صفحه 800 از 1201 نخستنخست ... 300 700 750 790 796 797 798 799 800 801 802 803 804 810 850 900 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 7,991 تا 8,000 , از مجموع 12004
Like Tree17678تشکر

موضوع: راهنمايي براي خريد دوربين هاي DSLR

  1. #7991
    كاربر فعال sma075 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    586
    تشکر شده
    1467
    تشکر کرده
    135

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Theodore نمایش پست ها
    سلام
    بنده دنبال یه دوربین هستم واسه ضبط و عکس برداری حرکات سریع مثل حرکات پاکور و دویدن
    برای این نوع تصویر برداری چه معیار هایی باید دوربین داشته باشه ؟ چه مدل هایی رو پیشنهاد میکنین ؟
    ممنون
    سلام
    برای این نوع عکاسی که ورزشی نامیده میشود باید از دوربین هایی با سرعت فکوس بالا، تاخیر شاتر کم، بافر زیاد و در کل دوربینی با سرعت عمل بالا نیاز است (البته در سطح حرفه ای) که به این ها باید لنزی سریع هم از لحاظ سرعت فکوس و هم دریچه دیاف اضافه کرد.
    لطفا هزینه مورد نظر و سطح اطلاعات خود را بفرمایید تا بهترین گزینه پیشنهاد شود.
    Theodore تشکر می‌کند.
    سیدمحمد آقامیرزائی
    لطفا تصاویر من را نقد کنید. ویرایش هم آزاد.
    Olympus OM-D E-M5 + 12-50mm 3.5-6.3

  2. #7992
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1,234
    تشکر شده
    1802
    تشکر کرده
    754

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Theodore نمایش پست ها
    سلام
    بنده دنبال یه دوربین هستم واسه ضبط و عکس برداری حرکات سریع مثل حرکات پاکور و دویدن
    برای این نوع تصویر برداری چه معیار هایی باید دوربین داشته باشه ؟ چه مدل هایی رو پیشنهاد میکنین ؟
    ممنون
    برای اطلاعات بیشتر کافیست ژانر عکاسی ورزشی را مطالعه بفرمائید
    عکاسی ورزشی حرفه ای = تجهیزات گران
    برای چنین کاری نه تنها به دوربین سریع بلکه نیاز به لنز و نور نیز باید مد نظر باشد مگر اینکه کیفیت بالا مد نظر نباشد
    SHOK53 و Theodore تشکر می‌کنند.

  3. #7993
    كاربر ويژه msh2200 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته ها
    2,932
    تشکر شده
    8721
    تشکر کرده
    4653

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Theodore نمایش پست ها
    سلام
    بنده دنبال یه دوربین هستم واسه ضبط و عکس برداری حرکات سریع مثل حرکات پاکور و دویدن
    برای این نوع تصویر برداری چه معیار هایی باید دوربین داشته باشه ؟ چه مدل هایی رو پیشنهاد میکنین ؟
    ممنون
    درود
    برای کارهای ورزشی مدتی هست که دوربین های Gopro معرفی شده که سری hero 4 آن دارای کیفیت کیفیت 4k هم هست و تقریبا تمام نیازهای ورزشی را پاسخگو هست!
    اما اگر دنبال دوربینی برای عکاسی ورزشی از فواصل زیاد (مثل کنار زمین ورزشی و ... ) هستید، تهیه دوربین سریع، لنز های دارای دیافراگم باز مثل 200-70 F/2.8 پیشنهاد می شود
    در مورد اول (دوربین gopro) قیمت تمام شده دوربین با برخی ابزار جانبی حدود 2 میلیون و پیشنهاد دوم همانطور که دوستان فرمودند باید نزدیک 20 میلیون برای دوربین و لوازم در نظر بگیرید!
    ارادتمند
    SHOK53، alimorteza، Theodore و 3 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    باتوجه به تعطیلی فروم در تلگرام پاسخگوی دوستان هستم:Telegram:@msh2200
    تولید کیف سه پایه
    تجهیزات

  4. #7994
    كاربر جديد alimorteza آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    20
    تشکر شده
    19
    تشکر کرده
    30

    پیش فرض

    سلام دوستان لطفا یه مشورتی هم به بنده بدید.
    در حال حاضر canon d550 و دولنز 18-55 و 50-250 دارم.
    مدتیه عکاسی رو به عنوان یه حرفه دنیال می کنم و عکاسی معماری می کنم. البته تجهیزات آتلیه رو هم تهیه کردم و در فضاهای بسته هم عکس میگیرم. مشکلاتی که در حال حاضر با توجه به تجهیزاتم دارم عبارت است از:
    1- نویز بسیار بالای دوربین در فضاهای بسته و ایزوهای بالا(جاهایی که محدودیت استفاده از فلاش و نور دارم)
    2- عدم وجود قابلیت hdr ( که در عکاسی معماری و داخل گودبرداریها که خیلی کیفیت عکسهامو خراب میکنه هرچند گاهی با گرفتن چند عکس میشه تا حدودی مرتفع کرد اما خروجی قابل قبولی نداره!)
    3- وجود فاکتور کراپ 1.6 که در 18 مم هم نمیتونم عکس واید مورد نظرمو تو گود از سازه بگیرم و مجبور چندین عکس بگیرم و پانوراما بسازم که گاهی هم بعضی اشکالات فاحش تو خروجیم دیده میشه و منطبق نمیشه!)
    4- چند مشکل دیگه هم دارم که بیشتر برمیگرده به بادیم که صرف نظر می کنم.
    البته در آتلیه مشکل حادی با دوربینم ندارم!
    با این شرح طولانی میخواستم نظرتون رو بپرسم که چه کنم.
    1- 7D II بگیرم (که باز هم مشکل فاکتور کراپ پابرجاست) با یه لنز سوپر واید یا تیلت شیفت و در آینده یه لنز 70-200 f2/8
    2- یک فول فریم بگیرم مثل 5D III (که از شر نویز و کراپ فاکتور خلاص شم) و یه لنز ارزون قیمت تا بودجه دیگه ای جور کنم
    3- یا برم سراغ فول فریم های ارزون قیمت برندهای دیگه مثل D610 نیکون و یا Alpha 7s یا Alpha 7II سونی
    بودجه ام هم دارم اما تا قرارداد جدیدی نبندم نمیخوام زیاد هزینه کنم. در حال حاضر زیر 10 تومن درنظر دارم.
    منتظر نظرات اساتید هستم

  5. #7995
    كاربر بسیار فعال Amin.Zallaghi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2014
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    1,515
    تشکر شده
    6871
    تشکر کرده
    3931

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alimorteza نمایش پست ها
    سلام دوستان لطفا یه مشورتی هم به بنده بدید.
    در حال حاضر canon d550 و دولنز 18-55 و 50-250 دارم.
    مدتیه عکاسی رو به عنوان یه حرفه دنیال می کنم و عکاسی معماری می کنم. البته تجهیزات آتلیه رو هم تهیه کردم و در فضاهای بسته هم عکس میگیرم. مشکلاتی که در حال حاضر با توجه به تجهیزاتم دارم عبارت است از:
    1- نویز بسیار بالای دوربین در فضاهای بسته و ایزوهای بالا(جاهایی که محدودیت استفاده از فلاش و نور دارم)
    2- عدم وجود قابلیت hdr ( که در عکاسی معماری و داخل گودبرداریها که خیلی کیفیت عکسهامو خراب میکنه هرچند گاهی با گرفتن چند عکس میشه تا حدودی مرتفع کرد اما خروجی قابل قبولی نداره!)
    3- وجود فاکتور کراپ 1.6 که در 18 مم هم نمیتونم عکس واید مورد نظرمو تو گود از سازه بگیرم و مجبور چندین عکس بگیرم و پانوراما بسازم که گاهی هم بعضی اشکالات فاحش تو خروجیم دیده میشه و منطبق نمیشه!)
    4- چند مشکل دیگه هم دارم که بیشتر برمیگرده به بادیم که صرف نظر می کنم.
    البته در آتلیه مشکل حادی با دوربینم ندارم!
    با این شرح طولانی میخواستم نظرتون رو بپرسم که چه کنم.
    1- 7D II بگیرم (که باز هم مشکل فاکتور کراپ پابرجاست) با یه لنز سوپر واید یا تیلت شیفت و در آینده یه لنز 70-200 f2/8
    2- یک فول فریم بگیرم مثل 5D III (که از شر نویز و کراپ فاکتور خلاص شم) و یه لنز ارزون قیمت تا بودجه دیگه ای جور کنم
    3- یا برم سراغ فول فریم های ارزون قیمت برندهای دیگه مثل D610 نیکون و یا Alpha 7s یا Alpha 7II سونی
    بودجه ام هم دارم اما تا قرارداد جدیدی نبندم نمیخوام زیاد هزینه کنم. در حال حاضر زیر 10 تومن درنظر دارم.
    منتظر نظرات اساتید هستم
    درود.
    مسلماً با این بادی و این ژانر عکاسی ( معماری - عکاسی در شرایط کم نور ) بشدت دچار مشکل هستید. پیشنهاد بنده کوچ به فول فریم هست به چند دلیل:
    1. سنسور بزرگتر و برطرف شدن مشکل نویز در محیط های کم نور
    2. حذف ضریب کراپ و داشتن کادر وایدتر
    البته خرید فول فریم و لنز مناسب آن مستلزم داشتن بودجه ای کمی تا قسمتی زیاد است ( اگر عیدی خوبی گیرتان اومده پس جای نگرانی نیست .. )

    انتخاب بین فول فریم ها و لنز های اون بستگی کامل به میزان بودجه داره. اگر بعدا توانایی هزینه برای خرید لنز دارید خب یه فول فریم خوب مثل 5دی بخرید.
    اگر نه که 610 و یه لنز خوب
    البته لنزهای واید مناسبی هم هستن که کار شما رو تا حدودی راه میندازن مثل 19-35 تامرون که در قیاس با 18-55 روی کراپدار، کادر وایدتری در حدود 10 مم بهتون میده.
    alimorteza تشکر می‌کند.
    جغرافیای زندگی، دو چیز را تعیین می کند: یکی دین، دیگری سبک عکاسی!
    اینستاگرام

  6. #7996
    Forum Moderator Dariush Chegini آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2011
    نوشته ها
    3,625
    تشکر شده
    17530
    تشکر کرده
    20782

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alimorteza نمایش پست ها
    سلام دوستان لطفا یه مشورتی هم به بنده بدید.
    در حال حاضر canon d550 و دولنز 18-55 و 50-250 دارم.
    مدتیه عکاسی رو به عنوان یه حرفه دنیال می کنم و عکاسی معماری می کنم. البته تجهیزات آتلیه رو هم تهیه کردم و در فضاهای بسته هم عکس میگیرم. مشکلاتی که در حال حاضر با توجه به تجهیزاتم دارم عبارت است از:
    1- نویز بسیار بالای دوربین در فضاهای بسته و ایزوهای بالا(جاهایی که محدودیت استفاده از فلاش و نور دارم)
    2- عدم وجود قابلیت hdr ( که در عکاسی معماری و داخل گودبرداریها که خیلی کیفیت عکسهامو خراب میکنه هرچند گاهی با گرفتن چند عکس میشه تا حدودی مرتفع کرد اما خروجی قابل قبولی نداره!)
    3- وجود فاکتور کراپ 1.6 که در 18 مم هم نمیتونم عکس واید مورد نظرمو تو گود از سازه بگیرم و مجبور چندین عکس بگیرم و پانوراما بسازم که گاهی هم بعضی اشکالات فاحش تو خروجیم دیده میشه و منطبق نمیشه!)
    4- چند مشکل دیگه هم دارم که بیشتر برمیگرده به بادیم که صرف نظر می کنم.
    البته در آتلیه مشکل حادی با دوربینم ندارم!
    با این شرح طولانی میخواستم نظرتون رو بپرسم که چه کنم.
    1- 7D II بگیرم (که باز هم مشکل فاکتور کراپ پابرجاست) با یه لنز سوپر واید یا تیلت شیفت و در آینده یه لنز 70-200 f2/8
    2- یک فول فریم بگیرم مثل 5D III (که از شر نویز و کراپ فاکتور خلاص شم) و یه لنز ارزون قیمت تا بودجه دیگه ای جور کنم
    3- یا برم سراغ فول فریم های ارزون قیمت برندهای دیگه مثل D610 نیکون و یا Alpha 7s یا Alpha 7II سونی
    بودجه ام هم دارم اما تا قرارداد جدیدی نبندم نمیخوام زیاد هزینه کنم. در حال حاضر زیر 10 تومن درنظر دارم.
    منتظر نظرات اساتید هستم
    سلام
    لنزهای واید و اولتراواید فول فریم گران قیمت هستند. دوربین 5D MK III با لنز EF 16-35 f/4 L USM حدود 12 میلیون تومان است و به لنز های نرمال و تله هم احتیاج دارید.
    برای سبک عکاسی معماری معمولاً سرعت شاتر زیاد مهم نیست. اگر از سه پایه استفاده کنید نیاز به ایزو بالا مرتفع نخواهد شد؟
    saber.pix، SHOK53، alimorteza و 4 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  7. #7997
    كاربر بسیار فعال m.daneshpayeh آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2008
    نوشته ها
    1,462
    تشکر شده
    6609
    تشکر کرده
    1982

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alimorteza نمایش پست ها
    سلام دوستان لطفا یه مشورتی هم به بنده بدید.
    در حال حاضر canon d550 و دولنز 18-55 و 50-250 دارم.
    مدتیه عکاسی رو به عنوان یه حرفه دنیال می کنم و عکاسی معماری می کنم. البته تجهیزات آتلیه رو هم تهیه کردم و در فضاهای بسته هم عکس میگیرم. مشکلاتی که در حال حاضر با توجه به تجهیزاتم دارم عبارت است از:
    1- نویز بسیار بالای دوربین در فضاهای بسته و ایزوهای بالا(جاهایی که محدودیت استفاده از فلاش و نور دارم)
    2- عدم وجود قابلیت hdr ( که در عکاسی معماری و داخل گودبرداریها که خیلی کیفیت عکسهامو خراب میکنه هرچند گاهی با گرفتن چند عکس میشه تا حدودی مرتفع کرد اما خروجی قابل قبولی نداره!)
    3- وجود فاکتور کراپ 1.6 که در 18 مم هم نمیتونم عکس واید مورد نظرمو تو گود از سازه بگیرم و مجبور چندین عکس بگیرم و پانوراما بسازم که گاهی هم بعضی اشکالات فاحش تو خروجیم دیده میشه و منطبق نمیشه!)
    4- چند مشکل دیگه هم دارم که بیشتر برمیگرده به بادیم که صرف نظر می کنم.
    البته در آتلیه مشکل حادی با دوربینم ندارم!
    با این شرح طولانی میخواستم نظرتون رو بپرسم که چه کنم.
    1- 7D II بگیرم (که باز هم مشکل فاکتور کراپ پابرجاست) با یه لنز سوپر واید یا تیلت شیفت و در آینده یه لنز 70-200 f2/8
    2- یک فول فریم بگیرم مثل 5D III (که از شر نویز و کراپ فاکتور خلاص شم) و یه لنز ارزون قیمت تا بودجه دیگه ای جور کنم
    3- یا برم سراغ فول فریم های ارزون قیمت برندهای دیگه مثل D610 نیکون و یا Alpha 7s یا Alpha 7II سونی
    بودجه ام هم دارم اما تا قرارداد جدیدی نبندم نمیخوام زیاد هزینه کنم. در حال حاضر زیر 10 تومن درنظر دارم.
    منتظر نظرات اساتید هستم
    بنظر من،
    مشکل شما با خرید بدنه جدید حل نخواهد شد، چه فول فریم چه کراپ
    برای مشکل اول تنها راه استفاده از سه پایه است. هیچ بدنه ای این امکان را به شما نمیدهد که در فضای داخلی بدونه سه پایه عکس خوب بگیرید. با فول فریم هم مشکل رفع نمیشود چون برای داشتن عمق میدان مناسب باید روزنه را بیشتر ببندید که...
    برای مشکل دوم هم میتوانید از براکتینگ و پردازش توسط نرم افزار استفاده کنید. وقتی صحبت از عکاسی حرفه ای میکنید من فرض را بر این میگذارم که خروجی حرفه ای هم میخواهید. هیچ بدنه ای با قابلیت اچ دی ار آن هم روی دست خروجی مطلوب بشما نمیدهد. هم مشکلات تطبیقی شاتها و هم مشکل تعداد شاتها و محدوده دینامیکی عکس وجود خواهد داشت. پیشنهاد من به عنوان کسی که کمی تجربه عکاسی داخلی دارد استفاده از نرم افزار ptgui است که هم اچ دی ار و هم پانوراما را همزمان بشما میدهد. البته به هد پانورامیک هم نیاز خواهید داشت...
    مشکل سوم هم حل نخواهد شد. شما با فول فریمها لنز وایدتری در اختیار نخواهید داشت. مناسبترین لنز قابل دستری شما روی فول فریم 16-35 خواهد بود مگر اینکه 11-22 جدید را بخواهید که به اندازه کل بودجه شماست.. لنز 10-22 همان زاویه دید را با قیمت مناسبتر بشما میدهد. لنزهای وایدتری هم برای کراپ وجود دارد که...
    خلاصه بدنه جدید را فراموش کنید!
    SHOK53، alimorteza، 47amir و 5 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    مهدی دانش‌پایه
    http://500px.com/daneshpayeh
    هر گونه انتقاد، پیشنهاد، ویرایش، ایراد، نق نق، غرغر و غیره کاملا آزاد است.

  8. #7998
    كاربر جديد alimorteza آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    20
    تشکر شده
    19
    تشکر کرده
    30

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dariush Chegini نمایش پست ها
    سلام
    لنزهای واید و اولتراواید فول فریم گران قیمت هستند. دوربین 5D MK III با لنز EF 16-35 f/4 L USM حدود 12 میلیون تومان است و به لنز های نرمال و تله هم احتیاج دارید.
    برای سبک عکاسی معماری معمولاً سرعت شاتر زیاد مهم نیست. اگر از سه پایه استفاده کنید نیاز به ایزو بالا مرتفع نخواهد شد؟
    بله در کارگاه که همیشه با پایه عکاسی میکنم و مشکل ایزو ندارم و تا ایزو 800 هم نویز عکس خیلی آزاردهنده نیست. مشکل نویز در فضاهای داخلی نظیر عکاسی در همایشها خیلی آزاردهنده هست و با توجه به متحرک بودن موضوع عکاسی نمیشه از سرعتهای پایین استفاده کرد! متاسفانه قیمت اولترا وایدها و تیلت شیفتها خیلی زیاده و با توجه به گستردگی طیفی که بنده کار میکنم هم طبق فرمایش شما نرمال و تله هم نیاز دارم. به نظر شما بهتر نیست پله پله ارتقا بدم و با بادی خوب شروع کنم؟ (چون فعلا با همین دوربین و لنزها مجبورا در قسمت نرمال و تله کار میکنم) یا نه یه بادی ارزونتر مثل 7D و یه لنز واید بگیرم؟ جناب چگینی نظرتون برام مهمه(:

    نقل قول نوشته اصلی توسط m.daneshpayeh نمایش پست ها
    بنظر من،
    مشکل شما با خرید بدنه جدید حل نخواهد شد، چه فول فریم چه کراپ
    برای مشکل اول تنها راه استفاده از سه پایه است. هیچ بدنه ای این امکان را به شما نمیدهد که در فضای داخلی بدونه سه پایه عکس خوب بگیرید. با فول فریم هم مشکل رفع نمیشود چون برای داشتن عمق میدان مناسب باید روزنه را بیشتر ببندید که...
    برای مشکل دوم هم میتوانید از براکتینگ و پردازش توسط نرم افزار استفاده کنید. وقتی صحبت از عکاسی حرفه ای میکنید من فرض را بر این میگذارم که خروجی حرفه ای هم میخواهید. هیچ بدنه ای با قابلیت اچ دی ار آن هم روی دست خروجی مطلوب بشما نمیدهد. هم مشکلات تطبیقی شاتها و هم مشکل تعداد شاتها و محدوده دینامیکی عکس وجود خواهد داشت. پیشنهاد من به عنوان کسی که کمی تجربه عکاسی داخلی دارد استفاده از نرم افزار ptgui است که هم اچ دی ار و هم پانوراما را همزمان بشما میدهد. البته به هد پانورامیک هم نیاز خواهید داشت...
    مشکل سوم هم حل نخواهد شد. شما با فول فریمها لنز وایدتری در اختیار نخواهید داشت. مناسبترین لنز قابل دستری شما روی فول فریم 16-35 خواهد بود مگر اینکه 11-22 جدید را بخواهید که به اندازه کل بودجه شماست.. لنز 10-22 همان زاویه دید را با قیمت مناسبتر بشما میدهد. لنزهای وایدتری هم برای کراپ وجود دارد که...
    خلاصه بدنه جدید را فراموش کنید!
    خب سه پایه برای اجسام ثابت بهترین کاره اما برای عکاسی از افراد در فضای بسته خیلی تاثیری نداره! و من هم فضای بسته منظورم عکاسی در همایشها و تالارهاست که موضوع انسانه. وگرنه حق باشماست.
    بله سیستم نرم افزاری مشکلات زیاد داره و هر نرم افزاری یه سری ویژگی های خوب داره و یه سری معایب برای پانوراما هد فکر میکنم خیلی مفید باشه اما وقتی میشه با بادی فول و لنزی مثل EF 15mm f/2.8 Fisheye یا EF 17-40mm f/4L USM خیلی از مشکلات رو مرتفع کرد و چرا کلی وقت بذارم و نهایتا خروجی ای بگیرم که مطلوب نباشه؟!
    شما پیشنهادتون فقط خریده لنزه؟! یعنی رو پراید توربو وصل کنم؟

  9. #7999
    كاربر بسیار فعال
    تاریخ عضویت
    July 2014
    نوشته ها
    1,234
    تشکر شده
    1802
    تشکر کرده
    754

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alimorteza نمایش پست ها
    بله در کارگاه که همیشه با پایه عکاسی میکنم و مشکل ایزو ندارم و تا ایزو 800 هم نویز عکس خیلی آزاردهنده نیست. مشکل نویز در فضاهای داخلی نظیر عکاسی در همایشها خیلی آزاردهنده هست و با توجه به متحرک بودن موضوع عکاسی نمیشه از سرعتهای پایین استفاده کرد! متاسفانه قیمت اولترا وایدها و تیلت شیفتها خیلی زیاده و با توجه به گستردگی طیفی که بنده کار میکنم هم طبق فرمایش شما نرمال و تله هم نیاز دارم. به نظر شما بهتر نیست پله پله ارتقا بدم و با بادی خوب شروع کنم؟ (چون فعلا با همین دوربین و لنزها مجبورا در قسمت نرمال و تله کار میکنم) یا نه یه بادی ارزونتر مثل 7D و یه لنز واید بگیرم؟ جناب چگینی نظرتون برام مهمه(:



    خب سه پایه برای اجسام ثابت بهترین کاره اما برای عکاسی از افراد در فضای بسته خیلی تاثیری نداره! و من هم فضای بسته منظورم عکاسی در همایشها و تالارهاست که موضوع انسانه. وگرنه حق باشماست.
    بله سیستم نرم افزاری مشکلات زیاد داره و هر نرم افزاری یه سری ویژگی های خوب داره و یه سری معایب برای پانوراما هد فکر میکنم خیلی مفید باشه اما وقتی میشه با بادی فول و لنزی مثل EF 15mm f/2.8 Fisheye یا EF 17-40mm f/4L USM خیلی از مشکلات رو مرتفع کرد و چرا کلی وقت بذارم و نهایتا خروجی ای بگیرم که مطلوب نباشه؟!
    شما پیشنهادتون فقط خریده لنزه؟! یعنی رو پراید توربو وصل کنم؟
    شما هم عکاسی خبری میکنید هم ساختمان که در متنی که نوشتید واضح نبود
    اگر بودجه دارید که هیچ هم بادی و هم لنز ولی اگر بودجه ندارید همان لنز کفایت می کند
    برای عکاسی از سوژه ثابت به لنز سریع نیاز ندارید ولی برای انسان موضوع دیگری است و لنز سریعتر از F4 نیاز دارید(لنز های 2.8)
    استاندارد 24-70 2.8 از هر برندی است که توان خرید دارید
    SHOK53، alimorteza، harrypotter2020 و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  10. #8000
    كاربر جديد alimorteza آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    20
    تشکر شده
    19
    تشکر کرده
    30

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط siosha نمایش پست ها
    شما هم عکاسی خبری میکنید هم ساختمان که در متنی که نوشتید واضح نبود
    اگر بودجه دارید که هیچ هم بادی و هم لنز ولی اگر بودجه ندارید همان لنز کفایت می کند
    برای عکاسی از سوژه ثابت به لنز سریع نیاز ندارید ولی برای انسان موضوع دیگری است و لنز سریعتر از F4 نیاز دارید(لنز های 2.8)
    استاندارد 24-70 2.8 از هر برندی است که توان خرید دارید
    من چون مدرک تحصیلیم عمرانه دوست دارم بیشتر در زمینه عکاسی صنعتی و معماری کار کنم. اما گاهی برای عکاسی همایش و سمینارهای برخی شرکتها هم میروم اما کاری خبری نمیکنم. اجسام ثابت که هیچ مشکلی برام ایجاد نمیکنه سر فرصت با پایه و نور و ... کارمو میکنم اما تو فضاهای بسته همایشها بدون نور نویز عکسها وحشتناکه هرچند با نرم افزار مبشه کمی اصلاح کرد اما وضوح و شارپنس عکسهام برفناست!
    بودجه تا 10 تومن فعلا میخوام هزینه کنم اما موندم که یه بادی فول فریم خوب بگیرم یا لنز خوب! خیلی ها معتقدن لنز مهمتره اما خیلی ها هم میگن لنز با بادی ضعیف مثل رانندگی با فراری تو پاکینگه!
    harrypotter2020 تشکر می‌کند.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •