صفحه 80 از 319 نخستنخست ... 30 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 130 180 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 791 تا 800 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #791
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    April 2008
    محل سکونت
    Yasuj
    نوشته ها
    482
    تشکر شده
    2499
    تشکر کرده
    1919

    پیش فرض

    ضمن تشکر از شما، نه بیمه دارد و نه گارانتی در هر حال بیارم خدمتتون تعمیر می فرمایید؟

  2. #792
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    April 2008
    محل سکونت
    Yasuj
    نوشته ها
    482
    تشکر شده
    2499
    تشکر کرده
    1919

    پیش فرض

    سلام ممنون از پاسخ . هیچ نوع گارانتی یا بیمه ندارد. دوربین گارانتی آهونگار بود که متاسفانه...
    اگر بیارم با دریافت هزینه اصلاح میشود؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    با سلام و پوزش در تاخیر ارسال پاسخ
    اینکه روی هر سه لنز شما این اشکال دیده می شود مربوط به عدم استاندارد بودن دوربین شما است (طبق اطلاعاتی که شما داده اید)
    ولی در نرم افزار خصوصی نیکون برنامه ای وجود دارد که کلیه قسمتهای فوکس را ADJ می کند وپس از نصب برنامه شروع به اصلاح قسمت AFمیکند
    خواهشمندم چنانچه شما کارت گارانتی ایده ال ویا بیمه دارید با مراجعه به یکی از مراکز خدمات ما (تعمیرگاه مرکزی دوربین ویا شرکت ایده ال )نسبت به رفع اشکال بصورت رایگان اقدام نمایید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین

  3. #793
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    THR
    نوشته ها
    1,588
    تشکر شده
    6001
    تشکر کرده
    2604

    پیش فرض

    درود بر شما جناب قاسمی

    وجود یک مورچه ی زنده داخل لنز نو ( با گارانتی ایده آل خریداری شده ) نشانگر چیست ؟

  4. #794
    Forum Moderator M.Mobin آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    3,837
    تشکر شده
    31952
    تشکر کرده
    13646

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط metalinox نمایش پست ها
    درود بر شما جناب قاسمی

    وجود یک مورچه ی زنده داخل لنز نو ( با گارانتی ایده آل خریداری شده ) نشانگر چیست ؟
    جسارتا جای جناب قاسمی جواب میدم تا خودشون خدمت برسن
    داشتن بیمه یا گارنتی ایده آل فقط نشون دهنده تعهدی است که شرکت برای انجام خدمات اون کالا داره (تا اونجایی هم که من دیدم برای ارائه خدمات تلاش زیادی صورت میگیره) و نشون دهنده این نیست که کالا حتما توسط ایده آل وارد شده و به فروش میرسه.

    در ضمن اگر مورچه زنده داخل لنز بوده نباید مدت زیادیاز ورودش به لنز گذشته باشه.
    مسعود مبین علی

    about.me
    instagram

  5. #795
    كاربر آشنا hamed.asl آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2011
    نوشته ها
    37
    تشکر شده
    40
    تشکر کرده
    228

    پیش فرض

    در ضمن اگر مورچه زنده داخل لنز بوده نباید مدت زیادیاز ورودش به لنز گذشته باشه.
    سلام...

    البته زنده بودن مورچه دلیل به تازه بودن ورود نیست! مورچه تا 3 ماه بدون تغزیه زنده میمونه...

    تو یه کتاب معماری خوندم...


    شرمنده از اف تاپیک
    تجهیزات : دوربین

  6. #796
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    THR
    نوشته ها
    1,588
    تشکر شده
    6001
    تشکر کرده
    2604

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.Mobin نمایش پست ها
    جسارتا جای جناب قاسمی جواب میدم تا خودشون خدمت برسن
    داشتن بیمه یا گارنتی ایده آل فقط نشون دهنده تعهدی است که شرکت برای انجام خدمات اون کالا داره (تا اونجایی هم که من دیدم برای ارائه خدمات تلاش زیادی صورت میگیره) و نشون دهنده این نیست که کالا حتما توسط ایده آل وارد شده و به فروش میرسه.

    در ضمن اگر مورچه زنده داخل لنز بوده نباید مدت زیادیاز ورودش به لنز گذشته باشه.
    بله، بنده هم نگفتم که شرکت گارانتی-کننده اون لنز رو وارد کرده :) طرف ادعا کرد از ژاپن خودمون وارد کردیم !! جالب این که روز اول گفت: همین امروز صبح خریدم، اینم فاکتور خریدش !!!

    در مورد زمان اندکی که شما اشاره کردید، به فروشنده هم همین موضوع رو گفتم. گفت روز اول که شما تست کردی توش مورچه بود ؟ گفتم اونموقع دیده نشده، ولی الان داره دیده میشه. گفت همون موقع باید عنوان میکردید.
    ما لنز دست دو که نمیفروشیم آقا، حتماً پیش شما بوده رفته توش ( من بودم که بدهکار شدم ... فکرش رو بکنید ! مورچه بره تو 200-70 ورژن II اونم توسط خریدار ! پس باید فاتحه ی سیلینگ کنن رو خوند. فروشنده گفت من لنز فروختم، سیبیل مشتری رفته توش !!! اومده مدعی شده، سیبیل رو در آوردیم و مطابقت دادیم با سیبیل مشتری، به همون بوری سیبیل خودش بوده !!!!!! ) نهایتاً با کلی کشمکش و یه پرداخت مبلغ اضافی ( بابت اینکه از هفته پیش تا الان این لنز 250 تومن گرونتر شده و منه فروشنده متضرر میشم و اینا)، یکی دیگه گرفتم که پشت دستم رو داغ کنم که دیگه این چیزا رو از داخل کشور تهیه نکنم. حتی از همین فروشگاه های بظاهر معتبر و در مجتمع های معتبر !!

    جالب بود میگفت میدم برات بازش میکنن، مورچه رو درش میارن. (مورچه، طفلکی به پشت عدسی جلوئی له و لورده شده بود) تو دلم گفتم، این لنز که یه دفعه باز شده و توش مورچه رفته ... دفعه دوم باز بشه حتماً توش شاپرک هم پر پر میزنه یا غورباقه واسمون ابوعطاء میخونه و میافته گردن من خریدار. ( البته خدا میدونه دومی باز شده یا نه، ما که به روی مبارک خودمون نیاوردیم، فقط از گذشت روزگار درس گرفتیم .... و "تجربه به گرانی بدست میاد" رو کاملاً وجدان کردیم )

  7. #797
    كاربر بسیار فعال Walkman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2010
    محل سکونت
    کرمان
    نوشته ها
    1,291
    تشکر شده
    6194
    تشکر کرده
    6463

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Walkman نمایش پست ها
    با سلام جناب قاسمی

    مدتیه وقتی میخوام اطلاعات (عکس ها و فیلم ها) دوربینم (5D Mark II) رو به روی کامپیوتر منتقل کنم، از طریق اتصال خود دوربین به کامپیوتر، تمامی عکسارو کپی میکنه، اما روی کپی کردن فیلم ها خطای شماره 70 رو روی دوربین نمایش میده(میگه دوربین رو خاموش و باز روشن کنید)، و این در صورتیه که با کارت خوان چنین مشکلی ندارد و براحتی ویدیو ها و عکسارو کپی میکند

    خواست بدونم این خطای شماره 70 چیه و آیا مشکلی داره دوربینم، چیکار باید بکنم؟؟!!

    ممنون و تشکر....
    ؟؟؟؟
    رضا اقبالی www.instagram.com/reza.eqbali

  8. #798
    كاربر جديد zarbang آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2011
    نوشته ها
    6
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    سلام

    لطفا راهنمایی کنین چه جوری از رشت دوربین رو بفرستم.آدرس،تلفن

    و اینکه تعمیر ارور 30 چقدر طول میکشه؟

  9. #799
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsaniran نمایش پست ها
    واسه چی پیش میاد؟Error o6
    اگر Sensor Cleanغیرفعال کنم چی بهتر نیست؟
    با سلام وپوزش در تاخیر ارسال پاسخ
    اشکال در موقعی بوجود می اید که قسمت لرزش گیر حسگر فعال نشود ومدار لرزش گیر که از فلاش تغذیه می کند کار نکند این امر باعث می شود مدار لرزش گیرغیر فعال شود
    وارور06در دوربین بوجود بیاید
    فعال کردن SENSOR CLEAN انقدر محسوس نیست که باعث شود صفحه حسگر کاملا تمیز شود

    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین

  10. #800
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط malekjmd نمایش پست ها
    سلام ممنون از پاسخ . هیچ نوع گارانتی یا بیمه ندارد. دوربین گارانتی آهونگار بود که متاسفانه...
    اگر بیارم با دریافت هزینه اصلاح میشود؟
    دوست عزیزم با سلام وپوزش در تاخر ارسال پاسخ
    خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین مراجعه تا نسبت به رفع اشکال اقدام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین

صفحه 80 از 319 نخستنخست ... 30 70 76 77 78 79 80 81 82 83 84 90 130 180 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •