صفحه 247 از 319 نخستنخست ... 147 197 237 243 244 245 246 247 248 249 250 251 257 297 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 2,461 تا 2,470 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #2461
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط S Noora نمایش پست ها
    با سلام.اینجانب گارانتی ایده آل دوربین و لنز خود را در سایت ثبت نمودم اما کد رهگیری به من اعلام نشد.آیا مشکلی هست؟
    دوست عزیزم با سلام و تبریک عید سعید قربان به شما و خانواده محترمتان
    و با تشکر از خرید محصول خود با گارانتی ایده ال دوربین
    لطفا در اسرع وقت با تلفن 66745700 سرکار خانم عظیمی تماس برقرار تا نسبت به تحویل کد رهیگیری اقدام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  2. #2462
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Afshin.Prt نمایش پست ها
    درود
    من هم همین دوربین رو گرفتم، فروشنده بهم گفت کارت گارانتیش رو باید یک هفته بعد بیایی ازم بگیری چون روال شرکت ایده آل دگرگون شده.
    بعد از یک هفته هم که کارت گارانتی آمد، باید فوری (پیش از تمام شدن مهلت جند روزه ای که شرکت داده! که یادم نیست چند روز بود!) در سایت ایده آل مشخصات دوربینتون رو ثبت کنید اگر نه گارانتی اعتبار پیدا نمیکنه (گویا تعدادی از دوستان فروشنده کارتهای گارانتی رو بی رویه به برای دوربینهای قدیمی صادر کردند که اقای قاسمی رو مجبور به این کار کرده!)
    پاینده باشید
    افشین جان دوست عزیزم
    با سلام و تبریک عید قربان به شما و خانواده محترم و تشکر از خرید محصول با گارانتی ایده ال
    بله مطمینا به خاطر صدور کارت vip برای عکاسان محترم گرفتن اطلاعات دقیق الزامی است خواهشمندم نام فروشگاه خریداری شده را پیام خصوصی نمایید
    منتظر پاسخ هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  3. #2463
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mdei نمایش پست ها
    جناب قاسمی سلام
    ما هنوز منتظر پاسخ هستیم
    باتشکر فراوان
    دوست عزیزم سلام و تبریک عید سعید قربان به شما و خانواده محترمتان
    دوربین اماده است لطفا در صورت امکان تلفن خود را پیام خصوصی نمایید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  4. #2464
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط m-r-r نمایش پست ها
    یک دوربین Fuji HS20 دارم که حدود 3.5 ساله دارم ازش استفاده میکنم و یه سری ایرادات؛ LCD اون بر اثر ضربه از داخل شکسته و زمانی که روشنش میکنم، یه خط وسط اون دیده میشه. پنل بیرونی کاملا سالم هست و LCD داخل اون شکسته. آیا قابل تعویض هست ؟

    قسمت پیچی شاسی دوربین که به سه پایه متثل میشه هم شکسته، منظور همون قسمتی هست که پیچ مربوط به سه پایه بهش بسته میشه؛ دوتا پیچ کنارش هست و ظاهرا قابل تعویضه، آیا امکان تعویض اون هم وجود داره ؟

    قسمت های چرمی (پلاستیک های زیبا کننده بدنه دوربین) در حال جدا شدن هستن، آیا قابل فیکس شدن مثل روز اول هستند ؟

    دکمه پاور (روشن/خاموش) گاهی اوقات خیلی سفت میشه، به نظر میرسه گرد و غبار رفته باشه زیرش، قابل تعمیر هست ؟

    هزینه موراد بالا چقدر میشه و بصورت میانگین چند روز زمان میبره تا دوربین تعمیر بشه ؟
    متشکرم.
    دوست بسیار عزیزم سلام و تبریک عید سعید قربان به شما و خانواده محترمتان
    پوزش فراوان اینجانب در تاخیر ارسال پاسخ را بپذیرید
    خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی ما مراجعه و اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا شخصا نسبت به رفع اشکال اقدام شود
    هزینه تعویض 4 قسمت اعلام شده در بالا 1880000 ریال میباشد .مدت تحویل 48
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  5. #2465
    كاربر آشنا sina1808 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    69
    تشکر شده
    53
    تشکر کرده
    31

    پیش فرض

    با سلام
    من هم گارانتی دوربین رو در سایت ایده آل ثبت کردم بهم شماره رهگیری نداد
    به همین جهت اون کارت مخصوص رو بعد از جدا کردن از برگه گارانتی به صندوق پستی انداختم
    تماس بگیرم برای گرفتن کد رهگیری ؟

  6. #2466
    كاربر همراه Moeen Salehi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2009
    نوشته ها
    252
    تشکر شده
    737
    تشکر کرده
    378

    پیش فرض

    جا داره یه تشکر ویژه از اقای قاسمی عزیز بکنم که تا همین الان دفتر موندن برای تنظیم دوربین من به بهترین نحو ممکن و لطف خیلی زیادی داشتن امشب
    واقعا انسان بسیار خوشرو و دقیق و باوسواسی هستند.

  7. #2467
    كاربر بسیار فعال Amin.Zallaghi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2014
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    1,515
    تشکر شده
    6871
    تشکر کرده
    3931

    پیش فرض

    در مملکتی که معنا و مفهوم کلماتی نظیر " گارانتی " رو به نابودی!! است، واقعاً جای بسی تشکر داره که دوستانی اینچنین با پشتکار درصدد رفع مسائل و مشکلات همنوعان فعالیت می کنن. بنده هنوز افتخار همکلامی با جناب قاسمی و دوستان محترمشون نصیبم نشده ( گرچه هنوز اتفاقی هم برای دوربینم نیفتاده :دی ) ولی مرتب به این تاپیک سر میزنم و از پاسخگویی دقیق، مودبانه، سریع و کارشناسی جناب قاسمی بسیار خوشحال میشم
    واقعا دست مریزاد.

  8. #2468
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1,234
    تشکر شده
    1802
    تشکر کرده
    754

    پیش فرض

    .

  9. #2469
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    July 2014
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    21
    تشکر شده
    15
    تشکر کرده
    30

    پیش فرض

    بنده هم دو سه بار برای امور جزئی خدمت ایشان رسیده ام. حتا وقتی لنزی دست دوم خریداری کردم و فروشنده گفت برای اطمینان لنز را به آقای قاسمی هم نشان بده. من هم با علم بر این که چنین کاری وظیفه ایشان نیست با هزار خجالت نزد ایشان رفتم و ایشان با برخورد و خوشرویی خاص خود بر شرمندگی من افزودند.
    در چنین مملکتی که بسیاری در پی شانه خالی کردن حتا از مسئولیت های خود هستند وجود چنین فردی غنیمت است و ستایش برانگیز. اگر درصد کمی از مدیران و مسئولین این مملکت چیزی از منش ایشان را در خود داشتند وضع به گونه ای دیگر می بود.
    بی شک اعتبار نام ایشان است که این گارانتی را "ایده آل" کرده است.

  10. #2470
    كاربر بسیار فعال Amin.Zallaghi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2014
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    1,515
    تشکر شده
    6871
    تشکر کرده
    3931

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amin_zallaghi نمایش پست ها
    در مملکتی که معنا و مفهوم کلماتی نظیر " گارانتی " رو به نابودی!! است، واقعاً جای بسی تشکر داره که دوستانی اینچنین با پشتکار درصدد رفع مسائل و مشکلات همنوعان فعالیت می کنن. بنده هنوز افتخار همکلامی با جناب قاسمی و دوستان محترمشون نصیبم نشده ( گرچه هنوز اتفاقی هم برای دوربینم نیفتاده :دی ) ولی مرتب به این تاپیک سر میزنم و از پاسخگویی دقیق، مودبانه، سریع و کارشناسی جناب قاسمی بسیار خوشحال میشم
    واقعا دست مریزاد.
    یعنی اینقدر زود !؟؟!؟
    هنوز ساعاتی از ارسال پست نگذشته بود که هنگام عکاسی کنار رودخانه متوجه تعدادی بس قابل توجه پیکسل سوخته در مد RAW شدم که با شات 5-8و10 ثانیه ای در دیاف 22 و ایزو 800 ثبت شده بودن. البته وقتی فایل ها رو در فتوشاپ فراخوان می کنم، پیکسل ها جایگزین میشه و نمیتونم نمونه ای اینجا قرار بدم اما دوتا فایل با فرمت JPEG قرار میدم که دیدنشان خالی از لطف نیس:
    اطلاعات اگزیف در عکس ها موجوده.

    فایل پیوست 62670

    فایل پیوست 62671

    پیشاپیش از راهنماییهاتون ممنونم.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •