صفحه 41 از 90 نخستنخست ... 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 401 تا 410 , از مجموع 894
Like Tree4569تشکر

موضوع: عكاسي صنعتي و تبليغاتي

  1. #401
    كاربر فعال khoddami آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2009
    نوشته ها
    669
    تشکر شده
    4626
    تشکر کرده
    3111

    پیش فرض

    سلام ..
    اولين كار تبليغاتي من

    Kamal، mreza1001، شاهین اکبری و 7 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    5DmarkII/70-200F4Lis/50f1.8/580II

  2. #402
    كاربر فعال reza_Bahman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2006
    نوشته ها
    524
    تشکر شده
    1216
    تشکر کرده
    3705

    پیش فرض

    جسارتاً امیرجان، این تبلیغ کاپشنه؟ عینکه؟ ساعته؟ پیک موتوریه؟ چیه؟:)
    GITANE، Canon! و ashimashi تشکر می‌کنند.
    عليرضا بهمن آبادي
    Nikon D50
    Nikkor 18-55 f/3.5-5.6G ED + Nikkor 18-200 f/3.5-5.6G IF-ED VR + Sigma 70-300 f/4-5.6 Apo DG
    Speedlight SB800 Case Logic SLRC3

  3. #403
    كاربر فعال khoddami آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2009
    نوشته ها
    669
    تشکر شده
    4626
    تشکر کرده
    3111

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط reza_Bahman نمایش پست ها
    جسارتاً امیرجان، این تبلیغ کاپشنه؟ عینکه؟ ساعته؟ پیک موتوریه؟ چیه؟:)
    پيك موتوري؟
    تبليغ ساعته دوست خوبم .اگر مشكل تكنيكي دارهو شما ميتوني راهنمايي كني حتما دريغ نكن
    5DmarkII/70-200F4Lis/50f1.8/580II

  4. #404
    كاربر همراه navidsohi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2008
    نوشته ها
    150
    تشکر شده
    754
    تشکر کرده
    122

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط khoddami نمایش پست ها
    سلام ..
    اولين كار تبليغاتي من

    اگر با نورپردازی ، کادربندی و ادیت توجه بیننده رو بیشتر به سوژه تبلیغاتی جلب کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت. موفق باشید

  5. #405
    كاربر بسیار فعال Hamid Moradi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,576
    تشکر شده
    7265
    تشکر کرده
    3025

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط khoddami نمایش پست ها
    پيك موتوري؟
    تبليغ ساعته دوست خوبم .اگر مشكل تكنيكي دارهو شما ميتوني راهنمايي كني حتما دريغ نكن
    امیر جان کار بیشتر به سمت مدلینگ سوق پیدا می کنه
    اولین نگاه مخاطب ابتدا به عینک و سپس به کاپشن و در اخر به ساعت هدایت میشه

  6. #406
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    March 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    162
    تشکر شده
    2080
    تشکر کرده
    2548

    پیش فرض

    امیر جان
    من اکثر کارهای مدلینگ و کلا کارات رو از روی سایتت و فیس بوکت دنبال میکنم (چون به نظرم کارت و سبکات تکه) ولی جسارتا فکر میکنم که اینجا هم از همون پوزیشن ها و تکنیکها استفاده شده که بهتر بود یه پوزیشنی میدادی که تمرکز چشم رو ساعت بیشتر باشه و جنبه تبلیغاتیش بیشتر بشه
    یه چیزی هم روی انگشت دوم دست راسته و لبه پایین عینک (بهتر نبود پاکشون کنی؟ نظر شخصی)
    شاهین اکبری و khoddami تشکر می‌کنند.

  7. #407
    كاربر فعال khoddami آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2009
    نوشته ها
    669
    تشکر شده
    4626
    تشکر کرده
    3111

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mazy نمایش پست ها
    امیر جان
    من اکثر کارهای مدلینگ و کلا کارات رو از روی سایتت و فیس بوکت دنبال میکنم (چون به نظرم کارت و سبکات تکه) ولی جسارتا فکر میکنم که اینجا هم از همون پوزیشن ها و تکنیکها استفاده شده که بهتر بود یه پوزیشنی میدادی که تمرکز چشم رو ساعت بیشتر باشه و جنبه تبلیغاتیش بیشتر بشه
    یه چیزی هم روی انگشت دوم دست راسته و لبه پایین عینک (بهتر نبود پاکشون کنی؟ نظر شخصی)
    سلام و تشكر بخاطر توجه
    در واقع اين كار از دل يه سري كار مدلينگ بيرون اومد كه به نظر خودم پتانسيل عكس تبليغاتي رو هم داره و همونطور كه گفتم اولينش بوده
    اون چيزي كه روي انگشت هست انگشتره و به نظر خودم مشكلي نداشت تا حذفش كنم .
    اما رفله زير شيشه عينك رو بايد بردارم
    Mazy تشکر می‌کند.
    5DmarkII/70-200F4Lis/50f1.8/580II

  8. #408
    كاربر فعال reza_Bahman آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2006
    نوشته ها
    524
    تشکر شده
    1216
    تشکر کرده
    3705

    پیش فرض

    سلام
    اگر برای تبلیغ ساعت است که به گمان من این عکس مشمول قاعده عمومی پس زمینه شلوغ می شود: عکس آنقدر المان اضافی (و در درجه اول پز خود سوژه به عنوان نمونه) دارد که ذهن را به خصوص از ساعت منحرف کند. خود ساعت نیز در این عکس به عنوان سوژه اصلی گم است و ارتباطی با بقیه عناصر عکس برقرار نکرده است.
    Maysam.P تشکر می‌کند.
    عليرضا بهمن آبادي
    Nikon D50
    Nikkor 18-55 f/3.5-5.6G ED + Nikkor 18-200 f/3.5-5.6G IF-ED VR + Sigma 70-300 f/4-5.6 Apo DG
    Speedlight SB800 Case Logic SLRC3

  9. #409
    كاربر فعال king4 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2010
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    705
    تشکر شده
    6326
    تشکر کرده
    3583

    پیش فرض

    در مورد ساعت خیلی میشه ایده‌های خوبی اجرا کرد ولی خوب این ایده‌ها نیاز به زحمت زیادی هم داره.
    یادمون باشه که ساعت یعنی زمان، پس باید عکسی بگیریم که زمان در آن معنا داشته باشه.
    اگه این پروژه من بود و امکاناتش مثل مدل و ... فراهم بود. وارد شهر می‌شدم و در خیابان نسبتا شلوغ مدل رو با لباس کت و شلوار و کیف سامسونت کنار خیابان قرار می‌دادم و به مدل میگفتم ساعتش رو نگاه کنه (مثلا مدل ما در حال رفتن به یک قرار کاری مهم در زمان مشخص است).
    در مورد بک گراند هم شاتر رو کم در نظر می‌گرفتم (مثلا 1/8 ثانیه) که محیط اطراف (ماشین‌ها و آدم‌ها) در حال حرکت ثبت بشن و سوژه رو با فلاش فیریز می‌کردم.
    مهم نیست که خود صفحه ساعت دیده بشه، مهم نشان دادن اهمیت زمان است، چون بعدا زیر عکس تبلیغاتی نام شرکت سازنده ساعت و یک عکس کوچک از ساعت اضافه میشه.
    ولی اجرای این کارها در کشورمون با مشکلات زیادی میتونه مواجه بشه! اول از همه پلیس میاد و میگه آقا داری از چی عکس می‌گیری و ...!:(
    A_Maddah، hamid_kh، GITANE و 12 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    گالری عکس بهنام صفرزاده
    Nikon D600, Nikkor 24-70, Nikkor 70-200 VR II, Nikon SB-900, Nikon SB-800 2x

  10. #410
    Forum Moderator mreza1001 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    3,699
    تشکر شده
    14111
    تشکر کرده
    16459

    پیش فرض

    میشه قضیه ی اف 22 را توضیح دهید؟
    مثلا با اف 16 یک عمق میدان فرضی داریم؛ با اف 22 همانقدر که عمق میدان افزایش پیدا میکند، تصویر تار میشود. برایم سوال شد که درکل چه تفاوت برجسته ای بین این دو هست؟
    میشه با تنظیم فاصله ترتیبی داد که از نقطه ای به بعد همه چیز فوکوس باشد. ولی آن نقطه خیلی نزدیک به دوربین نخواهد بود لذا در چنین پرسپکتیو هایی معمولاً مشکل اصلی بحث فوکوس بودن در فورگراند است. که دامنه کمتری هم از فوکوس در پشت سوژه دارد. یکی از تفاوت های 16 و 22 رو میشه اینجوری توضیح داد. تازه من از جونم ترسیدم نگفتم 32 و 38! گرچه تفرق نور از شارپنس خواهد کاست اما با تکنیک های موجود کنترل شارپنس و برای چنین کار هایی اونم با یک دوربین دیجیتال که مایه اش فقط یک شاتر زدن اضافه است به امتحانش می ارزد. امتحان کنید . اثر عمق میدان خیلی بیش از تفرق نور است.
    Maysam.P، Canon!، khoddami و 3 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    محمد رضا میلانی


صفحه 41 از 90 نخستنخست ... 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •