سلام
من یک لنز کنون 50 اف 1.8 با گارانتی ایده آل هدیه گرفتم حدود دو سه ماه پیش، در کمتر از یک ماه خراب شد، بدون هیچ گونه ضربه یا نگهداری بدی، بردم گارانتی، اولا که برخورد اصلا خوب نبود، گفتن ما اصلن لنز خالی گارانتی نمیکنیم، فقط دوربین و و و ، بعد هم که تماس گرفتن گفتن گیربکسش خراب شده، 35 هزار تومن هزینه اش میشه که باید پرداخت کنین!
هرچند ما هزینه ای که گفته بودند ندادیم چون گارانتی اسمش روشه، وظیفه اش اینه که تعمیر کنه دستگاه رو، درست کنه بده مشتری، پول گرفتن واسه تعمیرگاه های جدا از گارانتیه...
من به خاطر اینکه وقت نداشتم خودم تحویل نگرفتم لنز رو ولی وقتی اولین بار استفاده کردم متوجه شدم خرابه، روی اف پایین ، مثلن 1.8 تصویر اصلن مشخص نیست، دکمه سویچ بین فوکوس اتوماتیک و دستی به حدی سفته که میترسم دست بزنم بهش، لنز صدای عجیبی میده و چند تا نقطه (کثیفی یا خش رو نمیدونم) روی لنز افتاده
خلاصه اینکه من نمیدونم گارانتی وقتی روی همه محصولات پول اضافه میگیره، تبلیغات میکنه و قراره هوای مشتری رو داشته باشه چطوریه که نه از 30 تومن پول میگذره و نه حتی جنس سالم تحویل مشتری میده، نمیدونم جایی هست که بتونم شکایت کنم یا نه، ولی قطعا پیگیر خواهم بود