سلام به همه دوستان
رسوندن این پیام به همه کسایی که قصد خرید دوربین ، با گارانتی ایده آل و بیمه نامه ایده آل دارند را وظیفه خودم میدونم !
وقتی هنگام خرید فروشنده شما را قانع میکنه که گارانتی چیزی را شامل نمیشه و 3 درصد پول دوربین را بابت بیمه نامه ازت میگیره ، انتظار داری به تعهداتشون عمل کنند ...
بیشتر دلخوری من بابت توهین های رئیس شرکت ایده آل آقای آزادگر و دورغ های مسئول تعمییرات شرکت آقای فیض که به بنده گفته می شد است . که مسلما در هر کاری استثنایی وجود دارد و شاید تعمیر دوربین من از استثنات این شرکت بوده ، که امیدوارم همین باشد! اما برخورد نامناسب ایشان با ارباب رجوع و دروغ های مکرر آقای فیض را چطور میشود توجیح کرد ؟؟؟اصل جریان :
حدود 5 ماه قبل دوربین sx200 کانن را از نمایشگاهی در دانشگاه صنعتی اصفهان از غرفه ایی که نمایندگی شرکت ایده آل بود همراه با برگه گارانتی 24 ماهه ایده آل و بیمه نامه یکساله ایده آل خریداری کردم .
3 ماه قبل دوربین را که از دستم افتاده بود و فقط فلز روی لنز کج شده بود که باعث شده بود لنز بد جمع بشه را برای تعمیر به همون فروشگاه بردم . آنها دوربین را به شرکت ایده آل فرستاند . 2 ماه اول که مراجعه به فروشگاه میکردم . فقط به این اکتفا می کردند که دوربین شما نیامده ! تو ماه سوم بود که سماجت به خر ج دادم و بعد از کلی رفت و امد به فروشگاه ، صاحب آن گفت که دوربین شما گم شده !!! چون تمام دوربین های ارسالی ما به شرکت ایده آل تعمیر شده و برگشته و دوربین شما نیست ! از صاحب فروشگاه شماره شرکت مربوطه را خواستم . اما از دادن شماره خود داری کرد ! چند روز بعد صاحب فروشگاه شماره سریال دوربین را ازم خواست . چون دوربین دیگری امده بود اما خوب ، دوربین من نبود . وقتی از فروشگاه مربوطه می پرسیدم چه کسی جواب گویی این مشکل است ، به چه جایی باید برای شکایت مراجعه کنم ؟ آنها با حق به جانبی می گفتند که باید از شرکت بیمه شکایت کنی ؟
3 هفته قبل خبر دادند دوربین پیدا شده !!! مسئول فروشگاه می گفت دوربین در انبار بوده و فراموش کردند تعمییر کنند!
هر چقدر اصرار کردم که شماره شرکت ایده ال را از اون فروشگاه بگیرم اونها امتناء کردن از دادن شماره . شماره از سایت شرکت بدست آوردم و در تماسم با شرکت ابتدا با مسئول تعمیرات شرکت آقای فیض صحبت کردم . ایشان با رد اینکه فراموش شده دوربین را تعمییر کنند این طور 2 ماه 15 روز مدت تعمییر را توجیح کردند : (جملات زیر را با دقت بخوانید چون در ادامه دورغ های ایشان را رئیش شرکت آقای آزادگر خود فاش میکند )
ما چون در تحریم بسر می بریم . شرکت کانن بسته های کوچک لوازم جانبی را برایمان ارسال میکنند ، که ما منتظر قطعه شما بودیم که شرکت برایمان بفرستند چون موجود نداشتیم ! قطعه را فرستاده و الان رسیده فردا روی دوربین شما قرار میدهیم و برایتان ارسال میکنیم !
روزی که قرار بود دوربین به دست من برسه ، به فروشگاه مربوطه تماس گرفتم ، آنها گفتند دوربین تعمیر نشده . یک هفته دیگر گذشت و در تماس مجدد !
آقای فیض : دوربین شما پولکیش شکسته و قرار بود بسته ارسالی از شرکت کانن که حاوی پولکی است برسه که متاسفانه اون زمان که به شما قول دادم نیامد و امروز تازه به شرکت رسیده و تا عصر دوربین را تعمیر و فردا ارسال میکنم !
4 روز بعد در تماس مجدد با فروشگاه اصفهان ، گفتند : تعمیرکارشان مرخصی بود دوربین شما تعمیر نشده هنوز 2 روز دیگه میاد .
تماس با شرکت و جواب آقای فیض : من تصور میکردم باری که از شرکت کانن میاد فوری به دست ما می رسد ، اما خوب انبار شرکت چند روزی طول داد چون باید آن بار را شماره هاش را در دفتر انبار وارد می کرد و من حساب این را نکرده بودم و شرمنده که طول کشید فردا تا ظهر تعمیر میشود و برایتان ارسال میکنیم
3 روز بعد . در تماس با فروشگاه اصفهان : دوربین شما نیامده ، خوب من چیکار کنم برید از بیمه شکایت کنید ؟!!
تماس با آقای فیض : نه شکایت از بیمه نیازی نیست ! دوربین شما تا فردا تعمیر شده و برایتان ارسال می شود .
تماس با آقای آزادگر . ایشان ابتدا شروع میکنند : (به صحبتهاشون دقت کنید ، چون تمام دورغ های مسئول تعمیرات را رو می کنند ! )
دوربین شما پولکیش شکسته بود ، ما هم چون در تحریم هستیم شرکت کانن لوازم و قطعات یدک بهمان نمی دهد ! قبلا از چین تهیه می کردیم اما خوب اون هم قطع شد . برای دوربین شما رفتیم و 5 عدد دوربین sx200 !!! نو از بازار خرید کردیم ! و پولکی های انها را برداشتیم ! دوربین شما تعمیر شده و تا فردا برایتان ارسال میکنیم !
سوال من از ایشان : شما در تبلیغات خود دارید تعمیرات 72 ساعته ! درسته ؟ ایشان همراه من کلمه 72 ساعت را تکرار میکنه و می گوید بله 72 ساعته !!!
جبران خسارت من را چطور انجام میدهید ؟؟؟ پاسخ ایشان : شما بفرمایید چطور جبران کنیم !
گفتم چیزی به عنوان اشانتیون بر روی دوربین بگذارید ...
ایشان مدام از من می گفتند چی ؟ و من هم در جواب هر چیزی که خودتان می دانید و شرکتتان برای دیگر مشتریان ناراضی می گزارد و ایشان شروع کردند به تمسخر بگویند : برایتان روسری بخرم ، مانتو چطور است ؟ کفش چی ؟
من که از گفتارشان اعصبانی شدم / در پاسخ گفتم : شما دوربین ما را پس بدهید ما بقی پیش کش . خدانگهدار!