صفحه 198 از 319 نخستنخست ... 98 148 188 194 195 196 197 198 199 200 201 202 208 248 298 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 1,971 تا 1,980 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #1971
    كاربر فعال Moty آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2011
    محل سکونت
    آمل
    نوشته ها
    787
    تشکر شده
    2494
    تشکر کرده
    3738

    پیش فرض

    درود
    واقعا جای تشکر داره از جناب قاسمی که بنده هنوز افتخار ملاقات با ایشان را نداشته ام به خاطر این همه خدمات و مدیریت صحیح و اصولی ایشان در رعایت حقوق مصرف کننده و مشتری
    کاش این نوع فرهنگ و پاسخگویی در تمام تولید کننده ها و وارد کننده ها و... جا بیوفته ....
    پ.ن:واقعا پاسخ جناب قاسمی منو تحت تاثیر قرار داد و نتوستم از حسن برخورد و مسولیت پذیری ایشون تشکر نکنم ....
    با احترام فراوان مرتضی صادقیان
    http://instagram.com/Morteza__sadeghian
    http://instagram.com/man.sa_photography

  2. #1972
    كاربر همراه darkness_land آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2013
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    498
    تشکر شده
    1085
    تشکر کرده
    4944

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم احسان
    سلام و پوزش بسیار فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    پوزش مرا در کوتاهی برخورد با شما دوست بسیار عزیزم بپذیرید مطمیناافتخار دیدار شما در ان روز از اینجانب دریغ بوده است که سعادت برخورد را نداشتم
    اکثرا در پاسخ های اینجانب به شما دوستان عزیز اکیدا اعلام شده است که اعلام فرمایید از اعضای سایت محترم عکاسی هستید تا نحو برخورد در سرویس /تاریخ تحویل و کلیه موارد برای شما دوستان بسیار عزیز متفاوت باشد.
    امیداوارم این کوتاهی در نحو برخورد اعضای تعمیرگاه مرکزی دوربین را عفونموده و اعلام میدارم این پست راامروز من مطالعه کردم و خانم و-ی مسول صندوق در ان تاریخ از امروز از بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین اخراج و اعلام میدارم چنانچه دوستان بسیار عزیز در هنگام مراجعه با غیبت اینجانب مواجه شدند سرکار خانم خمیس ابادی سوپروایزر بخش فنی کلیه موارد دریافت -پیگیری و تحویل را در کمترین مدت مشخص انجام خواهد داد و مبالغ دریافتی با هماهنگی اینجانب به ایشان ابلاغ میگردد.
    با پوزش مجدد از شما و کلیه دوستان بسیار عزیز و عرض ادب واحترام از کلیه دوستان که با راهنمایی و انتقادات موجبات بهبود روند خدمات رسانی سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین وشرکت ایده ال دوربین را فراهم میسازند کمال سپاس و تشکر راداریم
    در انتها از شمادوست عزیز خواهشمندم شماره حساب خود را برای اینجانب پیام خصوصی نموده تا نسبت به قصور صورت گرفته اقدام شود
    با پوزش فراوان از شما و همه استادان و دوستان عزیز در سایت عکاسی
    سازمان خدماتی تعیمرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    خواندن پست جناب قاسمی برای بنده مانند خواندن چندی خطی از معجزات آسمانی بود !
    در ایران که همه چیز با یک جمله "اتفاقی بود که افتاده" تمام میشود و مصرف کننده همیشه
    انتهای صف احترام قرار داره واقعا جای خوشنودی داره که شخص شخیصی چون جناب قاسمی
    این چنین پیگیر و مسولانه پای اشتباه پرسنل خودشون ایستادن.
    جناب قاسمی همیشه موفق و سربلند باشید !

  3. #1973
    كاربر جديد ehsanpcb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2013
    نوشته ها
    7
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم احسان
    سلام و پوزش بسیار فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    پوزش مرا در کوتاهی برخورد با شما دوست بسیار عزیزم بپذیرید مطمیناافتخار دیدار شما در ان روز از اینجانب دریغ بوده است که سعادت برخورد را نداشتم
    اکثرا در پاسخ های اینجانب به شما دوستان عزیز اکیدا اعلام شده است که اعلام فرمایید از اعضای سایت محترم عکاسی هستید تا نحو برخورد در سرویس /تاریخ تحویل و کلیه موارد برای شما دوستان بسیار عزیز متفاوت باشد.
    امیداوارم این کوتاهی در نحو برخورد اعضای تعمیرگاه مرکزی دوربین را عفونموده و اعلام میدارم این پست راامروز من مطالعه کردم و خانم و-ی مسول صندوق در ان تاریخ از امروز از بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین اخراج و اعلام میدارم چنانچه دوستان بسیار عزیز در هنگام مراجعه با غیبت اینجانب مواجه شدند سرکار خانم خمیس ابادی سوپروایزر بخش فنی کلیه موارد دریافت -پیگیری و تحویل را در کمترین مدت مشخص انجام خواهد داد و مبالغ دریافتی با هماهنگی اینجانب به ایشان ابلاغ میگردد.
    با پوزش مجدد از شما و کلیه دوستان بسیار عزیز و عرض ادب واحترام از کلیه دوستان که با راهنمایی و انتقادات موجبات بهبود روند خدمات رسانی سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین وشرکت ایده ال دوربین را فراهم میسازند کمال سپاس و تشکر راداریم
    در انتها از شمادوست عزیز خواهشمندم شماره حساب خود را برای اینجانب پیام خصوصی نموده تا نسبت به قصور صورت گرفته اقدام شود
    با پوزش فراوان از شما و همه استادان و دوستان عزیز در سایت عکاسی
    سازمان خدماتی تعیمرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    و علیکم السلام جناب قاسمی ....
    اولا جا دارد از طرف خود و تمامی دوستانی که در این موضوع ذی نفع هستند از شما تشکر کرده که چنین سعه صدری داشته و با کمال تواضع و بزرگواری مطالب مطروحه را دنبال نموده و چنین مشتری مأبانه و با جدیت تمام مشکلات دوستان را پیگیری می نمایید.
    ثانیا مهندس جان اینقدر من حرف زدم و نظر دادم که شما جواب دیگران را هم خطاب به من میگویید ؟؟؟؟؟؟؟!!!! در مورد بنده که کمال لطف و محبت خود را اعمال نمودید و بنده سپاس گوی شما هم هستم .... به نظرم اشتباه لوپی شده و ایمان عزیز مورد خطاب شما بوده نه؟؟؟؟؟؟؟؟
    راستی جناب قاسمی در مورد پیام خصوصی فرمودید... بنده دوبار برای شما پیام خصوص ارسال نمودم و شما در مورد پیام اول ، در زمانی که حضوری خدمت رسیدم تاکید نمودید جواب را خصوصی ارسال نموده اید و نیز لطف کردید گفتید دوباره هم ارسال میکنم که متاسفانه نه آن جواب و نه جواب پیام خصوصی دوم برای بنده ارسال نشد . خواهشمند است پیگیری نمایید تا بنده از مطالعه جواب های محبت آمیز و تخصصی شما کمال بهره را ببرم . پیام دوم در مورد تشکر ویژه از شما و مجموعه محترمتان بود و در ضمن بیان مشکل خطهایی که برروی lcd دوربین پس از تعمیر ایجاد شده است.
    در انتها باز هم از تمامی دوستان و مخصوصا جناب قاسمی که در این موضوع با کمال ادب و احترام و تواضع بحث و گفتگو نمودند کمال تشکر را داشته و به این دموکراسی (حداقل در این سایت) افتخار می نمایم .
    به امید فراگیر شدن چنین دموکراسی ای در تمام امور مملکتم و با تشکر از همه .... احسان

  4. #1974
    كاربر همراه hosein60 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    107
    تشکر شده
    1141
    تشکر کرده
    948

    پیش فرض

    واقعا دیدن این نوع مدیریت در ایران از معجزات الهی به حساب میاد !!!
    بنده که هنوز گذرم به تعمیرگاه مرکزی نیفتاده, ولی چون معمولا در سال چند دوربین DSLR برای دوستان و اطرافیان میخرم واقعا از بودن چنین مرکز خدمات کامل و چنین مدیریتی احساس بسیار خوبی بهم دست میده .
    اقای قاسمی عزیز من از طرف کل جامعه عکاسان از شما تشکر میکنم و امیدوارم سایه مدیریت شما سالها بالای سر عکاسان این سرزمین باشد .

  5. #1975
    كاربر بسیار فعال amir.komeily آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2013
    محل سکونت
    نیشابور
    نوشته ها
    1,638
    تشکر شده
    6556
    تشکر کرده
    12403

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم احسان
    سلام و پوزش بسیار فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    پوزش مرا در کوتاهی برخورد با شما دوست بسیار عزیزم بپذیرید مطمیناافتخار دیدار شما در ان روز از اینجانب دریغ بوده است که سعادت برخورد را نداشتم
    اکثرا در پاسخ های اینجانب به شما دوستان عزیز اکیدا اعلام شده است که اعلام فرمایید از اعضای سایت محترم عکاسی هستید تا نحو برخورد در سرویس /تاریخ تحویل و کلیه موارد برای شما دوستان بسیار عزیز متفاوت باشد.
    امیداوارم این کوتاهی در نحو برخورد اعضای تعمیرگاه مرکزی دوربین را عفونموده و اعلام میدارم این پست راامروز من مطالعه کردم و خانم و-ی مسول صندوق در ان تاریخ از امروز از بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین اخراج و اعلام میدارم چنانچه دوستان بسیار عزیز در هنگام مراجعه با غیبت اینجانب مواجه شدند سرکار خانم خمیس ابادی سوپروایزر بخش فنی کلیه موارد دریافت -پیگیری و تحویل را در کمترین مدت مشخص انجام خواهد داد و مبالغ دریافتی با هماهنگی اینجانب به ایشان ابلاغ میگردد.
    با پوزش مجدد از شما و کلیه دوستان بسیار عزیز و عرض ادب واحترام از کلیه دوستان که با راهنمایی و انتقادات موجبات بهبود روند خدمات رسانی سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین وشرکت ایده ال دوربین را فراهم میسازند کمال سپاس و تشکر راداریم
    در انتها از شمادوست عزیز خواهشمندم شماره حساب خود را برای اینجانب پیام خصوصی نموده تا نسبت به قصور صورت گرفته اقدام شود
    با پوزش فراوان از شما و همه استادان و دوستان عزیز در سایت عکاسی
    سازمان خدماتی تعیمرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    اگر تاپیکی با عنوان ماندگارترین پست های فروم ایجاد بشه، بی شک این پست جناب قاسمی جز بهترین های اون تاپیکه.
    یک دنیا سپاس جناب قاسمی. بنده هم به نوبه خودم مثل بقیه دوستان ازتون خیلی ممنونم. جامعه عکاسی ایران، باید به داشتن چنین مرکزی و چنین پاسخگویی هایی، افتخار کنه ( بعید میدونم در صنف ها و حرفه های دیگه، چنین شرکتی با این چنین جواب دهی وجود داشته باشه! )
    ارادتمند شما
    امیر کمیلی
    یا حق

  6. #1976
    Forum Moderator Dariush Chegini آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2011
    نوشته ها
    3,625
    تشکر شده
    17530
    تشکر کرده
    20782

    پیش فرض

    تجربه شخصي بنده از مراجعه به تعميرگاه مركزي دوربين و خصوصاً برخورد شخص جناب قاسمي عزيز و بزرگوار ، بي نظير و خيره كننده بوده است به نحوي كه هميشه آرزو مي كنم اي كاش خدمات پس از فروش ساير كالاها (خصوصاً خودرو) هم با تعميرگاه مركزي دوربين بود!

  7. #1977
    كاربر همراه siavash_f آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2010
    محل سکونت
    Iran-Tehran
    نوشته ها
    377
    تشکر شده
    731
    تشکر کرده
    634

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم با عرض سلام و پوزش در تاخیر پاسخ
    در مرکز خدمات کلیه موارد سرویس و تمیز کردن لنز برای شما دوستان عزیز در سایت عکاسی به صورت کاملا رایگان و انی انجام میشود
    خواهشمندم در هنگام مراجعه حتما اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت هستید
    با تشکر وپوزش فراوان
    سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    جناب قاسمی عزیز من یک بار مراجعه کردم متاسفانه زمانی بود که شما ژاپن تشریف برده بودید لنز رو تحویل هم گرفتن و بعد از 3 روز گفتن که انجام شده رفتم برای تحویل و دیدم هیچ کاری روش انجام ندادن وقتی سوال کردم به من اینگونه جواب دادن که ( لنزهای تامرون رو نمیشه باز کرد و کاملا پلم هستن ) ولی از دوستانم سوال که کردم گفتن که پیش شما لنز تامرون رو برای تمیز کردن داخل لنز اوردن و انجام شده از این رو من سوال کردم از خدمتتوت پس من مجددا بیارم لنز رو برای تمیز کردن داخلی؟
    /سیاوش فتحی
    نشانه ی راستین هوش ، خلاقیت است نه معلومات (آلبرت انیشتین)
    لیست تجهیزات

  8. #1978
    كاربر فعال M. Beyrami آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2009
    محل سکونت
    iran.astara
    نوشته ها
    635
    تشکر شده
    2853
    تشکر کرده
    9860

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M. Beyrami نمایش پست ها
    سلام جناب قاسمی عزیز
    eyecup برای دوربین 60d موجود دارید؟ قیمت را لطف میکنید؟ امکان ارسال با پست هست؟ ممنون
    فایل پیوست 49402
    :)
    مسعود بیرامی
    Jhowan photography

  9. #1979
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    October 2009
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    471
    تشکر شده
    8896
    تشکر کرده
    3772

    پیش فرض

    سلام جناب قاسمی مدتیست که به علت خرابی دوربین کانن 500 دی مزاحم شما و همکارانتان شده ام البته تلفنی. سعادت دیدار حضوری شما را نداشته ام.اشکال ارورو 50 فلاش بود که به گفته تعمیرکار باید مین برد اصلی تعویض میشد. اما الان حدود دو ماه است که دوربین در تعمیرگاه منتظر قطعه است و ما هم بلاتکلیف .چواب درستی هم در مورد زمان امدن قطعه و تعمیر دوربین نگرفته ام خواهشمندم رسیدگی کنید... شاید این عجله ی بنده ناشی از اعتیاد بنده به عکاسیست.شماره ی قبض هم207041میباشد... دوربین به صورت پستی از مشهد به تعمیرگاه ارسال شده است.
    پیشاپیش از همکاری شما بسیار بسیار ممنونم
    CANON60D&TAMRON180MM&55-250IS

  10. #1980
    كاربر آشنا M.Rasouli آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2010
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    47
    تشکر شده
    49
    تشکر کرده
    290

    پیش فرض

    ضمن سلام و احترام.
    بنده دوربین Nikon D7000 کیت 18-105 دارم.
    متاسفانه چند روز پس در مسافرت در فرودگاه کیف دوربین از دستم رها شد. پس از بررسی متوجه شدم که لنز دربین دچار آسیب شده به این صورت که دو گیره از سه گیره ای که لنز به بدنه دورین قفل میشود شکسته شده. ولی با این وجود لنز کار می کنه و سالمه. در واقع همان پلاستیک هایی که دروبین را با لنز قفل میکنه شکشته ولی لنز بصورت کامل کار میکنه ، فکوس میکنه و لرزش گیر هم سالمه! و وقتی لنز را به دوربین می چسبونی به درستی کار می کنه.

    باتوجه به این که اینجانب در شهرستان هستم و به تهران دسترسی ندارم، 2 سوال داشتم. اینکه:
    1. این مورد شامل گارانتی میشه؟
    2. اگه شامل گارانتی نمیشه ، حداقل هزینه تعویض این پلاستیک چقدره ...؟

    در اولین فرصت عکس های مربوط به شکستگی را بارگزاری خواهم کرد.

    با سپاس

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •