صفحه 1159 از 1201 نخستنخست ... 159 659 1059 1109 1149 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1169 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 11,581 تا 11,590 , از مجموع 12004
Like Tree17678تشکر

موضوع: راهنمايي براي خريد دوربين هاي DSLR

  1. #11581
    كاربر همراه Aier آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2016
    محل سکونت
    کاشان
    نوشته ها
    276
    تشکر شده
    526
    تشکر کرده
    248

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط davood نمایش پست ها
    راستش برداشت کلی من از فرمایشات شما این بود که اون لنز ۳۵ که دست شما بوده مشکل داشته ، باقیشو دیگه نمیدونم.
    ظاهرا شما درک درستی از شروع کار با تجهیزات متناسب با بودجه و ارتقا در زمان نیاز ندارید.
    واسه خروج از آف تاپیک من این بحث رو همینجا تمام میکنم.
    موفق باشید.
    قبل از به اشتراک گذاشتن هر اطلاعاتی درین تاپیک حداقل فقط یک سرچ گوگل بزنید چراکه یک بایت اطلاعات غلط شما باعث گمراهی کاربران زیادی خواهد شد
    حتی اگر سرچ گوگل نمیزنید حداقل همین تاپیک رو مطالعه کنید
    درمورد گیج بودن فوکس اینجا نه تنها من بلکه کاربران با سابقه و با تجربه دیگر نیز صحبت کرده اند. من یکیشو سریع پیدا کردم
    4064015018720644942_33.jpg

    فقط کافیه سرچ کنید Nikkor 35mm focus issue تا ببینید چقدر نتیجه دریافت میکنید، سایت های خارجی پر هستن ازینجور تجربیات



    در گروپ ورک ما 4 نفر با 4 بادی متفاوت این لنز رو دارن و هیچ کدام در مواقعی که عکاسی حساس هست و هر تک شات مهمه این لنز رو به علت گیجی فوکسش حمل نمیکنه چرا که شما با زدن یک شات به هیچ وجه نمیتوانید مطمئن باشید که فوکس این لنز کاملا صحیح ثبت شده باشد و نیاز به گرفتن چند شات پیاپی وجود داره.

    لنز50 میلیمتر فقط 50 هزار تومن ازین لنز گرون تره، فوکسش سریعتر و دقیق تره، بی صدا تره، کیفیت اپتیکیش بیشتره، مهم تر از همه که رینگ فوکسش بدون اصطکاک و صدا هست و میشه حرفه ای فیلمبرداری کرد چیزی که در 35mm وجود نداره. و رینگش یک رینگ سفت و با اصطکاک بالاست. اگر منکر هستید از هردو لنز فیلمبرداری میکنم و میذارم اینجا نتیجه رو ببینید چرا که هردو رو در اختیار دارم.
    یعنی انقدر 50 هزار تومن مهمه که شما به خاطرش لنزی که هم کیفیت کمتری و هم فوکس بدتری رو داره به کاربر تازه وارد پیشنهاد میکنید
    راستی فراموش کردم که 50mm تازه هم fx هست و هم dx و آینده روشن تری هم داره.

    و از همه گذشته که دارید 35mm رو برای پرتره پیشنهاد میکنید، باز لا اقل 50mm روی کراپ به 75 میرسه و میتونه با زور یه لنز نیمه پرتره به حساب بیاد، اما 35 هیچ جوره نمیتونه!

    بنده دیگه حرفی ندارم
    بدرود دوست عزیز
    ویرایش توسط Aier : Friday 4 August 2017 در ساعت 23:02
    D3300 + 50mm f1.8G
    I don't call myself a photographer, I'm just enthusiastic about photography
    Telegram: @Mostazrafe

  2. #11582
    كاربر ويژه Nima Sadigh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,118
    تشکر شده
    9925
    تشکر کرده
    6705

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Aier نمایش پست ها
    قبل از به اشتراک گذاشتن هر اطلاعاتی درین تاپیک حداقل فقط یک سرچ گوگل بزنید چراکه یک بایت اطلاعات غلط شما باعث گمراهی کاربران زیادی خواهد شد
    حتی اگر سرچ گوگل نمیزنید حداقل همین تاپیک رو مطالعه کنید
    درمورد گیج بودن فوکس اینجا نه تنها من بلکه کاربران با سابقه و با تجربه دیگر نیز صحبت کرده اند. من یکیشو سریع پیدا کردم


    فقط کافیه سرچ کنید Nikkor 35mm focus issue تا ببینید چقدر نتیجه دریافت میکنید، سایت های خارجی پر هستن ازینجور تجربیات



    در گروپ ورک ما 4 نفر با 4 بادی متفاوت این لنز رو دارن و هیچ کدام در مواقعی که عکاسی حساس هست و هر تک شات مهمه این لنز رو به علت گیجی فوکسش حمل نمیکنه چرا که شما با زدن یک شات به هیچ وجه نمیتوانید مطمئن باشید که فوکس این لنز کاملا صحیح ثبت شده باشد و نیاز به گرفتن چند شات پیاپی وجود داره.

    لنز50 میلیمتر فقط 50 هزار تومن ازین لنز گرون تره، فوکسش سریعتر و دقیق تره، بی صدا تره، کیفیت اپتیکیش بیشتره، مهم تر از همه که رینگ فوکسش بدون اصطکاک و صدا هست و میشه حرفه ای فیلمبرداری کرد چیزی که در 35mm وجود نداره. و رینگش یک رینگ سفت و با اصطکاک بالاست. اگر منکر هستید از هردو لنز فیلمبرداری میکنم و میذارم اینجا نتیجه رو ببینید چرا که هردو رو در اختیار دارم.
    یعنی انقدر 50 هزار تومن مهمه که شما به خاطرش لنزی که هم کیفیت کمتری و هم فوکس بدتری رو داره به کاربر تازه وارد پیشنهاد میکنید
    راستی فراموش کردم که 50mm تازه هم fx هست و هم dx و آینده روشن تری هم داره.

    و از همه گذشته که دارید 35mm رو برای پرتره پیشنهاد میکنید، باز لا اقل 50mm روی کراپ به 75 میرسه و میتونه با زور یه لنز نیمه پرتره به حساب بیاد، اما 35 هیچ جوره نمیتونه!

    بنده دیگه حرفی ندارم
    بدرود دوست عزیز
    سلام
    این لنز 35 f/1.8 نیکون که صحبت از آن هست مزیتهایی دارد که آنرا به پر فروش ترین لنز نیکون(و حتی پرفروشترین لنز dslr دنیا) تبدیل کرده است. اولین مورد قیمت آن هست. مورد بعد مربوط به فاصله کانونی و باز بودن اپچر آن هست که این لنز را به لنزی مناسب برای عکاسی روی دست مخصوصا در فضاهای داخل اتاق(indoor) تبدیل کرده است. با لنزی مثل 50 و 85 روی کراپ عکاسی روی دست و در نور کم سختتر و سختتر می شود و تعداد عکسهای تار یک تازه کار بسیار بیشتر و بیشتر می شود. مورد سوم اینکه این لنز در کنون وجود ندارد و برگ برنده نیکون برای دوربینهای کراپش هست.
    این پست را برای این نوشتم که بگویم تعداد کاربرانی که ازاین لنز راضی هستند بسیار زیاد هست. کافی هست میانگین نظرات سایتی مثل bhphoto را ملاحظه بفرمایید.

    https://www.bhphotovideo.com/c/produ...mm_f_1_8G.html

    درباره معنی"رضایت" بحث مفصلی می توان کرد که اینجا فرصتش نیست.

    در مورد مقایسه 35 با 85 روی کراپ که ارسال کردید به نظر می آید 35 و 85 روی فول فریم مقایسه شده اند برای مقایسه درست باید 50 را با 135 مقایسه می کردید.
    در آخر اشاره می کنم که منظور از پرتره فقط پرتره سر و گردن نیست. در بسیاری از پرتره ها تمام قد ثبت می شود و برای ثبت آنها با لنز 135 که شما اشاره کردید(یا همان 85 روی کراپ) باید چندین متر از سوژه فاصله گرفت که در بسیاری از مواقع امکان پذیر نیست.
    استفاده از لنز معادل 50 میلیمتری و توصیه برای خرید آن هیچ وقت کار اشتباهی نبوده است. مخصوصا اینکه این لنز پرکاربرد تر از لنزهایی همچون 85 یا 135 هست؛ مخصوصا برای تازه کارها.
    Afshin.Prt، SHOK53، obsidiyan و 7 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    "تو قسمتی از جهان نیستی، تو خود جهان هستی"

  3. #11583
    كاربر جديد tommygun آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2017
    نوشته ها
    8
    تشکر شده
    2
    تشکر کرده
    5

    پیش فرض

    سلام دوستان

    من بین دو لنز گیر کرده بودم یکی Nikon AF-S FX NIKKOR 50mm F/1.8G و دیگری Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm F/1.8G از اونجایی که یه

    سری گفتن 35 مشکل فوکوس داره (که دوباره بحثش کشیده شد) به سمت 50 کشیده شدم که روی دوربین من 75 میشه . اما تو یکی از سایت

    ها کاربری گفت که نه تنها فوکال ضریب میخوره بلکه دیافراگم هم ضریب میخوره و میشه 2.7 که واقعا منو گیج کرد و دوباره 35 هم اومد ذهنم

    حالا سوال اول اینکه شما خودتون کدوم لنز رو پیشنهاد میکنیدبا اینکه قیمت هردو تقریبا برابر هستن ؟( عکاسی خیابانی و پرتره )

    دوم اینکه واقعا دیافراگم هم ضریب میخوره و آیا من حس میکنم با دوربینم یا فقط فول فریم ها حس میکنن؟

    سوم هم اینکه لنز های پرایم چقدر تاثیر تو عکاسی در شب و یا نور کم دارن با دوربین سنسور کراپ ؟

    (دوربین خودم d3300 ولنز هم AFP 18-55 و اینکه حالا ها هم به سمت فول فریم نمیرم)

  4. #11584
    Forum Moderator M.Mobin آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    3,837
    تشکر شده
    31952
    تشکر کرده
    13645

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tommygun نمایش پست ها
    سلام دوستان

    من بین دو لنز گیر کرده بودم یکی Nikon AF-S FX NIKKOR 50mm F/1.8G و دیگری Nikon AF-S DX NIKKOR 35mm F/1.8G از اونجایی که یه

    سری گفتن 35 مشکل فوکوس داره (که دوباره بحثش کشیده شد) به سمت 50 کشیده شدم که روی دوربین من 75 میشه . اما تو یکی از سایت

    ها کاربری گفت که نه تنها فوکال ضریب میخوره بلکه دیافراگم هم ضریب میخوره و میشه 2.7 که واقعا منو گیج کرد و دوباره 35 هم اومد ذهنم

    حالا سوال اول اینکه شما خودتون کدوم لنز رو پیشنهاد میکنیدبا اینکه قیمت هردو تقریبا برابر هستن ؟( عکاسی خیابانی و پرتره )

    دوم اینکه واقعا دیافراگم هم ضریب میخوره و آیا من حس میکنم با دوربینم یا فقط فول فریم ها حس میکنن؟

    سوم هم اینکه لنز های پرایم چقدر تاثیر تو عکاسی در شب و یا نور کم دارن با دوربین سنسور کراپ ؟

    (دوربین خودم d3300 ولنز هم AFP 18-55 و اینکه حالا ها هم به سمت فول فریم نمیرم)

    سلام
    تاپیک مناسبی را انتخاب نکرده اید.
    اما در مورد عمق میدان اگر با یک لنز مشخص روی دو بدنه فول فریم و کراپدار "با فاصله یکسان" از سوژه عکاسی کنید عمق میدان یکی خواهد بود.اما اگر بخواهید "کادر برابر" با دوربین فول فریم داشته باشید باید فاصله با سوژه را بیشتر کنید که باعث افزایش عمق میدان خواهد شد.
    Mehrdad-PL، M.Meghdari، SHOK53 و 4 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    مسعود مبین علی

    about.me
    instagram

  5. #11585
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    June 2013
    نوشته ها
    23
    تشکر شده
    1
    تشکر کرده
    47

    پیش فرض

    سلام
    من یه دوربین بریج سوپر زوم سونی HX 300 دارم که f معادل 1200 زوم داره و باهاش برای یه تیم فوتبال محلی عکس میگیرم
    عکساش تو روز خوبه ولی با ادیت خروجی نهایی بهتر میشه
    ولی تو فاصله های حدود 500mm به بالا عکساش دیگه قابل استفاده نیست،و تو فوکال های بالا فوکوس آنقدر کند میشه که...
    حالا برای عکاسی از یکی از تیمای لیگ برتر ازم دعوت شده،البته که با دوربین موجود نمیتونم برم سر تمرین و بازی یک تیم لیگ برتری...
    1-حال برای خرید دوربین حرفه ایی دوربین های کراپ کافیه یا حتما باید فول فریم باشه(با توجه به سرعت فوکوس و...)؟
    2-اگه همون کراپ کافیه،یه 1300D کارمو راه میندازه یا باید برم سراغ 80D؟
    البته فعلا بودجم در حد همون دوربین های قطع متوسطه و دلم میخواد تو همون سایز بمونم و به فول فریم کوچ نکنم.
    دوربینای مد نظر خودم 750D (یا اگه پیدا شه 760D) و D5500
    عکاسی تو این زمیه لنز های خفنی میخواد که هم تله باشه هم زوم مثلا فوکال 100-400 خوبه ولی پولش
    حال از دوستان تقاضا دارم یه بدنه با یه لنز خوب مناسب شرایط گفته شده معرفی کنن. و لطف کنین بگین که از کجا باید بخرم.
    ببخشید اگه متنم طولانی بود،با تشکر
    سوالامو یادتون نره جواب بدین...

  6. #11586
    كاربر همراه Farshid.Y آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2015
    محل سکونت
    Mashhad
    نوشته ها
    266
    تشکر شده
    465
    تشکر کرده
    499

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط sa`eed نمایش پست ها
    سلام
    من یه دوربین بریج سوپر زوم سونی HX 300 دارم که f معادل 1200 زوم داره و باهاش برای یه تیم فوتبال محلی عکس میگیرم
    عکساش تو روز خوبه ولی با ادیت خروجی نهایی بهتر میشه
    ولی تو فاصله های حدود 500mm به بالا عکساش دیگه قابل استفاده نیست،و تو فوکال های بالا فوکوس آنقدر کند میشه که...
    حالا برای عکاسی از یکی از تیمای لیگ برتر ازم دعوت شده،البته که با دوربین موجود نمیتونم برم سر تمرین و بازی یک تیم لیگ برتری...
    1-حال برای خرید دوربین حرفه ایی دوربین های کراپ کافیه یا حتما باید فول فریم باشه(با توجه به سرعت فوکوس و...)؟
    2-اگه همون کراپ کافیه،یه 1300D کارمو راه میندازه یا باید برم سراغ 80D؟
    البته فعلا بودجم در حد همون دوربین های قطع متوسطه و دلم میخواد تو همون سایز بمونم و به فول فریم کوچ نکنم.
    دوربینای مد نظر خودم 750D (یا اگه پیدا شه 760D) و D5500
    عکاسی تو این زمیه لنز های خفنی میخواد که هم تله باشه هم زوم مثلا فوکال 100-400 خوبه ولی پولش
    حال از دوستان تقاضا دارم یه بدنه با یه لنز خوب مناسب شرایط گفته شده معرفی کنن. و لطف کنین بگین که از کجا باید بخرم.
    ببخشید اگه متنم طولانی بود،با تشکر
    سوالامو یادتون نره جواب بدین...
    اول بودجتون رو برای لنز و بدنه مشخص کنید . اینطوری راهنمایی درستی نمیشه کرد . در کل اگر بادی صرفا کراپ میخواید 7d mark ii گزینه جذابی هست . لنز هم کاملا بستگی به بودجتون داره . معمولا هم دوستانی که عکاسی ورزشی میکنند یه تک پایه همراهشون هست کمک زیادی در کاهش لرزش میکنه

    پ.ن : بحث لنز رو در تاپیک مربوطه خودش ادامه بدید و در مورد بادی سوالتون رو اینجا بگید
    پ.ن : اگه صرفا برای یک مدت دوربین نیاز دارید و نمیخواید زیاد خرج کنید گزینه هایی مثل 700d هم پاسخگو هستن ولی خب در بحث فوکوس ضعیف تر !
    sa`eed تشکر می‌کند.

  7. #11587
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    June 2013
    نوشته ها
    23
    تشکر شده
    1
    تشکر کرده
    47

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Farshid.Y نمایش پست ها
    اول بودجتون رو برای لنز و بدنه مشخص کنید . اینطوری راهنمایی درستی نمیشه کرد . در کل اگر بادی صرفا کراپ میخواید 7d mark ii گزینه جذابی هست . لنز هم کاملا بستگی به بودجتون داره . معمولا هم دوستانی که عکاسی ورزشی میکنند یه تک پایه همراهشون هست کمک زیادی در کاهش لرزش میکنه

    پ.ن : بحث لنز رو در تاپیک مربوطه خودش ادامه بدید و در مورد بادی سوالتون رو اینجا بگید
    پ.ن : اگه صرفا برای یک مدت دوربین نیاز دارید و نمیخواید زیاد خرج کنید گزینه هایی مثل 700d هم پاسخگو هستن ولی خب در بحث فوکوس ضعیف تر !
    خب من حدود بودجمو گفتم

    البته فعلا بودجم در حد همون دوربین های قطع متوسطه و دلم میخواد تو همون سایز بمونم و به فول فریم کوچ نکنم.
    بودجم عدد مشخصی نیست فقط میدونم زیاد نیست شما لطف کنید همه چیزو از حداقل قیمت انتخاب کنید(البته کیفیت هم مد نظر باشه) و یک هزینه بر آورد کنید.
    -ینی اگه همین 700D و امثالهم... بگیرم و در عوض یه لنز خوب بگیرم دقت و سرعت فکوس رو جبران نمیکنه؟

  8. #11588
    كاربر همراه Farshid.Y آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2015
    محل سکونت
    Mashhad
    نوشته ها
    266
    تشکر شده
    465
    تشکر کرده
    499

    پیش فرض

    فکر کنم تنها با دیدن این جدول دلیل برتری 7d mark ii در عکاسی ورزشی رو یفهمید .

    7dii-vs-7d-vs-d7100.jpg

    در کل با توجه به اینکه کاری میخواید انجام بدید چندان حرفه ای نیست بادی هایی در حد همون 700d یا همتای نیکونیش d5300 برای شما کافی هست . بحث لنز رو هم در تاپیک خودش ادامه بدید بهتر هست

  9. #11589
    كاربر بسیار فعال amir.komeily آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2013
    محل سکونت
    نیشابور
    نوشته ها
    1,638
    تشکر شده
    6556
    تشکر کرده
    12403

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Farshid.Y نمایش پست ها
    فکر کنم تنها با دیدن این جدول دلیل برتری 7d mark ii در عکاسی ورزشی رو یفهمید .

    7dii-vs-7d-vs-d7100.jpg

    در کل با توجه به اینکه کاری میخواید انجام بدید چندان حرفه ای نیست بادی هایی در حد همون 700d یا همتای نیکونیش d5300 برای شما کافی هست . بحث لنز رو هم در تاپیک خودش ادامه بدید بهتر هست
    درود بر فرشید عزیز.
    در مورد جدولی که محبت کردی، خدمتت عارضم که همه چی رو کاغذ نیست و در عمل باید ببینی دوربین چه عملکردی داره.
    توجه شما رو به پست جناب ساسان نژادی جلب میکنم ( خصوصا این قسمت: و این باعث شد در بین عکاسان حیات وحش 7 دی مارک دو به دوربین عکس کش معروف بشه و چه شات های طلایی رو از دست بده ) که ناقض همین اطلاعات جدولی شماست:

    نقل قول نوشته اصلی توسط nejadi نمایش پست ها
    مصطفی جان به من لطف دارند و ممنونم ازش و در تکمیل فرایشات ایشون باید بگم که بحث بر سر طرفداری از یک برند یا یک دوربین نیست که اگر اینطور بود که فکر نکنم کسی از من کاننی تر توی فروم بشه پیدا کرد ، اما من هیچ وقت کل کل بیخودی نکردم و همیشه سعی کردم انصاف رو رعایت کنم حالا هر دوربینی که میخواد باشه فرقی نمیکنه ، در حال حاضر سیستم ترکینگ نیکون رو هیچ دوربینی توی دنیا نداره حتی وان دی ایکس مارک 2 ! بنابراین دلیلی نداره بیام بگم که کانن مثلا تو این قضیه سر تره یا بهتره ! چون نیست حالا چرا به این نتیجه من شخصا رسیدم : برای اینکه ده ها مقاله خوندم چند ده سایت معتبر ، چند ده فیلم معتبر ،برای اینکه عضور بهترین فروم های حیات وحش دنیا هستم و دوستانی دارم چه در ایران چه در اون سر دنیا که این تست ها رو انجام میدن بدون غرض ، برای اینکه وان دی ایکس مارک 2 رو شخصا تست کردم و و و..... و وقتی بهترین های این ژانر چنین چیزی میان میگن یعنی واقعا وجود داره ، در مورد سیستم ترکینگ دی 500 هم همینطور و واقعا فوق العاده هست و بی نظیر تا جایی که اگر لنز 600 تایپ دو کاننم رو کسی میخرید به قیمت خوب حاضر هستم هاراگیری کنم و به نیکون بپیوندم

    اما در مورد 7 دی مارک 2 بعد از 2/5 سال : 7 دی مارک 2 یک آپدیت بینظیر از یک دوربین بی نظیر تر بود که در اون زمان نیکون بسیار عقب بود ازش ، ایزوی بهینه شده و تا نزدیک 1/5 استاپ بهتر ، سیستم فوکوس بسیار جدید با سرعت فوکوس بسیار عالی ،خروجی فوق العاده تمیز با کیفیت خیره کننده و و و مزایای دیگه

    فایل پیوست 80453

    همینطور که میبینید در این کراپ 100 درصد خروجی این دوربین بینظیر هست اما :

    اما مشکل از جایی شروع شد که در روزهای اول هیچ 2 شات پشت سر همی یک جور در نیومد و این قضیه به سرعت به یک موضوع جدی در اومد و کانن جان هم غافلگیر شد

    فایل پیوست 80454

    فایل پیوست 80455

    کانن خیلی زود فریموری بیرون داد و گفت که این قضیه حل شده اما دروغ میگفت و این قضیه هیچ وقت حل نشد اما بهبود پیدا کرد اما اینکه فکر کنید این مشکل رفع شده باشه : خیر ، و این باعث شد در بین عکاسان حیات وحش 7 دی مارک دو به دوربین عکس کش معروف بشه و چه شات های طلایی رو از دست بده و حالگیری کنه این قضیه رو تمامی دوستانی که 7 دی مارک 2 دارن و عکاس هستن ( نه تجهیزات باز ) لمس کردن و این مشکل وجود داره و این باعث شده که در نمودارهای جهانی هم اطمینان فوکوس 7 دی مارک 2 رو 50-50 اعلام کنن

    فایل پیوست 80456

    فایل پیوست 80457

    امیدوارم این مطالب برای دوستان مفید باشه اما اینها دلیل این نمیشه که بگیم 7 دی مارک 2 دوربین بدی هست و یا اینکه از دی 500 نیکون سرتر هست
    ارادتمند
    Nima Sadigh، obsidiyan، mohsenfhm و 4 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  10. #11590
    كاربر همراه Farshid.Y آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2015
    محل سکونت
    Mashhad
    نوشته ها
    266
    تشکر شده
    465
    تشکر کرده
    499

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir.komeily نمایش پست ها
    درود بر فرشید عزیز.
    در مورد جدولی که محبت کردی، خدمتت عارضم که همه چی رو کاغذ نیست و در عمل باید ببینی دوربین چه عملکردی داره.
    توجه شما رو به پست جناب ساسان نژادی جلب میکنم ( خصوصا این قسمت: و این باعث شد در بین عکاسان حیات وحش 7 دی مارک دو به دوربین عکس کش معروف بشه و چه شات های طلایی رو از دست بده ) که ناقض همین اطلاعات جدولی شماست:



    ارادتمند
    ممنونم موردی بود که تابحال بهش برنخورده بودم . البته در فروم canon rumors هم مورد های مشابه مشکل در فوکوس 7d ii بود که عده ای نوشته بودند این بادی با لنز های سری L ظاهرا این مشکل رو نداره و عده ای هم با اپدیت فریمور دیگه مشکلی پیدا نکردند . (و خب طبیعتا عده ای هم بودند که رضایت کامل از فوکوس این بادی داشتند)

    البته این بخش متن جناب نژادی هم باید در کنار تمام متن خونده : "اما اینها دلیل این نمیشه که بگیم 7 دی مارک 2 دوربین بدی هست" . مثل این هست که بگیم چون احتمال داره D750 ای که ما میخریم شاتر اش مشکل پیدا کنه کلا قید اش رو بزنیم .

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •