دوست عزیزم مخمد
با سلام و پوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
محمد جان چنانچه دوربین شما دارای بیمه و گارانتی ایده ال دوربین است در اولین فرصت به یک از مراکز خدماتی ما مراجعه تا نسبت به رفع اشکال توسط نرم افزار خصوصی نیکون اقدام نمایم . این مشکل توسط ابزارالات ونرم افزار خاص انجام میگردد .لطفا در هنگام مراجعه حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم با سلام وپوزش بسیار فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
احتمالا پس از ضربه به فلاش شما قسمت کد دهنده زوم فلاش شما خراب و باعث شده است فقط صدای موتور شنیده شود .خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی ما مراجعه و اعلام قرمایید از اعضای مخترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به رفع اشکال اقدام فوری گردد
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
با سلام
بالاخره دوربین من با کش و قوس فراوان به دستم رسید قابل ذکره که این دوبار پست کردن به تهران برای شستشوی سنسور 85 تومن برام آب خورد .از قرار جناب قاسمی عزیز با این دوستمون که آتلیه دارن و دوربینو از طرف ایشون پست کردم تماس هم گرفته بودند و عذرخواهی کرده بودند بابت مشکل پیش اومده که جا داره همین جا از پیگیریه جدیشون تقدیر و تشکر کنم و عرض کرده بودند که خودشون شخصن دوربینو چک میکنند و بعدش ارسال میکنند (بازم از لطفتون ممنون).
ولی خوب فقط میتونم بگم مشکلم تا حدودی حل شده بود به لحاظ تماس جناب قاسمی و تاکید بنده و چندین بار تماس دوستم من انتظار تمیزی صد در صدی داشتم . در ادامه صحبتهام عکسی که از آسمان گرفتم رو میذارم تا دوستان آگاه نظر بدن
فایل پیوست 66038
اینم لینک سایز بزرگترش : لینک
همه گوشه ها رو ببینید . به اضافه چند جایی در وسط تصویر دو تا لک بزرگ در پایین سمت چپ .
این برای بار دوم بود که دوربینو میدادم برای شتسشویه سنسور یکبار وقتی کراپدار داشتم که کاملن راضی بودم و ایندفعه هم به خاطر رضایت اون بار فرستادم.
شاید من انتظار بیجا دارم و نباید کاملن تمیز بشه و یا همکاران جناب قاسمی سهل انگاری میکنند .عکسها رو هم به خاطر قضاوت دوستان فرستادم .سایز بزرگترش حجمی نداره اونم ببینیند. جناب قاسمی عزیز شما هم ببینید خبره تر و آگاه تر از همه خود شمایید .
این مشکل حس عکاسی رو اصلن ازم گرفته .(با یکی دو تا ده تا لک میشه کنار اومد در فتوشاپ ولی خوب تعدادشون زیاده)
ممنون
هادی . م
دوست عزیزم هادی
با عرض سلام و تشگر از تذکر شما
لازم به ذکر است شتشو کامل صفحه حسگر انجام گردید ولی در تصاویر کثیفی دیده میشود که به نظرم به صفحه حسگر نچسبیده است و بوسیله باد پوار رفع میشود . لازم به ذکر است که کلیه کثیفی بوجود امده در کلیه دوربینها مربوط به جذب بار منفی است .نگران نباشید لطفا ادرس خود را پیام خصوصی نمایید تا یک کیت تمیز کننده به صورت کادو برای شما ارسال و توضیحات کامل شتشو به شما اعلام گردد. پوزش مجدد اینجانب را بپذیرید
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
دوست عزیزم با سلام و پوزش در تاخیر پاسخ
نقاط اعلام شده به رنگ قرمز -ابی -سبز و حتی سقید مربوط به بالا رفتن حرارات داخلی main bord است که باعث بوجود امدن نقاطهای رنگی میشود که اصطلاح پیکسل سوخته میباشد .رفع این اشکال استفاده از دیتاهای ارسالی از طرف کمپانی و جایگزینی توسط نرم افزار است . چنانچه دوربین شما دارای بیمه و گارانتی ایده ال دوربین در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی ما مراجعه تا نسبت به رفع اشکال به صورت کاملا رایگان اقدام شود .
با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
متشکر که پاسخ دادین
من از گارانتی شما و این که چه دوربین هایی را گارانتی میکنید اطلاعی ندارم اما ظاهرا تنها گارانتی که تو ایران برای برند olympus وجود داره دایا سیستم هست (اگه اسم بردن خلاف قوانینه عذر میخوام). الان باید چه کار کنم. آیا راهی هست که خودم این مشکلو برطرف کنم یا فقط باید با گارانتی تماس بگیرم؟ در کل من چطور میتونم پیگیری کنم.
اگه سوالم خارج از بحثه عذرم میخوام.
با تشکر خیلی زیاد.
سیدمحمد آقامیرزائی
لطفا تصاویر من را نقد کنید. ویرایش هم آزاد.
Olympus OM-D E-M5 + 12-50mm 3.5-6.3
با سلام
جناب قاسمی صحبت از ورود و وجود دوربین های refurbished و به قول بازاری ها ریف در ایران بیشتر شده و در اغلب موارد نام و نشان فروشگاه یا سایتی که این دوربین ها رو عرضه می کند به گارانتی ایده آل می رسد.
لطفا در صورت تمایل کمی توضیح بدهید آیا اصلا شرکت ایده آل این قبیل دوربین ها را مانند دورین های آک گارانتی می کند که فروشنده ای بتواند آنها به عنوان دوربین نو و با قیمت بالا بفروشد ؟
و اینکه نکته و موردی در این باره وجود دارد که خریدار بتواند زریف بودن دوربین را در هنگام خرید تشخیص بدهد ؟
در مورد سوال آخر من هم مدتهاست سوالی مشابه دارم اما بنا به دلایلی مطرح نکردم
بارها دیدم که تجهیزات دست دوم را گارانتی ایده آل میکنند و میفروشن آیا این کار اعتماد من مشتری را از بین نمیبرد؟ یا نمونه دیگر تعویض باتری های دوربین هاست که باز هم با گارانتی ایده آل فروخته میشوند
آیا نباید دوربین وارد شده پلمپ باشد؟ حداقل باید پلمپ بوسیله شرکت ایده آل انجام شود تا دست فروشنده از محتویات داخل کارتن کوتاه باشد متاسفانه با چشم خودم دیدم که دست فروشنده ها تعداد زیادی برچسب ایده آل وجود دارد و بعد از هرسری باز کردن کارتن دوباره آن را برچسب میزنند!
من به شخصه با وجود اینکه ایده آل را کاملا قبول دارم در خریدهایم بسیار مردد و با ترس خرید میکنم چراکه به فروشنده ها اطمینان ندارم
ای کاش فکری برای این موضوع شود به خدا قسم خریدار گناه دارد که جنس در حد نو را بجای نو بخرد ، به خدا قسم خریدار گناه دارد که باتری تقلبی به آن داده شود.
ارادت دارم جناب قاسمی و بابت زحماتی که تا به امروز برای شما داشتم تشکر میکنم