در خوب بودن خدمات پس از فروش و ... شرکت آفومار بحثی نیست ولی همین شرکت هم برای تعمیر فلاش بنده حدود یک ماه طول دادن و در آخر با سماجت من مجبور به تعویض شد ولی بنده دو بار به ایده آل ( جناب قاسمی ) مراجعه کردم نهایت احترام رو گزاشتن و نه به عنوان یک مراجعه کننده بلکه به عنوان یک مهمان برخورد کردن و تا به حال با آقای فیض و ... مراجعه ای نداشتم
به نظر من شما باید خودتون به تهران میومدید و به تعمیرگاه مرکزی مراجعه میکردید و برای گرفتن شماره تماس هم لازم بود فقط با 118 تماس میگرفتید و این همه سردرگم نمیشدید
ولی ایده آل هم بابت این برخورد همکارشون باید مسوال باشند .

576تشکر
LinkBack URL
About LinkBacks
پاسخ با نقل قول
)یا اینکه روکش آن مشکل داشته)مگر انسان چقدر وقت وانرژی دارد که برای هرچه که می خواهد بخرد کلی تحقیق کند و آخر سر هم...
