با سلام
من امروز دوربین Canon EOS-70D kit 18-135 STM را خریدم.
که طبق گفته فروشنده با گارانتی دوساله هستش. میخواستم بپرسم آیا کارت گارانتی خاصی باید همراه جعبه باشه؟
آخه چیزی مبنی بر گارانتی درون یا بیرون جعبه دیده نمیشه!! فروشنده فقط یک صفحه سفید که بارکد داشت را برای من مهر و امضا کرد. فقط همین کافیه؟
کارت گارانتی ایدآل
فایل پیوست 62483
درود
من هم همین دوربین رو گرفتم، فروشنده بهم گفت کارت گارانتیش رو باید یک هفته بعد بیایی ازم بگیری چون روال شرکت ایده آل دگرگون شده.
بعد از یک هفته هم که کارت گارانتی آمد، باید فوری (پیش از تمام شدن مهلت جند روزه ای که شرکت داده! که یادم نیست چند روز بود!) در سایت ایده آل مشخصات دوربینتون رو ثبت کنید اگر نه گارانتی اعتبار پیدا نمیکنه (گویا تعدادی از دوستان فروشنده کارتهای گارانتی رو بی رویه به برای دوربینهای قدیمی صادر کردند که اقای قاسمی رو مجبور به این کار کرده!)
پاینده باشید
با سلام.اینجانب گارانتی ایده آل دوربین و لنز خود را در سایت ثبت نمودم اما کد رهگیری به من اعلام نشد.آیا مشکلی هست؟
با سلام و احترام
جناب آقای قاسمی متاسفانه من این هفته نمی تونم به تهران بیام
میخواستم ازتون بپرسم شما چه تاریخی از سفر تشریف میارید که مزاجم شم برای دوربینم که مشکل داره (60D) (پست شماره #2444 : ) :
پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین
تشکر
ویرایش توسط ehsan1 : Friday 3 October 2014 در ساعت 22:28
Canon EOS 6D / Canon 16-35mm F4 / Canon 70-200mm F4 IS / Sigma 150mm F/2.8 / Jupiter-37A 135mm F3.5 / Zenit 58mm F2- Instagram
من هم دیروز با فروشنده تماس گرفتم و گفتم پس کارت گارانتی چی میشه؟ اون گفت: روال شرکت ایده آل عوض شده و دیگه کارت گارانتی لازم نداره!!! همون شماره سریال دستگاه و مهر و امضای فروشگاه کافیه. هر مشکلی داشتید بیاریدش همین جا.
حالا من موندم اگه یه روز این فروشگاه تعطیل بشه چی؟؟؟
لطفا کمک کنید که من خیالم راحت بشه.
ویرایش توسط tasnim2 : Saturday 4 October 2014 در ساعت 02:27