صفحه 199 از 319 نخستنخست ... 99 149 189 195 196 197 198 199 200 201 202 203 209 249 299 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 1,981 تا 1,990 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #1981
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط siavash_f نمایش پست ها
    جناب قاسمی عزیز من یک بار مراجعه کردم متاسفانه زمانی بود که شما ژاپن تشریف برده بودید لنز رو تحویل هم گرفتن و بعد از 3 روز گفتن که انجام شده رفتم برای تحویل و دیدم هیچ کاری روش انجام ندادن وقتی سوال کردم به من اینگونه جواب دادن که ( لنزهای تامرون رو نمیشه باز کرد و کاملا پلم هستن ) ولی از دوستانم سوال که کردم گفتن که پیش شما لنز تامرون رو برای تمیز کردن داخل لنز اوردن و انجام شده از این رو من سوال کردم از خدمتتوت پس من مجددا بیارم لنز رو برای تمیز کردن
    n,داخلی؟
    دوست عزیزم سیاوش
    سلام و پوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    باید به عرض برسانم المانهای موجود در لنزهای تامرون به صورت یونیت است و احتمال باز شدن عدسی غیرممکن است ولی به تازگی کلیه قطعات لنزهای تامرون به بخش فنی رسیده است خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا نسبت به رفع اشکال اقدام شود .
    شخصا منتظر مراجعه جنابعالی هستم
    باتشکر سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  2. #1982
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط A.Khandan نمایش پست ها
    سلام جناب قاسمی مدتیست که به علت خرابی دوربین کانن 500 دی مزاحم شما و همکارانتان شده ام البته تلفنی. سعادت دیدار حضوری شما را نداشته ام.اشکال ارورو 50 فلاش بود که به گفته تعمیرکار باید مین برد اصلی تعویض میشد. اما الان حدود دو ماه است که دوربین در تعمیرگاه منتظر قطعه است و ما هم بلاتکلیف .چواب درستی هم در مورد زمان امدن قطعه و تعمیر دوربین نگرفته ام خواهشمندم رسیدگی کنید... شاید این عجله ی بنده ناشی از اعتیاد بنده به عکاسیست.شماره ی قبض هم207041میباشد... دوربین به صورت پستی از مشهد به تعمیرگاه ارسال شده است.
    پیشاپیش از همکاری شما بسیار بسیار ممنونم
    دوست عزیزم خندان
    سلام و پوزش فراوان در تاخیر خدمات دوربین جنابعالی
    دوربین شما اماده لطفا پیگیرهای لازم را از خانم خمیس سوپروایزر بخش فنی پیگیری نمایید
    با تشکر و پوزش مجدد سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوریین/شرکت ایده ال دوربین

  3. #1983
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M. Beyrami نمایش پست ها
    :)
    دوست عزیزم مسعود
    سلام و پوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    قطعه مزبور موجود لطفا ادرس خود را اعلام فرمایید تابلافاصله ارسال شود
    با تشکر سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  4. #1984
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.Rasouli نمایش پست ها
    ضمن سلام و احترام.
    بنده دوربین Nikon D7000 کیت 18-105 دارم.
    متاسفانه چند روز پس در مسافرت در فرودگاه کیف دوربین از دستم رها شد. پس از بررسی متوجه شدم که لنز دربین دچار آسیب شده به این صورت که دو گیره از سه گیره ای که لنز به بدنه دورین قفل میشود شکسته شده. ولی با این وجود لنز کار می کنه و سالمه. در واقع همان پلاستیک هایی که دروبین را با لنز قفل میکنه شکشته ولی لنز بصورت کامل کار میکنه ، فکوس میکنه و لرزش گیر هم سالمه! و وقتی لنز را به دوربین می چسبونی به درستی کار می کنه.

    باتوجه به این که اینجانب در شهرستان هستم و به تهران دسترسی ندارم، 2 سوال داشتم. اینکه:
    1. این مورد شامل گارانتی میشه؟
    2. اگه شامل گارانتی نمیشه ، حداقل هزینه تعویض این پلاستیک چقدره ...؟

    در اولین فرصت عکس های مربوط به شکستگی را بارگزاری خواهم کرد.

    با سپاس
    دوست عزیزم اقای رسولی
    با عرض سلام وتشکر از شما
    متاسفانه بایونت لنز شما شکسته است لطفا اعلام فرمایید ایا لنز شما دارای بیمه و گارانتی شرکت ایده ال دوربین است ؟
    منتظر پاسخ هستم
    با تشکر سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  5. #1985
    كاربر آشنا M.Rasouli آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2010
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    47
    تشکر شده
    49
    تشکر کرده
    290

    پیش فرض

    ضمن سلام و اخترام مجدد.
    دوربین بصورت کیت توسط یکی ار دوستان خریداری شده و دارای کارت گارانتی می باشد که به همراه فاکتور ارائه شد.
    که در روز های بعد در سایت Tamir.ir ثبت و کد رهگیری دریافت گردید.

    آیا این مورد شامل گارانتی می شود؟
    با توجه به اینکه در حال حاضر اینجانب قادر به آمدن به تهران نیستم ، باید چکار کنم؟

    با سپاس

  6. #1986
    كاربر فعال Babak Borhani آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2005
    نوشته ها
    570
    تشکر شده
    1249
    تشکر کرده
    1253

    پیش فرض

    با سلام و خسته نباشید
    موتور فوکوس لنز 50-1.4 بنده نیز مانند بقیه لنز ها دچار مشکل شده.
    در حال حاضر هزینه رفع عیب آن چقدر است؟
    بابک برهانیhttp://sibsabz.persiangig.com


  7. #1987
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    January 2010
    نوشته ها
    183
    تشکر شده
    1420
    تشکر کرده
    360

    پیش فرض

    با سلام
    دروبین از فاصله خیلی کم از دستم افتاد الان در حالت لایو ویو اتو فوکوس کار نمیکنه باید به صورت منوال فوکوس کنم
    میخواستم راهنماییم بفرمایید که مشکل از کجا هست و چقدر هزینه داره
    و چطور به دسته شما برسونم

  8. #1988
    كاربر فعال M. Beyrami آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2009
    محل سکونت
    iran.astara
    نوشته ها
    635
    تشکر شده
    2853
    تشکر کرده
    9860

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم مسعود
    سلام و پوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    قطعه مزبور موجود لطفا ادرس خود را اعلام فرمایید تابلافاصله ارسال شود
    با تشکر سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

    سلام
    جناب قاسمی عزیز خیلی ممنون بابت لطفی که کردید .. بسته ارسالی شما 2 روز پیش رسید .. توقع ارسالش را با این سرعت و بدون اینکه ملبغی پرداخت کنم را نداشتم!
    اگر شماره کارتی برای واریز مبلغ هم لطف کنید ممنون میشوم ..
    بازهم ممنون
    مسعود بیرامی
    Jhowan photography

  9. #1989
    كاربر همراه mohammad bagher آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    117
    تشکر شده
    272
    تشکر کرده
    164

    پیش فرض

    با عرض سلام
    بنده Nikon D7000 دارم امروز متوجه شدم خط بالایی ال سی دی دوربین کمی لرزش ریز داره ( تصویر میلرزه تو قسمت بالای ال سی دی یه نوار از چپ تا راست) ، دوربین من ضربه نخورده و چند ساعت قبل که متوجه این مشکل بشم سالم بوده ، گارانتی ایده آل دارم ، حالا اگر ممکنه بفرمایید اشکال از کجاست واینکه ایا داخل گارانتی هست یا خیر واینکه چند روز زمان میبره ، ممنونم از لطفتون

  10. #1990
    كاربر همراه mdei آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    221
    تشکر شده
    287
    تشکر کرده
    165

    پیش فرض

    با سلام. دوربین بنده مشکل تخلیه باتری داشت که با مراجعه حضوری خدمت جناب آقای قاسمی، ظرف کمتر از 24 ساعت دو قطعه ی خراب دوربین بدون پرداخت کوچکترین مبلغی تعویض و راهی یک تور عکاسی شدم.
    لازم دیدم مراتب تشکر عمیق خودم رو بابت اینهمه لطف و مهربانی شخص ایشان و همکارانشان به برو بچه های فروم عکاسی ابراز کنم.
    در این دوره و زمانه که هر شاگرد مغازه ای پیچ گوشتی به دست گرفته و شما حتی با پرداخت مبالغ هنگفت و صرف وقت، نمیتوانید از تعمیر دلسوزانه، منصفانه و حرفه ای تجهیزات صوتی و تصویریتان مطمئن باشید، وجود مرکزی مجرّب و آزمون پس داده با مدیریت این مرد شریف، بسیار مغتنم و مایه خرسندی است.
    باز هم ممنون جناب قاسمی عزیز
    می شود هر شات، قدمی باشد به سوی خدا ...

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •