صفحه 36 از 166 نخستنخست ... 26 32 33 34 35 36 37 38 39 40 46 86 136 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 351 تا 360 , از مجموع 1656
Like Tree4242تشکر

موضوع: Nikon D7000

  1. #351
    كاربر فعال AmirS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    896
    تشکر شده
    2131
    تشکر کرده
    1291

    پیش فرض

    البته برای ما عکاس های ایرانی (هم به خاطر عکاس بودن و هم به خاطر ایرانی بودن!) خیلی اهمیت نداره، ولی طبق چیزی که اینجا نوشته:
    Per the users manual, Nikon has not licensed AVC video coding from its owner, MPEGLA.com for commercial use, implying that you may not use video shot with a D7000 for any commercial purpose, other than private personal use. Sorry, buy a camcorder! What's going on here is that patented algorithms used to encode video have to be licensed from their owners in order to use them legally for any purpose, and Nikon hasn't paid to license the algorithms used by the D7000's video section for you or I to be able to use these files for any commercial use. You pro shooters had better look into this before shooting anything serious with this camera. Maybe this is why pros shoot the Canon 5D Mark II and Canon 7D for video, not Nikon.
    از فیلم های این دوربین فقط میشه استفاده شخصی کرد و استفاده تجاری ممنوعه!
    کد:
    http://www.kenrockwell.com/nikon/d7000.htm
    Saeed61، Mashhadi Vahid، Amir Tavakoli و 9 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  2. #352
    كاربر فعال Viper آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    771
    تشکر شده
    1941
    تشکر کرده
    1607

    پیش فرض

    از فیلم های این دوربین فقط میشه استفاده شخصی کرد و استفاده تجاری ممنوعه!
    سلام
    دوستمون نکته جالبی رو که در NR هم مطرح شده مطرح کردند ، باعث شد کنجکاو بشم و یه نیم ساعتی مشغول بررسی .
    برام عجیب بود که چرا باید این دوربین این مشکل رو داشته باشه و مثلا 7D نه.

    به نتایج زیر رسیدم : ( فقط برای فرمت AVC/H.264) :
    http://www.mpegla.com/main/programs/...rmsSummary.pdf

    کجاها رو گشتم : کلی جا - مفیدش :
    http://www.dvinfo.net/forum/canon-eo...n-limit-2.html

    http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=36868408

    http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2368359,00.asp

    1 - برای انتشار در وب و تلویزیون های غیر پولی مجوز و لایسنسی لازم نیست. قبلا تا 2015 بو دحالا تا ابد. به این کلمه غیر پولی
    یا Free TV دقت کنید. . صفحه 2

    2- این قضیه Fee برای مجوز برای همه شرکتهایی هست که از این codec استفاده می کنند . حتی برای canon و 5D II و ...

    3 - برای استفاده تجاری تا 100 هزار واحد در سال مثلا DVD رایگان است.
    اگر بیشتر فروختید برای هر دیسک 20 سنت باید بپردازید.
    اگر بیشتر از 6.5 میلیون واحد فروختید برای هر دیسک 10 سنت باید بپردازید. $6.5 million per year in 2011-15

    اگر اشتباه برداشت کردم دوستان اصلاح کنند.
    یه چیزی رو نفهمیدم :
    No, not only Canon knows. It's not like it's some kind of guarded secret that nobody is supposed to know about. Canon USA indicated more than a year ago that the reason is indeed due to the EU tax situation.

    آیا canon برای هر دوربین داره این 10 سنت ناقابل رو میریزه تو جیب mpegla ؟

    باقیشو حوصله خوندن نداشتم. آقای کاوه خان حالا بگو واسه سوسن خانم بروبچ چقدر بدهکارند.
    Saeed61، Mashhadi Vahid، Amir Tavakoli و 7 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  3. #353
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    March 2005
    نوشته ها
    153
    تشکر شده
    277
    تشکر کرده
    352

    پیش فرض

    آیا canon برای هر دوربین داره این 10 سنت ناقابل رو میریزه تو جیب mpegla ؟


    ظاهرا دوربین های کنون هم این مشکل رو دارند. من Manual دوربین 7D رو دانلود کردم.اونجا هم اشاره ای شده که برای استفاده شخصی هست و نه برای استفاده تجاری.

    اینجا هم اشاره ای شده.
    Why Our Civilization's Video Art and Culture is Threatened by the MPEG-LA

    کد:
    http://www.osnews.com/story/23236/Why_Our_Civilization_s_Video_Art_and_Culture_is_Threatened_by_the_MPEG-LA
    merdax، Viper، ashimashi و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    Canon PowerShot G6

  4. #354
    كاربر فعال Kasra.H آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2008
    نوشته ها
    567
    تشکر شده
    10432
    تشکر کرده
    5184

    پیش فرض



    Nikon D7000
    Captured: Oct 31, 2010
    Uploaded: Nov 02, 2010 (UTC)
    Lens: AF-s Nikkor 300mm f4D+TC17D III
    Focal length: 500 mm
    Shutter speed: 1600 sec
    Aperture: F7.1
    ISO:400

    کد:
    http://www.dpreview.com/galleries/2692619057/photos/666787/pheasant-tule-lake-wild-life-reserve-california?intag=wildlife
    Persian، A_Maddah، Mashhadi Vahid و 16 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  5. #355
    Forum Moderator Navid7h آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,708
    تشکر شده
    13116
    تشکر کرده
    7879

    پیش فرض

    سلام
    یک خبر خوش برای دوستان Pixel Peeper
    در وب سایت Dpreview ابزار جدیدی برای مقایسه نمونه تصاویر دوربین ها اضافه شده است.
    نام این ابزار یا Component نرم افزاری Interactive Studio Shot Comparison Widget هست. برای اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.





    کد:
    http://www.dpreview.com/learn/?/Guides/dpreview_comparison_widget_01.htm
    امروز نمونه عکس های Nikon D7000 و Pentax k5 به Database وب سایت Dpreview اضافه شده است و شما می توانید نمونه عکس های آنها را بوسیله این ابزار جدید، باهم مقایسه کنید.


    چون هنوز Review این دوربین کامل نشده است میتوان از Review مربوط به Canon 60D استفاده کرد.


    کد:
    http://www.dpreview.com/reviews/canoneos60d/page17.asp
    comparison data for the Nikon D7000 and Pentax K-5. Alongside the Canon EOS 60D we've been testing a series of the other hot releases announced at this year's Photokina and two of the hottest are undoubtedly the 16MP mid-range DSLRs from Nikon and Pentax's. Following the hype and excitement about the D7000 and K-5, we thought it'd be nice to see what their output actually looks like so have added them to our list of cameras that can be compared. We've also included them in the Canon EOS 60D review to show them in context.
    Saeed61، A_Maddah، Omid Araki و 7 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    نوید حسینیان | پیوسته



  6. #356
    كاربر همراه alie آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2009
    محل سکونت
    جلوی مانیتور
    نوشته ها
    348
    تشکر شده
    301
    تشکر کرده
    2011

    پیش فرض

    در مورد فیلمبرداری d7000 , 60d توی مشخصات d7000 گفته شده
    • 1920 x 1080p (24fps)
    • 1280 x 720p (30, 25, 24fps)
    • 640 x 424p (30, 25fps)

    در مقابل 60d
    • 1920 x 1080 (29.97, 25, 23.976 fps)
    • 1280 x 720 (59.94, 50 fps)
    • 640 x 480 (59.94, 50 fps)

    می خواستم بدونم در حالت 1080p تفاوت 30 فریم و 24 فریم در فیلمبرداری چقدر به چشم میاد ؟
    یعنی توی تصویر به طور واضح مشخص میشه ؟
    علی اسلامیان

  7. #357
    كاربر فعال AmirS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    896
    تشکر شده
    2131
    تشکر کرده
    1291

    پیش فرض

    فرق شون بیشتر سر استاندارده ... pal ۲۴ فریم در ثانیه‌ست، و NTSC ۳۰ فریم در ثانیه...

  8. #358
    كاربر فعال aliii آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2010
    نوشته ها
    722
    تشکر شده
    1436
    تشکر کرده
    253

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alie نمایش پست ها
    در مورد فیلمبرداری d7000 , 60d توی مشخصات d7000 گفته شده
    • 1920 x 1080p (24fps)
    • 1280 x 720p (30, 25, 24fps)
    • 640 x 424p (30, 25fps)

    در مقابل 60d
    • 1920 x 1080 (29.97, 25, 23.976 fps)
    • 1280 x 720 (59.94, 50 fps)
    • 640 x 480 (59.94, 50 fps)

    می خواستم بدونم در حالت 1080p تفاوت 30 فریم و 24 فریم در فیلمبرداری چقدر به چشم میاد ؟
    یعنی توی تصویر به طور واضح مشخص میشه ؟
    بیشتر فیلم های سینمایی ۲۴ فرم در ثانیه هستند شما تفاوتی احساس میکنید؟ فقط بیشتر مانیتورهای حرفه ای حالته 24hz دارند که پخش رو بهبود میبخشه
    king4 تشکر می‌کند.

  9. #359
    كاربر همراه alie آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2009
    محل سکونت
    جلوی مانیتور
    نوشته ها
    348
    تشکر شده
    301
    تشکر کرده
    2011

    پیش فرض

    فرق شون بیشتر سر استاندارده ... pal ۲۴ فریم در ثانیه‌ست، و NTSC ۳۰ فریم در ثانیه...
    متوجه نشدم ! استاندارد چه ربطی به 24 فریم و 30 فریم داره اگر استاندارد باشه چه در پال و چه ntsc
    باید یکی باشه !

    بیشتر فیلم های سینمایی ۲۴ فرم در ثانیه هستند شما تفاوتی احساس میکنید؟ فقط بیشتر مانیتورهای حرفه ای حالته 24hz دارند که پخش رو بهبود میبخشه
    تفاوت در صورتی مطرح هست که من 2 نمونه از هر دو 24 و30 در شرایط یکسان ببینم
    بعد با توجه به اون بگم تفاوت وجود داره
    علی اسلامیان

  10. #360
    كاربر فعال aliii آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2010
    نوشته ها
    722
    تشکر شده
    1436
    تشکر کرده
    253

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alie نمایش پست ها
    متوجه نشدم ! استاندارد چه ربطی به 24 فریم و 30 فریم داره اگر استاندارد باشه چه در پال و چه ntsc
    باید یکی باشه !


    تفاوت در صورتی مطرح هست که من 2 نمونه از هر دو 24 و30 در شرایط یکسان ببینم
    بعد با توجه به اون بگم تفاوت وجود داره
    من با lcd40 و بلوری پلیر فرق محسوسی بین 1080P@24HZ 1080@50 60hz نمیبینم در مورد pal ntsc هم دوستمون تقریبا درست گفتن ntsc23.976frame/s pal29.97fps استاندارد لوازم حرفه ای تدوین پخش سینمایی .. با 24p و ntsc همخوانی بیشتری دارند اینجا اطلاعات کاملتری هست
    alie تشکر می‌کند.

صفحه 36 از 166 نخستنخست ... 26 32 33 34 35 36 37 38 39 40 46 86 136 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •