صفحه 17 از 32 نخستنخست ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 161 تا 170 , از مجموع 313
Like Tree576تشکر

موضوع: کدام بازرگان کدام ضمانت

  1. #161
    كاربر همراه siavash_f آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2010
    محل سکونت
    Iran-Tehran
    نوشته ها
    377
    تشکر شده
    731
    تشکر کرده
    634

    پیش فرض

    در خوب بودن خدمات پس از فروش و ... شرکت آفومار بحثی نیست ولی همین شرکت هم برای تعمیر فلاش بنده حدود یک ماه طول دادن و در آخر با سماجت من مجبور به تعویض شد ولی بنده دو بار به ایده آل ( جناب قاسمی ) مراجعه کردم نهایت احترام رو گزاشتن و نه به عنوان یک مراجعه کننده بلکه به عنوان یک مهمان برخورد کردن و تا به حال با آقای فیض و ... مراجعه ای نداشتم
    به نظر من شما باید خودتون به تهران میومدید و به تعمیرگاه مرکزی مراجعه میکردید و برای گرفتن شماره تماس هم لازم بود فقط با 118 تماس میگرفتید و این همه سردرگم نمیشدید
    ولی ایده آل هم بابت این برخورد همکارشون باید مسوال باشند .
    M. Beyrami تشکر می‌کند.
    /سیاوش فتحی
    نشانه ی راستین هوش ، خلاقیت است نه معلومات (آلبرت انیشتین)
    لیست تجهیزات

  2. #162
    كاربر ويژه farhad44 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    7,610
    تشکر شده
    32509
    تشکر کرده
    13918

    پیش فرض

    سلام

    جهت اطلاع دوستان عزیز به اطلاع می رسانم که پست آخر این تاپیک به دلیل استفاده از ادبیات نامناسب حذف شده است.
    در مورد پست های اخیر و مشکلی که برای این دوستمون پیش اومده هم از طریق یکی از مدیران خوب فوروم هماهنگی لازم با تعمیرگاه مرکزی انجام شده که جناب آقای قاسمی در صورت تمایل می توانند همینجا توضیحاتشون رو در پاسخ دوستمون بفرمایند.

    با تشکر
    A_Maddah، infinity، Kaveh Ghobadi و 4 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    فرهاد حسيني

  3. #163
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    208
    تشکر شده
    479
    تشکر کرده
    752

    پیش فرض

    سلام
    من امیدوار بودم شرکت ایده آل که یک شرکت صاحب نام در این زمینست برای روشن شدن اذهان عمومی و احترام به مخاطب ،هرچند مختصر جوابیه ای ارائه می کرد.شاید هم ...من چیزی ندیدم .
    اما مشکل گارانتی و خدمات پس از فروش مختص کالا و جا و مکان خاصی نیست حتی دیده شده در شرکتهای دولتی هم پس از چند ماه دوندگی و کاغذ بازی ...وفحاشی، دست از پا کوتاه تر ...
    اما این فحاشی بحث غریبیست زمانی هم که دو تا خودرو با هم برخورد کوچکی می کنند بعضا دیده شده که راننده شروع به فحاشی کرده ،حالا این فحاشی چه دردی را دوا می کند من ماندم!!!
    البته این هموطن هم از برخوردی که با ایشان شده بیشتر ناراضیست تا...
    در مورد نمایندگی هم باید به هر آنچه شرکت اصلی مسئولیت و تعهد داده عمل کنند و فرقی بین نمایندگی های مجاز نیست .نمایندگی فعال یکی از جنبه های فروش و بازاریابیست که در دنیا روی این قضیه به طور جدی حساب باز می کنند و در هنگام تبلیغ ومعرفی شرکت از این ویژگی به صورت برجسته نام می برند.
    البته نبود بازرسی های کافی و وافی باعث شده که در این زمینه کوتاهی به وجود بیاید و نمایندگی ها در مورد گارانتی های ارائه شده خود را مسئول ندانند.
    در مورد اینکه می گویند باید اطلاع کافی در باره جنس خریداری شده داشته باشی تا مثلا کلاه سرت نگذارند،این هم از ضعف بازرسیست ،در مورد دوربین خبره باشی یا وسایل منزل یا لوازم خودرو یا پروتزپزشکی.. (چند سال پیش یکی از آشنایان یک پلاتین از همینها که برای شکستگی استفاده میشود گرفت که بعد از مدتی باعث مشکل شد .خلاصه خودش هم نفهمید پلاتین دست دو بوده یا تقلبی بوده(گفتند پاکستانیست )یا اینکه روکش آن مشکل داشته)مگر انسان چقدر وقت وانرژی دارد که برای هرچه که می خواهد بخرد کلی تحقیق کند و آخر سر هم...
    این هم نمی شود که شما هرچه خواستید بیایید تهران الان اگر شما آب بخواهید بخورید باید از تهران هم لیوان را بگیرید هم مجوزش را.در دنیایی که مثلا طرف در کانادا داخل منزل خود نشسته واز ژاپن خرید می کند با وجود اختلاف زبان و واحد پولی و بعد مسافت بدون هیچ مشکلی جنس را دریافت می کند.
    این جالب نیست در کشور ما که جزء چند کشور برتر در زمینه هوافضا ، نانو و انرژی هسته ایست برای خرید کوچکتربن چیز باید به مرکز مراجعه کند که این هم از لحاظ وقت و انرژی و هم از لحاظ خستگی، چند صد کیلومتر راه بیاید و برگردد کار مشکلی است. حتی در خود تهران هم بخواهید از اینطرف شهر به طرف دیگر بروید زیاد راحت نیستید.پس منظور از شعار دور کاری و کم کردن سفر های درون شهری چیست؟؟
    غرض از این سر درد :
    سایت عکاسی بدون اغراق یکی از وزنه های سنگین در بحث عکاسی است هم از نظر آموزش وهم از نظر مشاوره و اقتصاد و معرفی محصولات و...که این بخاطر مدیران و اساتید و دوستانیست که خالصانه در این مکان مجازی ایفای نقش می کنند و به نوبه خودم از ایشان سپاسگزارم . بنده خواستار این هستم که اگر مشکلات اینچنینی برای دوستان پیش آمد در این مکان گفته بشود(بدون توهین و فحاشی) تا وسیله ای باشد برای بیدار کردن حس مسئولیت پذیری در شرکتهای خدمات دهنده .
    تا نظر مدیران چه باشد.
    خداوند شما و اموالتان را از گزند روزگار در امان بدارد...آمین!
    Amin.M، M. Beyrami، hmirzaei و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  4. #164
    كاربر جديد greenline آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2006
    نوشته ها
    20
    تشکر شده
    10
    تشکر کرده
    14

    پیش فرض آفومار

    سلام
    من هم یک sx200 دارم که متاسفانه از دستم افتاد و نمایشگرش شکست
    به آفومار مراجعه کردم و دقیقا 5 روز بعد زنگ زدند و رفتم و تحویل گرفتم.
    بدون هیچ مشکلی
    برخورد خانم مسئول پذیرش هم فوق العاده خوب و مودبانه بود
    من که از گارنتی خودم راضی هستم
    حالا ممکنه فقط من شانس آوردم ام در هر صورت من که راضی هستم
    هم از رفتارشون هم از سرعت تعمیر و از همه مهمتر اینکه مجانی انجام دادند ;)
    SinaVT تشکر می‌کند.

  5. #165
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    November 2010
    نوشته ها
    11
    تشکر شده
    1
    تشکر کرده
    11

    پیش فرض

    گارانتي به اسم خود كنون داريم؟؟؟

  6. #166
    كاربر همراه ahmadsht آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    Iran,Tehran
    نوشته ها
    109
    تشکر شده
    402
    تشکر کرده
    365

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouriar نمایش پست ها
    گارانتي به اسم خود كنون داريم؟؟؟
    سلام
    در ایران , خیر .
    احمد شيخ‌الاسلامي

  7. #167
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    February 2010
    نوشته ها
    380
    تشکر شده
    2391
    تشکر کرده
    5034

    پیش فرض تجربه بنده با گارانتی آفومار

    با سلام

    داستان از این قرار بود که لنز 85-15 بنده در 15مم گوشه ها رو به طرز غیر قابل تحملی سیاه می کرد، مشکل را با دوستان در تاپیک 85-15 و سپس در بخش پاسخگویی به سوالات فنی توسط بخش خدمات آفومار مطرح کردم و نهایتا لنز راهی تعمیرگاه آفومار شد. شایان ذکر است که لنز بنده گارانتی آفومار داشت ولی بیمه اش آفومار نبود!!! خلاصه کلام بعد از کمی کش و قوص و گذشت زمان نسبتا طولانی، اشکال سیاهی گوشه ها حل نشد. مسول محترم پی گیری کردند و لنز ما را در مقابل مبلغ 75 هزار تومان که خود تعمیرگاه برای تعمیر لنز هزینه کرده بود، کلا تعویض کردند و یک 85-15 نو به ما دادند.
    شرکت آفومار با این که هیچ تعهدی برای تعویض لنز نداشت و بیمه لنز مال شرکت دیگری بود، با گرفتن 9.5% هزینه لنز، آن را کلا تعویض کرد. اگر قرار بود می گفتند که مشکل غیر قابل حل دارد و ببر شرکت بیمه کننده مبلغ اش رو بگیر، حتی اگر آن یکی شرکت را قانع به غیر قابل رفع بودن اشکال لنز می کردم(که خود این خیلی اما و اگر و دوندگی داشت) و مبلغ لنز را می گرفتم باید 15% برای جایگزینی لنز ما به تفاوت می دادم.
    نکته دیگه رفتار فوق العاده حرفه ای و بسیار مودبانه تک تک پرسنل شرکت بود که این روز ها واقعا خیلی سخت پیدا می شود.
    از شرکت آفومار و تمامی پرسنل محترم این شرکت نهایت تشکر و قدر دانی را دارم.
    با تشکر

    =-=-=
    پی نوشت: داستان تفاوت بیمه و گارانتی دوربین و لنز از این قرار بود که در زمانی که بنده دوربین و لنز را خریدم شرکت آفومار بیمه ارائه نمی کرده و فروشنده بیمه نامه از شرکت دیگری صادر کرده بود.
    Amin.M، M.Mobin، M. Beyrami و 6 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    آن کس که نداند و بداند که نداند/لنگان خرک خویش به منزل برساند
    آن کس که نداند و نداند که نداند/در جهل مرکب ابدالدهر بماند

  8. #168
    كاربر فعال aidin594 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    Sweden
    نوشته ها
    789
    تشکر شده
    4469
    تشکر کرده
    2620

    پیش فرض

    سلام
    آیا روی کارت گارانتی ایده آل مشخصات و شماره سریال چاپ شده یا موقع خریدن توسط فروشنده نوشته میشه؟

  9. #169
    كاربر فعال nadersharp آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    575
    تشکر شده
    2411
    تشکر کرده
    2187

    پیش فرض

    توسط فروشگاه نوشته میشه.الان هم دو ساله شده.
    aidin594 تشکر می‌کند.
    نادر مسلمی

  10. #170
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    April 2008
    محل سکونت
    Yasuj
    نوشته ها
    482
    تشکر شده
    2499
    تشکر کرده
    1919

    پیش فرض

    انصافا باید به شرکت آفومار تبریک گفت. من برای خرابی لنز سیگما 400-120 ام به سیگل مراجعه کردم چنان اذیتم کردند الان حدود 9 ماهه که درگیر تعمیر لنزه هستم هنوز هم تعمیر نکرده اند. بیش از 4 بار پست کردم و برگردوندند و هر بار حدود 15-16 هزار تومان پول پست داده ام . 3 بار به تهران مراجعه کرده ام که هربار هم حدود 100-150 برام خرج ورداشته هنوز هم آقایان پاسخ درستی به من نمی دهند.
    در نظر داشتم 3 لنز دیگر از سیگما بگیرم اما به کلی قید هر چی سیگما و سیگل هست رو زدم. فعلا دو لنزش را از نورنگار (نیکون)گرفتم تا تامین اعتبار بشه لنز سومی را هم ازنورنگار خواهم گرفت. الهی خانه ظلم بسوزه
    aidin594 و M. Beyrami تشکر می‌کنند.

صفحه 17 از 32 نخستنخست ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •