در رابطه با خرید این دوربین
1- دقت کنید که فروشنده تمام لوازمی که همراه این دوربین هست را به شما تحویل دهد. مطابق آنچه در سایت سونی و در specification این دوربین آمده لوازم به شرح زیر هستند:
# NP-BG1 rechargeable battery
# BC-CSG battery charger
# Flower Lens Hood
# Lens Adaptor Ring
# Lens cap with strap
# A/V and USB multi-connector cables
# Shoulder strap
# Remote Commander
# Software CD-ROM
2- بهتر است تا منتظر review این دوربین در مراجع معتبر علی الخصوص در dpreview بمانید و بعد آن را تهیه کنید.(هرچند که feedback ها خوب بوده و عکسهای خوبی هم از این دوربین روی اینترنت وجود دارد)
3- به نظرم خرید از بازگانی ایران تنها به معنای اصراف پول است و نه هیچ چیز دیگر. این شرکت حتی اگر نماینده واقعی سونی هم باشد هیچ خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه نمی کند و اتفاقاً برخورد خوبی هم با مشتری ندارند. برای تست کافیست با این شرکت تماس بگیرید و جویای زمان ورود H50 شوید. شرط می بندم گوشی را روی شما قطع خواهند کرد!خدمات سونی یعنی حتی پشتیبانی تلفنی....پشتیبانی تلفنی یعنی وقتی کسی دوربینی برای اولین بار خریده و حتی بلد نیست آن را روشن کند اپراتور با حوصله کامل قدم به قدم او را راهنمایی می کند و...این چیزی است که به چشم دیده ام و آن را تجربه کرده ام. این فقط یک مثال از خدمات پشتیبانی بود.... باز تاکید می کنم که خرید از بازرگانی ایران به هیچ وجه صحیح نیست و این شرکت تنها یک شرکت وارداتی است که به لطف قرارداد وارداتی که با سونی بسته ادعا می کند که نماینده سونی در ایران است در حالی که دیسیپلین مشخصی بر خدمات سونی بر همه جای دنیا حکمفرماست و شرکت "واردات بازرگانی ایران" تنها یک شرکت وارد کننده است که صرفاً از فضای موجود نهایت بهره را می برد.
حالا هم قطعاً کسانی (!) ادعا خواهند کرد که این شرکت "نماینده رسمی فروش"محصولات سونی است و اگر این را بپذیریم مساله حل است. چون مادامی که خدمات پشتیبانی سونی در ایران وجود ندارد خرید کالا از نماینده رسمی فروش آن شرکت یا از هر بقالی دیگری تفاوتی نخواهد داشت چون خدمات پس از فروش را خود شرکت ها ارائه خواهند کرد نه سونی و قطعاً کیفیت و نحوه ارائه آن خدمات هم ارتباطی با دیسیپلین سونی ندارد...