سلام جناب قاسمی
منم مانند اقای شهبازی گارانتی و ثبت کردم و پیام با موفقیت ثبت شد در سیستم نمایان شد ولی کد رهگیری دریافت نکردم ایا نیاز به تماس و پیکیری موضوع است
سلام
با تشکر از تعمیرگاه مرکزی که مشکل لنز 17-70 پنتاکس من رو حل کرد و از لحاظ هزینه هم خیلی لطف کردند.و تشکر از اقای ارش عمارتی عزیز مسول تعمیرات لنز .
خوش اخلاقی و مردمداری اقای قاسمی و لطفشون نسبت به اعضا این سایت مثال زدنی بود.امیدوارم خدا به ایشون و پرسنل محترمشون و همچنین به سایت عکاسی و همه اعضا برکت و سلامتی بدهد.
با سلام من يه نيكون d3200 دارم كه از فاصله نيم متري از از دستم افتاد روي موكت و لنزش خراب شد و ديگه نمي چرخه دادم واسه تعمير ... فقط مي خوام بدونم بادي رو هم بدم يعني احتمال اينكه اونم خراب شده هست يا نه و يا خودم چطور مي تونم بدون لنز بفهمم كه دوربين هم مشكل داره يا سالمه با تشكر .
با سلام خدمت آقای مهندس قاسمی عزیز
حدود 10 روز قبل اطلاعات گارانتی لنز 70 -200 کانن را در سایت ایده آل ثبت کردم. ظاهرا همه چیز بدرستی انجام شد ولی نه کد رهگیری از سیستم دریافت کردم نه اطلاعات دیگه ای از طریق ایمیل یا پیامک.ممنون میشم راهمایی بفرمایید که برای اطمینان از ثبت گارانتی چکار کنم.(البته در تماس تلفنی, خانمی که جواب تلفن را دادند بدون سئوال در مورد مشخصات بنده یا محصول ثبت شده فرمودند که سایت در حال بروز رسانی است و اطلاعات ثبت شده است!)
باتشکر
سلام مجدد؛
پرسش قبلی من در خصوص نیاز به تعمیر FujiFilm HS20 بود که متاسفانه پاسخ شما رو امروز دیدم؛ یه مشکل دیگه هم به مشکلاتش اضافه شد و اون هم زمین خوردن مجدد دوربین بود که اینبار، لنز اون هم حسابی لق شد؛ اما در تصویر برداری و زوم و ... ایرادی بوجود نیومده و لنز بدرستی کار میکنه؛
خواستم ببینم روند تعمیر چقدر زمان نیاز خواهد داشت و چه مقدار هزینه باید پرداخت کنم ؟
همینطور آدرس تعمیرگاه و ساعت کار لطفا.
خیلی خیلی متشکرم.
ببخشید جواب داده بودید و من ندیده بودمش؛یک دوربین Fuji HS20 دارم که حدود 3.5 ساله دارم ازش استفاده میکنم و یه سری ایرادات؛ LCD اون بر اثر ضربه از داخل شکسته و زمانی که روشنش میکنم، یه خط وسط اون دیده میشه. پنل بیرونی کاملا سالم هست و LCD داخل اون شکسته. آیا قابل تعویض هست ؟
قسمت پیچی شاسی دوربین که به سه پایه متثل میشه هم شکسته، منظور همون قسمتی هست که پیچ مربوط به سه پایه بهش بسته میشه؛ دوتا پیچ کنارش هست و ظاهرا قابل تعویضه، آیا امکان تعویض اون هم وجود داره ؟
قسمت های چرمی (پلاستیک های زیبا کننده بدنه دوربین) در حال جدا شدن هستن، آیا قابل فیکس شدن مثل روز اول هستند ؟
دکمه پاور (روشن/خاموش) گاهی اوقات خیلی سفت میشه، به نظر میرسه گرد و غبار رفته باشه زیرش، قابل تعمیر هست ؟
هزینه موراد بالا چقدر میشه و بصورت میانگین چند روز زمان میبره تا دوربین تعمیر بشه ؟
متشکرم.
سلام جتاب قاسمی
دوربین d7000 دارم با لنز 18-105 و 50 که البته گارانتی آنها تمام شده . الان مشکل بک فوکوس دارم . می خواستم بدونم کی خدمت برسم که شما یاشید . و اینکه آوردن لنزها لازمه یا فقط بادی رو بیارم؟.
ممنون
با سلام و احترام خدمت جناب آقای قاسمی
چند روز پیش از پارس کانون لنز 250-55 کنون را تهیه کردم با گارانتی ایده ال ولی فروشنده به بنده کارت گارانتی نداد و گفت چون لنزو از پک خارج کرده چند روز طول میکشه هرچی پیگیری میکنم پاسخ میدند که زمان میبره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
لنزو اینترنتی خریدم
شماره سریال لنز : 1532034267
Canon EOS 6D / Canon 16-35mm F4 / Canon 70-200mm F4 IS / Sigma 150mm F/2.8 / Jupiter-37A 135mm F3.5 / Zenit 58mm F2- Instagram