صفحه 137 از 319 نخستنخست ... 37 87 127 133 134 135 136 137 138 139 140 141 147 187 237 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 1,361 تا 1,370 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #1361
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    January 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    214
    تشکر شده
    274
    تشکر کرده
    4086

    پیش فرض

    سلام عرض میکنم خدمت شما
    من شنبه هفته پیش خدمتتون رسیدم و یه لنز 18-105 برای تعمیر آوردم خدمتتون،فرمودید دوشنبه بیام برای بردنش،کاری برام پیش اومد که تا پنج شنبه نتونستم بیام،اونروز هم که اومدم حاضر نبود و خودتون تشریف نداشتید،دیروز هم زنگ زدم که ببینم در چه وضعیتیه،فرمودند حاضر نیست،میخواستم ببینم چقد دیگه ممکنه طول بکشه تا حاضر بشه؟ چون این هفته مسافرتی در پیش دارم و احتمالا لازمش دارم.
    ممنون

    شماره قبضم 179650 و مشکلش هم ارور اف بود
    محسن مقصودی

  2. #1362
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1986 نمایش پست ها
    سلام عرض میکنم خدمت شما
    من شنبه هفته پیش خدمتتون رسیدم و یه لنز 18-105 برای تعمیر آوردم خدمتتون،فرمودید دوشنبه بیام برای بردنش،کاری برام پیش اومد که تا پنج شنبه نتونستم بیام،اونروز هم که اومدم حاضر نبود و خودتون تشریف نداشتید،دیروز هم زنگ زدم که ببینم در چه وضعیتیه،فرمودند حاضر نیست،میخواستم ببینم چقد دیگه ممکنه طول بکشه تا حاضر بشه؟ چون این هفته مسافرتی در پیش دارم و احتمالا لازمش دارم.
    ممنون

    شماره قبضم 179650 و مشکلش هم ارور اف بود
    محسن جان سلام
    ا تشکراز شما لنز شما شخصا توسط اینجانب پیگیری میشود متاسفانه اب به لنز شما نفوذ وباعث خرابی MAIN BORD شده است سفارش قطعه داده شده است
    به محض ورود راه اندازی واعلام میشود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  3. #1363
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    January 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    214
    تشکر شده
    274
    تشکر کرده
    4086

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    محسن جان سلام
    ا تشکراز شما لنز شما شخصا توسط اینجانب پیگیری میشود متاسفانه اب به لنز شما نفوذ وباعث خرابی MAIN BORD شده است سفارش قطعه داده شده است
    به محض ورود راه اندازی واعلام میشود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    ممنون از جوابتون،یه مشکل دیگه هم دارم و اون اینکه لاستیک پشت دوربین جایی که دقیقا شست قرار میگیره داره جدا میشه،جایی خونده بودم که تو دی نود خیلی شایعه،میخواستم ببینم قابل تعمیر هست؟ راستی دوربین من گارانتی ایده آل نیست
    محسن مقصودی

  4. #1364
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    January 2011
    نوشته ها
    4
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    با تشکر پیام خدمت شما ارسال شد

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم محسن
    بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و شرکت ایده ال دوربین جهت دوستان عزیز در فروم عکاسی سرویس کاملا متمایز چه در بخش فنی وهمچنین در بحث ریالی کاملا متفاوت عمل میکند در این فروم به همه دوستان اعلام شده است چنانچه به یکی از دو بخش خدماتی جهت امور تعمیراتی مراجعه میکنند حتما اعلام شود از اعضای محترم سایت عکاسی هستند تا در دریافت مبالغ کاملا متفاوت ویا به صورت رایگان
    اقدام شود که مطمینا جنابعالی این مورد را در بخش فنی اعلام نفرمودید
    خواهشمندم شماره حساب خود را پیام خصوصی فرمایید تا نسبت به استراد این مبلغ اقدام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  5. #1365
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    April 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    105
    تشکر شده
    198
    تشکر کرده
    67

    پیش فرض

    سلام جناب قاسمی عزیز

    بدنه 5D Mark I وقتی با کابل USB از بدنه به کامپیوتر وصل میکنم توسط کامپیوتر (windows 7)شناخته نمیشه و محتویات مموری رو نمیاره ولی با کارت ریدر میشه عکسهارو کپی کرد ، روی چندین کامپیوترهم امتحان کردم ... تو سایت کنون گشتم و در قسمت درایور چیزی برای کنون 5D مارک یک پیدا نکردم!
    این مسئله درحالی است که کامپیوتر دوربین رو تو device manager بعنوان Canon imaging device می شناسد ...

    مثل همیشه از لطف و حمایتتون ممنونم.

  6. #1366
    كاربر فعال saeed2vfx آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2011
    محل سکونت
    Isfahan~Tehran
    نوشته ها
    793
    تشکر شده
    1436
    تشکر کرده
    4533

    پیش فرض

    سلام.

    اخیراً یک عدد سنسور حرکتی Kinect خریداری کردم که متاسفانه فاقد گارانتی هست (البته قبلاً‌ چند جائی در این باره پرسش کردم و همگی به اتفاق میگفتند روی این دستگاه گارانتی معتبر وجود ندارد...) روز اولی که تست حرکتی باهاش انجام دادم، کاملاً صحیح بود ولی در روز دوم که میخواستم از سنسور RGB استفاده بکنم ، شاهد نویزهای بسیار عجیب و غریبی بودم!!

    یک تصویر که از سنسور RGB کچپر کردم براتون پیوست میکنم :

    فایل پیوست 31630

    همونطور که میبینید در قسمت هایی از تصویر برش های مربعی وجود داره که به رنگ سبز در اومدن و در حالت فیلم این برش ها سریعاً جابجا میشن... که باعث میشه بعد از چند ثانیه سیستم هنگ کنه !

    از آنجائی که فروشنده خلق بسیار بسیار تنگی دارد ، گمان نمیکنم دستگاه را تعویض یا پس بگیرد.
    شاید سوال نابجائی باشد ولی جای دیگری برای پرسش نیافتم.

  7. #1367
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    April 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    105
    تشکر شده
    198
    تشکر کرده
    67

    پیش فرض

    سپاسگزارم
    حضوری خدمتتون رسیدم و توسط خودتون رفع شد.

    نقل قول نوشته اصلی توسط i love nikon نمایش پست ها
    سلام جناب قاسمی عزیز

    بدنه 5D Mark I وقتی با کابل USB از بدنه به کامپیوتر وصل میکنم توسط کامپیوتر (windows 7)شناخته نمیشه و محتویات مموری رو نمیاره ولی با کارت ریدر میشه عکسهارو کپی کرد ، روی چندین کامپیوترهم امتحان کردم ... تو سایت کنون گشتم و در قسمت درایور چیزی برای کنون 5D مارک یک پیدا نکردم!
    این مسئله درحالی است که کامپیوتر دوربین رو تو device manager بعنوان Canon imaging device می شناسد ...

    مثل همیشه از لطف و حمایتتون ممنونم.

  8. #1368
    كاربر آشنا navid feyzi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2012
    نوشته ها
    60
    تشکر شده
    270
    تشکر کرده
    61

    پیش فرض

    سلام جناب قاسمی عزیز

    حدود یک ماه پیش دوربین فوجی اچ اس 10 رو به تعمیرگاه تحویل دادیم با شماره قبض 26316 که دو تا ایراد گفتیم یکیش فکوس نکردن یکیش هم تغیر نکردن عدد دیافراگم (فرقی نمیکنه رو 2.8 باشه یا رو 11 نور گیری دوربین ثابت ) هر دو ایراد تو فاکتر اظهار شده
    من شهرستان هستم امروز که دوربین به دستم رسیده میبیتم ایراد فوکوس درست شده ولی دیافراگم هنوز خرابه و درست نشده... !
    حالا باید چیکار کنم؟
    و تو فاکتور نوشتین تا 3ماه گارانتی داره الان یعنی این ایراد که دفیه قبل تعمیر نشده بود بصورت رایگان تعمیر میشه؟
    ممنون

  9. #1369
    كاربر فعال hossein137 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2012
    محل سکونت
    Esfahan
    نوشته ها
    687
    تشکر شده
    4978
    تشکر کرده
    8205

    پیش فرض

    سلام خدمت آقای قاسمی.امیدوارم حالتون خوب باشه
    من یه مشکل دارم که امیدوارم به واسطه ی شما حل بشه و خود دوربین مشکل سخت افزاری ای نداشته باشه.

    دوربین من 1000d هست.امروز صبح یک فلاش اکسترنال مربوط به یک دوربین قدیمی داشتم که به کفشک فلاش دوربین وصل کردم.فلاش که کار نمیکرد.و بعد از اون هم فلاش داخلی خود دوربین کار نداد.برای رفع این مشکل من همه ی تنظیمات رو بارها عوض کردم.رو حالت auto یک ارور میده با این مضمون: this faction is not selectable in the current shooting mode

    و حتی یک بار فریمور دوربین رو آپدیت کردم.همین طور کفشک فلاش دوربین رو بررسی کردم که مشکلی نداشته باشه.با همه ی این ها مشکل من حل نشد و الان فلاش داخلی دوربینم کار نمیده.
    میخواستم اگر امکانش هست یک راه حل برای حل این مشکل پیشنهاد کنید و یا این که اگر مشکل سخت افزاری پیدا کرده بگید که مربوط به کودم قسمته و اصلا" قابل تعمیر هست یا نه؟

    ممنون میشم اگر جواب بدید.یه جورایی این دوربین همه ی چیزیه که دارم.

  10. #1370
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط navid feyzi نمایش پست ها
    سلام جناب قاسمی عزیز

    حدود یک ماه پیش دوربین فوجی اچ اس 10 رو به تعمیرگاه تحویل دادیم با شماره قبض 26316 که دو تا ایراد گفتیم یکیش فکوس نکردن یکیش هم تغیر نکردن عدد دیافراگم (فرقی نمیکنه رو 2.8 باشه یا رو 11 نور گیری دوربین ثابت ) هر دو ایراد تو فاکتر اظهار شده
    من شهرستان هستم امروز که دوربین به دستم رسیده میبیتم ایراد فوکوس درست شده ولی دیافراگم هنوز خرابه و درست نشده... !
    حالا باید چیکار کنم؟
    و تو فاکتور نوشتین تا 3ماه گارانتی داره الان یعنی این ایراد که دفیه قبل تعمیر نشده بود بصورت رایگان تعمیر میشه؟
    ممنون
    دوست عزیزم اقای نوید
    با سلام وتشکر از شما
    پوزش من را در تاخیر ارسال پاسخ ومشکل دوربین بپذیرید
    لطفا در اولین فرصت نسبت به ارسال به بخش فنی اقدام تا به صورت رایگان رفع اشکال شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •