کاوه قبادیExposure.ir
I am a visual man. I watch, watch, watch. I understand things through my eyes. Henri Cartier-Bresson
والله احتمالا مشکل سخت افزاری ندارد.....
شما گزینه های فوکوس رو دست کاری نکرده اید ؟به نظرم جایی در ستینگ ها مشکلی وجود دارد ، متاسفانه دوربن در دست رس ندارم ، اگر باشد احتمالا مشکل را متوجه خواهم شد...
به نظرم به بروشور مراجعه کنید. فوکوس رو در منو به روش زیر تنظیم کنید.....
اگر نتیجه نداشت ، به نمایندگی مراجعه کنید....
کاوه قبادیExposure.ir
I am a visual man. I watch, watch, watch. I understand things through my eyes. Henri Cartier-Bresson
این هم تست H7 :
http://www.dpreview.com/reviews/sonyh7/
امتیاز جالبی رو بدست نیاورده!
Olympus E5,E-P2, E510
ZD14-54 F2.8-3.5, ZD50-200 F2.8-3.5, ZD50 F2, Sigma 150 F2.8, mZD14-42 F3.5-5.6, MMF-1, EC-14, EX-25, FL-50R, FL-14
Lowepro Mini Trekker AW, Manfrotto 718B
ممنونم از جوابتون.
من ستآپ را اشتباه نکرده ام.تصور خودم اینه که دکمه شاتر شاید کثیف شده و یا به علتی جرم گرفته که در حالت نیمه تماس برقرار نمیشه .نمیدونم آیا میشه اون قسمت را باز کرد ویا بهتره خودم دست نزنم؟ ضمناََ منظورتون از روش زیر چی بود ؟ چون در پایین مطالبتون چیزی ندیدم.ازلطف شما سپاسگذارم
سلام
نمیدونم من چشمهام درست نمیبینه یا .... ولی به نظرم عکسهای h7 خیلی خیلی مزخرف و پرنویزه و حتی رو دست H9 بلند شده!!!!!
با وجود اینکه فکر میکردیم تفاوت این دو مدل فقط در Lcd و نایت شات و .. است, ولی ظاهرا" چیزهای دیگه ای هم هست که رسما" اعلام نشده, به نظرم سونی با این مدل یادی از ایام 4-3 سال پیش کرده و در جایی که کانن به سمت استفاده گسترده از سنسورهای Cmos در دوربینهای کامپکتش میره و پاناسونیک هم هر روز بهتر از دیروز..... سونی گند زد!!!!!
بله به نظر من هم گند زد. البته Sony هم داره روی CMOS سرمایه گذاری بزرگی میکنه، حتی از Canon سنگین تر!
http://www.dpreview.com/news/0707/07...investment.asp
Olympus E5,E-P2, E510
ZD14-54 F2.8-3.5, ZD50-200 F2.8-3.5, ZD50 F2, Sigma 150 F2.8, mZD14-42 F3.5-5.6, MMF-1, EC-14, EX-25, FL-50R, FL-14
Lowepro Mini Trekker AW, Manfrotto 718B
بنده نظر نمیدهم....
اما دوستان کاملا در اشتباه هستند....مثل اینکه جدیدا در این فروم هر کس حرف ، حرف خودش است ، پس زیاد حرف بنده ارزشی ندارد......
اما سعی کنیم ، منطقی ببینیم ، حالا منطقی فکر کردن مشکل است ، اما منطقی دیدن آسان است....!
کاوه قبادیExposure.ir
I am a visual man. I watch, watch, watch. I understand things through my eyes. Henri Cartier-Bresson
Olympus E5,E-P2, E510
ZD14-54 F2.8-3.5, ZD50-200 F2.8-3.5, ZD50 F2, Sigma 150 F2.8, mZD14-42 F3.5-5.6, MMF-1, EC-14, EX-25, FL-50R, FL-14
Lowepro Mini Trekker AW, Manfrotto 718B
با سلام مجدد خدمت دوستان محترم...
مدتی درگیر كارهای شخصی بودم و نتونستم مطالب این قسمت رو ژیگیری كنم تا كاملا به نتیجه برسم
از دوستان تقاضا دارم كه همكاری خودشونو تا به سرانجام رسوندن این بحث ادامه بدن
كیفیت فیلمبرداری
هر چند بحث ما اینجا دوربین عكاسیه و قابلیت فیلمبرداری اصل كار این دوربین ها نیست ولی با توجه به Slrlikeبودن این مدلها و كاربرد انها برتری این قابلیت میتونه در انتخاب یكی از اونها نسبت به دیگری تاثیر چشم گیری داشته باشه
حالا چند سوال اینجا پیش میاد كه دوستان كمك میكنن:
1-كلا كیفیت فیلمبرداری در دوربین های عكاسی به چه عواملی بستگی داره؟تو همین سایت خوندم كه ربطی به رزولوشن دوربین نداره؟
2-در میان مدلهای فوق كدومشون كیفیت فیلم بهتری دارن؟
3-بعضی از دوربین های عكاسی به صورت نامحدود و با توجه به میزان حافظه فیلمبرداری میكنن و بعضی ها به صورت كلیپ های 30 ثانیه ای یا 1 دقیقیه ای كه این عیب بزرگی میتونه باشه.راجب این مورد هم در مورد مدلهای ذكر شده بحث بشه
4-اگه فرمت فیلم این دوربین ها avi باشه بهتره.درسته كه به علت حجم زیاد این فرمت از نظر حافظه ممكنه به مشكل بر بخوریم ولی اگه بخوایم فیلمهامونو ادیت كنیم و در نهایت به Dvd@Vcd تبدیل كنیم كیفیت فیلم كمتر خراب میشه.فرمت فیلمبرداری این مدلها چیه؟
5-امكانات این مدلها كه برای عكاسیشون تعریف شده از قبیل زوم . لرزشگیر و افكت های مختلف ...در هنگام فیلمبرداری كار میكنه؟
6-
علیرضا ساریخانی