صفحه 2 از 10 نخستنخست 1 2 3 4 5 6 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 11 تا 20 , از مجموع 100
Like Tree223تشکر

موضوع: ارتقاء به فول فریم تهیه لنزهای جدید و اینکه چه تجهیزاتی را نگه دارم.

  1. #11
    كاربر همراه usef آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2007
    نوشته ها
    275
    تشکر شده
    1658
    تشکر کرده
    4543

    پیش فرض

    سلام جناب معانی ممنون از راهنمایی شما 40-17 هم مبارک . فقط یک سئوال شما تا آنجا که به خاطر دارم با 16-11 توکینا روی کراپدار کار کرده اید به نظر شما تفاوت ترکیب 6D با 40-17 با کراپدار و 16-11 قبلی شما (سوای رنج بیشتری که اکنون روی فول فریم دارید) چه هست و در مجموع راضی هستید ؟
    در مورد ماکرو هم احتمالا مجبور به فروش خواهم شد اما برای تهبه مجدد چنین لنزی ضرر دیگری هنگام خرید (علاوه بر ضرر هنگام فروش ) خواهم کرد که مرا دو دل میکند.
    davoud maani تشکر می‌کند.

  2. #12
    كاربر فعال FARID آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2008
    نوشته ها
    797
    تشکر شده
    5218
    تشکر کرده
    6612

    پیش فرض

    بنده الان با توجه به كوچ كردن به فول فريم مشكل شما رو دارم اين چند روز انواع لنزهاي وايد و الترا وايد رو ديدم و درباره اون خوندم در حال حاظر ٧٠.٣٠٠ ال و ٥٠ ميليمتري رو دارم و در اخر به ١٧.٤٠ رسيدم به نظر حقير تركيب ١٧.٤٠ و ٧٠.٢٠٠ اف ٤ بسيار مناسب خواهد بود اگر كه كاركرده اون رو پيدا كنيد كه فراوان هم هست بسيار با صرفه خواهد بود اگر هم پولي ته جيبتان هم ماند به نظرم ٢٤ تا ٥٠ پرايم بسار در تكميل رنج لنزها كمك خواهد كرد البته هزينه فيلترها كه الان سر به فلك ميزنه رو فراموش نكنيد
    yaghoobi و usef تشکر می‌کنند.
    عکاس باشی! عکاس باشی! عکستو بی هوا بگیر!
    یه عکس بی پرده ناب از روزگار ما بگیر!

  3. #13
    كاربر همراه hosein1973 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2011
    نوشته ها
    152
    تشکر شده
    2660
    تشکر کرده
    987

    پیش فرض

    سلام
    اميد جان بنظر من مشكلت دقيقا از جائي شروع ميشه كه دوست داري لنز 24-105 رو حفظ كني و نفروشي .اين لنز اولويت شما نيست كه بخواهي حفظش كني درسته كه فوكال بسيار كاربردي داره ولي بايد در نظر داشته باشي كه با حفظ اين لنز _ كه معمولا در عكاسي منظره آنچنان كاربرد ندارد _ شما از داشتن تله محروم ميشي .
    علاقه اصلي شما ، عكاسي منظره است از اين رو من اگر بجاي شما بودم 24-105 رو ميفروختم و با بقيه پولي كه داشتم 17-40 و 70-200 اف 4 ميگرفتم . با اين كار هم قسمتي از رنج 24-105 پوشش داده ميشه . و هم اينكه لنز هائي كه خريد ميكنيد تقريبا بهترين كيفيت رو به شما ميدن . ضمن اينكه شما رنج 70-200 داريد كه در تمام زمينه هاي عكاسي كاربرد دارد و يكي از لنز هاي محبوب كنو ن است .
    و انشااله در آينده ميتوني دوباره 24-105 رو تهيه كني و مجموعه لنزهات رو كاملتر كني
    yaghoobi، usef، MAHosseini و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    حسین بابایی

  4. #14
    كاربر فعال
    تاریخ عضویت
    July 2010
    نوشته ها
    790
    تشکر شده
    5891
    تشکر کرده
    6368

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط usef نمایش پست ها
    سلام جناب معانی ممنون از راهنمایی شما 40-17 هم مبارک . فقط یک سئوال شما تا آنجا که به خاطر دارم با 16-11 توکینا روی کراپدار کار کرده اید به نظر شما تفاوت ترکیب 6D با 40-17 با کراپدار و 16-11 قبلی شما (سوای رنج بیشتری که اکنون روی فول فریم دارید) چه هست و در مجموع راضی هستید ؟
    در مورد ماکرو هم احتمالا مجبور به فروش خواهم شد اما برای تهبه مجدد چنین لنزی ضرر دیگری هنگام خرید (علاوه بر ضرر هنگام فروش ) خواهم کرد که مرا دو دل میکند.
    مرسی
    از نظر من که اختلاف در کناره ها خیلی محسوسه
    لنز توکینا روی فول فریم در کناره های تصویر نتیجه غیر قابل قبولی ارائه میداد به طوری که وقتی روی 11 ممم کار میکردی پس از اصلاح خطای دیستورشن
    فکر کنم تصویر باقیمانده تقریبا معادل 13 مم کراپدار میشد در حالی که 17 مم رو 17-40 بهتون معادل 11 کراپدار رو براحتی میده چون دستورشن خطاش خیلی کمه
    البته جناب بابایی هم راهنمایی کردن
    اما من اضافه کنم اولش که 6دی رو گرفتم میخواستم لنزش رو بفروشم 17-40 بگیرم اما دل به دریا زدم و بازش کردم و بعد از استفاده اون بر روی کراپدار و فول فریم
    به این نتیجه رسیدم این لنز واقعا خاص فول فریم ساخته شده
    به هر حال یدونه لنز لرزشگیردار برای برخی ثبت ها باید داشته باشید
    من خودم خیلی از 70-200 اف 4 راضی ام چون وزن سبک و عملکرد عالی داره مخصوصا روی فول فریم

    17-40 واقعا لنز بارزشیه چون رنج خوبی بهتون میده 40 مم خیلی جاها بدردتون خواهد خورد

    با فروختن لنز کیت و خرید 17-40 چقدره دیگه ازهزینه باقی میمونه ؟


    ضمنا جناب بابایی 6دی مبارک باشه
    عملکرد نویزش فوق العاده هستش
    yaghoobi، usef، hosein1973 و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    داود معانی



  5. #15
    كاربر همراه ALI.Barutkub آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2010
    محل سکونت
    Ahvaz
    نوشته ها
    260
    تشکر شده
    1007
    تشکر کرده
    1153

    پیش فرض

    اگر کمبود بودجه دارید، اصراری به پر کردن رنج نداشته باشید.
    انتخاب 40-17 و 200-70 (یا Sigma 100-300) معقولانه است و بعداً می توانید یک پرایم خوب (مثلا 50 f1.4 یا ...) اضافه کنید.

  6. #16
    كاربر بسیار فعال amir.komeily آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2013
    محل سکونت
    نیشابور
    نوشته ها
    1,579
    تشکر شده
    6333
    تشکر کرده
    11360

    پیش فرض

    دوستان و اساتید محترم، قبل از اینکه یک نفر بره دنبال کوچ از کراپ دار به فول فریم ( جدا از کیفیت تصویر بالاتر مثلا دی 800 نسبت به دی 7000 یا جدا از عمق میدان یا درجه میدان دید بیشتر) چه دلایلی منطقی باید برای اینکار داشته باشه؟ توجیه منطقیش چیه؟ چه فاکتور هایی باعث ایجاب کوچ از کراپ دار به فول فریم میشه؟
    سپاس

  7. #17
    كاربر بسیار فعال kiavash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2011
    نوشته ها
    1,997
    تشکر شده
    8726
    تشکر کرده
    8261

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir.komeily نمایش پست ها
    دوستان و اساتید محترم، قبل از اینکه یک نفر بره دنبال کوچ از کراپ دار به فول فریم ( جدا از کیفیت تصویر بالاتر مثلا دی 800 نسبت به دی 7000 یا جدا از عمق میدان یا درجه میدان دید بیشتر) چه دلایلی منطقی باید برای اینکار داشته باشه؟ توجیه منطقیش چیه؟ چه فاکتور هایی باعث ایجاب کوچ از کراپ دار به فول فریم میشه؟
    سپاس
    اقای کمیلی اگر اون کیفیت تصویر بالاتر , یک مفهوم صحیح و مشخص در ذهن شما داره, جواب شما هم همون میشه.
    yaghoobi و amir.komeily تشکر می‌کنند.



  8. #18
    كاربر بسیار فعال amir.komeily آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2013
    محل سکونت
    نیشابور
    نوشته ها
    1,579
    تشکر شده
    6333
    تشکر کرده
    11360

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط kiavash نمایش پست ها
    اقای کمیلی اگر اون کیفیت تصویر بالاتر , یک مفهوم صحیح و مشخص در ذهن شما داره, جواب شما هم همون میشه.
    کیاوش عزیز من منظورم از کیفیت تصویر بالا چیزی مشابه این لینک و این مقایسه بود حالا هر انتخابی که دوست دارین انجام بدین یک کراپ دار با فول فریم:
    Studio shot comparison: Digital Photography Review

  9. #19
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    January 2010
    نوشته ها
    86
    تشکر شده
    930
    تشکر کرده
    840

    پیش فرض

    من با استفاده از لینک مقایسه ای ارسالی دوستمون این مقایسه رو انجام دادم و اصلا متوجه نمی شم ! یعنی بین این دوربین هایی که من انتخاب کردم هیچ تفاوتی نیست ؟! مارک 3 از همه کیفیت تصویرش پایین تره !؟

    compare.jpg
    علیرضا قاسم زاده ایروانی
    instagram.com/alireza__iravani

  10. #20
    كاربر همراه Ahmad.Najari آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2012
    محل سکونت
    قزوين روستاي كمال آباد
    نوشته ها
    420
    تشکر شده
    1716
    تشکر کرده
    3582

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط pargraphic نمایش پست ها
    من با استفاده از لینک مقایسه ای ارسالی دوستمون این مقایسه رو انجام دادم و اصلا متوجه نمی شم ! یعنی بین این دوربین هایی که من انتخاب کردم هیچ تفاوتی نیست ؟! مارک 3 از همه کیفیت تصویرش پایین تره !؟

    compare.jpg
    مقایسه شما روی فایل Jpeg و ایزوی 100 انجام شده که خب در این حالت حتی دوربین کامپکت هم کیفیت خوبی دارد. تصویر زیر را ببینید:

    Untitled.jpg
    yaghoobi، masoudrejae و davoud maani تشکر می‌کنند.

صفحه 2 از 10 نخستنخست 1 2 3 4 5 6 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •