صفحه 251 از 319 نخستنخست ... 151 201 241 247 248 249 250 251 252 253 254 255 261 301 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 2,501 تا 2,510 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #2501
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    November 2014
    محل سکونت
    کرمان
    نوشته ها
    2
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    سلام آقای قاسمی ، خسته نباشید

    میخاستم بدونم که بعد از عمر مفید شاتر ، شاتر حتما باید عوض بشه؟؟؟؟
    و هزینه تعویض شاتر 6دی چقدر میشه؟؟؟؟

    با تشکر از توجهتون

  2. #2502
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    November 2014
    نوشته ها
    8
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    9

    پیش فرض

    با سلام و احترام خدمت جناب آقای قاسمی
    یه دوربین 5 دی مارک یک دست دوم گرفتم روش برچسب تعمییرات ایده ال خورده امکان اینکه مشخص بشه چه نوع تعمییری روی دوربین صورت گرفته وجود داره ؟

    فایل پیوست 63763
    ویرایش توسط km427 : Thursday 13 November 2014 در ساعت 01:28

  3. #2503
    كاربر فعال ehsan1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2014
    محل سکونت
    shahsavar
    نوشته ها
    692
    تشکر شده
    1915
    تشکر کرده
    1182

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط km427 نمایش پست ها
    با سلام و احترام خدمت جناب آقای قاسمی
    یه دوربین 5 دی مارک یک دست دوم گرفتم روش برچسب تعمییرات ایده ال خورده امکان اینکه مشخص بشه چه نوع تعمییری روی دوربین صورت گرفته وجود داره ؟

    فایل پیوست 63763
    سلام
    فکر می کنم هولوگرام گارانتی باشه فقط
    Canon EOS 6D / Canon 16-35mm F4 / Canon 70-200mm F4 IS / Sigma 150mm F/2.8 / Jupiter-37A 135mm F3.5 / Zenit 58mm F2- Instagram

  4. #2504
    كاربر آشنا mohammad aghili آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    47
    تشکر شده
    68
    تشکر کرده
    43

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط km427 نمایش پست ها
    با سلام و احترام خدمت جناب آقای قاسمی
    یه دوربین 5 دی مارک یک دست دوم گرفتم روش برچسب تعمییرات ایده ال خورده امکان اینکه مشخص بشه چه نوع تعمییری روی دوربین صورت گرفته وجود داره ؟

    فایل پیوست 63763
    بنده دوربینم رو که بردم پیش جناب قاسمی بابت تمیز کردن سنسور و اپدیت فریمور ، این برچسب روش زده شد

    حساس نباشید
    شاید صرفا دوربین یه سرویس شده

    البته با شماره سریال دوربین بنظرم بشه به سابقه تعمیراتش پی برد

  5. #2505
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    November 2014
    نوشته ها
    1
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    با سلام خدمت جناب قاسمی

    دوربین من کنون 70D هست چند روز پیش ارور01 داد کا کانتکت لنز باید پاک بشه وفتی لنز جدا میکنم و دوباره وصل میکنم مشکلش حل میشه و ارور نمیده
    دلیلش چیه؟ هزینش چقدر میشه؟
    مرسی

  6. #2506
    كاربر فعال S_Mahdi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    562
    تشکر شده
    1906
    تشکر کرده
    3466

    پیش فرض

    با سلام و ضمن عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای قاسمی و همکاران محترم ایشان در تعمیرگاه مرکزی دوربین.

    مورد: استعلام وضعیت گارانتی شرکت ایده آل دوربین
    متقاضی: اینجانب سید مهدی رضوی دارای کارت گارانتی به شماره 660769
    تاریخ فعالسازی در سایت: 1393/08/14

    طبق فرمایش جنابعالی:

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    شهبازی جان دوست عزیزم
    خواهشمندم نسبت به دریافت کد از سرکار خانم عظیمی اقدام نمایید .انشالله در اینده نردیک شرایط متفاوتی نسبت به اعضای محترم سایت عکاسی که دارای کد هستند بوجود میاید
    تماس تلفنی با سرکار خانم عظیمی: "بررسی میکنم و به تلفنی که هنگام ثبت نام قید شده تماس خواهم گرفت"
    پس از یک هفته، تماس با خانم عظیمی: "من به یاد ندارم، چشم بررسی میکنم و بهتون اطلاع میدهم"
    و در پی عدم حصول نتیجه، تماس با گارانتی ایده آل: "اگر درست ثبت نام کردین مشکلی ندارد"

    لطفا تکلیف اینگونه مشکلات در ثبت نام گارانتی را مشخص بفرمائید که نهایتا باید ش.پیگیری بصورت تلفنی دریافت شود یا خیر؟
    بدیهی است چنین پرسشی، برای بسیاری از دوستان که اقدام به خرید محصولات با گارانتی ایده آل نمودند بوجود آمده است لذا، خواهشمندم در اسرع وقت اقدام فرمائید.
    با تشکر

  7. #2507
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhtdmhtd نمایش پست ها
    با سلام من يه نيكون d3200 دارم كه از فاصله نيم متري از از دستم افتاد روي موكت و لنزش خراب شد و ديگه نمي چرخه دادم واسه تعمير ... فقط مي خوام بدونم بادي رو هم بدم يعني احتمال اينكه اونم خراب شده هست يا نه و يا خودم چطور مي تونم بدون لنز بفهمم كه دوربين هم مشكل داره يا سالمه با تشكر .
    دوست عزیزم با سلام و پوزش فراوان از شما در تاخیر پاسخ
    دوست عزیزم احتمالا لنز شما دچار اسیب شده است و عملیات مکانیک لنز شما از استاندارد خارج شده است . خواهشمندم در صورتی که دوربین و لنز شما دارای بیمه و گارانتی ایده ال دوربین میباشد به یکی از مراکز خدماتی مراجعه تانسبت به رفع اشکال گردد. خواهشمندم در هنگام مراجعه حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت هستید تا نسبت به تسریع کار اقدام گردد
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  8. #2508
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط m-r-r نمایش پست ها
    سلام مجدد؛
    پرسش قبلی من در خصوص نیاز به تعمیر FujiFilm HS20 بود که متاسفانه پاسخ شما رو امروز دیدم؛ یه مشکل دیگه هم به مشکلاتش اضافه شد و اون هم زمین خوردن مجدد دوربین بود که اینبار، لنز اون هم حسابی لق شد؛ اما در تصویر برداری و زوم و ... ایرادی بوجود نیومده و لنز بدرستی کار میکنه؛

    خواستم ببینم روند تعمیر چقدر زمان نیاز خواهد داشت و چه مقدار هزینه باید پرداخت کنم ؟

    همینطور آدرس تعمیرگاه و ساعت کار لطفا.
    خیلی خیلی متشکرم.




    ببخشید جواب داده بودید و من ندیده بودمش؛
    سلام دوست عزیزم پوزش مرا نیز بپذیرید
    نگران راه اندازی دوربین خود نباشید
    1-خیابان جمهوری -ساختمان الومینیوم -طبقه 11 -شماره 1117 66749494
    2-میدان هفت تیر -ابتدای بهار شیراز -ساختمان 189- واحد 6 88840065
    لطفا در هنگام مراجعه حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید .منتظر حضورتان هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  9. #2509
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط moto one نمایش پست ها
    سلام جتاب قاسمی
    دوربین d7000 دارم با لنز 18-105 و 50 که البته گارانتی آنها تمام شده . الان مشکل بک فوکوس دارم . می خواستم بدونم کی خدمت برسم که شما یاشید . و اینکه آوردن لنزها لازمه یا فقط بادی رو بیارم؟.
    ممنون
    با عرض سلام و پوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    دوست عزیزم اشکال در سری 7000 جزو اشکالات مربوط به خط تولید میباشد و جزو خدمات گارانتی میباشد .خواهشمندم در هنگام مراجعه اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به رفع اشکال به صورت رایگان اقدام شود .کپی کارت گارانتی ایده ال الزامی است .وجود دوربین الزامی است
    دوست عزیز من تا چهارشنبه 19 نوامبر در ایران هستم در صورت تمایل به بخش فنی مراجعه تا شخصا به رفع اشکال اقدام نماییم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  10. #2510
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan1 نمایش پست ها
    با سلام و احترام خدمت جناب آقای قاسمی
    چند روز پیش از پارس کانون لنز 250-55 کنون را تهیه کردم با گارانتی ایده ال ولی فروشنده به بنده کارت گارانتی نداد و گفت چون لنزو از پک خارج کرده چند روز طول میکشه هرچی پیگیری میکنم پاسخ میدند که زمان میبره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    لنزو اینترنتی خریدم
    شماره سریال لنز : 1532034267
    احسان دوست عزیزم با سلام
    کارت گارانتی صادر گردید .منتظر حضورتان هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •