اين لينك ارزشمند را هم از دست ندهيد:
http://amirmohebi.persiangig.com/doc...hotography.pdf
اين لينك ارزشمند را هم از دست ندهيد:
http://amirmohebi.persiangig.com/doc...hotography.pdf
عليرضا بهمن آباديNikon D50Nikkor 18-55 f/3.5-5.6G ED + Nikkor 18-200 f/3.5-5.6G IF-ED VR + Sigma 70-300 f/4-5.6 Apo DG
Speedlight SB800 Case Logic SLRC3
حتما با آقای David J. Nightingale آشنا هستید
کد PHP:
http://www.chromasia.com/iblog/galleries/
محمد امدادی
سلام
اگه ميخواستم فضای بيشتری رو برای نمايش ارنج اختصاص بدم مجبور بودم از فضای wide تری استفاده کنم و چون تاکيد اصلی بر حس سوژه بود انجام اين کار رو دوست نداشتم .در مورد رنگ هم اگه از فضای رنگی استفاده ميکردم به علت رنگ شاد لباس کودک فضای عکس از حال و هوای اين نوع سبک خارج ميشد .
تشکر از توجه شما .
ادريس
Karl Lagerfeld: 'What i like about photographs is that they capture a moment that's gone forever
.
.
.
.
ادریس عزیز فقط به عنوان یه بیننده میخوام حسم رو نسبت به عكس پست 730 بگم. اون هیجان كه در صورت دیده میشه در بدن نیست بطور كلی از گردن به بالا هیجان غالبی بر سوژه وجود داره كه ادامه همون هیجان در پایین مستحلك میشه یا متفاوت تر از اون چیزی میشه كه در اكثر سوژه های این دست دیده میشه. همین موضوع از دیده من (نظر شخصی) تناقضی در عكس ایجاد كرده. و هیجان صورت رو تحت الشعاع قرار میده...... این عرایض بنده نظر كارشناسانه نیست. فقط ترجمه حسی است از دیدن عكستان. البته من هیچ آگاهی نسبت به پرتره ندارم ولی به عنوان یه مخاطبه عكس میخوام بدونم ثبت ایده آل ترین لحظه مهمه یا ثبت در كارهای پرتره الزاما باید ایده آل باشه؟
میدونم تعهدی بر آموزش در این تاپیك نیست. لطفی است كه شما میفرمایید. ممنون
سلام
دوست عزيز اتفاقاً برای من اين نظر شماست که ارزش داره يه بهتر بگم
برای من
نظره بيننده به نظر کارشناس تقدم داره چرا که کارشناس شايد با تکيه بر عقايد خاستی چوب نقد بر آثار بقيه بزند مگر در شرايط خاص که واقعاً بی طرف نقد کند .اما بيننده احساس و برداشتی رو عنوان ميکنه که به دور از هر گونه اختلاف سليقه در مورد ديد من نسبت به وی در ضمينه زيباييست . . يادم مياد روزی پدری با پسر 10-11 ساله خودش مشغول ديدن عکس های من بودند و پسرک رو چند تا از عکس ها تکيد ميکرد که اينا خيلی قشنگ هستند و دوست داره اينجوری عکس داشته باشه ! بعد از جدا شدن از اونها با دقت عکس هارو ديدم و به اين نکته پی بردم که يک پسر بچه هم ميتونه به من ايده بده !
به نظر من در هنر تجزيه عکس در همه موارد
ا نميتونه درست باشه .و همين امر باعث به وجود امدن سبک نهينيستی در هنر مدرن بود .
البته از نظر زيبايی نه از نظر تکنيکی گو اينکه بارها از نظرات دوستانی مثله آقای امير عزيز و دکتر روشن کمال استفاده رو کرديم .
در مورد سؤال شما اگه به حالات استين و دستها و اسباب بازی دست مدل نگاه کنيد متوجه ميشيد که حالتی از و لجبازی بچه گانه در مدل موجود داره که جوری فرياد ميکشد که گويی ميخواهد به رفتاری معترض باشد . ه سن و سال مدل به من اجازه نميداد که بيشتر از اين از مدل بازی بگيرم گو اينکه ايجاد همين حس برای گرفتن عکس بيش از 2 ساعت وقت از من گرفت (با توجه به وسواسی که تو کارم دارم)
به هر حال ممنون
از حسن توجه شما به عکس هم .
ادریس
Karl Lagerfeld: 'What i like about photographs is that they capture a moment that's gone forever
[IMG]http://i26.*******.com/vzg3rb.jpg[/IMG]
كامبيز مصلح
NIKON D80 " siqma17-70mm" AF nikkor28-80mm "tamron 70-300mm "HOYA filter UV "Lowepro Offtrail II "flash SB600 " ND filter "analog tele converter2x "
سلام
آقای مصلح پرتره خوبی است کوچولوی زیباو جذابی است . اما فکر می کنم این کوچو لوی قشنگ را باید طوری تنظیم می کردید که سایه ها, فرم و خطوط اصلی چهره را بهم نریزد بنظرم در قسمت چانه و فک پرتره در سمت چپ بخاطر سایه ها آسیب دیده است . افزایش کمی کنتراست هم فکر کنم بدک نباشد .
موفق باشید
اسدالله مداح
سلام
چقدر اینجا شبیه پدر شده
فرهاد حسيني