صفحه 8 از 16 نخستنخست ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 71 تا 80 , از مجموع 153
Like Tree225تشکر

موضوع: راهنمایی در مورد خرید فلاش های استودیویی

  1. #71
    كاربر فعال Iman.sh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    537
    تشکر شده
    1236
    تشکر کرده
    1592

    پیش فرض

    تا اساتید خستگی در می کنن و از راه برسن، سؤال بعدی رو هم بپرسم. نظرتون در مورد کیت فلاش های الینکروم با این قیمت چیه؟
    به ریز قیمت که حساب کنیم از کیت ها و هدهای معمولی ارزان تر به نظر میان اگر واقعاً چنین قیمت هایی باشه.

    BRX 250/250 To Go

    آیا هزینه برای این هدها برای تازه کاری چون من در زمینه ی فلاش های استودیویی در کنار اسپیدلایت هام مناسبه؟ 250 ژول که بعید می دونم کم باشه، بنده با صرف باتری بیشتر و قدرت بیشتر از اسپیدلایت ها نور مناسب رو داشتم که قدرتشون در ماکزیمم حالت به اندازه ی 1/3 این 250 ژول هم نیست.
    ben163s تشکر می‌کند.

  2. #72
    كاربر فعال Iman.sh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    537
    تشکر شده
    1236
    تشکر کرده
    1592

    پیش فرض

    این تاپیک چرا انقدر مهجوره؟ هیچکس اهمیتی نمیده گویا.
    یه سوال برام ایجاد شده، راه تشخیص ماکزیمم سینک اسپید استروب های استودیویی چیه؟
    توی یه سری ها نوشته و توی خیلی ها نوشته. مثلاً توی سایت رنگ سیستم و هنسل در مورد مینی 300 اطلاعاتی در مورد این مشخصه نیست اما در مورد 600 مینی نوشته.
    ممنون میشم دوستان اگر اطلاعاتی در این زمینه دارند راهنمایی بفرمایند.
    BraveKnight و ben163s تشکر می‌کنند.

  3. #73
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    THR
    نوشته ها
    1,588
    تشکر شده
    6001
    تشکر کرده
    2604

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Iman.sh نمایش پست ها
    این تاپیک چرا انقدر مهجوره؟ هیچکس اهمیتی نمیده گویا.
    یه سوال برام ایجاد شده، راه تشخیص ماکزیمم سینک اسپید استروب های استودیویی چیه؟
    توی یه سری ها نوشته و توی خیلی ها نوشته. مثلاً توی سایت رنگ سیستم و هنسل در مورد مینی 300 اطلاعاتی در مورد این مشخصه نیست اما در مورد 600 مینی نوشته.
    ممنون میشم دوستان اگر اطلاعاتی در این زمینه دارند راهنمایی بفرمایند.

    معمولا «ماکزیمم سرعت سینک» به خود هد استودیوئی ارتباطی پیدا نمیکنه ... و بیشتر، دوربین (و کیفیت خوب رادیوفلاش) است که تاثیر گذار است.
    مثلا ممکنه با بهترین رادیوتریگر، و با 600 mini و 5D MarkIII شما به بیشینهء 1/160sec برسید و ...
    با همون mini 600 و استفاده از بهترین رادیوتریگر و 7D به بیشینهء 1/200sec برسید ...

    پی نویس ۱: کیفیت بد طراحی الکترونیکی فرستنده/گیرندهء رادیوفلاش، میتونه بیشینه رو دچار افت محسوس کنه.
    پی نویس ۲: راه هایی هم برای گذر از ماکزیمم سینک اسپید در حین استفاده از هدهای استودیوئی هست.
    پی نویس ۳: برای راه تشخیصی هم که پرسیدید، (فارغ از حصول نورسنجی صحیح) باید shutter speed رو مثلا از 1/100sec شروع کنید و شاتر بزنید و برای عکس بعدی، اون 1/100 رو به سمت زمانهای سریعتر ببرید ( ۱/۱۲۵ و ۱/۱۶۰ و ... ) تا قسمتی از عکس شما سیاه شود‌ (بواسطهء قرارگیری یکی از پرده های شاتر روی سنسور در حین اکسپوز) ... سریعترین زمانی که آن سیاه شدن اتفاق نمیافتد، بیشینهء sync speed دوربین شماست.

  4. #74
    كاربر فعال Iman.sh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    537
    تشکر شده
    1236
    تشکر کرده
    1592

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ali Bayati نمایش پست ها
    معمولا «ماکزیمم سرعت سینک» به خود هد استودیوئی ارتباطی پیدا نمیکنه ... و بیشتر، دوربین (و کیفیت خوب رادیوفلاش) است که تاثیر گذار است.
    مثلا ممکنه با بهترین رادیوتریگر، و با 600 mini و 5D MarkIII شما به بیشینهء 1/160sec برسید و ...
    با همون mini 600 و استفاده از بهترین رادیوتریگر و 7D به بیشینهء 1/200sec برسید ...

    پی نویس ۱: کیفیت بد طراحی الکترونیکی فرستنده/گیرندهء رادیوفلاش، میتونه بیشینه رو دچار افت محسوس کنه.
    پی نویس ۲: راه هایی هم برای گذر از ماکزیمم سینک اسپید در حین استفاده از هدهای استودیوئی هست.
    پی نویس ۳: برای راه تشخیصی هم که پرسیدید، (فارغ از حصول نورسنجی صحیح) باید shutter speed رو مثلا از 1/100sec شروع کنید و شاتر بزنید و برای عکس بعدی، اون 1/100 رو به سمت زمانهای سریعتر ببرید ( ۱/۱۲۵ و ۱/۱۶۰ و ... ) تا قسمتی از عکس شما سیاه شود‌ (بواسطهء قرارگیری یکی از پرده های شاتر روی سنسور در حین اکسپوز) ... سریعترین زمانی که آن سیاه شدن اتفاق نمیافتد، بیشینهء sync speed دوربین شماست.
    ممنونم گرامی، تا این مقدار رو تقریباً خودم اطلاع دارم اما اگر دوربین قابلیت HSS داشته باشه و بشه به سرعت های بالاتر از 1/250 ام دست پیدا کرد اون موقع استروب و ماکزیمم سینک اسپیدش مهم میشه؛ مثلاً همین مورد مینی 600 تو مشخصاتش در سایت رنگ سیستم آمده 1/1820، خوب این اجازه میده با دوربین بی دردسر و به تصورم حتی بی رادیوتریگر و با IR سینک بشه(با توجه به اینکه سرعت IR بالاتر از radio هست) اما اگر سرعت سینک خود استروب پایین باشه دیگه سرعت سینک به مقدار بالاتر از سرعت های معمول و محدود به تریگرهای معمولی نمیرسه.
    ben163s تشکر می‌کند.

  5. #75
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    28
    تشکر شده
    8
    تشکر کرده
    27

    پیش فرض

    سلام
    من میخوام 2تا فلاش استودیو بگیرم اما نمیدونم با چه قدرتی مناسب کار من هست، دوربین 6d و لنز 50mm فعلا دارم، پرتره و fine art کار میکنم، محیط بیرون هم میخوام استفاده کنم، ممنون میشم راهنماییم کنید، یه 300 و یه
    250 مناسبه ؟
    BraveKnight و ben163s تشکر می‌کنند.

  6. #76
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    THR
    نوشته ها
    1,588
    تشکر شده
    6001
    تشکر کرده
    2604

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Iman.sh نمایش پست ها
    ممنونم گرامی، تا این مقدار رو تقریباً خودم اطلاع دارم اما اگر دوربین قابلیت HSS داشته باشه و بشه به سرعت های بالاتر از 1/250 ام دست پیدا کرد اون موقع استروب و ماکزیمم سینک اسپیدش مهم میشه؛ مثلاً همین مورد مینی 600 تو مشخصاتش در سایت رنگ سیستم آمده 1/1820، خوب این اجازه میده با دوربین بی دردسر و به تصورم حتی بی رادیوتریگر و با IR سینک بشه(با توجه به اینکه سرعت IR بالاتر از radio هست) اما اگر سرعت سینک خود استروب پایین باشه دیگه سرعت سینک به مقدار بالاتر از سرعت های معمول و محدود به تریگرهای معمولی نمیرسه.
    درود مجدد

    حس میکنم عنایت کافی به منظور عرض بنده مبذول نکردید: «
    معمولا «ماکزیمم سرعت سینک» به خود هد استودیوئی ارتباطی پیدا نمیکنه ... و بیشتر، دوربین (و کیفیت خوب رادیوفلاش) است که تاثیر گذار است.
    »

    بنابراین شما را به مطالعهء این لینک توصیه میکنم

    پی نویس: برای محدودهء ۱/۲۰۰ تا ۱/۱۸۲۰ (مورد Mini 600) باید به نوعی همهء پارامترها رو با هم هماهنگ کنید که در لینک، خلاصه اش آمده.

  7. #77
    كاربر فعال Iman.sh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    537
    تشکر شده
    1236
    تشکر کرده
    1592

    پیش فرض

    یک سؤال نیمه مرتبط به تاپیک:
    لزومی به استفاده از محافظ برق یا موارد مشابه برای محافظت از فلاش های استودیویی هست؟ اصولاً رابطهای با طول سیم بالا به کار میاد به نظر شخص خودم.
    اگر بله، چه برندی توصیه میشه؟ چه خصوصیاتی می بایست داشته باشه؟ آیا رابطه ای بین قدرت فلاش با میزان تحمل محافظ یا رابط وجود داره؟ و توضیحاتی که اگر اساتید لازم می دونند در این زمینه مطرح کنند که بعث خوشحالی من خواهد بود.
    BraveKnight و ben163s تشکر می‌کنند.

  8. #78
    Forum Moderator mreza1001 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    3,699
    تشکر شده
    14111
    تشکر کرده
    16459

    پیش فرض

    معمولا فلاش ها فیوز داره و نیازی به استفاده از محافظ نیست. استفاده همزمان از چند فلاش با مدلینگ های 1000 ممکنه باعث آسیب به سیمکشی یا پریدن مینیاتوری ها بشه
    BraveKnight، Viper، Iman.sh و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    محمد رضا میلانی


  9. #79
    كاربر فعال
    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    Bandarabbas
    نوشته ها
    732
    تشکر شده
    1581
    تشکر کرده
    4244

    پیش فرض

    احیانا کسی از دوستان با فلش های سری جدید Godox تجربه ی کار داشته؟
    دو مدل Smart Mini و QT رو از از نزدیک دیدم کیفیت ساخت بسیار خوبی داشتند.
    از لحاظ امکانات هم چیزی از برند های دیگر کم ندارند.

    GODOX PHOTO EQUIPMENT CO.,LTD

    کیت سه عددی Smart مدل 300 ژول رو بنده 1300 قیمت گرفتم.
    BraveKnight، ata_m3 و ben163s تشکر می‌کنند.

  10. #80
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    12
    تشکر شده
    62
    تشکر کرده
    54

    پیش فرض

    سلام من کیت فلاش Godox رو چند ماهی میشه دارم. و البته واقعا راضیم. چون خیلی هم تحقیق کردم. البته نه در خصوص برند خاصی بلکه در خصوص موارد حیاتی که بعدا گریبان گیر می شوند. برای همین روی برند این مارکو تایید می کنم. خصوصا نسبت به قیمتش. اما حتما توصیه می کنم که تا جایی که امکان داره سرغ مینی ها نروید. چون عمر و آینده ندارند. مگر اینکه کارتون ایجاب کنه. به نظره من شما در طول زمان تجهیزاتتون رو ارتقا بدید بهتره تا اینکه از اول یه پک غیر قابل ارتقا بگیرید. مثه اینه که از اول دوربین شبه دی اس ال آر بگیرید بعد بخواید ارتقا بدیدش. در عوض یه بادی دسته دو رو میشه براش لنز نو خرید.
    راستی من سری TC رو خریدم.
    موفق باشید
    نقل قول نوشته اصلی توسط D.Daneshmand نمایش پست ها
    احیانا کسی از دوستان با فلش های سری جدید Godox تجربه ی کار داشته؟
    دو مدل Smart Mini و QT رو از از نزدیک دیدم کیفیت ساخت بسیار خوبی داشتند.
    از لحاظ امکانات هم چیزی از برند های دیگر کم ندارند.

    GODOX PHOTO EQUIPMENT CO.,LTD

    کیت سه عددی Smart مدل 300 ژول رو بنده 1300 قیمت گرفتم.
    yaghoobi، BraveKnight، ata_m3 و 2 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

صفحه 8 از 16 نخستنخست ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •