اینجا مشخصات کامل این فلاش هست ..
کد HTML:http://www.photoflex.com/Pro_Products/Strobe_Lighting/StarFlash/StarFlash_sup__reg___sup__300/index.html
اینجا مشخصات کامل این فلاش هست ..
کد HTML:http://www.photoflex.com/Pro_Products/Strobe_Lighting/StarFlash/StarFlash_sup__reg___sup__300/index.html
مسعود بیرامی
Jhowan photography
در همان link که مسعود عزیز به آن اشاره کرده است، نوشته شده که قدرت flash تا 1/8 قابل کاهش می باشد. 1/8 معدل 3 استاپ می باشد.Features & Benefits:
- Guide number - 160
- Extruded aluminum housing with durable rubber paint finish
- Variable power from full to 1/8
- .....
مسعود بیرامی
Jhowan photography
برای پرتره - عکس های خانوادگی (کادر بندی باز) و سوژه های کوچک (میوه ها) قصد خرید یک یا دو منبع نوری دارم. از نظر خرید واقعاً سردرگم هستم و هیچ ایده ای ندارم. می خواستم نظر دوستان رو بدونم که چه نوع فلش و یا چه نوع منبع یا منابع نوری با بودجه حدودی 250 تومن و دوربین 600D مناسب هستش. اولویت بنده با تجهیزات سبک و قابل حمل و نوری سافت و قوی هستش. پس از کمی جستجو به چند مورد رسیدم که ممنون می شم دوستان با تجربه در خرید این تجهیزات راهنمایی کنند:
چند عدد لامپ تنگستن 68 ژول با سنسور، سیم سنکرون و دکمه تست به همراه چتر
P_1_Main_20091226025523.jpg
فلش 150 ژول استارفلش
files_otherProducts__150[w450hmresizeByMaxSize].jpg
فلش خارجی Speedlite 430EX II کانون
files_otherProducts__Web.Speedlite-430EX[w450hmresizeByMaxSize].jpg
پیشاپیش از راهنمایی و توضیحات دوستان سپاسگزارم و مشتاق پیشنهادهای بهتری نیز هستم.
ارادتمند؛ «علی»
Canon EOS Rebel T3i (EOS 600D) with EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II Lens Kit
Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM Lens
سلام
چون اولويتون سبك و قابل حمل بودن هست تنها انتخابتون همون 430 كانن هست.ضمن اينكه شما بايد بالاخره يك فلاش هات شو در ليست تجهيزاتتون داشته باشيد. با داشتن اين فلاش هاتشو ( و خريد يه سري مخلفات مثل چتر و پايه و تريگر راديويي ..) ميتونيد به اون اهدافي كه گفتيد هم دست پيدا كنيد.ضمن اينكه سيستم E-TTL نازنين كانن رو هم در اختيار خواهيد داشت.
فقط مشكلي كه هست اينه كه 430 EXII كانن با بودجه تون همخوني نداره .فكر كنم بيشتر از 400 تومنه.معمولا بچه هاي كانني در اين شرايط رو به برند NISSIN ميارند كه مدل قدرتمند 866 مارك II اون الان 280 تومنه و كارتون رو راه مياندازه.
دوستان elinchrom ranger quadra تو ایران پیدا میشه ؟
در این پست، تلفنهای نمایندگی الینکروم در ایران ذکر شده ( البته بصورت کمرنگ )
از راهنماییتون ممنون دوست من. مشکلی که با فلش سر خود دوربین دارم اینه که قابل کنترل نیست، در مواقع تاریک سوژه رو بسیار روشن و زمینه رو بسیار تاریک نشون می ده و برای کادرهای باز اصلاً مناسب نیست. این فلش ها این مشکل رو ندارن؟ فلش 430EX در چه فاصله و حدوداً چه نوع کادری رو پوشش می ده و آیا ایجاد سایه نمی کنه؟
از نظر حمل و نقل در حد اون مدل دیگه مشکلی ندارم، کیت اول (لامپ تنکستن) و دوم (فلش 150 ژول استارفلش) توی یک ساک جا می شن و تا این حد مشکلی برای حمل و نقل نیست. نمونه عکسی که از فلش 150 ژول استارفل دیدم خیلی نظرم رو جلب کرد، آیا با 430EX به همچین نور نرم و زاویه بازی می تونم برسم؟
اگر لطف کنید در مورد کارایی لامپ تنگستن و کارایی هر کدام از اینها توضیحات مختصری بفرمایید بی نهایت سپاسگزار خواهم بود.
ارادتمند؛ «علی»
Canon EOS Rebel T3i (EOS 600D) with EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II Lens Kit
Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM Lens
توجه داشته باشید که توقعی که از یک فلاش استودیوئی باید داشت رو نباید از مثلاً از یک شاخه 430EXII داشت. با توجه به اینکه بیشترین قدرت در فلاشهای HotShoe از Canon که متعلق به 580EXII است، باید کمتر از 100 ژول ( 100 وات.ثانیه ) باشد، طبعاً دو عدد 430EXII قدرتی بیش از یک فلاش استودیوئی 150 ژول واقعی تولید نخواهد کرد. بهمین دلیل است که در فیلمهای آموزشی نورپردازی با Speedlite ها ، کسانی مثل Joe McNally پنج یا شش عدد Speedlite را به یک پایه نور میبندند ( درخت Speedlite درست میکنند )
بصورت یک روال ( نه قطعی ) استفاده از دو الی سه شاخه Speedlite (یا حتی بیشتر) را عمدتاً، علاقه مندان به نورپردازی خلاقانه ( Strobist ها ) ترجیح میدهند و در مقابل، کاربرانی که صرفاً به کار جدی استودیوئی اشتغال دارند، به سمت فلاشهای استودیوئی ( پرتابل یا غیر پرتابل ) متمایل میشوند. البته گاهاً استثناء هم دارد؛ در حال حاضر این حقیر، (بعلت نداشتن فلاش های استودیوئی) در حال کلنجار با Speedlite ها و Light Modifier ها، برای نور پردازی پرتره ی استودیوئی هستم
توصیه بنده برای خودم! در صورت کار جدی استودیوئی، همان فلاشهای استودیوئی است
و نهایتاً ... یه مثل قدیمی راجع به فلاشهای استودیوئی که میگه: شما یکبار بیشتر فلاش نمیخرید، بنابراین درست انتخاب کنید!