صفحه 16 از 32 نخستنخست ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 151 تا 160 , از مجموع 313
Like Tree576تشکر

موضوع: کدام بازرگان کدام ضمانت

  1. #151
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2010
    نوشته ها
    13
    تشکر شده
    8
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض با کارانتی ایده آل دیگه هرگز خرید نمی کنم

    سلام به همه دوستان

    رسوندن این پیام به همه کسایی که قصد خرید دوربین ، با گارانتی ایده آل و بیمه نامه ایده آل دارند را وظیفه خودم میدونم !
    وقتی هنگام خرید فروشنده شما را قانع میکنه که گارانتی چیزی را شامل نمیشه و 3 درصد پول دوربین را بابت بیمه نامه ازت میگیره ، انتظار داری به تعهداتشون عمل کنند ...
    بیشتر دلخوری من بابت توهین های رئیس شرکت ایده آل آقای آزادگر و دورغ های مسئول تعمییرات شرکت آقای فیض که به بنده گفته می شد است . که مسلما در هر کاری استثنایی وجود دارد و شاید تعمیر دوربین من از استثنات این شرکت بوده ، که امیدوارم همین باشد! اما برخورد نامناسب ایشان با ارباب رجوع و دروغ های مکرر آقای فیض را چطور میشود توجیح کرد ؟؟؟اصل جریان :
    حدود 5 ماه قبل دوربین sx200 کانن را از نمایشگاهی در دانشگاه صنعتی اصفهان از غرفه ایی که نمایندگی شرکت ایده آل بود همراه با برگه گارانتی 24 ماهه ایده آل و بیمه نامه یکساله ایده آل خریداری کردم .
    3 ماه قبل دوربین را که از دستم افتاده بود و فقط فلز روی لنز کج شده بود که باعث شده بود لنز بد جمع بشه را برای تعمیر به همون فروشگاه بردم . آنها دوربین را به شرکت ایده آل فرستاند . 2 ماه اول که مراجعه به فروشگاه میکردم . فقط به این اکتفا می کردند که دوربین شما نیامده ! تو ماه سوم بود که سماجت به خر ج دادم و بعد از کلی رفت و امد به فروشگاه ، صاحب آن گفت که دوربین شما گم شده !!! چون تمام دوربین های ارسالی ما به شرکت ایده آل تعمیر شده و برگشته و دوربین شما نیست ! از صاحب فروشگاه شماره شرکت مربوطه را خواستم . اما از دادن شماره خود داری کرد ! چند روز بعد صاحب فروشگاه شماره سریال دوربین را ازم خواست . چون دوربین دیگری امده بود اما خوب ، دوربین من نبود . وقتی از فروشگاه مربوطه می پرسیدم چه کسی جواب گویی این مشکل است ، به چه جایی باید برای شکایت مراجعه کنم ؟ آنها با حق به جانبی می گفتند که باید از شرکت بیمه شکایت کنی ؟
    3 هفته قبل خبر دادند دوربین پیدا شده !!! مسئول فروشگاه می گفت دوربین در انبار بوده و فراموش کردند تعمییر کنند!
    هر چقدر اصرار کردم که شماره شرکت ایده ال را از اون فروشگاه بگیرم اونها امتناء کردن از دادن شماره . شماره از سایت شرکت بدست آوردم و در تماسم با شرکت ابتدا با مسئول تعمیرات شرکت آقای فیض صحبت کردم . ایشان با رد اینکه فراموش شده دوربین را تعمییر کنند این طور 2 ماه 15 روز مدت تعمییر را توجیح کردند : (جملات زیر را با دقت بخوانید چون در ادامه دورغ های ایشان را رئیش شرکت آقای آزادگر خود فاش میکند )
    ما چون در تحریم بسر می بریم . شرکت کانن بسته های کوچک لوازم جانبی را برایمان ارسال میکنند ، که ما منتظر قطعه شما بودیم که شرکت برایمان بفرستند چون موجود نداشتیم ! قطعه را فرستاده و الان رسیده فردا روی دوربین شما قرار میدهیم و برایتان ارسال میکنیم !

    روزی که قرار بود دوربین به دست من برسه ، به فروشگاه مربوطه تماس گرفتم ، آنها گفتند دوربین تعمیر نشده . یک هفته دیگر گذشت و در تماس مجدد !
    آقای فیض : دوربین شما پولکیش شکسته و قرار بود بسته ارسالی از شرکت کانن که حاوی پولکی است برسه که متاسفانه اون زمان که به شما قول دادم نیامد و امروز تازه به شرکت رسیده و تا عصر دوربین را تعمیر و فردا ارسال میکنم !
    4 روز بعد در تماس مجدد با فروشگاه اصفهان ، گفتند : تعمیرکارشان مرخصی بود دوربین شما تعمیر نشده هنوز 2 روز دیگه میاد .
    تماس با شرکت و جواب آقای فیض : من تصور میکردم باری که از شرکت کانن میاد فوری به دست ما می رسد ، اما خوب انبار شرکت چند روزی طول داد چون باید آن بار را شماره هاش را در دفتر انبار وارد می کرد و من حساب این را نکرده بودم و شرمنده که طول کشید فردا تا ظهر تعمیر میشود و برایتان ارسال میکنیم
    3 روز بعد . در تماس با فروشگاه اصفهان : دوربین شما نیامده ، خوب من چیکار کنم برید از بیمه شکایت کنید ؟!!
    تماس با آقای فیض : نه شکایت از بیمه نیازی نیست ! دوربین شما تا فردا تعمیر شده و برایتان ارسال می شود .
    تماس با آقای آزادگر . ایشان ابتدا شروع میکنند : (به صحبتهاشون دقت کنید ، چون تمام دورغ های مسئول تعمیرات را رو می کنند ! )
    دوربین شما پولکیش شکسته بود ، ما هم چون در تحریم هستیم شرکت کانن لوازم و قطعات یدک بهمان نمی دهد ! قبلا از چین تهیه می کردیم اما خوب اون هم قطع شد . برای دوربین شما رفتیم و 5 عدد دوربین sx200 !!! نو از بازار خرید کردیم ! و پولکی های انها را برداشتیم ! دوربین شما تعمیر شده و تا فردا برایتان ارسال میکنیم !
    سوال من از ایشان : شما در تبلیغات خود دارید تعمیرات 72 ساعته ! درسته ؟ ایشان همراه من کلمه 72 ساعت را تکرار میکنه و می گوید بله 72 ساعته !!!
    جبران خسارت من را چطور انجام میدهید ؟؟؟ پاسخ ایشان : شما بفرمایید چطور جبران کنیم !
    گفتم چیزی به عنوان اشانتیون بر روی دوربین بگذارید ...
    ایشان مدام از من می گفتند چی ؟ و من هم در جواب هر چیزی که خودتان می دانید و شرکتتان برای دیگر مشتریان ناراضی می گزارد و ایشان شروع کردند به تمسخر بگویند : برایتان روسری بخرم ، مانتو چطور است ؟ کفش چی ؟
    من که از گفتارشان اعصبانی شدم / در پاسخ گفتم : شما دوربین ما را پس بدهید ما بقی پیش کش . خدانگهدار!

  2. #152
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    March 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    464
    تشکر شده
    690
    تشکر کرده
    326

    پیش فرض

    بزرگی میگفت:
    گارانتی چیز سفیدی است که آنرا با آب میسابند و مایع سفید ایجاد شده را با آش میل میکنند....

    اینجا دو تا بحث با هم قاطی شده! بیمه و گارانتی. چرا از شرایط بیمه استفاده نکردید ؟ میتونستید فرانشیز بیمه را پرداخت کنید و دوربین نو بگیرید، دوربینی که از دست بیافته که نباید توقع داشت رایگان تعمیر کنند. گارانتی فقط شامل عیوبی میشه که مقصرش کارخانه سازنده باشه...

  3. #153
    كاربر همراه A.Mazaheri آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    212
    تشکر شده
    259
    تشکر کرده
    549

    پیش فرض

    دوست من اینجا ایرانه.
    تعداد شرکت های گارانتی کننده دوربین هم محدود.
    من به خیلی از شرکت های گارانتی کننده زنگ زدم که ببینم آیا تعمیر دوربین دارند یا خیر.در نهایت دوباره می رسیدم به ایده آل.
    انصافا" وضعیت بدی هم (از نظر تعمیرات و کارشناس و ابزار) ندارند.
    خیلی از شرکت های گارانتی کننده ، دوربینهای تعمیری خود را به آنجا می فرستند.
    مورد شما حتما یه مورد خاص است.ضمن اینکه با مراجعه حضوری خود یا یکی از دوستان یا بستگان به تعمیرگاه مرکزی حتما سریعتر نتیجه می گرفتید.
    NikonD700&D3200*Nikkor24-70*Nikkor70-200VRII*Tokina11-16*2sb800+2Sb600*Slik 500

  4. #154
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2010
    نوشته ها
    13
    تشکر شده
    8
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    سلام دوست عزیز
    من هم از بیمه استفاده کردم . اما بیمه که دوربین نو نمیده ! اگر دوربین قابل تعمیر نباشه دوربین را عوض میکنه . واسه همین هزینه تعمیر نداره که بیمه نامه ایده ال داره خیر سرش اما مهم اینه که جواب گو نیستند .

  5. #155
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2010
    نوشته ها
    13
    تشکر شده
    8
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط boyman354 نمایش پست ها
    دوست من اینجا ایرانه.
    تعداد شرکت های گارانتی کننده دوربین هم محدود.
    من به خیلی از شرکت های گارانتی کننده زنگ زدم که ببینم آیا تعمیر دوربین دارند یا خیر.در نهایت دوباره می رسیدم به ایده آل.
    انصافا" وضعیت بدی هم (از نظر تعمیرات و کارشناس و ابزار) ندارند.
    خیلی از شرکت های گارانتی کننده ، دوربینهای تعمیری خود را به آنجا می فرستند.
    مورد شما حتما یه مورد خاص است.ضمن اینکه با مراجعه حضوری خود یا یکی از دوستان یا بستگان به تعمیرگاه مرکزی حتما سریعتر نتیجه می گرفتید.
    ممنون دوست عزیز
    همینطور که در متن زیر گفتم ، مشکل اصلی من برخورد نامناسب و توهین و دروغ از این شرکت بود و در درجه دوم مدت زمان 3 ماه البته هنوز دوربینی به من داده نشده !! هنوز کسی جواب گو نیست

  6. #156
    كاربر ويژه farhad44 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    7,611
    تشکر شده
    32528
    تشکر کرده
    13937

    پیش فرض

    سلام

    به نظر من شما از اول اشتباه کردید که دوربین را تحویل فروشنده محلی دادید و مشکلات از آنجا آغاز شده است. من اگر بودم در فرصت مقتضی دوربین را شخصا به تهران می آوردم و تحویل تعمیرگاه مرکزی می دادم.

    اکثریت دوستانی که در فوروم به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کرده اند از برخورد خوب شخص آقای قاسمی و همکارانشون راضی بوده اند و معمولا نمی گذارند کسی ناراضی بیرون بیاید.
    Kaveh Ghobadi، farsad، shabab و 3 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    فرهاد حسيني

  7. #157
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2010
    نوشته ها
    13
    تشکر شده
    8
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط farhad44 نمایش پست ها
    سلام

    به نظر من شما از اول اشتباه کردید که دوربین را تحویل فروشنده محلی دادید و مشکلات از آنجا آغاز شده است. من اگر بودم در فرصت مقتضی دوربین را شخصا به تهران می آوردم و تحویل تعمیرگاه مرکزی می دادم.

    اکثریت دوستانی که در فوروم به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کرده اند از برخورد خوب شخص آقای قاسمی و همکارانشون راضی بوده اند و معمولا نمی گذارند کسی ناراضی بیرون بیاید.
    دوست من
    این را هم در نظر بگیر اگه من بخوام بیام تهران را و برگردم یک بار برای تحویل دوربین هزینه بالایی بر میداره که معنی نمایندگی و زندگی تو جامعه ایی که همه چی برای رفاه پیش میره را زیر سوال میبره . من الان حتی خیلی وقتها خریدی از اینترنت انجام میدم و ابتدا پولش را واریز میکنم . چند روز بعد بسته برام میرسه حتی خرید در حد چند میلیون . و پس با این اوصاف تو عصر کنونی حرفتون منطقی نیست که باید خودم مراجه میکردم
    M. Beyrami، M.R.Mir و sh_asian تشکر می‌کنند.

  8. #158
    كاربر ويژه farhad44 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    7,611
    تشکر شده
    32528
    تشکر کرده
    13937

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mm45 نمایش پست ها
    دوست من
    این را هم در نظر بگیر اگه من بخوام بیام تهران را و برگردم یک بار برای تحویل دوربین هزینه بالایی بر میداره که معنی نمایندگی و زندگی تو جامعه ایی که همه چی برای رفاه پیش میره را زیر سوال میبره . من الان حتی خیلی وقتها خریدی از اینترنت انجام میدم و ابتدا پولش را واریز میکنم . چند روز بعد بسته برام میرسه حتی خرید در حد چند میلیون . و پس با این اوصاف تو عصر کنونی حرفتون منطقی نیست که باید خودم مراجه میکردم
    بله بنده هم در 3 سال گذشته در مجموع 5 بار هم به بانک مراجعه نکرده ام و همه ی مبادلاتم را اینترنتی و یا با POS و ATM و .... انجام داده ام ولی متاسفانه وضعیت در شهرستانها متفاوت است و فکر می کنم این 3 ماه سرگردانی شما هزینه ی به مراتب بالاتری داشته است. البته من نمی خواهم مشکلی که برای شما به وجود آمده را توجیه کنم ولی به قول دوستمان ما در ایران هنوز راه درازی برای رسیدن به ایده آل هایمان داریم.
    ssobhdel تشکر می‌کند.
    فرهاد حسيني

  9. #159
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    February 2010
    نوشته ها
    13
    تشکر شده
    8
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط farhad44 نمایش پست ها
    بله بنده هم در 3 سال گذشته در مجموع 5 بار هم به بانک مراجعه نکرده ام و همه ی مبادلاتم را اینترنتی و یا با POS و ATM و .... انجام داده ام ولی متاسفانه وضعیت در شهرستانها متفاوت است و فکر می کنم این 3 ماه سرگردانی شما هزینه ی به مراتب بالاتری داشته است. البته من نمی خواهم مشکلی که برای شما به وجود آمده را توجیه کنم ولی به قول دوستمان ما در ایران هنوز راه درازی برای رسیدن به ایده آل هایمان داریم.
    رسیدن به ایده ال های جامعه ما برای خدمات یک شرکت به این اندازه مهم نیست .
    چیزی که بیشتر از اون اهمیت پیدا میکنه احترام گذاشتن و رعایت ادب نسبت به دیگران است که مانع این بشه که دورغ سر هم کنیم و یا توهین کنیم به دیگران
    به امید روزی که ارزش های اخلاقی را در جامعه رعایت بشه که این باعث پیشرفت و خدمات بهتر شرکت ها مون خواهد شد
    M. Beyrami تشکر می‌کند.

  10. #160
    كاربر فعال Viper آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    771
    تشکر شده
    1941
    تشکر کرده
    1607

    پیش فرض

    امیدوارم پستم به تاپیک معروف نرود

    http://www.canon-me.com/Where_to_buy/
    http://imaging.nikon.com/products/imaging/worldwide/

    با اینحال فکر می کنم برای محصولات canon آفومار نسبت به دیگر شرکتها
    در گارانتی عملکرد مناسبتری دارد. کافیست با یک تماس تلفنی قیمت و زمان
    تعویض یک قطعه را جویا شوید. در بیشتر موارد آفومار موجود دارد و هزینه کمتر است اما دیگران ندارند و قیمت بالاتر.
    ahmadsht تشکر می‌کند.

صفحه 16 از 32 نخستنخست ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •