منتقل نکردم ، منظورم قطراتی است که بر روی سطح زیرین قوطی هست نه خودش ، حس
خیس شدن بدلیل سرمای قوطی رو منتقل نمیکنه ، بیشتر به آب پاشیدن میمونه ، و کاملا موافق هستم با اینکه قطرات روی قوطی حس خوبی میده!
خوب ادبیات انگلیسی را محدود میدانم اما کلاً نظرم این بود که از خوش آمد گویی استفاده نمیشد ، دوست عزیز این تبلیغ اگر در داخل انجام شده
و برای استفاده داخلی هست که خوب بیننده های تبلیغ ایرانی هستند و با دیدن دوکلمه خوش آمد گویی مثل بنده حس دوگانگی بهشون دست میده
چون مخاطبان شما اساتید زبان که نیستند ؟
من فضایی رو که ایجاد کردید رو دوست دارم اما عکس سمت راست رو بیشتر دوست دارم و عکس سمت چپ رو بیشتر که نگاه کردم میزان کف روی
محتوای لیوان کم است ، شاید بهتر بود ابتدا کمی ار بالا میریختید که کف کند و بعد قوطی را پائین می آوردید که در کادر دلخواه جای داده بشه !
بازهم میگم قطرات روی قوطی بسیار زیباست و حس خنکی محصول و حس نوشیدن اون در هوای گرم رو منتقل میکنه !
اما در مورد دست ، خوب آبجو نوشیدنی است با مخاطبانی بیشتر مرد اما درنظر بگیریم که خانم ها جذاب هستند در تبلیغ مخصوصاً اگر مصرف کننده ها
عموماً مردها باشند ، اما مانعی که ممکنه پیش بیاد محدودیت باشه واسه استفاده از چنین تبلیغاتی است .
درکل ممنون از عکس و اشتراکش و امید وارم از بنده مبتدی رنجیده خاطر نشده باشید !
توضیح : کلی خندیدم وقتی دیدم در ارسال اولی چپ و راست رو اشتباه گفته بودم ، از همه دوستان و اساتید عذر خواهی میکنم !
برنامه جهانی غذا - مبارزه جهانی با گرسنگی
پیمان مثنوی
در مورد مقدار کف موافق هستم. البته عکس حاصل ترکیب سه عکس هست، لیوان و کف داخلش یک عکس، نوشیدنی در حال ریختن یک عکس و خود قوطی و دست یک عکس.
در مورد دست خانم کماکان خیر... حتی اگر محدودیت های استفاده از تصاویر خانم هارو هم در نظر نگیریم استفاده از دست یک خانم در اینجا به نظرم بی معنی است. چراکه این محصول عموما توسط آقایان مصرف میشود و نه خانم ها و آن حس خاص (نمیدونم چی نامیده میشود، مردانه بودن!؟ ) محصول با حضور یک عنصر زنانه بنظرم کم میشود.
در مورد قطرات اب بر روی سطح هم فرمایش شما کاملا صحیح است البته چون بسیار تیره بود و کمتر دیده میشدند بهشون دقت نکردم که بی توجهی بوده است.
دوست عزیز نه نتها ناراحت نشدم بلکه بسیار از نقد صحیح و دید قویتان سپاسگذار هم هستم. باز هم تشکر
"تو قسمتی از جهان نیستی، تو خود جهان هستی"