صفحه 19 از 319 نخستنخست ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 69 119 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 181 تا 190 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #181
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rofougaran نمایش پست ها
    سلام

    دوربین کاسیو مدل EX-Z1200 در حالت عکاسی تصویر سیاه میگیرد.LCD سالم است.عکس گرفته می شود اما سیاه (Blank) از درون لنز که نگاه میکنیم دریچه دیافراگم کاملا کیپ و بسته است.باطری و مموری درآورده شده و دوربین Reset Factory Setting هم شده است.

    دوستان تجربه یا توصیه ای دارند؟

    ممنون.
    دوست عزیزم

    با سلام وتشکر از تماس شما
    اشکال اعلام شده در سری کامپکت مربوط به عدم فعالیت قسمت شاتر است چون عملیات باز وبسته شدن دیافراگم
    انجام نمیشود بتابراین شما نمیتوانید CAMERA داشته باشید
    در اولین فرصت به بخش فنی تعمیر گاه مرکزی مراجعه تا نسبت به راه اندازی اقدام شود
    هزینه 280000ریال می باشد موعد تحویل 48ساعت می باشد .
    باتشکر بخش فنی
    WWW.TAMIR

  2. #182
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان

    نقل قول نوشته اصلی توسط berno1309 نمایش پست ها
    سلام
    دوربین Canon S5Is من چندی پیش در اثر زمین خوردن وقتی روشن میکردم لنز گیر میکرد و دوربین خاموش میشد.
    بعد از تعمیر توسط یکی از شرکتهای بنام و معتبر و پس از حدود 100 شات عکاسی دوباره موقع زوم کردن پیام لنز ارور میده و دوربین هنگ میشه.
    آیا اشکال کماکان فیزیکی و سخت افزاریه یا بصورت نرم افزاری قابل حل هست
    در هرکدوم از موارد چقدر ممکنه هزینه تعمیر داشته باشه, ارزش تعمیر مجدد رو داره؟
    ممنون از پاسختون
    بهروز
    دوست عزیزم بهروز
    با سلام وتشکر از تماس شما
    اشکالی را که اعلام کردید می تواند در 2قسمت جستجو کرد
    1-قسمت OPTICAL UNIT LENS
    TOP COVER UNIT-2
    در رابطه با بخش دوم سوال اگر نرم افزار باشد هیچ هزینه ندارد.
    من باید از شما خواهش کنم اجازه دهید
    دوربین شما کارشناسی تا پس از اطلاع دقیقا وضعیت به اطلاع شما برسد
    با تشکر بخش فنی
    WWW.TAMIR.IR

  3. #183
    كاربر آشنا ali_farzam آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    38
    تشکر شده
    27
    تشکر کرده
    63

    پیش فرض پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان

    درود بر جناب آقاي قاسمي بزرگوار.
    من قصد خريد يك دوربين D-SLR با گارانتي ايده آل دارم.
    مي خواستم بدونم در هنگام خريد و در مهلت تست يا مهلت تعويض يا هرمهلت يا امكاني كه شركت ايده آل در اين خصوص براي خريداران در نظر گرفته ، آيا خريداران مي توانند دوربين را نزد شما آورده كه شما دوربين را از جنبه هاي گوتاگون (مانند hot pixel يا پيكسل سوخته در sensor يا LCD ، تعداد شاتهاي احتمالي خورده شده ، و كليه اشكالات ممكن سخت افزاري يا غيره) براي خريداران تست كنيد؟
    چون يك كاربر حتي حرفه اي هم نمي تواند hot pixel احتمالي موجود در sensor را كه انواع گوناگون دارد ( و خواهش مي كنم كه انواع آنها را شرح دهيد) در هنگام خريد تشخيص دهد.
    با سپاس فراوان.
    فرزام.

  4. #184
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali_farzam نمایش پست ها
    درود بر جناب آقاي قاسمي بزرگوار.
    من قصد خريد يك دوربين D-SLR با گارانتي ايده آل دارم.
    مي خواستم بدونم در هنگام خريد و در مهلت تست يا مهلت تعويض يا هرمهلت يا امكاني كه شركت ايده آل در اين خصوص براي خريداران در نظر گرفته ، آيا خريداران مي توانند دوربين را نزد شما آورده كه شما دوربين را از جنبه هاي گوتاگون (مانند hot pixel يا پيكسل سوخته در sensor يا LCD ، تعداد شاتهاي احتمالي خورده شده ، و كليه اشكالات ممكن سخت افزاري يا غيره) براي خريداران تست كنيد؟
    چون يك كاربر حتي حرفه اي هم نمي تواند hot pixel احتمالي موجود در sensor را كه انواع گوناگون دارد ( و خواهش مي كنم كه انواع آنها را شرح دهيد) در هنگام خريد تشخيص دهد.
    با سپاس فراوان.
    فرزام.
    دوست عزیزم فرزام
    بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین وشرکت ایده ال اماده خدمت به شما دوستان عزیز است
    در بخش فنی تعمیرگاه کلیه موارد اطلاعاتی راجع به دوربین به صورت شناسنامه کتبی به شما دوستان عزیز داده می شود .
    وضیعت تعداد شاتر -اخطارهای بوجود امده با مختصات کامل لنز در حین کارکرد -مختصات نقاطX-Y پیکسل در صفحه CCD-CMOS -ثبت دیتاهای دوربین شما در بانک اطلاعات وهمچنین جایگزینی دیتاهای GOOD به روی دیتاهای خراب -
    به روزرسانی نرم افراز-وسرویس کامل بدنه و صفحه حساس دوربین شما -سرویس ویزور وفوکس اسکرین و کلیه موارد دیگر جزو وظایف گروه خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین وشرکت ایده ال می باشد
    درضمن یاداور می شوم شما با داشتن گارانتی ایده ال از تمامی مواردی که اشکال مربوط به خط تولید باشد استفاده می کنید .و چنانچه دوربین شما دارای بیمه ایده ال باشد بدون سوال تعمیر .تعویض و حتی اتفاق به صورت عمدی به صورت کاملا رایگان وبدون سوال به شما تحویل داده می شود .
    باتشکر بخش فنی

  5. #185
    كاربر همراه Sina.J آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    490
    تشکر شده
    1254
    تشکر کرده
    2930

    پیش فرض پاسخ: اشكال در كار با D90

    باسلام
    متأسفانه 3 روز پیش دوربینم بر اثر بارندگی خیس شد اما روشن بود و کار می کرد. بعد از اینکه باتریش رو در آوردم و خشکش کردم. باتری رو انداختم توش ولی دیگه روشن نشد...
    باتری رو د رآوردم و بعد از چند ساعت دو باره انداختم توش ولی هیچ اتفاقی نیافتاد. :(
    ضمانتنامه نداره ولی خوشبختانه بیمه است ( باز جای امید هست...)
    ساعات کار تعمیر گاه کی هست؟

  6. #186
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض پاسخ: اشكال در كار با D90

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sina.Phoenix نمایش پست ها
    باسلام
    متأسفانه 3 روز پیش دوربینم بر اثر بارندگی خیس شد اما روشن بود و کار می کرد. بعد از اینکه باتریش رو در آوردم و خشکش کردم. باتری رو انداختم توش ولی دیگه روشن نشد...
    باتری رو د رآوردم و بعد از چند ساعت دو باره انداختم توش ولی هیچ اتفاقی نیافتاد. :(
    ضمانتنامه نداره ولی خوشبختانه بیمه است ( باز جای امید هست...)
    ساعات کار تعمیر گاه کی هست؟
    دوست عزیزم
    متاسفانه باید اعلام کنم که قسمت تغذیه دوربین شما از کار افتاده است
    در صورتی که بیمه شما ایده ال باشه کلیه قسمتهای دوربین شما بدون هزینه راه انداز ی میشود وچنانچه دوربین شما قابل تعمیر نباشد که بعید به نظر می رسد / شرکت ایده ال 85% خسارت شما را نقدی می دهد .
    ساعت کار تعمیر گاه 9صبح لغایت 19می باشد
    مدت تحویل 3روز است
    باتشکر
    بخش فنی

  7. #187
    كاربر همراه kouhsar آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2007
    نوشته ها
    183
    تشکر شده
    615
    تشکر کرده
    831

    پیش فرض

    سلام بر جناب قاسمی عزیز
    یک دوربین A590 IS کنون با گارانتی نورنگار و بیمه سامان بخاطر ضربه خوردن و شکستن در باطری برای گارانتی ارسال شد و فقط قسمت شکسته شده تعویض شد و برگشت. حالا لنز با خرخر حرکت می کنه و دوربین دقت فوکوسش رو در حالت تله از دست داده. غیر از این دو مورد کاملا سالمه
    به نظر شما این مسئله قابل پیگیری هست ؟
    و سوای بحث گارانتی و بیمه اصلا امکان تعمیر وجود داره ؟

  8. #188
    كاربر همراه barca007 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2008
    نوشته ها
    125
    تشکر شده
    451
    تشکر کرده
    1249

    پیش فرض پاسخ: اشكال در كار با D90

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم
    در صورتی که بیمه شما ایده ال باشه کلیه قسمتهای دوربین شما بدون هزینه راه انداز ی میشود
    باتشکر
    بخش فنی
    با سلام
    با تشكر از راهنمايي هاي شما مي خواستم بدونم اگه دوربيني گارانتي ايده آل داشته باشه ولي بيمه نداشته باشه به صورت رايگان تعمير مي شود يا نه؟برداشت من اينه كه گارانتي به تنهايي اعتباري نداره و بايد حتما بيمه نامه هم داشته باشيم ؟
    با تشكر

  9. #189
    كاربر همراه Sina.J آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    490
    تشکر شده
    1254
    تشکر کرده
    2930

    پیش فرض پاسخ: اشكال در كار با D90

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم
    متاسفانه باید اعلام کنم که قسمت تغذیه دوربین شما از کار افتاده است
    در صورتی که بیمه شما ایده ال باشه کلیه قسمتهای دوربین شما بدون هزینه راه انداز ی میشود وچنانچه دوربین شما قابل تعمیر نباشد که بعید به نظر می رسد / شرکت ایده ال 85% خسارت شما را نقدی می دهد .
    ساعت کار تعمیر گاه 9صبح لغایت 19می باشد
    مدت تحویل 3روز است
    باتشکر
    بخش فنی
    با تشکر
    بله . بیمه ایده آل است.
    آیا بیمه نامه باطل می شود؟ اگر باطل شود ، دوباره می توان بیمه اش کرد؟

  10. #190
    كاربر فعال
    تاریخ عضویت
    January 2008
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    663
    تشکر شده
    1951
    تشکر کرده
    2447

    پیش فرض پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم

    با سلام وتشکر از تماس شما
    اشکال اعلام شده در سری کامپکت مربوط به عدم فعالیت قسمت شاتر است چون عملیات باز وبسته شدن دیافراگم
    انجام نمیشود بتابراین شما نمیتوانید CAMERA داشته باشید
    در اولین فرصت به بخش فنی تعمیر گاه مرکزی مراجعه تا نسبت به راه اندازی اقدام شود
    هزینه 280000ریال می باشد موعد تحویل 48ساعت می باشد .
    باتشکر بخش فنی
    WWW.TAMIR
    ممنون جناب قاسمی

    تعمیرکاری در مشهد پس از بازدید دوربین گفتند موتور شاتر خراب شده و باید تعویض بشه.گفتند موتور همین مدل رو ندارند و باید مدل دیگری جایگزین کنند.هزینه آن هم 45 تومان میشود.

    آیا راه اندازی با قطعه مدل دیگر ایرادی ندارد؟
    میتوان آن قطعه را از بازار خرید و برای نصب به ایشان داد؟
    در مجموع تعمیر با این شرایط با توجه به محدودیت زمان در مشهد انجام شود یا به تهران ارسال شود؟

    ممنون از راهنمایی شما

صفحه 19 از 319 نخستنخست ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 29 69 119 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •