صفحه 197 از 319 نخستنخست ... 97 147 187 193 194 195 196 197 198 199 200 201 207 247 297 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 1,961 تا 1,970 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #1961
    كاربر بسیار فعال Majix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    1,700
    تشکر شده
    4874
    تشکر کرده
    3755

    پیش فرض

    Problem with Nissin Di866 and 7D: Canon EOS 7D / 10D - 60D Talk Forum: Digital Photography Review
    Nissin DI866 problems - Canon Digital Photography Forums

    ظاهراً اين کيت اين مشکل شايع هست
    چند تا تاپيک رو چک کردم هيچ کدوم جز برگردوندن فلش نتونستن کاری بکنن که مال بعضی ها هم دوباره اينجوری شده
    (دليل اينکه با وجود برتری های نايسين من باز يانگنو گرفتم همين ايراداتی بود که ازش خونده بودم)
    Canon 6D2/5D3
    16-35L III/Sigma 85 1.4 Art/ 90mm VC / 70-200L IS II
    Majid

  2. #1962
    كاربر جديد ehsanpcb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2013
    نوشته ها
    7
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    با سلام خدمت دوستان و به ویژه جناب قاسمی عزیز؛
    قابل توجه دوستان سایت عکاسی و بویژه اعضاء محترم تالار ، پیرو مطلب قبلی و جهت دریافت دوربین تعمیر شده به تعمیرگاه مرکزی دوربین مراجعه نمودم که این بار تمامی همکاران استاد قاسمی از صندوق داران تا سرویس کاران محترم مرکز نهایت همکاری را با بنده نموده و با حسن رفتار و جوابگویی به بنده آن هم در شرایط بد موجود در مرکز(به دلیل تعمیر و بازسازی مکان و اطلاح شبکه ) بنده را شرمنده خود کرده و وجدان بنده را وادار به نوشتن این مطلب نمودند و از آن مهمتر سعادت دیدار بنده با خود جناب قاسمی ، که واقعا چه انسان متعهد ، متخصص و خوش برخورد و دل سوزی هستند (جدا از بحث مالی که به خدا قسم سهم کوچکی از توقع بنده را شامل میشد و ایشان با لطف بیشمارشان بنده را بسیار خجالت زده نمودند ؛ ایشان با توجه به مشغولیاتی که داشته و دارند با توضیحات مفصل و پیگیری کامل خود و تخصیص قسمتی از وقت با ارزش خود به بنده ، مرا شرمنده خود نموده و با بهترین روش ، اینجانب را متوجه اشتباه خود در مورد زود قضاوت کردن درباره آن مرکز محترم کردند) .
    با معذرت خواهی از تمامی دوستانی که ممکن است از این مطلب بنده تملق گویی و چاپلوسی را برداشت نمایند ولی باید گفت که این نوع برخورد و سرویس دادن و در کل خدمت به مردم شایسته حداقل بیان و تشکر زبانی بوده و به عقیده بنده به غیر از مشوق این عزیزان بودن شاید شاید و باز هم شاید عامل محرکی برای دیگر شرکت های خدمات پس از فروش این مملکت باشد و الگویی بسیار مناسب برای یک شرکت خدماتی موفق.
    بار دیگر از مهندسین محترم آن مرکز مخصوصا جناب حسین زاده (به اشتباه در مطلب قبلی حسینی نوشته شده بود.) که ممکن است از مطلب قبلی بنده دلگیر و ناراحت شده باشند عذرخواهی نموده و از تمام پرسنل زحمت کش آن مرکز کمال تشکر را می نمایم.
    با سپاس از همه ؛ احسان

  3. #1963
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    September 2010
    نوشته ها
    37
    تشکر شده
    20
    تشکر کرده
    45

    پیش فرض

    سلام دوستان عزیز
    لطفا ترجیحا از این به بعد در تعمیرگاه دوربین عنوان نکنید که عضو سایت عکاسی هستید!!!
    دقیقا شهریور سال گذشته به تعمیرگاه دوربین برای تعمیر دو تا دوربینم مراجعه کردم و پس از اتمام کار جمع فاکتور حدود 130تومان شد که به محضه این که گفتم عضو سایت عکاسیم به سمت دفترجناب قاسمی هدایت شدم و ایشان در نهایت خوش خلقی و ادب و متانت لطف کردن و نزدیک به 40 هزار تومان تخفیف دادند(انصافا بیشتراز تخفیف برخورد و شخصیته ایشان چشمگیر بود)...
    ولی امسال...یه مشکلی واسه یه دوربینم پیش اومد که هزینه تعمیر 188 هزار تومان شد...منم ساده به هوای پارسال گفتم عضو سایته عکاسیم..ولی دیگه کسی نگفت برید پیش جنابه قاسمی!تا گفتم عضو سایتم مسئول صندوق گفت شما 8 تومنشو نده(کاملا با منت)تازه جالب اینجا بود که قضیه پارسالو گفتمو 2 هزار دیگه تخفیف دادن(کاملا مثله دست فروشای جمهوری(شما 2تومنه دیگه نده))..یعنی تا خوده خونه به خودم فحش دادم که چرا گفتم عضو سایتم(به خاطره 5% تخفیف!!!) پس با این لطفی که امسال به من شد فکر نکنم نیازی به این باشه که بگیم عضو سایته عکاسی هستیم..
    برخورده بقیه پرسنل مخصوصا جنابه بنایی بسیار خوب بود..
    با تشکر

  4. #1964
    كاربر جديد ehsanpcb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2013
    نوشته ها
    7
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط iman ebrahimi نمایش پست ها
    سلام دوستان عزیز
    لطفا ترجیحا از این به بعد در تعمیرگاه دوربین عنوان نکنید که عضو سایت عکاسی هستید!!!
    دقیقا شهریور سال گذشته به تعمیرگاه دوربین برای تعمیر دو تا دوربینم مراجعه کردم و پس از اتمام کار جمع فاکتور حدود 130تومان شد که به محضه این که گفتم عضو سایت عکاسیم به سمت دفترجناب قاسمی هدایت شدم و ایشان در نهایت خوش خلقی و ادب و متانت لطف کردن و نزدیک به 40 هزار تومان تخفیف دادند(انصافا بیشتراز تخفیف برخورد و شخصیته ایشان چشمگیر بود)...
    ولی امسال...یه مشکلی واسه یه دوربینم پیش اومد که هزینه تعمیر 188 هزار تومان شد...منم ساده به هوای پارسال گفتم عضو سایته عکاسیم..ولی دیگه کسی نگفت برید پیش جنابه قاسمی!تا گفتم عضو سایتم مسئول صندوق گفت شما 8 تومنشو نده(کاملا با منت)تازه جالب اینجا بود که قضیه پارسالو گفتمو 2 هزار دیگه تخفیف دادن(کاملا مثله دست فروشای جمهوری(شما 2تومنه دیگه نده))..یعنی تا خوده خونه به خودم فحش دادم که چرا گفتم عضو سایتم(به خاطره 5% تخفیف!!!) پس با این لطفی که امسال به من شد فکر نکنم نیازی به این باشه که بگیم عضو سایته عکاسی هستیم..
    برخورده بقیه پرسنل مخصوصا جنابه بنایی بسیار خوب بود..
    با تشکر
    با سلام خدمت دوستان و البته ایمان عزیز؛
    با توجه به تجربه 1-2 روز گذشته خودم و این مطلب آقا ایمان، بنده پیشنهادی جهت یک روال شدن نوع برخورد با اعضاء محترم سایت خدمت جناب قاسمی بزرگوار عرض میکنم تا هم این همه لطف ایشان بی اجر نماند (حداقل قدرشناسی) و هم دوستان از نوع و روش برخورد چندگانه دچار سوء تفاهم و ناراحتی نشوند؛ چه بسا اینکه بنده نیز در این مراجعه اخیر اگر به این بزرگوار معرفی نمی شدم از این لطف ایشان که بسیار برای بنده با ارزش بود محروم می شدم. پس با اجازه از استاد محترم جناب قاسمی (اگر حمل بر پررویی و فضولی بنده ندانند.) دو روش برخورد با اعضاء سایت را به ایشان پیشنهاد می نمایم:
    1- درصدی خاص جهت اعضاء سایت در نظر گرفته شود که در حضور یا عدم حضور ایشان دوستان همکارشان بر اساس همان درصد لطف ایشان را در حق اعضا لحاظ نمایند. ( با این روش هم وقت با ارزش ایشان تلف نمشود و هم دوستان سایت از لطف ایشان بهره مند میگردند و با توجه به اعلام هزینه اصلی تعمیر و نیز محاسبه تخفیف ، تصمیم گرفته شود که آیا صرف در تعمیر است یا خیر؟ )
    2-تمامی دوستانی که از طرف سایت به مرکز مراجعه می نمایند همواره به خدمت جناب قاسمی معرفی شوند تا ایشان شخصا لطفشان را به مقدار مورد نظر خود در حق هر فردی اعمال نمایند.(که این روش برای ایشان کمی زمان بر و سخت می نماید ولی با توجه به نوع برخورد و منش جناب قاسمی، بسیار تاثیرگذار تر و محترمانه تر خواهد بود و در ضمن روابط بین اعضاء و جناب قاسمی مستحکم تر شده و استفاده از تخصص و تعهد ایشان برای دوستان سایت امکان پذیر میگردد.)
    البته در پایان یادآور میشود که بنده (و البته یقینا ایمان عزیز ) قدر زحمات و الطاف جناب قاسمی عزیز و مرکز تحت نظر ایشان را دانسته و به اصطلاح دندان اسب پیش کش را نمی شمارم و تنها پیشنهادی جهت جلوگیری از ناراحتی و سوء تفاهم های آینده ارائه نمودم.

    با عرض معذرت از طولانی شدن مطلب و با تشکر از شما.... احسان

  5. #1965
    كاربر بسیار فعال amir.komeily آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2013
    محل سکونت
    نیشابور
    نوشته ها
    1,638
    تشکر شده
    6556
    تشکر کرده
    12403

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط iman ebrahimi نمایش پست ها
    سلام دوستان عزیز
    لطفا ترجیحا از این به بعد در تعمیرگاه دوربین عنوان نکنید که عضو سایت عکاسی هستید!!!
    دقیقا شهریور سال گذشته .............. فکر نکنم نیازی به این باشه که بگیم عضو سایته عکاسی هستیم..
    با تشکر
    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsanpcb نمایش پست ها
    با سلام خدمت دوستان و البته ایمان عزیز؛
    با توجه به تجربه 1-2 روز گذشته خودم و این مطلب آقا ایمان، بنده پیشنهادی جهت یک روال شدن نوع برخورد با اعضاء محترم سایت خدمت جناب قاسمی بزرگوار عرض میکنم .........
    با عرض معذرت از طولانی شدن مطلب و با تشکر از شما.... احسان
    ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب قاسمی، احسان و ایمان عزیز و تمامی دوستان هم فرومی
    من با اجازتون چند جمله ای مینوسم امیدوارم جسارت بنده رو ببخشید.
    ایمان عزیز، به نظرم قبل اینکه این پست میزدی شاید بهتر بود اول با جناب قاسمی صحبتی میکردین ( حداقل در پ.خ ) و دلیل اینکه چرا امسال از این تخفیف کمتر برخوردار شدین میپرسیدین. حتما دلایل خاصی وجود داشته و این که بفرمایین " ترجیحا وقتی میرین تعمیرگاه مرکزی دوربین؛ عنوان نکنید عضو سایت عکاسی هستین " یک مقدار به نظرم کم لطفیه.
    به نظر شخص خودم همین قدر که جناب قاسمی اینجا جوابگوی سوالات دوستان هستن و داخل تعمیرگاه مرکزی با همه خوش برخوردن، نهایت لطف ایشون میرسونه چه تخفیف بدن چه ندن. همون 5 درصدی هم که شما میفرمایین ( اصلا به اندازه مبلغش کار ندارم که کمه یا زیاد ) تخفیف دادن بازم نهایت لطف ایشون و همکارانشون میرسونه. چه بسا جای دیگه برین نه احترامی در کار باشه و نه تخفیفی ( که هستن از این دست پاسخگویی ها )
    بعد به نظرم شما نیمه خالی لیوان نبینین، چرا میپرسین امسال 10 تومن تخفیف دادن؟ چرا نمیپرسین به چه دلیل نزدیک 40 تومن پارسال تخفیف دادن؟ فکر نمیکنم اگه خود شما جای جناب قاسمی باشین حاضر باشین برای هر بار تعمیر 40 تومن تخفیف بدین اونم به صرف اینکه مشتریتون عضو سایت عکاسیه. ( نا گفته نماند گفتین 40 تومن، یک شوک به شخص خودم وارد شد برای ثانیه ای تو ذهنم توهماتی از این دست گذشت که چه خبره چه خوب و... )
    احسان عزیز ( ضمن عذرخواهی دوباره از جسارتی که میکنم ) به نظرم نیازی به اعلام روش برخوردی با اعضا سایت نیست. چه چیز بیشتر از اینکه یک نفر بشینه پشت کامپیوتر، به سوالات سخت افزاری همه جواب بده علت خرابی رو هم اعلام بکنه هزینه برآوردی هم بده، وقتی هم میری اونجا با نهایت خوش برخوردی جوابگو باشه همین قدر هم که میگی عضو سایت عکاسی هستی تخفیف بده ( تاکید میکنم هر چقدر باشه چه کم چه زیاد ) ؟ البته حواسم هم به این قسمت پستت بود:
    البته در پایان یادآور میشود که بنده (و البته یقینا ایمان عزیز ) قدر زحمات و الطاف جناب قاسمی عزیز و مرکز تحت نظر ایشان را دانسته و به اصطلاح دندان اسب پیش کش را نمی شمارم و تنها پیشنهادی جهت جلوگیری از ناراحتی و سوء تفاهم های آینده ارائه نمودم.
    در انتها دوباره از همه دوستان عذرخواهی میکنم بابت طولانی شدن نوشته هام.... ایمان جان و احسان عزیز میدونم 99 درصد از من دلخور شدین صمیمانه ازتون عذرمیخوام نظراتی بود که به نظرم لازم بود در کنارت نظرات شما دوستان، نوشته شه.
    هر وقت هم صلاح بود از مدیران فروم ممنون میشم پست بنده حقیر پاک کنن.
    ارادتمند همگی
    امیر کمیلی
    یا حق
    ویرایش توسط amir.komeily : Saturday 7 September 2013 در ساعت 18:53

  6. #1966
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    September 2010
    نوشته ها
    37
    تشکر شده
    20
    تشکر کرده
    45

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir.komeily نمایش پست ها
    به نظر شخص خودم همین قدر که جناب قاسمی اینجا جوابگوی سوالات دوستان هستن و داخل تعمیرگاه مرکزی با همه خوش برخوردن، نهایت لطف ایشون میرسونه چه تخفیف بدن چه ندن. همون 5 درصدی هم که شما میفرمایین ( اصلا به اندازه مبلغش کار ندارم که کمه یا زیاد ) تخفیف دادن بازم نهایت لطف ایشون و همکارانشون میرسونه. چه بسا جای دیگه برین نه احترامی در کار باشه و نه تخفیفی ( که هستن از این دست پاسخگویی ها )
    بعد به نظرم شما نیمه خالی لیوان نبینین، چرا میپرسین امسال 10 تومن تخفیف دادن؟ چرا نمیپرسین به چه دلیل نزدیک 40 تومن پارسال تخفیف دادن؟ فکر نمیکنم اگه خود شما جای جناب قاسمی باشین حاضر باشین برای هر بار تعمیر 40 تومن تخفیف بدین اونم به صرف اینکه مشتریتون عضو سایت عکاسیه. ( نا گفته نماند گفتین 40 تومن، یک شوک به شخص خودم وارد شد برای ثانیه ای تو ذهنم توهماتی از این دست گذشت که چه خبره چه خوب و... )
    دوست عزیز بحث اینکه چرا کم تخفیف دادن نیست..هر کسی اختیاره ماله خودشو داره..
    من میگم چرا باید بگیم عضو سایته عکاسی هستیم که ایجوری برخوردشه؟به شما میگن حتما قید کنید که عضو سایت هستید بعد که میگید این مقدار تخفیفو به این صورت میدن(قبول کنید که زشته تو 180 تومن بهتون بگن که شما 2 تومنشو نده)مگه پارسال کسی اینجوری صحبت کرد؟شما هم بودید توقع داشتید مثل گذشته با شما برخورد شه.مودبانه این بود که میگفتن برای اعضا سایت فلان درصد تخفیف در نظر میگیریم یا اصلا تخفیف نداره نه این که اینجوری بگن.(لباس فروشی نیست که 2تومن 2تومن تخفیف بدن)..به هر حال زحمات جنابه قاسمی بر کسی پوشیده نیست و از پرسنله تعمیرگاه مرکزی دوربین کمال تشکر دارم.

  7. #1967
    كاربر بسیار فعال amir.komeily آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2013
    محل سکونت
    نیشابور
    نوشته ها
    1,638
    تشکر شده
    6556
    تشکر کرده
    12403

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط iman ebrahimi نمایش پست ها
    من میگم چرا باید بگیم عضو سایته عکاسی هستیم که ایجوری برخوردشه؟به شما میگن حتما قید کنید که عضو سایت هستید بعد که میگید این مقدار تخفیفو به این صورت میدن(قبول کنید که زشته تو 180 تومن بهتون بگن که شما 2 تومنشو نده)
    من هنوزم نظرم به اینه همون 8 تومن تخفیف که فرمودین بعد اطلاع از اینکه عضو سایت عکاسی هستین بهتون دادن هیچ زشتی نداره. شاید شما به خاطر اینکه پارسال 40 تومن تخفیف گرفتین توقع بالایی داشتین که امسال هم همون تخفیف داده بشه. بیایم از دید دیگه هم به این موضوع نگاه کنیم که شاید تعمیرات امسال شما؛ سخت افزاری بوده و هزینه های انجام شده بابت تعویض قطعاتی بوده که جای بیشتر برای تخفیف نداشته یا اگه داشته براشون بدون سود انجام میشده که با تخفیف 2 تومنی مرحله بعد همخونی داره ( این مورد شما باید بگین که تعمیر چی بوده ) یا نه مثبت تر به قضیه نگاه کنیم. با توجه به شناختی که بنده از جناب قاسمی دارم : به این دلیل اونجا اعلام میکنیم از اعضای سایت عکاسی هستیم که جناب قاسمی ( که بسیار فرد افتاده و متینی هستن ) دوست دارن از نزدیک دوستان هم فرومی خودشون زیارت کنند، چرا فکر کنیم که حتما برای دادن تخفیف دوست دارن ما رو زیارت کنن؟
    اینکه میفرمایین با منت یا با لحن بدی همکارانشون صحبت کردن بنده حق رو به شما میدم. اگه اینطور برخورد شده جا داشته بهتر جواب میدادن. البته اینم بگم نمیشه انتظار داشت همیشه آدم رو فرم باشه و همون اخلاقی که منتظرشیم رخ بده.
    در انتها اینکه فرمودین از اعضای سایت عکاسی هستین و این بار ارجاعتون ندادن به جناب قاسمی، اونم به فال نیک بگیرین حتما سرشون شلوغ بوده.
    ارادت داریم ایمان جان. همون طور که به همه هم فرومی ها و جناب قاسمی و همکارانشون داریم.
    یا حق

  8. #1968
    كاربر جديد ehsanpcb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2013
    نوشته ها
    7
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir.komeily نمایش پست ها
    من هنوزم نظرم به اینه همون 8 تومن تخفیف که فرمودین بعد اطلاع از اینکه عضو سایت عکاسی هستین بهتون دادن هیچ زشتی نداره. شاید شما به خاطر اینکه پارسال 40 تومن تخفیف گرفتین توقع بالایی داشتین که امسال هم همون تخفیف داده بشه. بیایم از دید دیگه هم به این موضوع نگاه کنیم که شاید تعمیرات امسال شما؛ سخت افزاری بوده و هزینه های انجام شده بابت تعویض قطعاتی بوده که جای بیشتر برای تخفیف نداشته یا اگه داشته براشون بدون سود انجام میشده که با تخفیف 2 تومنی مرحله بعد همخونی داره ( این مورد شما باید بگین که تعمیر چی بوده ) یا نه مثبت تر به قضیه نگاه کنیم. با توجه به شناختی که بنده از جناب قاسمی دارم : به این دلیل اونجا اعلام میکنیم از اعضای سایت عکاسی هستیم که جناب قاسمی ( که بسیار فرد افتاده و متینی هستن ) دوست دارن از نزدیک دوستان هم فرومی خودشون زیارت کنند، چرا فکر کنیم که حتما برای دادن تخفیف دوست دارن ما رو زیارت کنن؟
    اینکه میفرمایین با منت یا با لحن بدی همکارانشون صحبت کردن بنده حق رو به شما میدم. اگه اینطور برخورد شده جا داشته بهتر جواب میدادن. البته اینم بگم نمیشه انتظار داشت همیشه آدم رو فرم باشه و همون اخلاقی که منتظرشیم رخ بده.
    در انتها اینکه فرمودین از اعضای سایت عکاسی هستین و این بار ارجاعتون ندادن به جناب قاسمی، اونم به فال نیک بگیرین حتما سرشون شلوغ بوده.
    ارادت داریم ایمان جان. همون طور که به همه هم فرومی ها و جناب قاسمی و همکارانشون داریم.
    یا حق
    با سلام خدمت دوستان عزیز؛
    بنده دقیقا به دلیل همین اختلاف نظرها و سوء تفاهمات بود که به خود اجازه دادم تا به استاد قاسمی (که هم با تجربه تر و هم با دانش تر از بنده هستند و صد البته که خیرخواه تر برای خود ) جسارت نموده و پیشنهاداتی جهت یکنواختی در برخورد با دوستان سایت ارائه نمایم. یقینا هم ایمان عزیز و هم امیر خان محترم و هم باقی دوستان خوب در این موضوع که برخورد یکسان و قانون مند و محترمانه( که هم منافع و هم شأن هر دو طرف را حفظ می نماید) برای کسی موجب ضرر نموده وچه بسا که موجب از بین رفتن سوء تفاهمات و ناراحتی ها خواهد شد با بنده هم نظر هستند ، که چه کسی از برخورد قانون مند و محترمانه روی گردان است؟؟؟؟؟؟؟؟
    مطمئنا جناب قاسمی صاحب اختیار مال خود بوده و از لطف ایشان است که دوست دارند بجز از لحاظ علمی و تخصصی که بسیار به دوستان سایت بهره میرسانند از لحاظ مالی نیز لطفی را شامل حال اعضاء محترم سایت نمایند ، ولی چه بهتر که این لطف با حفظ کرامت انسانی اعضاء و نحوه محترمانه تری اعمال گردد. (که به عقیده این حقیر با توجه به 2 روش پیشنهادی بنده این موضوع لحاظ شده و کدورتی ایجاد نخواهد شد. انشاء الله ! در روش اول با قانون مندی و اطلاع از اینکه این مقدار تخفیف شامل حال ما میشود و تصمیم اینکه تعمیر انجام شود یا نه؟ ؛ و در روش دوم با دیدار استاد قاسمی و بهره بردن از تخصص و علم ایشان و البته لطف مالی ایشان آن هم با آن برخورد بزرگوارانه...)
    بار دیگر قابل توجه دوستان عزیز و امیرخان گل که این بحث هایی که نمودیم نه از این لحاظ که خدایی نکرده زحمات و الطاف جناب قاسمی و مرکز تحت هدایت ایشان را نادیده گرفته و یا خدایی نکرده نفی کنیم، بلکه در راستای هدایت به سوی کمال و یاری رساندن به آن مجموعه بوده است.(از قدیم گفتن 10 پاسه 12 مشروط نمیشی 18 خوبه 19 عالیه و 20 ماله استاده و ما سعی میکنیم با نظراتمون نمره تعمیرگاه مرکزی رو از 18 به 19 و با میریت جناب قاسمی و تلاش همکارانشان انشاءالله تا 19.5 ارتقاء بخشیم...)
    در پایان باز هم از جناب قاسمی و دوست محترمم امیرخان عزیز اگر خدایی نکرده جسارتی نموده و باعث ناراحتی آن عزیزان گشته ام عذر خواسته و از اینکه وقت گرانقدرتان را جهت مطالعه این متن صرف نمودید از همگی کمال تشکر را دارم....

    ارادتمند شما.... احسان

  9. #1969
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط iman ebrahimi نمایش پست ها
    سلام دوستان عزیز
    لطفا ترجیحا از این به بعد در تعمیرگاه دوربین عنوان نکنید که عضو سایت عکاسی هستید!!!
    دقیقا شهریور سال گذشته به تعمیرگاه دوربین برای تعمیر دو تا دوربینم مراجعه کردم و پس از اتمام کار جمع فاکتور حدود 130تومان شد که به محضه این که گفتم عضو سایت عکاسیم به سمت دفترجناب قاسمی هدایت شدم و ایشان در نهایت خوش خلقی و ادب و متانت لطف کردن و نزدیک به 40 هزار تومان تخفیف دادند(انصافا بیشتراز تخفیف برخورد و شخصیته ایشان چشمگیر بود)...
    ولی امسال...یه مشکلی واسه یه دوربینم پیش اومد که هزینه تعمیر 188 هزار تومان شد...منم ساده به هوای پارسال گفتم عضو سایته عکاسیم..ولی دیگه کسی نگفت برید پیش جنابه قاسمی!تا گفتم عضو سایتم مسئول صندوق گفت شما 8 تومنشو نده(کاملا با منت)تازه جالب اینجا بود که قضیه پارسالو گفتمو 2 هزار دیگه تخفیف دادن(کاملا مثله دست فروشای جمهوری(شما 2تومنه دیگه نده))..یعنی تا خوده خونه به خودم فحش دادم که چرا گفتم عضو سایتم(به خاطره 5% تخفیف!!!) پس با این لطفی که امسال به من شد فکر نکنم نیازی به این باشه که بگیم عضو سایته عکاسی هستیم..
    برخورده بقیه پرسنل مخصوصا جنابه بنایی بسیار خوب بود..
    با تشکر
    دوست عزیزم احسان
    سلام و پوزش بسیار فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    پوزش مرا در کوتاهی برخورد با شما دوست بسیار عزیزم بپذیرید مطمیناافتخار دیدار شما در ان روز از اینجانب دریغ بوده است که سعادت برخورد را نداشتم
    اکثرا در پاسخ های اینجانب به شما دوستان عزیز اکیدا اعلام شده است که اعلام فرمایید از اعضای سایت محترم عکاسی هستید تا نحو برخورد در سرویس /تاریخ تحویل و کلیه موارد برای شما دوستان بسیار عزیز متفاوت باشد.
    امیداوارم این کوتاهی در نحو برخورد اعضای تعمیرگاه مرکزی دوربین را عفونموده و اعلام میدارم این پست راامروز من مطالعه کردم و خانم و-ی مسول صندوق در ان تاریخ از امروز از بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین اخراج و اعلام میدارم چنانچه دوستان بسیار عزیز در هنگام مراجعه با غیبت اینجانب مواجه شدند سرکار خانم خمیس ابادی سوپروایزر بخش فنی کلیه موارد دریافت -پیگیری و تحویل را در کمترین مدت مشخص انجام خواهد داد و مبالغ دریافتی با هماهنگی اینجانب به ایشان ابلاغ میگردد.
    با پوزش مجدد از شما و کلیه دوستان بسیار عزیز و عرض ادب واحترام از کلیه دوستان که با راهنمایی و انتقادات موجبات بهبود روند خدمات رسانی سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین وشرکت ایده ال دوربین را فراهم میسازند کمال سپاس و تشکر راداریم
    در انتها از شمادوست عزیز خواهشمندم شماره حساب خود را برای اینجانب پیام خصوصی نموده تا نسبت به قصور صورت گرفته اقدام شود
    با پوزش فراوان از شما و همه استادان و دوستان عزیز در سایت عکاسی
    سازمان خدماتی تعیمرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  10. #1970
    كاربر بسیار فعال Majix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    1,700
    تشکر شده
    4874
    تشکر کرده
    3755

    پیش فرض

    اين سرويس دهی حتی بدون تخفيف هم توی ايران که هيچ حقی برای مشتری قائل نيستند بسيار جای تشکر داره
    اميدورام بقيه شرکت های خدماتی هم اصول اوليه مشتری مداری رو ياد بگيرند
    Canon 6D2/5D3
    16-35L III/Sigma 85 1.4 Art/ 90mm VC / 70-200L IS II
    Majid

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •