صفحه 31 از 319 نخستنخست ... 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 81 131 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 301 تا 310 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #301
    كاربر ويژه Kaveh Ghobadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2006
    محل سکونت
    Tehran & Karaj
    نوشته ها
    7,444
    تشکر شده
    26237
    تشکر کرده
    14101

    پیش فرض پاسخ : پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربی

    نقل قول نوشته اصلی توسط malekjmd نمایش پست ها
    سلام من یک لنز سیگما 120-400 خریدم که متاسفانه موقع فوکوس کردن نقطه اصلی فوکوس جلوتر(بعد از شئی فوکوس شده) از اونی قرار میگیره که با دوربین فوکوس میکنم. آیا این مشکل قابل حل است؟
    اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.
    دو راه دارید...

    یا لنز را ادجاست کنید و یا دوربین را..

    برای ادجاست لنز و برطرف شدن مشکل بک فوکوس باید به نمایندگی مراجعه کنید.

    برای ادجاست دوربین ( اگر قابلیت میکرو ادجاست داشته باشد ) می توانید دستور العمل های این کار را پیدا کنید ( در فروم موجود است )
    کاوه قبادی
    Exposure.ir
    I am a visual man. I watch, watch, watch. I understand things through my eyes. Henri Cartier-Bresson

  2. #302
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    April 2008
    محل سکونت
    Yasuj
    نوشته ها
    482
    تشکر شده
    2499
    تشکر کرده
    1919

    پیش فرض پاسخ : پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربی

    نقل قول نوشته اصلی توسط Kaveh Ghobadi نمایش پست ها
    دو راه دارید...

    یا لنز را ادجاست کنید و یا دوربین را..

    برای ادجاست لنز و برطرف شدن مشکل بک فوکوس باید به نمایندگی مراجعه کنید.

    برای ادجاست دوربین ( اگر قابلیت میکرو ادجاست داشته باشد ) می توانید دستور العمل های این کار را پیدا کنید ( در فروم موجود است )
    ممنون آقای قبادی عزیز: با ادجاست دوربین مشکل حل نشد. نمایندگی هم متاسفانه میگه نرم افزارشو فعلا نداریم. نمیدونم میشه دستی تنظیمش کرد یا خیر؟
    بازم ازتون ممنونم

  3. #303
    كاربر آشنا amir.jafary آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2010
    محل سکونت
    iran,tehran
    نوشته ها
    30
    تشکر شده
    18
    تشکر کرده
    57

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان

    با سلام خدمت آقای قاسمی
    روی عکسهای من 2-3 نقطه به اندازه یک مجتمع(به گفته آقای فرهاد نجاتی) دیده میشه.توی liveview هم بعضی اوقات هست بعضی اوقات نیست.توی عکسهم هم خیلی کم پیش میاد که دیده نشه.مشکل چی میتونه باشه؟
    من هنوز گارانتی دارم,آیا رفع این موضوع برام مبلغی برمیداره ؟

  4. #304
    alk
    alk آنلاین نیست
    كاربر آشنا alk آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    30
    تشکر شده
    2
    تشکر کرده
    48

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم
    با سلام لطفا در اولین فرصت دوربین به همراه لنز و گارانتی وبیمه را به بخش فنی اورده تا نسبت به تعویض کامل MAIN BORD اصلاح شده اقدام شود
    در ضمن مواردی که راجع به فلاش فرمودید بوسیله نرم افزار انجام می شود
    با تشکر بخش فنی NIKON
    نقل قول نوشته اصلی توسط alk نمایش پست ها
    سلام.من دوربین نیکون دی 5000 با گارانتی نورنگار دارم.بعد از فراخوان تعمیرگاه مرکزی برای دی 5000 شماره سریال را در سایت معرفی شده در سایت شماره وارد کردم(3095871). و این فراخوان شامل دوربین من میشه.آیا از طریق تعمیر گاه مرکزی امکان اجرای فراخوان برای دوربین من وجود دارد؟در ضمن نور سنجی دوربین من بخصوص در شب و با فلاش خود دوربین حتی در مسافت های کم مشکل داره که من به ناچار فلاش نیکون اس بی 600 خریدم تا این مشکلم حل بشه .ممنون
    سلام.من طبق فرمایش شما هفته آینده برای کاری تهران میآیم و دوربینم را به دفتر تعمیر گاه مرکزی می آورم.فقط دو سوال دارم:
    1-آوردن بدنه وگارانتی و بیمه نامه دوربین کافی است؟(باطری و لنز و... را نیاورم؟)
    2-تعمیر وتعویض قطعات دوربین حدود چه مدت طول میکشد؟
    ممنون

  5. #305
    alk
    alk آنلاین نیست
    كاربر آشنا alk آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    30
    تشکر شده
    2
    تشکر کرده
    48

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم
    با سلام لطفا در اولین فرصت دوربین به همراه لنز و گارانتی وبیمه را به بخش فنی اورده تا نسبت به تعویض کامل MAIN BORD اصلاح شده اقدام شود
    در ضمن مواردی که راجع به فلاش فرمودید بوسیله نرم افزار انجام می شود
    با تشکر بخش فنی NIKON
    نقل قول نوشته اصلی توسط alk نمایش پست ها
    سلام.من دوربین نیکون دی 5000 با گارانتی نورنگار دارم.بعد از فراخوان تعمیرگاه مرکزی برای دی 5000 شماره سریال را در سایت معرفی شده در سایت شماره وارد کردم(3095871). و این فراخوان شامل دوربین من میشه.آیا از طریق تعمیر گاه مرکزی امکان اجرای فراخوان برای دوربین من وجود دارد؟در ضمن نور سنجی دوربین من بخصوص در شب و با فلاش خود دوربین حتی در مسافت های کم مشکل داره که من به ناچار فلاش نیکون اس بی 600 خریدم تا این مشکلم حل بشه .ممنون
    نقل قول نوشته اصلی توسط alk نمایش پست ها
    سلام.من طبق فرمایش شما هفته آینده برای کاری تهران میآیم و دوربینم را به دفتر تعمیر گاه مرکزی می آورم.فقط دو سوال دارم:
    1-آوردن بدنه وگارانتی و بیمه نامه دوربین کافی است؟(باطری و لنز و... را نیاورم؟)
    2-تعمیر وتعویض قطعات دوربین حدود چه مدت طول میکشد؟
    ممنون
    ببخشید سوال سومم رو یادم رفت: اشکالی نداره دوربین رو به دفتر هفت تیر تعمیرگاه مرکزی ببرم؟

  6. #306
    كاربر آشنا majid-ms آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    63
    تشکر شده
    131
    تشکر کرده
    497

    پیش فرض پاسخ : پاسخ: پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali61 نمایش پست ها
    سلام
    به تازگی یک لنز 55-250 کانن خریدم . اما وقتی لرزشگیر لنز روشن است کلید شاتر را که فشار میدم صدای تق کوچکی از داخل لنز به گوش میرسه . که ذهنم رو مشغول کرده . میخواستم بپرسم این صدا طبیعیست یا لرزشگیر لنز مشکلی دارد؟؟ ممنونم
    -

    با عرض سلام ، من هم از این لنز مدتی است که استفاده میکنم و این صدا هم طبیعی است و مربوط به حرکت سیستم لرزشگیر بوده و هیچ اشکالی هم ندارد و بلکه نشاندهنده کار کردن سیستم لرزشگیر است .
    مجید اسماعیلی
    Canon EOS 40D / EF-s 15-85 IS USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS
    / Speedlite 430EX II / LowPro 200AW

  7. #307
    fazel graphic
    Guest

    پیش فرض پاسخ : پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربی

    سلام
    دوربینم 550d است
    یه رم 8 گیگ کلاس 4 روش انداختم
    دیشب داشنم فیلمبرداری میکردم با فرمت اچ دی بعد از 12 ثانیه خود به خود فیلمبرداری متوقف شد. یک بار دیگه امتحان کردم باز هم همین اتفاق افتاد.
    فرمت رو به فول اچ دی تغییر دادم درست شد. باز با فرمت اچ دی فیلمبرداری کردم درست شده بود.
    میخواستم بدونم که دلیل اینکه فیلمبرداری متوقف میشد چی بود.
    لازم به ذکر است که حدود 3/5 گیگ حافظه خالی داشتم.
    با تشکر

  8. #308
    كاربر همراه saadi126 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2010
    نوشته ها
    191
    تشکر شده
    467
    تشکر کرده
    4145

    پیش فرض پاسخ : پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربی

    سلام
    سوالي داشتم كه در تاپيك مربوط به دوربينم مطرح كردم و در نهايت محبت و راهنمايي دوستان به جوابي نرسيدم. اين بود كه اين سوال رو اينجا كپي ميكنم و ممنون ميشم اگر راهنماييم كنيد.
    سلام
    يك سوالي مدتهاست ذهن من رو به خودش مشغول كرده كه هر چي تو دفترچه اين دوربين (Canon 450D) گشتم به جواب نرسيدم.
    سرعت عكاسي پياپي اين دوربين 3.5 فريم بر ثانيه اعلام شده اما من هر چي امتحان كردم به اين عدد نميرسم. كلا دو عكس پياپي و عكس سوم با مكث و عكسهاي بعدي هم همينطور ثبت ميشن. نويز ريداكشن رو غير فعال كردم (هر دو حالت رو) و روي دو مموري با كلاسهاي 4 و 10 هم امتحان كردم اما باز نتيجه اي حاصل نشد. آيا تنظيم خاصي براي رسيدن به اين سرعت عكاسي پياپي وجود داره (مثل كم كردم رزولوشن عكس) يا نه. ممنون ميشم دوستاني كه تجربه دارند راهنمايي كنن.

  9. #309
    fazel graphic
    Guest

    پیش فرض پاسخ : پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربی

    سلام
    مثل اینکه اساتید قابل نمیدونن جواب سئوال اینجانب رو بدن
    در مورد سئوالی که تو پست 307 کردم . این اتفاق باز هم افتاد ولی این دفعه مدت بیشتری فیلمبرداری کردم (حدود 3/30 دقیقه)
    این مطلب خیلی برام مهمه لطفا زودتر راهنمایی کنید. خودم فکر میکنم که مشکل از RAM هست . یعنی سرعت رم کمه و از پردازش فیلم جا میمونه ولی خوشحال میشم اساتید راهنمایی کنن و یک بنده خدا رو از نگرانی در بیارن. لطف کنید اگه مشکل از رم بود راهنمایی کنید که چه نوع رمی با چه کلاسی بگیرم که این مشکل دیگه پیش نیاد.
    باز هم متشکرم از راهنمایی هاتون !!!

  10. #310
    كاربر ويژه Kaveh Ghobadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2006
    محل سکونت
    Tehran & Karaj
    نوشته ها
    7,444
    تشکر شده
    26237
    تشکر کرده
    14101

    پیش فرض پاسخ : پاسخ سوالات شما در مورد مشكلات فني دوربينتان توسط بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربی

    نقل قول نوشته اصلی توسط fazel graphic نمایش پست ها
    سلام
    مثل اینکه اساتید قابل نمیدونن جواب سئوال اینجانب رو بدن
    در مورد سئوالی که تو پست 307 کردم . این اتفاق باز هم افتاد ولی این دفعه مدت بیشتری فیلمبرداری کردم (حدود 3/30 دقیقه)
    این مطلب خیلی برام مهمه لطفا زودتر راهنمایی کنید. خودم فکر میکنم که مشکل از RAM هست . یعنی سرعت رم کمه و از پردازش فیلم جا میمونه ولی خوشحال میشم اساتید راهنمایی کنن و یک بنده خدا رو از نگرانی در بیارن. لطف کنید اگه مشکل از رم بود راهنمایی کنید که چه نوع رمی با چه کلاسی بگیرم که این مشکل دیگه پیش نیاد.
    باز هم متشکرم از راهنمایی هاتون !!!
    مشکل از کارت شما است.که سرعت مناسبی ندارد و بعد از اینکه بافر دوربین پر می شود نمی تواند فیلم را بر روی کارت انتقال دهد.

    از یک مموری با سرعت نوشتن و خواندن سریع تر استفاده کنید.

    وقتی از فول اچ دی به فرمت اچ دی انتقال می دهید می تواند اطلاعات را منتقل کند.

    اگر در گوشه تصویر دیده باشید یک مستطیل سمت راست تصویر میزان بافر باقی مانده را نمایش می دهد که بعد از چند ثانیه شروع به پر شدن خواهد شد.
    کاوه قبادی
    Exposure.ir
    I am a visual man. I watch, watch, watch. I understand things through my eyes. Henri Cartier-Bresson

صفحه 31 از 319 نخستنخست ... 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 81 131 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •