با سلام
من میخواستم بدونم آیا سایت زیر متعلق به شرکت نو نگار هست اگه هست برای خرید اینترنتی مطمن هستش چون من شهرستان هستم
www.dorbinshop.com
با سلام
من میخواستم بدونم آیا سایت زیر متعلق به شرکت نو نگار هست اگه هست برای خرید اینترنتی مطمن هستش چون من شهرستان هستم
www.dorbinshop.com
با سلام به دوستان یه مطلبی رو لازم دونستم به همه عزیزان خریدرا بگم و اون اینه که (البته تو یه تاپیک دیگه هم گفته بودم ولی لازم دیدم اینجا هم بگم)
من بالاخره با راهنمایی های عزیزان سایت دیروز تصمیم گرفتم از دیجی کالا خرید کنم (550d) که پس از تماس تلفنی قرار شد که بریم خود نمایندگیش تو خیابان مفتح و اونجا با کمی تخفیف (طبق گفته مسئول پاسخگویی تلفنی) خرید کنم و با دوستم از محل کار مرخصی گرفتیم و با کلی زحمت رفتیم اونجا و کمی نشستیم بعد مسول فروشش اومد و سفارشمون رو آورد ولی موقع تست کردن انگار زورش میومد بسته رو باز کنه انگار رفته بودیم بیسکوییت بخریم ، در صورتی که تو سایتش زده هنگام تحویل آموزش هم داده میشه ؟!! بعد موقع حساب کردن گفتیم قرار بود که تخفیف بدین ولی اون آقای محترم گفتن که اصلا تخفیف نداره و ما گفتیم تو تماس تلفنی خودتون گفتین و ایشون با بی ادبی گفت هر کی گفته اشتباه کرده و ... یه عذر خواهی هم از ما نکرد . من هم که از رفتار این اقای محترم شوکه شده بودم خسته و خیلی ناراحت اومدم بیرون . من از ندادن تخفیف ناراحت نشدم ، از اون رفتار بی ادبانه مسوول فروش ناراحت شدم انگار نه انگار که ما اونهمه راه رو برای خرید از دیجی کالا نرفته بودیم . فقط می خواستم یه درده دل کرده باشم ، و بگم از جایی که خرید می کنید مطمئن باشد چون فقط ارزون خریدن مهم نیست بلکه احترام به مشتری از ارکان هر خرید و فروشیه و من هم به همین راحتی از روی این قضیه نمیگذرم .
از دست همچین اشخاصی و اینجور سایتها به کجا میشه شکایت کرد ؟؟؟
معمولا فروشگاههايي كه امكان خريد آنلاين دارن به خريدار تخفيف نميدن . بالاخره داشتن يك سايت آپديت شده ، ارسال جنس و همچنين گارانتي هاي عجيب وغريب طلايي و نقره اي و ... مستلزم هزينه است.و لذا معمولا اين سايتها قيمتهاي بالاتري از بازار دارند (بازار ناصرخسرو)
بله مستلزم هزینه هست ولی طی تماس تلفنی خود شرکت گفت که با مراجعه حضوری شما ، امکان تخفیف خواهد بود . واز طرف دیگر آیا ندادن تخفیف اجازه بی احترامی و گستاخی فروشنده رو به مشتری میده ؟ در این زمینه پول مهم نیست این ادب و احترام به مشتری هست که حرف اول رو می زنه دوست عزیز . جلبش اینجاست که از امروز صبح یعنی هنوز یک روز از اون اتفاق نگذشته سایت قیمت دوربین رو 10000 تومن گاهش داده . به نظر شما این چه معنی میده ؟؟؟
معلومه که خودشونم فهمیدن که چیکار کردن . واقعا برای اینچنین شرکتهایی مثل دیجی کالا متاسفم .
سلام،
بايد عرض کنم که بي احترامي به مشتري و مشتري (نا)مداري در ايران نهادينه است، البته ناگفته نماند هستند شرکت هايي که در رفتارشان با مشتري کمي وضعيت بهتري از ديگران دارند. اما به نظر من اين بي احترامي به مشتري ريشه در مشکلات بسياري دارد (اقتصادي - اجتماعي- آموزشي - فرهنگي و...).
جالب است که بقاي اينگونه شرکت ها به مشتري ها و اعتبار بدست آمده است. اما اينجا رفتار کاملا برعکس است. به نظرم با معرفي اينگونه شرکت ها کمکي هرچند کوچک به اصلاح رفتار آنها خواهد شد.
هيچ صيادي در جوي حقيري که به گودالي مي ريزد، مرواريدي صيد نخواهد کرد.
.
محسن سيفي
خرید از این سایتها برای کسانی هست که حس از خونه بیرون اومدن را ندارند یا ناچارند(مثلا طرف شهرستان زندگی میکنه)، چون قیمت اجناسشون بالاتر از بازار است.
خرید دوربین از شرکت هایی که کارشون دوربینه کار درست تری بنظر میرسه. شما که تا اونجا رفتید بهتر نبود به بازار مربوطه می رفتید و خرید را انجام می دادید؟
NikonD700&D3200*Nikkor24-70*Nikkor70-200VRII*Tokina11-16*2sb800+2Sb600*Slik 500
اتفاقا می خواستم برم از نور نگار بخرم ولی انقدر ناراحت بودم که دیگه حوصله خرید رو نداشتم .
راستی امروز صبح به شرکت دیجی کالا ایمیل زدم و اونا در جواب گفتن که سایتشون تخفیف نداره و فکر کردن که من به خاطر تخفیف ندادن ناراحتم .
واقعا برای این شرکت و کسانی که از این سایت خرید می کنن متاسفم
تا جايي كه يادمه ديجيكالا فقط براي تهران ارسال داشت ولي نورنگار به همه نقاط ايران با پست و تيپاكس و دربسته بندي نسبتا خوب جنس ارسال ميكند . همچنين امكان چونه و تخفيف جزيي در خريد حضوري از اين شركت وجود دارد .
تو سایت دیجی کالا که نوشته تحویل رایگان!! در تمام ایران