دوربین شما مود منوآل ندارد ولی ایزو رو می توانید دستی تنظیم کنید و همچنین جبران نوردهی را کم و زیاد کنید: 2EV/ -2EV+
ISo رو روی 100 بگذارید تا نویز عکس کمترین حد باشد.
در هنگام ویرایش عینکهای دودی باید قسمتهای تیره عکس را جدا وبرایش کنید. یعنی یا باید آنها را select کنید و فقط قسمتهای روشن عکس رو تغییر دهید/ یا فقط میزان white و highlight را در عکستون بالا تر ببرید.
برای سیو کردن از save for web فتو شاپ استفاده کنید.
خیلی هم خوب هست خروجی کارتون. نورپردازی خوبی انجام دادید.
"تو قسمتی از جهان نیستی، تو خود جهان هستی"
مرسی دوستان اینطور که میگید
عکس خروجی تقریبا خوب هست و بقیه اشکالات باید با ادیت حل بشه
من فکر میکردم بیشتر مشکل از خود عکس خام هست
بازم ممنون
یک مشکلی دارم کسی اطلاعات داره
با دوربین کنون ۵۰۰دی وقتی باطری شارژ میکردم ولی دو یا سه ماه کار نمی کردم شارژ دوربین شاید اندازه یک خانه کم میشد الان دوربین سونی ۷ آر تری دوماه کار نکرده ، باطری شارژ شارژ بوده ،کلا خالی شده
دوربین خاموش بوده . این حالت خالی شدن باطری طبیعی هست؟
سلام عزیزان
چرا وقتی Highlight tone priority رو فعال میکنیم، نمیشه iso رو از 200 کمتر کرد؟؟
و اینکه
در دوربین یا فتوشاپ وقتی ما میایم درزلوشن رو از 30 مگا به 15 مگا تغییر میدیم و عکس میگیریم عکس همون عکسه .کادر همون کادر ، پیکسلی هم که خاموش نمیشه ، پس این 15 میلیون پیکسل کجا رفت ؟ چجوری از عکس حذف شد؟
ممنونم از پاسخ هاتون
سلام عزیزان
سوال اينكه دليل گذاشتن آپرچر پايين مثل ١.٤ در لنزهاي وايد چيه؟ فقط توي عكاسي نجومي كاربرد داره؟
اخه درسته فاصله كانوني كمه ولي با اف ١.٤ عكس مات نميشه؟
مگه بيشترين شارپ و كمترين خطا براي آپرچرهاي ٨ اينا نيست؟ يعني نه كم نه زياد
سوال ديگه اينكه با وجود اينكه ميتونيم آپرچر لنز پنجاه ميلي متر اف ١.٨ رو تا همون ١.٨ ببريم اما عكس مات ميشه، دليل علمي اين ماتي چيه؟
و اصلا چرا پس گذاشتن كه اينقدر باز بشه؟