صفحه 235 از 319 نخستنخست ... 135 185 225 231 232 233 234 235 236 237 238 239 245 285 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 2,341 تا 2,350 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #2341
    كاربر آشنا Ali_Reza آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    53
    تشکر شده
    62
    تشکر کرده
    32

    پیش فرض

    سلام جناب آقای قاسمی
    چهارشنبه گذشته برای سرویس شست و شوی سنسور دوربین و لنزها مزاحم شدم. البته متاسفانه نتونستم شما رو ملاقات کنم ولی خواستم اینجا از زحمات همکاران شما، آقای پوربنایی و مخصوصا آقای عمارتی تشکر کنم.
    سرعت عمل، دقت و مهربانی همکارانتان فوق‌العاده بود.
    انشالله برای چک کردن فوکوس دوربین به زودی مزاحم خود شما خواهم شد.
    باز هم از شما و همکارانتان تشکر میکنم.
    علیرضا اکرمی
    5D II|24-105L|70-200 f/2.8L IS II|100 Macro f/2.8L IS
    Canon F1|50mm f/1.4 FD|Flash Hanimex TZ2500 | Vanguard Arlen 58 Backpack|055PROXB+804RC2

  2. #2342
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    September 2010
    نوشته ها
    37
    تشکر شده
    20
    تشکر کرده
    45

    پیش فرض

    سلام و عرض ادب
    بنده لنز 18-250 تامرون دارم که دقیقا بین دو المان اپتیکی جلوی لنز گرد و خاک نسبتا زیادی رفته و تو عکس مشخص میشه در دیافراگمهای بالا..
    میخواستم بدونم میشه تمیزش کرد و اینکه هزینش چقدر میشه؟
    با تشکر

  3. #2343
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط mostafa_1366 نمایش پست ها
    سلام
    میخواستم اگه براتون زحمتی نیست یه نگاه به این عکسها ببندازید و بگید این باتری فیک هست یا نه؟بنده دورببین رو از سایت دیجیکالا گرفتم(nikon d5200) و گارانتی ایده آل در صورت فیک بودن چه اقدامی میتونم انجام بدم.
    فایل پیوست 59452فایل پیوست 59453
    دوست عزیزم مصطفی
    با عرض سلام و پوزش فراوان در تاخیر پاسخ
    با تشکر از شما جهت خرید محصولتان با گارانتی ایده ال دوربین
    دوست باید به عرض برسانم با دقت به تاریخ قید شده و همچنین هولوگرام از اورجینال بودن باطری مطمین شوید .تایید میشود این باطری با عکس ارسال شده اورجینال میباشد .چنانچه در مقدار بازدهی و همچنین عدم کارایی دچار مشکل شدید به بخش فنی ایده ال دوربین مراجعه تا پس از تایید نسبت به تعویض اقدام شود
    با تشکر بخش فنی تعیمرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  4. #2344
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Moeen Salehi نمایش پست ها
    سلام.
    من چند وقت پیش یک تله ۴۰۰ اف ۵.۶ کانن خریدم. متاسفانه احساس میکردم که خطای فکوس داره. بدنه ۷دی هست. با FMA تنظیمش کردم روی فاصله حدود ۱۵ متر، ولی باز هم روی بینهایت خطا میده. وقتی هم رد بینهایت تنظیمش می کنم روی فواصل نزدیک خطای فوکوس میده. تهران هم نیستم متاسفانه. میتونید راهنمایی کنید؟!
    محسن جان دوست عزیزم
    با سلام و پوزش فراوان از شما
    دوست عزیزم ایا به تنظیمات دقیق لنز و بدنه در قسمت اتوفوکس مراجعه و نسبت به تنطیم دوربین و لنز اقدام کردیده اید منتظر پاسخ هستم
    چنانچه مایل هستید پیام خصوصی با قید تلفن بفرمایید تا دقیقا راهنمایی انجام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین

  5. #2345
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط iman ebrahimi نمایش پست ها
    سلام و عرض ادب
    بنده لنز 18-250 تامرون دارم که دقیقا بین دو المان اپتیکی جلوی لنز گرد و خاک نسبتا زیادی رفته و تو عکس مشخص میشه در دیافراگمهای بالا..
    میخواستم بدونم میشه تمیزش کرد و اینکه هزینش چقدر میشه؟
    با تشکر
    ایمان دوست عزیزم
    با سلام و تشکر از شما
    ایمان جان در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه و حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به شتشو و سرویس کامل لنز به صورت رایگان و فوری اقدام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  6. #2346
    كاربر همراه Moeen Salehi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2009
    نوشته ها
    252
    تشکر شده
    737
    تشکر کرده
    378

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    محسن جان دوست عزیزم
    با سلام و پوزش فراوان از شما
    دوست عزیزم ایا به تنظیمات دقیق لنز و بدنه در قسمت اتوفوکس مراجعه و نسبت به تنطیم دوربین و لنز اقدام کردیده اید منتظر پاسخ هستم
    چنانچه مایل هستید پیام خصوصی با قید تلفن بفرمایید تا دقیقا راهنمایی انجام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
    پیام ارسال شد.

  7. #2347
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    February 2009
    محل سکونت
    zanjan,iran
    نوشته ها
    32
    تشکر شده
    17
    تشکر کرده
    19

    پیش فرض

    با سلام خدمت آقای قاسمی عزیز. ببخشید دوربین من پیکسل سوخته زیادی پیدا کرده دفه قبل ازتون سوال کردم گفتیم برای اعضای سایت عکاسی این کارو رایگان انجام میدین ولی به عات مشکلی من نمیتونم تهران بیام میشه دوربین رو براتون ارسال کنم؟ و این اینکه داخا بسته بنویسیم که از اعضای سایت عکاسی هستیم؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنید

  8. #2348
    كاربر فعال ehsan1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2014
    محل سکونت
    shahsavar
    نوشته ها
    692
    تشکر شده
    1915
    تشکر کرده
    1182

    پیش فرض

    با سلام
    تقریبا 4 ماه میشه nikon d3200 را از فروشگاه پیکسل خريداري کردم...و وقت نشده با این دوربین زیاد عکاسی کنم , همچنین تا به حال در محيط خانه يا محیط کم نور با اين دوربين عکاسي نکردم ...تقریبا 2 ماه پيش در خانه و نور مناسب عکاسي کردم که متوجه شدم يک خط افقي و یک نقطه سفید در بالا عکسها ظاهر ميشود، در نور کم نيز اين نوار افقي و نقطه سفید خيلي محسوس تر ديده میشد.(دوربين و لنز نه ضربه اي خورده است نه خاک يا جسم خارجي وارد لنز يا دوربين شده است)
    با مراجعه به عکسهای که از روز اول با دوربین گرفته بودم متوجه شدم این خط و پیکسل سفید رنگ در تمام عکسها موجود بوده ولی از انجایی که در محیط با نور مناسب و در روز و فضای باز عکاسی کردم متوجه این عیب نشده بودم (کلا زیر 500 شات با این دوربین عکاسی کرده ام و فقط یک بار باطری را شارژ کرده ام که همچنان فول است)
    بعد از متوجه شدن این عیب با فروشگاه پیکسل تماس گرفتم و گفتند باید با گارانتی صحبت کنم...با گارانتی تماس گرفتم و دوربین را با تیپاکس برایشان ارسال و مشکل را بصورت کاملا شفاف به تعمییر کار دوربین (آقای احمدی) و مشاورین مطرح کردم و یک روز در میان پیگیر رفع نقص بودم...بعد از گذشت 3 هفته دوربین را ارسال کردند...دوربین را بلافاصله تست کردم بدون هیچ گونه تغییری مشکل دوربین حل نشده بود!!! بقدری از این موضوع ناراحت بودم که خودم شخصا از تنکابن به تهران و گارانتی ایده ال مراجعه کردم و دوربین را نشانشان دادم
    و عیب دوربین را مجددا خدمت تعمییر کار کامل توضیح دادم و دوربین را نزد ایشان تست کردم تا عیب را ببینند.
    فرمودند اصلا این پیکسل و خط را ندیده اند....(شاید اصلا دوربین چک نشده بود و فکر کردند دوربین گردو خاک گرفته و فقط لنز و بدنه را تمیز کردند) به هر حال دوربین را تحویل بنده دادند و فرمودند تا 45 روز دیگه قطعه دوربین ممکنه بیاد و فعلا شما عکسها رو ادیت کنید، و شماره بنده را گرفتند که اگر قطعه مورد نظر آمد تماس بگیرند.(البته بنده نمیدونم قطعه ای که فرمودند دقیقا چه قطعه ای هستش)

    دوربینی که تو این شرایط مالی سخت 1.600 هزینه کردم و حتی یک عکس سالم هم با ان نگرفته ام و 500 شات هم نخورده است باید عکسهایش را ادیت کنم؟!
    بنده دوربین فوجی داشتم دوربین جدید گرفتم که استفاده بهتری داشته باشم و عکسهای بهتری بگیرم نه اینکه دوربین عکسها معیوب بگیرد و بنده عکسها را یکی یکی ادیت کنم...

    حالا سوال بنده این هستش آیا دوربینی که مشکل داشته و 2 3 ماه از خرید آن میگذرد نباید تعویض بشود؟ اگر هم تعویض نکنند گارانتی مسئول بررسی کامل دوربین و اعلام نقص بصورت دقیق به مشتری و رفع نقص کامل نمیباشد؟ آیا نباید تا رفع نقص در این مدت طولانی دوربین مشابهی در اختیار مشتری قرار بدهند؟
    اگر جواب خیر است پس گارنتی چه مسئولیتی دارد؟فقط رفع گرد و غبار لنز و بدنه؟



    چند نمونه عکس را برايتان ارسال ميکنم
    البته حجم عکسها را بشدت کاهش دادم تا آپلود شود برای همین خط افقی و نقطه سفید رنگ کمی کمرنگ تر دیده میشود ( در عکس با کیفیت اصلی این نوار افقی بسیار قابل رویت تر است.)

    http://nikfarjam.com/nikon/1.JPG
    http://nikfarjam.com/nikon/2.jpg
    http://nikfarjam.com/nikon/3.JPG
    http://nikfarjam.com/nikon/4.JPG
    http://nikfarjam.com/nikon/5.JPG
    http://nikfarjam.com/nikon/6.JPG

    اگر هم تجربه ای در این زمینه دارید ممنون میشم راهنمایی کنید که چرای اصلا این مشکل پیش امده در دوربینی که اکبند خریداری شده
    است و برای رفع این مشکل باید چیکاری انجام دهم تا سریع تر به نتیجه برسم و مشکلم حل شود.
    ویرایش توسط ehsan1 : Tuesday 8 July 2014 در ساعت 02:02

  9. #2349
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    September 2010
    نوشته ها
    37
    تشکر شده
    20
    تشکر کرده
    45

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    ایمان دوست عزیزم
    با سلام و تشکر از شما
    ایمان جان در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه و حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید تا نسبت به شتشو و سرویس کامل لنز به صورت رایگان و فوری اقدام شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    سلام
    ممنون بابت پاسخگویی
    قبل از اینکه اینجا جواب بدین شما بنده به هر دو شرکت زنگ زدم و به صورت تلفنی مشکلو مطرح کردم که هر دو جا هزینه سرویس لنزو بین 100 تا 50 هزار تومان گفتند..
    فردا باز پیگیری میکنم ببینم واقعا رایگان انجام میشه..
    با تشکر

  10. #2350
    كاربر همراه platoali آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2007
    نوشته ها
    228
    تشکر شده
    511
    تشکر کرده
    175

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط iman ebrahimi نمایش پست ها
    سلام
    ممنون بابت پاسخگویی
    قبل از اینکه اینجا جواب بدین شما بنده به هر دو شرکت زنگ زدم و به صورت تلفنی مشکلو مطرح کردم که هر دو جا هزینه سرویس لنزو بین 100 تا 50 هزار تومان گفتند..
    فردا باز پیگیری میکنم ببینم واقعا رایگان انجام میشه..
    با تشکر
    من هم مشکل شما را داشتم. حتما در موقع تحویل بگویید از اعضاء انجمن عکاسی هستید. واگر توجه نکردند با خود آقای قاسمی یا خانم عباسی صحبت کنید. این خدمات مخصوص اعضا اینجا هست. به شخص از آقای قاسمی برای این خدمات متشکرم.

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •