درود.
پیشنهاد من خوندن 15 صفحه اخر این تاپیک هست. مسلما دید خیلی خوبی به شما در این مورد خواهد داد و چه بسا که زودتر به نتیجه دلخواه خودتون برسید.
لینک
موفق باشید.
درود.
پیشنهاد من خوندن 15 صفحه اخر این تاپیک هست. مسلما دید خیلی خوبی به شما در این مورد خواهد داد و چه بسا که زودتر به نتیجه دلخواه خودتون برسید.
لینک
موفق باشید.
رامتین
15-85 برای مواردی قابل توصیه هست که قصد بر این باشه که با یکبار خرید تا مدت زیادی از خرید دیگه بی نیاز بشیم.واید و تله مناسب و کیفیت خیلی خوب رو یکجا به ما میده.ولی اگر بودجه به قدر کفایت موجود باشه 22-10 یا 16-8 سیگما(با توجه به اینکه فرمودن معماری) انتخابهای بهتری هستن اگر بنا به استفاده تخصصی باشه.تله رو هم که جناب عبدل پناه فرمودن...تقریبا یکی از بهترین هاست.البته این اواخر به 300-70 ال هم خیلی ارادت پیدا کردم.حیف که برای من کوتاه هست وگرنه امکان نداشت از خیرش بگذرم!
البته وقتی ایشون فرمودن به به جای زوم ممکنه منظورشون دو لنز پرایم هم باشه که خب بودجه بیشتری میطلبه علیرغم اینکه ضرورتی هم نداره.
ویرایش توسط lamagra : Friday 22 July 2011 در ساعت 15:18
Canon Eos M+11-22+18-55+22mmf/2+90EX
عقیل احمدی
سلام دوست عزیز.
اول از همه باید عرض کنم که به کار بردن واژه "داغون" برای 55-18 مخصوصا برای کار در آتلیه بی انصافی هست...چون توی آتلیه با دیافراگم بسته و نور کنترل شده سر و کار داریم و تو دیافراگم های بسته این لنز کیفیت قابل قبولی (نه عالی) رو داره... ولی توی فضای باز نیاز به لنز هایی با F باز دارید که 55-18 جوابگو نیست...
برای این کار باید سراغ 200-70 با f2.8 برید که به بودجه شما نمیخوره..F1.8 85 هم خوب هست که متاسفانه قیمت دقیق ندارم ولی به بودجه شما میخوره... اگر بتونید بودجتون رو افزایش بدید و 200-70 F2.8 L رو تهیه کنید عالی هست.قیمت حدود 19000,00
تا نظر دوستان دیگه چی باشه ..
مـوفـق باشـــید
ویرایش توسط Pouria Arshadi : Friday 22 July 2011 در ساعت 20:02
پـوریـا ارشدی
سلام
آیا لنز 70-200 جدید سیگما لرزشگیر دار با 7دی کسی کارکرده؟
ارزش داره برم سراغش؟
7d-15-85mm/50mm f/1.8
سلام دوست عزیز
دوستان ایشون رو راهنمایی کردند و 24-105 رو بهشون پیشنهاد دادند که پیشنهاد منطقی و درستی هست ..
ایشون لنز اتلیه لازم دارند و قیمت 1.300
85 f1.8 صرفا بدلیل دیافراگم باز تر و فیکس بودن به عنوان تک لنز در اتلیه کارایی زیادی ندارد.
70-200 هم همینطور علاوه بر دلایلی که گفته شد رنج مناسبی جهت ایندور و فضاهای بسته و محدود ندارد و با بودجه هم هماهنگ نیست .
مسعود بیرامی
Jhowan photography
متاسفانه به علت کم لطفی عده ای از دوستان و رعایت نکردن قوانین انجمن این تاپیک تا اطلاع ثانوی بسته خواهد شد.
دوستانی که درگیر بحث بودند علت و چرایی بسته شدن این تاپیک را در اعمال و رفتار دیگر دوستانشان جستجو کنند.
اینجا یک محیط دوستان است برای تبادل نظر و همفکری و آموختن نه جبهه جنگ. بنده و دیگر مدیران سعی می کنیم محیط کاملا آزاد و شفاف باشد اگر قرار باید از این آزادی و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می گیرد سو استفاده شود همان بهتر که این آزادی قدری محدود شده و این تاپیک بسته شود.
کاوه قبادیExposure.ir
I am a visual man. I watch, watch, watch. I understand things through my eyes. Henri Cartier-Bresson
تاپیک باز می شود.
لطفا قوانین را رعایت فرمایید و از بحث های بی ارزش و حاشیه ای و بی ربط خودداری فرمایید.
اینجا محیطی است برای همفکری و تبادل نظر علمی و منطقی بر پایه رعایت احترام متقابل و رعایت اصول اخلاقی.
در صورت عدم رعایت قوانین فروم و احترام متقابل توسط اعضا و ورود به بحث ها حاشیه ای و بی ارزش تاپیک کلا بسته می شود.
کاوه قبادیExposure.ir
I am a visual man. I watch, watch, watch. I understand things through my eyes. Henri Cartier-Bresson
مرسی از اینکه وقت صرف کردین و جواب دادین راجب لنز 55-18 حق با شماست ولی میدونید من موقع چاپ در سایز بزرگ خیلی سحت گیر هستم و این لنز منو راضی نمیکنه میخام بدونم دلیل شما برای پیشنهاد 200-70 F2.8 L چیه چون گرون تره بهرته؟
و دیگه اینکه عکس اتلیه فقط پرتره نیست من به عکس تمام قد هم نیاز دارم
با اجازه من یک بار دیگه کاربردم رو نقل قول میکنم
از شما و دیگر دوستان هم ممنونم
نکته دیگه اینکه برای خرید کجا میتونم با اطمینان خرید کنم و از جنسی که میخرم مطمئن باشم
من اهل تهران نیستم اما برای خرید میتونم مراجعه کنم
امیدوارم سوال اخر خلاف قوانین نبوده باشه
تا دوستمون بیان و جوابتونو بدن عرض کنم. این لنز برای عکاسی تمام قد برای کار در اتلیه مقداری بلند است. البته اگر فضای کافی در اختیار نداشته باشید. اگر یک فول فریم داشتید انتخاب مناسبی بود. لزره گیر هم که ندارد. اما شاید بهترین لنز برای پرتره گرافی در بیرون باشد. به دلیل فاصله کانونی مناسب و دیافراگم باز. این لنز یک نسخه جدید با لرزه گیر هم دارد که به دلایل زیادی شاید بتوان گفت بهترین لنز زوم موجود باشد. لرزه گیر بسیار موثر، شارپنس فوق العاده در بازترین دیافراگم (حتی بهتر از لنزهای فیکس) سیلینگ کامل (در زمان زوم طول لنز کم یا زیاد نمیشود و ...) حیف که قیمتش به جیب ما نمیخوره
مهدی دانشپایه
http://500px.com/daneshpayeh
هر گونه انتقاد، پیشنهاد، ویرایش، ایراد، نق نق، غرغر و غیره کاملا آزاد است.