صفحه 8 از 18 نخستنخست ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 71 تا 80 , از مجموع 179
Like Tree1تشکر

موضوع: تاپيك جامع D200

  1. #71
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    July 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    141
    تشکر شده
    167
    تشکر کرده
    112

    پیش فرض

    البته چيزي كه كمتربه آن اشاره شده است و شايد مهمتر از خود بدنه نيكون D200 مي باشد همانا لنز جديد معرفي شده با آن دامنه وسيع زوم است.
    قطعا تركيب اين لنز و آن بدنه ، يك Dslr كامل براي حرفه اي ها و آماتور هاي پيشرفته پولدار!! خواهد بود..
    يعني حكايت سطل ماست و دريا (به نقل از آرش خان در تاپيك شايعات) ... به حقيقت پيوسته است.
    ویرایش توسط ostadahmad : Sunday 6 November 2005 در ساعت 21:44

  2. #72
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    June 2005
    محل سکونت
    تبريز
    نوشته ها
    210
    تشکر شده
    368
    تشکر کرده
    203

    پیش فرض

    باسلام و تشكر از جناب آقاي شهبازي براي توضيح بهتر موضوع مطرح شده.

    مي تونم اينرا اضافه كنم كه در دنياي عكاسي ديجيتال واقعا پارامترها چند متغيره بوده و تماما بهم وابسته و مرتبط هستند. مي دانيم كه يكي از موارد خيلي مهم براي سازنده ها پردازنده استفاده شده در دوربين است مثلا Digic Ii در كنون و يكي از آيتم هاي خيلي موثر در تصوير حاصله است و مي شود كليه پارامترهاي تصوير تحت كنترل خود دارد و مسلما شارپ نس و رنگ و ... حاصل پردازش داده هاي بدست آمده از سنسور در يك دوربين است و من فكر ميكنم اگر در شرايط مساوي اگر پردازش يكسان روي دو تصوير حاصل از دو سنسو ر با يك تكنولوژي ولي با سايز هاي متفاوت سلول صورت بگيرد ( با اين فرض كه از نويز صرف نظر كنيم ) تصوير حاصل از سنسور با سايز كوچكتر داراي جزئيات بيشتر و شارپ تر خواهد بود ( البته مفهوم شارپ بودن با مفهوم جزئيات بيشتر يكسان نيست)

  3. #73
    Moderator nmroshan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2004
    محل سکونت
    mashad
    نوشته ها
    5,263
    تشکر شده
    38313
    تشکر کرده
    11580

    پیش فرض

    نمونه عكس d200 درايزو 1600 با كراپ 100%





    نعما م. روشن
    مقالات سایت عکاسی |وبلاگ (از عکاسی) | اینستاگرام : Nemaroshan

  4. #74
    كاربر فعال Nader Kohansal آواتار ها
    تاریخ عضویت
    September 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    635
    تشکر شده
    1280
    تشکر کرده
    2683

    پیش فرض

    جناب آقای روشن، ممنون از ارسال نمونه ی عکس D200
    به نظر می رسد عملکرد این دوربین نیز در ایزوهای بالا بسیار خوب و کم نویز است. سوالی دارم و آن اینکه منظور از ارتقای ایزوی این دوربین با استفاده از boost تا حد 3200 و 6400 چیست؟

  5. #75
    كاربر فعال Daruosha آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2005
    محل سکونت
    تهران - شهرک اکباتان
    نوشته ها
    903
    تشکر شده
    2087
    تشکر کرده
    1873

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط nmroshan
    نمونه عكس d200 درايزو 1600 با كراپ 100%
    باور نکردنیه!!!

  6. #76
    كاربر فعال asa_59a آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2005
    محل سکونت
    آستارا _ یزد
    نوشته ها
    647
    تشکر شده
    153
    تشکر کرده
    23

    پیش فرض

    واقعا که عالیه .....
    افشين ساسانيان
    Panasonic Lumix DMC FZ5

  7. #77
    كاربر ويژه Persian آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    2,472
    تشکر شده
    10723
    تشکر کرده
    6066

    پیش فرض

    UNBELEIVABLE
    ویرایش توسط Persian : Saturday 3 June 2006 در ساعت 17:02
    علیرضا غفاری
    لینک مقالات سایت
    "Travel is the graduate school of life" Joe McNally

  8. #78
    كاربر ويژه Arash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    3,328
    تشکر شده
    16880
    تشکر کرده
    4010

    پیش فرض

    این دوتا عکس رو عکاس در توضیحش نوشته بود که عکس با 12-24 نیکون گرفته شده و نویز گیر داخلی دوربین خاموش! بوده...
    و اصولا نویز گیر داخلی دی 200 گزینه بسیار جذابی برای عکسهای خیلی نه مهم است! نویزگیر داخلی در D2x بسیار خوب عمل میکنه.... حالا این عکس رو اگر با نویز گیر روشن! بگیریم؟ اثر خاصی از نویز نخواهیم داشت...

    البته در نهایت امیدوارم اطلاعات داده شده صحت داشته باشه....
    آرش عاشوری‌نیا
    www.arashnia.com/blog
    www.kosuf.com

  9. #79
    كاربر ويژه Amir Mohebi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,436
    تشکر شده
    8698
    تشکر کرده
    8560

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط arborhani
    باسلام و تشكر از جناب آقاي شهبازي براي توضيح بهتر موضوع مطرح شده.

    مي تونم اينرا اضافه كنم كه در دنياي عكاسي ديجيتال واقعا پارامترها چند متغيره بوده و تماما بهم وابسته و مرتبط هستند. مي دانيم كه يكي از موارد خيلي مهم براي سازنده ها پردازنده استفاده شده در دوربين است مثلا Digic Ii در كنون و يكي از آيتم هاي خيلي موثر در تصوير حاصله است و مي شود كليه پارامترهاي تصوير تحت كنترل خود دارد و مسلما شارپ نس و رنگ و ... حاصل پردازش داده هاي بدست آمده از سنسور در يك دوربين است و من فكر ميكنم اگر در شرايط مساوي اگر پردازش يكسان روي دو تصوير حاصل از دو سنسو ر با يك تكنولوژي ولي با سايز هاي متفاوت سلول صورت بگيرد ( با اين فرض كه از نويز صرف نظر كنيم ) تصوير حاصل از سنسور با سايز كوچكتر داراي جزئيات بيشتر و شارپ تر خواهد بود ( البته مفهوم شارپ بودن با مفهوم جزئيات بيشتر يكسان نيست)

    من به حرف خود شما استناد ميكنم
    نقل قول نوشته اصلی توسط arborhani
    دنياي عكاسي ديجيتال واقعا پارامترها چند متغيره بوده و تماما بهم وابسته و مرتبط هستند. )
    دوست عزيز ، ما در نهايت به اند ريزالت، كه تصوير يا عكس حاصله ميباشد كار داريم ويكي از آن پارامترها - پردازشگر تصوير را - در عين حال كه بسيار مهم هست تنها نامهايي تجاري ميدانيم. همه سازنده هاي دوربين پردازنده تصوير دارند حالا كانون DIGIC مينامدش، مينولتا CX Process و ......وقتي كانون 300D را بيرون داد همه از عملكرد خوب و تصوير "سيلكي اسموت"اش به وجد آمديم، اما اين وجد براي ديدن عكس كم نويز و با كيفيت دوربين بود نه نام DIGIC! حرف من اين است تصوير خوب و كم نويز از هر پردازشگر، سنسور با هرسايز، و هر لنزي بيرون بيايد، خواستني است. و ديگر داستان اتصال آن پردازشگر به اين سنسور و اين حرفها زياد منطقي نيست.

    من منكر نقش اين پردازشگر در عكسهاي دوربين هاي كانون نيستم، اما آيا براي شما فرق ميكرد كه اين عكسها را چه پردازشگري پردازش كرده بود؟ اگر مشابه اين عكسها را در جاي ديگري ببينيد برايتان چقدر مهم است كه زاده اين پردازشگر نيستند.

    آرش مثال خوبي زد. يك روز لطف كرد و با وسايلش آمد و با هم تست گرفتيم. من حيرت زده شده بودم. در پرتره اي كه تكراري، با يك لنز و با فرمت RAW گرفته بوديم و با ACR پروسس كرديم. با اين كه دو دوربين از دو دنياي بسيار متفاوت و همه چيز مطلقا همه چيز به جز لنز با هم فرق داشت! فرق قابل ملاحظه اي در جزئيات (حتي غير قابل ملاحظه) پيدا نشد! فقط بالانس رنگها كمي فرق ميكرد كه به راحتي قابل جبران بود. حالا بيائيد بگوئيد كه آن يكي سي سي دي فوجي است و فلان است و بهمان. يا نيكون D70s فيلتر AA اش ضعيف تر است و تصوير شارپتر است، يا هزار دليل ديگر براي متفاوت جلوه دادن آن. اما در عمل تفاوتي نبود. درست است دو دوربين در شرايط نوري متفاوت شايد كمي متفاوت رفتار كنند. اما بعيد ميدانم آن چنان قابل اعتنا باشد.
    ویرایش توسط Amir Mohebi : Monday 7 November 2005 در ساعت 19:48
    امير علي محبي
    نورپردازی پرتره در استودیو | [instagram: amir_talkbylight]

  10. #80
    كاربر فعال asa_59a آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2005
    محل سکونت
    آستارا _ یزد
    نوشته ها
    647
    تشکر شده
    153
    تشکر کرده
    23

    پیش فرض لنز و فلاش

    یه نگاه به اینجا بندازین ...... آدم قند تو دلش آب میشه ...... لنز و فلاش http://www.letsgodigital.org/html/re.../dslr_EN6.html
    افشين ساسانيان
    Panasonic Lumix DMC FZ5

صفحه 8 از 18 نخستنخست ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •