صفحه 246 از 319 نخستنخست ... 146 196 236 242 243 244 245 246 247 248 249 250 256 296 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 2,451 تا 2,460 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #2451
    كاربر آشنا m-r-r آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    47
    تشکر شده
    19
    تشکر کرده
    32

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط m-r-r نمایش پست ها
    یک دوربین Fuji HS20 دارم که حدود 3.5 ساله دارم ازش استفاده میکنم و یه سری ایرادات؛ LCD اون بر اثر ضربه از داخل شکسته و زمانی که روشنش میکنم، یه خط وسط اون دیده میشه. پنل بیرونی کاملا سالم هست و LCD داخل اون شکسته. آیا قابل تعویض هست ؟

    قسمت پیچی شاسی دوربین که به سه پایه متثل میشه هم شکسته، منظور همون قسمتی هست که پیچ مربوط به سه پایه بهش بسته میشه؛ دوتا پیچ کنارش هست و ظاهرا قابل تعویضه، آیا امکان تعویض اون هم وجود داره ؟

    قسمت های چرمی (پلاستیک های زیبا کننده بدنه دوربین) در حال جدا شدن هستن، آیا قابل فیکس شدن مثل روز اول هستند ؟

    دکمه پاور (روشن/خاموش) گاهی اوقات خیلی سفت میشه، به نظر میرسه گرد و غبار رفته باشه زیرش، قابل تعمیر هست ؟

    هزینه موراد بالا چقدر میشه و بصورت میانگین چند روز زمان میبره تا دوربین تعمیر بشه ؟
    متشکرم.
    به من جواب نمیدین ؟

  2. #2452
    كاربر همراه mdei آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    221
    تشکر شده
    287
    تشکر کرده
    165

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mdei نمایش پست ها
    خدمت جناب آقای قاسمی عزیز:
    سریال دوربین: 2060507112
    کد برچسب: 66749494
    باتشکر
    جناب قاسمی سلام
    ما هنوز منتظر پاسخ هستیم
    باتشکر فراوان
    می شود هر شات، قدمی باشد به سوی خدا ...

  3. #2453
    كاربر جديد tasnim2 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2014
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    26
    تشکر شده
    9
    تشکر کرده
    34

    پیش فرض

    با سلام
    من امروز دوربین Canon EOS-70D kit 18-135 STM را خریدم.
    که طبق گفته فروشنده با گارانتی دوساله هستش. میخواستم بپرسم آیا کارت گارانتی خاصی باید همراه جعبه باشه؟
    آخه چیزی مبنی بر گارانتی درون یا بیرون جعبه دیده نمیشه!! فروشنده فقط یک صفحه سفید که بارکد داشت را برای من مهر و امضا کرد. فقط همین کافیه؟

  4. #2454
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1,234
    تشکر شده
    1802
    تشکر کرده
    754

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tasnim2 نمایش پست ها
    با سلام
    من امروز دوربین Canon EOS-70D kit 18-135 STM را خریدم.
    که طبق گفته فروشنده با گارانتی دوساله هستش. میخواستم بپرسم آیا کارت گارانتی خاصی باید همراه جعبه باشه؟
    آخه چیزی مبنی بر گارانتی درون یا بیرون جعبه دیده نمیشه!! فروشنده فقط یک صفحه سفید که بارکد داشت را برای من مهر و امضا کرد. فقط همین کافیه؟
    کارت گارانتی ایدآل
    فایل پیوست 62483

  5. #2455
    كاربر فعال Afshin.Prt آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    555
    تشکر شده
    2516
    تشکر کرده
    6024

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tasnim2 نمایش پست ها
    با سلام
    من امروز دوربین Canon EOS-70D kit 18-135 STM را خریدم.
    که طبق گفته فروشنده با گارانتی دوساله هستش. میخواستم بپرسم آیا کارت گارانتی خاصی باید همراه جعبه باشه؟
    آخه چیزی مبنی بر گارانتی درون یا بیرون جعبه دیده نمیشه!! فروشنده فقط یک صفحه سفید که بارکد داشت را برای من مهر و امضا کرد. فقط همین کافیه؟
    درود
    من هم همین دوربین رو گرفتم، فروشنده بهم گفت کارت گارانتیش رو باید یک هفته بعد بیایی ازم بگیری چون روال شرکت ایده آل دگرگون شده.
    بعد از یک هفته هم که کارت گارانتی آمد، باید فوری (پیش از تمام شدن مهلت جند روزه ای که شرکت داده! که یادم نیست چند روز بود!) در سایت ایده آل مشخصات دوربینتون رو ثبت کنید اگر نه گارانتی اعتبار پیدا نمیکنه (گویا تعدادی از دوستان فروشنده کارتهای گارانتی رو بی رویه به برای دوربینهای قدیمی صادر کردند که اقای قاسمی رو مجبور به این کار کرده!)
    پاینده باشید
    ویرایش توسط Afshin.Prt : Friday 3 October 2014 در ساعت 08:16

  6. #2456
    كاربر فعال S Noora آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2014
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    557
    تشکر شده
    1179
    تشکر کرده
    1987

    پیش فرض

    با سلام.اینجانب گارانتی ایده آل دوربین و لنز خود را در سایت ثبت نمودم اما کد رهگیری به من اعلام نشد.آیا مشکلی هست؟

  7. #2457
    كاربر فعال ehsan1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2014
    محل سکونت
    shahsavar
    نوشته ها
    692
    تشکر شده
    1915
    تشکر کرده
    1182

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    احسان جان دوست عزیزم
    با عرض سلام و پوزش در تاخیر پاسخ
    نگران نباشید اشکال اعلام شده مربوط به پیکسل سوخته میباشد .
    با توجه به اینکه شما عضو محترم سایت عکاسی هستید و همچنین دوربین شما دارای بیمه گارانتی ایده ال
    است کلیه اتفاقات مربوط به رفع پیکسل سوخته به صورت کاملا رایگان انجام و در صورت عدم راه اندازی توسط بخش فنی و یا نرم افزار دوربین شما با دوربین اکبند دیگری تعویض بدون سوال میگردد
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    با سلام و احترام
    جناب آقای قاسمی متاسفانه من این هفته نمی تونم به تهران بیام
    میخواستم ازتون بپرسم شما چه تاریخی از سفر تشریف میارید که مزاجم شم برای دوربینم که مشکل داره (60D) (پست شماره #2444 : ) :

    پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

    تشکر
    ویرایش توسط ehsan1 : Friday 3 October 2014 در ساعت 21:28
    Canon EOS 6D / Canon 16-35mm F4 / Canon 70-200mm F4 IS / Sigma 150mm F/2.8 / Jupiter-37A 135mm F3.5 / Zenit 58mm F2- Instagram

  8. #2458
    كاربر جديد tasnim2 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2014
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    26
    تشکر شده
    9
    تشکر کرده
    34

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Afshin.Prt نمایش پست ها
    درود
    من هم همین دوربین رو گرفتم، فروشنده بهم گفت کارت گارانتیش رو باید یک هفته بعد بیایی ازم بگیری چون روال شرکت ایده آل دگرگون شده.
    بعد از یک هفته هم که کارت گارانتی آمد، باید فوری (پیش از تمام شدن مهلت جند روزه ای که شرکت داده! که یادم نیست چند روز بود!) در سایت ایده آل مشخصات دوربینتون رو ثبت کنید اگر نه گارانتی اعتبار پیدا نمیکنه (گویا تعدادی از دوستان فروشنده کارتهای گارانتی رو بی رویه به برای دوربینهای قدیمی صادر کردند که اقای قاسمی رو مجبور به این کار کرده!)
    پاینده باشید
    من هم دیروز با فروشنده تماس گرفتم و گفتم پس کارت گارانتی چی میشه؟ اون گفت: روال شرکت ایده آل عوض شده و دیگه کارت گارانتی لازم نداره!!! همون شماره سریال دستگاه و مهر و امضای فروشگاه کافیه. هر مشکلی داشتید بیاریدش همین جا.
    حالا من موندم اگه یه روز این فروشگاه تعطیل بشه چی؟؟؟
    لطفا کمک کنید که من خیالم راحت بشه.
    ویرایش توسط tasnim2 : Saturday 4 October 2014 در ساعت 01:27

  9. #2459
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tasnim2 نمایش پست ها
    من هم دیروز با فروشنده تماس گرفتم و گفتم پس کارت گارانتی چی میشه؟ اون گفت: روال شرکت ایده آل عوض شده و دیگه کارت گارانتی لازم نداره!!! همون شماره سریال دستگاه و مهر و امضای فروشگاه کافیه. هر مشکلی داشتید بیاریدش همین جا.
    حالا من موندم اگه یه روز این فروشگاه تعطیل بشه چی؟؟؟
    لطفا کمک کنید که من خیالم راحت بشه.
    دوست عزیزم
    با سلام و تبریک عید قربان به شما و خانواده محترمتان
    لطفا پیام خصوصی بفرمایید نام فروشگاه خریداری شده و همچنین مدل دوربین و شماره سریال
    منتظر پاسختان هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  10. #2460
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan1 نمایش پست ها
    با سلام و احترام
    جناب آقای قاسمی متاسفانه من این هفته نمی تونم به تهران بیام
    میخواستم ازتون بپرسم شما چه تاریخی از سفر تشریف میارید که مزاجم شم برای دوربینم که مشکل داره (60D) (پست شماره #2444 : ) :

    پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

    تشکر
    احسان جان سلام و تبریک عید سعید قربان به شماا و خانواده محترمتان
    من تهران هستم سفر من در اواسط ابان است منتظر شما هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •