صفحه 26 از 44 نخستنخست ... 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 251 تا 260 , از مجموع 438
Like Tree826تشکر

موضوع: Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

  1. #251
    كاربر فعال shabab آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2006
    محل سکونت
    سنندج - ماهشهر
    نوشته ها
    957
    تشکر شده
    1748
    تشکر کرده
    8245

    پیش فرض

    منم يكي مشكلم بودن در شهرستان است . بعد هم همه ايرادها رو نميشه در LCD ديد .تازه آدم بفهمه لنزش Refurbished است آنهم بقيمت لنز سالم و آك .كاش دوستان بجاي (....) اسم فروشگاه رو مينوشتن حتي اگه آخرشم مجبور بشي ازش خريد كني حداقل اونوقت ميدوني با كي طرف هستي
    نميدونم تا كي بايد رعايت حال اين فروشنده ها رو بكنيم.
    raffi، Fereidoon و M. Beyrami تشکر می‌کنند.

  2. #252
    كاربر همراه raffi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2007
    نوشته ها
    177
    تشکر شده
    157
    تشکر کرده
    1142

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط shabab نمایش پست ها
    منم يكي مشكلم بودن در شهرستان است . بعد هم همه ايرادها رو نميشه در LCD ديد .تازه آدم بفهمه لنزش Refurbished است آنهم بقيمت لنز سالم و آك .كاش دوستان بجاي (....) اسم فروشگاه رو مينوشتن حتي اگه آخرشم مجبور بشي ازش خريد كني حداقل اونوقت ميدوني با كي طرف هستي
    نميدونم تا كي بايد رعايت حال اين فروشنده ها رو بكنيم.
    سلام
    خداییش اینجا فروشنده مداریه بجای مشتری مداری به نظر بنده هم باید حداقل نام و نشانی فروشنده های با انصاف تر رو حداقل گفت نمی دونم ایرادش چیه که نمی گن ولی پول بیزبونی که از هزارجا زدیمو بریدیمو بدیم بهشون رو خوب و عادلانه می دونن؟؟!!!
    Fereidoon، Anoosh-Em، M. Beyrami و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  3. #253
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    February 2010
    نوشته ها
    380
    تشکر شده
    2391
    تشکر کرده
    5034

    پیش فرض

    والا فکر نکنم با نوشتن نام فروشگاه یا شرکت خدمات گرهی از مشکل بوجود آمده برای چند تا 15-85 به نتیجه ای رسید.خیلی از لنز های دوستان صحیح و سالم داره کار می کنه ، مشکلی نداره و خیلی هم راضی اند. لنز جدید من هم مشکلی نداره، و نباید برداشت کرد که کل 15-85 های بازار یا 15-85 های یک شرکت خاص این مشکل رو دارند.حالا این که یکی دو فروشگاه با علم به معیوب بودن لنز دارند به جای سالم قالب مردم می کنند یک بحث دیگر است.

    برای مثال برداشت من در برخورد با مسولان محترم خدمات تعمیرگاه این بود که چنین موردی رو در 15-85 را برای اولین بار می دیدند. حتی فکر کنم در لیست لنز هایشان، برای صدور فیش تعمیرگاه، 15-85 وجود نداشت و همان جا جلوی من در لیست تعریف کردند.

    برداشت من اینه که یک سری لنز مشکل دار ساخته شده و شرکت کانن حیفش آمده بریزه دور یا تعمیر کنه، در هم فرستاده این ور اون ور آبش کنند. حالا یک قسمتی اش هم نصیب ما شده. اگر بشود که یک سری سریال جمع کنیم شاید چیزی دستگیرمان بشه. فقط باید این روز ها در رابطه با خرید این لنز با احتیاط تر بود و در صورت لزوم با فروشکاه قبل از خرید شرط و شروط گذاشت.

    در رابطه با این که مشکل در LCD قبال تشخیص است یا نه، در مورد من به وضوح کامل می شد دید که در گوشه ها چه خبر است. حالا بقیه رو نمی دونم.

    موفق باشید.
    ویرایش توسط SinaVT : Monday 17 January 2011 در ساعت 15:43 دلیل: قسمت BOLD
    shabab، M. Beyrami، Mehdi Rojaie و 2 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    آن کس که نداند و بداند که نداند/لنگان خرک خویش به منزل برساند
    آن کس که نداند و نداند که نداند/در جهل مرکب ابدالدهر بماند

  4. #254
    كاربر ويژه Anoosh-Em آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2009
    نوشته ها
    2,391
    تشکر شده
    14152
    تشکر کرده
    12235

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط SinaVT نمایش پست ها
    برداشت من اینه که یک سری لنز مشکل دار ساخته شده و شرکت کانن حیفش آمده بریزه دور یا تعمیر کنه، در هم فرستاده این ور اون ور آبش کنند. حالا یک قسمتی اش هم نصیب ما شده. .

    درود

    من بعید میدانم ، راجب کمپانی های ایرانی که صحبت نمیکنیم ! ( که تا خراب کاری بالا آوردند ، فرار کنن خارج از کشور ) رضایت مشتری حرف اول و آخر را میزند. یک چنین کمپانی هیچگاه اعتباری را که به سادگی هم بدست نیامده را بخاطر چند تا دونه لنز که به خطر نمی اندازد ، مشکل از وارد کننده ها و دلالان کلاهبدار هموطن خودمان هست که محصول مرجوعی ارزان قیمت را میخواهد بجای جنس درجه یک به من و شمای از همه چیز محروم شده بفروشند. هیچ کجای دنیا مثل اینجا نیست ، در کشور هایی که حساب کتاب وجود دارد ، در یک فروشگاه ، فروشنده بخاطر لبخند نزدن به مشتری حتی میتواند کارخود را از دست بدهد ( فروشنده موظف هست با لبخند پذیرای مشتری باشد اگر همه نوع تکریم و احرام بگذارد اما لبخند نزند شما قانونا حق دارید از او شکایت کنید و کار خود را از دست خواهد داد - مقایسه کنید با فروشندگان مودب خودمان !! )



    موفق باشید


    انوش
    Kamal، Fereidoon، F.KamranNia و 9 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  5. #255
    كاربر فعال nadersharp آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    575
    تشکر شده
    2411
    تشکر کرده
    2187

    پیش فرض

    انوش جان با کمال احترام من این مطلب را چند بار نوشتم. باز هم میگویم با سند و ادله.
    یعنی یک فروشگاه ایرانی با این یدبیضا فرق فیلتر تقلبی و اصلی را نمیشناسد؟
    فرق لنز کارکرده پشت ویترینی را با لنز داخل جعبه نمیداند؟
    فرق لنزی که چند روز دست دوستمان بوده و بعد پک شده را نمیداند؟
    وقتی فیلتر تقلبی را هر عدد 88 هزار تومان - با سند - با دوستم حساب کرده فکر نمیکنم دیگر جای دفاعی داشته باشد.
    ضمنا یک فروشگاه خوب یعنی جنسی را تست و تحویل مشتری بدهد.
    چطور دایعه دار بهترین مشاوره به شما را دارد در تبلیغات و از طرفی فرق لنزی با ویگنت بالا را با سالم تشخیص نمیدهد؟
    از طرفی عرض کردم برخی مواقع افرادی به من زنگ میزنند و چیزهایی را میپرسند که البته خارج از سایت هستند و خنده دار. یعنی سوالاتی را میپرسند که از سادگی فاجعه است آنوقت اگر این لنز را به این شخص بدهند به نظر شما متوجه ایرارد آن میشود؟
    انوش جان با اینکه دوست خوبم هستی اجازه بدهید این نکته را با شما موافق نباشم.
    Fereidoon، Anoosh-Em، Sina.J و 2 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    نادر مسلمی

  6. #256
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    February 2010
    نوشته ها
    380
    تشکر شده
    2391
    تشکر کرده
    5034

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Anoosh-Pro نمایش پست ها
    درود

    من بعید میدانم ، راجب کمپانی های ایرانی که صحبت نمیکنیم ! ( که تا خراب کاری بالا آوردند ، فرار کنن خارج از کشور ) رضایت مشتری حرف اول و آخر را میزند. یک چنین کمپانی هیچگاه اعتباری را که به سادگی هم بدست نیامده را بخاطر چند تا دونه لنز که به خطر نمی اندازد ، مشکل از وارد کننده ها و دلالان کلاهبدار هموطن خودمان هست که محصول مرجوعی ارزان قیمت را میخواهد بجای جنس درجه یک به من و شمای از همه چیز محروم شده بفروشند. هیچ کجای دنیا مثل اینجا نیست ، در کشور هایی که حساب کتاب وجود دارد ، در یک فروشگاه ، فروشنده بخاطر لبخند نزدن به مشتری حتی میتواند کارخود را از دست بدهد ( فروشنده موظف هست با لبخند پذیرای مشتری باشد اگر همه نوع تکریم و احرام بگذارد اما لبخند نزند شما قانونا حق دارید از او شکایت کنید و کار خود را از دست خواهد داد - مقایسه کنید با فروشندگان مودب خودمان !! )

    موفق باشید

    انوش
    انوش عزیز این که در کشورمان وضع و اوضاع خیلی بر پایه مشتری مداری نیست کاملا موافق ام. بنده هم با شما و همه دوستان در یک محیط داریم زندگی می کنیم. یادم هست وقتی که یک کانتینر از لنز های کانن در بارگیری افتاد و همگی شکستند شرکت کانن گفت همه را دور خواد ریخت و تعمیر نخواهد کرد.
    ولی از یک طرف این که یک دلال برود هر چی لنز معیوب و تعمیری است جمع کنه بیاره قالب مردم کنه زیاد منطقی به نظرم نمی آد ولی خوب بعید هم نیست. حالا باید تحقیق کرد و دید در چه ابعادی ایراد مشاهده می شه. اگر انشا.. همین دو موردی بود که در فروم تا حالا گزارش شده، تقصیر دلالان گرامی است وگرنه کار از منشا اشکال دارد.
    *: البته اقای حسینیان از گزارش این مورد در فروم های خارجی هم خبر دادند.

    با تشکر
    ویرایش توسط SinaVT : Monday 17 January 2011 در ساعت 15:14 دلیل: جمله آخر
    Anoosh-Em، Mehdi Rojaie، nadersharp و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    آن کس که نداند و بداند که نداند/لنگان خرک خویش به منزل برساند
    آن کس که نداند و نداند که نداند/در جهل مرکب ابدالدهر بماند

  7. #257
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    208
    تشکر شده
    479
    تشکر کرده
    752

    پیش فرض

    لنزها دارای خواص زیادی (دیستروشن،وگتینگ،لرزه گیر،رزولوشن وca...)هستند که بنظر من تشخیص سالم بودن آنها به این راحتی ها هم نیست و وقتی که در یک شات به مشکل می رسید آن دیگر فاجعه است!
    برای تشخیص هم باید دولنز سالم و خراب را در شرایط خاص مورد سنجش قرار داد

    ببینید این مشکل از شرکت صاحب نامی بنام کنون بعید است.این بیشتر بر می گردد به مسائل داخلی .
    چند وقت پیش شرکت تویوتا با یک نقص فنی دیدید چطور برخورد کرد،حالا رفتار آنرا با شرکتهای مشابه داخلی مقایسه کنید.
    ولی از یک طرف این که یک دلال برود هر چی لنز معیوب و تعمیری است جمع کنه بیاره قالب مردم کنه زیاد منطقی به نظرم نمی آد ولی خوب بعید هم نیست
    ، خلاصه از خون و گوشت و برنج آلوده گرفته تا لنزمعیوب همه از اینجا سر در می آورند،یاد سریال مسافران افتادم
    موفق باشید
    Anoosh-Em، M. Beyrami، Mehdi Rojaie و 2 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  8. #258
    كاربر همراه illidan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    127
    تشکر شده
    1249
    تشکر کرده
    7441

    پیش فرض

    سلام
    منهم این لنز رو با یک سری تجهیزات دیگه تهیه کردم که لیست خرید و قیمت رو در تاپیک (آخرین قیمت تجهیزات جانبی) می نویسم .
    با تشکر فراوان از جناب مسلمی که در این خرید من رو راهنمایی کردند.
    R.Asgari، M. Beyrami، lamagra و 2 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    امین حق شناس

  9. #259
    كاربر فعال nadersharp آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    575
    تشکر شده
    2411
    تشکر کرده
    2187

    پیش فرض

    با تشکر و تبریک.
    دوستان لنز رو از جعبه 7دی بیرون آمده بگیرند همه جعبه قرمرها و سفیدها رو هم مال بی خیال شن. مطمئن باشن درسته.
    این کلک جعبه واقعا جای بحث داره.........
    SinaVT، M.Nouri، illidan و 2 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    نادر مسلمی

  10. #260
    كاربر همراه ramink2 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2011
    محل سکونت
    بیژن یورد
    نوشته ها
    396
    تشکر شده
    2081
    تشکر کرده
    723

    پیش فرض

    فکر میکنم مقایسه جالبی باشه بین این لنز و لنز17-40 سری ال:

    http://www.parkcamper.com/17-40-vers...comparison.htm
    NetNegar تشکر می‌کند.



    D7100 - Sigma 10-20 F/3.5 - 18-55 Afp - 70-200 F/4 VR - 50 F/1.8G

صفحه 26 از 44 نخستنخست ... 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •