نوشته اصلی توسط
S_Mahdi
با سلام و ضمن عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای قاسمی و همکاران محترم ایشان در تعمیرگاه مرکزی دوربین.
مورد: استعلام وضعیت گارانتی شرکت ایده آل دوربین
متقاضی: اینجانب سید مهدی رضوی دارای کارت گارانتی به شماره 660769
تاریخ فعالسازی در سایت: 1393/08/14
طبق فرمایش جنابعالی:
تماس تلفنی با سرکار خانم عظیمی: "بررسی میکنم و به تلفنی که هنگام ثبت نام قید شده تماس خواهم گرفت"
پس از یک هفته، تماس با خانم عظیمی: "من به یاد ندارم، چشم بررسی میکنم و بهتون اطلاع میدهم"
و در پی عدم حصول نتیجه، تماس با گارانتی ایده آل: "اگر درست ثبت نام کردین مشکلی ندارد"
لطفا تکلیف اینگونه مشکلات در ثبت نام گارانتی را مشخص بفرمائید که نهایتا باید ش.پیگیری بصورت تلفنی دریافت شود یا خیر؟
بدیهی است چنین پرسشی، برای بسیاری از دوستان که اقدام به خرید محصولات با گارانتی ایده آل نمودند بوجود آمده است لذا، خواهشمندم در اسرع وقت اقدام فرمائید.
با تشکر