صفحه 63 از 319 نخستنخست ... 13 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 113 163 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 621 تا 630 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #621
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Asri نمایش پست ها
    با سلام
    اگر احیانا سوال تکراری میباشد پیشاپیش عذر میخواهم . نقطه قرمزی که در عکس مشاهده میکنید تقریبا در تمام عکسهایم به نوعی دیده میشود . در عکسهای روشن به رنگ مایل به سفید و در عکسهای تیره به رنگ قرمز . آیا این مربوط به سنسور است و اگر هست که خودم هم همین احتمال را میدهم راه حل چیست؟
    [IMG][/IMG]
    دوست عزیزم
    با سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    بله متاسفانه این اتفاق برای شما افتاده است نگران نباشید در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین یا ایده ال دوربین مراجعه تا بلافاصله نسبت به رفع نقاط پیکسل وگزارش وضیعت کامل دوربین شما به صورت رایگان اقدام شود .
    با تشکر وپوزش فراوان در تاخیر ارسال
    بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین

  2. #622
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط lenuxe نمایش پست ها
    سلام

    جناب قاسمی عزیز چند روزی هنگام عکاسی پیغامی روی صفحه دوربیم میاد که نوشته لنز به بدنه وصل نیست

    و با کمی تکون دادن لنز درست میشه

    دوربین بنده D40 و لنز هم 200-70
    دوست عزیزم با سلام
    پوزش من را بابت تاخیر ارسال پاسخ بپذیرید
    مطمینا قسمت ارتباطات لنز ودوربین شما در مواقعی قطع میشود وباعث میشود اخطار 01در دوربین شما ثبت شود .
    میتوان حدس زد این اتفاق مربوط به لنز است ولی برنامه نرم افزار تعمیرگاه با دقت فراوان اخرین اخطارهای بوجود امده را اعلام می کند احتمالا کانکتهای ارتباط لنز ودوربین در مواقعی قطع و باعث اخطار میشود
    لطفا در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا بلافاصله اطلاعات به شما اعلام گردد
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
    ویرایش توسط tamir : Sunday 12 June 2011 در ساعت 21:34

  3. #623
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط behrooz radin نمایش پست ها
    ممنون . منتظر پاسخ جناب قاسمی میمونم
    دوست عزیزم
    با عرض سلام وتشکر فراوان از شما وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    بخش فنی-NIKON - CANON برنامه جدیدی به بخش سرویس رسمی داده است با نام digital image analyzer که این برنامه دقیقا نقطه ومختصات مربوط به کثیف بودن صفحه حسگر را اعلام وبخش فنی دقیقا میتواند از تمیز شدن صفحه حسگر مطمین شود
    لطفا در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین یا ایده ال دوربین مراجعه تا به صورت همزمان نصب برنامه به روز رسانی و وضیعت دوربین وهمچنین شتشو حسگر به صورت رایگان انجام شود .
    در ضمن نگران کارت گارانتی نباشید اخرین اطلاعات دوربین شما در فایل ایده ال موجود است
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
    ویرایش توسط tamir : Sunday 12 June 2011 در ساعت 21:36

  4. #624
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط fazel graphic نمایش پست ها
    سلام
    چند وقته که یک لکه روی سنسور دوربینم دیده میشه
    اول فکر کردم لنز کثیف شده ولی وقتی تمیز کردم متوجه شدم که از سنسوره
    چون وقتی لنز رو هم تعویض میکنم باز هم اون لکه هست
    میخواستم بدونم که این مشکل با مراجعه به تعمیرگاه مرکزی به صورت سرپایی حل میشه ؟
    یه مشکل دیگه اینکه چند تا پیکسل سوخته هم در عکسها دیده میشه. آیا این مشکل هم مثل مشکل قبلی سرپایی حل میشه ؟
    چون به دوربین نیاز دارم و نمیتونم بذارم تو تعمیرگاه بمونه.

    با تشکر از شما
    دوست عزیزم با سلام وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    لطفا مدل دوربین خود را اعلام تا بلافاصله اعلام وضیعت شود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین

  5. #625
    كاربر فعال M. Beyrami آواتار ها
    تاریخ عضویت
    August 2009
    محل سکونت
    iran.astara
    نوشته ها
    635
    تشکر شده
    2853
    تشکر کرده
    9860

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط 350 نمایش پست ها
    منتظریم :)
    ..
    مسعود بیرامی
    Jhowan photography

  6. #626
    كاربر فعال Pouria Arshadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2011
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته ها
    508
    تشکر شده
    1326
    تشکر کرده
    1006

    پیش فرض

    سلام جناب قاسمی.

    امروز من همراه یکی از دوستان برای خرید 600D به یکی از فروشگاه هایی که در سایت شرکت ایده آل به عنوان نمایندگی(شیراز) درج شده مراجعه کردیم.
    وقتی گفتیم ما این دوربین رو با گارانتی ایده آل میخوایم اول گفتن نداریم ! پرسیدیم چرا ؟ گفتن چون اصلا معتبر نیست و . . .
    وقتی دوست بنده پافشاری کرد بابت گارانتی ایده ال گفتن اصلا ما 10 تا از این کاغذ های گارانتی بهتون میدیم هیچ پول اضافی هم بابتش نمیگیریم ولی مسئولیت دوربین اگر خراب شد با خودتون !
    میخواستم بدونم اگر روی کارت گارانتی مهر و مشخصات فروشگاه درج بشه دیگه گارانتی اعتبار داره یا باید به دفتر شرکت در تهران هم ارسال بشه ؟

    در ضمن در صورت تمایلتون من اسم فروشگاه رو از طریق پیام خصوصی در اختیارتون میگذارم.

    پ.ن : بنده چند مدت پیش هم یک سوال مشابه در رابطه با این موضوع ار طریق پیام خصوصی با شما در میان گذاشتم ولی متاسفانه پاسخی دریافت نکردم


    تشکر

  7. #627
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    April 2011
    نوشته ها
    60
    تشکر شده
    35
    تشکر کرده
    99

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم
    با عرض سلام وتشکر فراوان از شما وپوزش فراوان در تاخیر ارسال پاسخ
    بخش فنی-NIKON - CANON برنامه جدیدی به بخش سرویس رسمی داده است با نام digital image analyzer که این برنامه دقیقا نقطه ومختصات مربوط به کثیف بودن صفحه حسگر را اعلام وبخش فنی دقیقا میتواند از تمیز شدن صفحه حسگر مطمین شود
    لطفا در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین یا ایده ال دوربین مراجعه تا به صورت همزمان نصب برنامه به روز رسانی و وضیعت دوربین وهمچنین شتشو حسگر به صورت رایگان انجام شود .
    در ضمن نگران کارت گارانتی نباشید اخرین اطلاعات دوربین شما در فایل ایده ال موجود است
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده ال دوربین
    با سلام و تشکر از جناب آقای قاسمی
    با توجه به فرمایش جناب قاسمی . به تعمیرگاه مراجعه کردم مشکل دوربین حل شد. در ضمن پرسنل رفتار بسیار خوب و محترمانه داشتند.
    با سپاس

  8. #628
    fazel graphic
    Guest

    پیش فرض

    با عرض سلام
    دو روز پیش برای تمیز کردن سنسور و لنز به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کردم
    در کمترین زمان ممکن کارم انجام شد و همچنین کارکنان آنجا برخورد بسیار خوبی داشتند.
    میخواستم از جناب آقای قاسمی و پرسنل محترم تعمیرگاه مرکزی تشکر و قدردانی کنم.
    با تشکر

  9. #629
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    April 2011
    نوشته ها
    60
    تشکر شده
    35
    تشکر کرده
    99

    پیش فرض

    با سلام خدمت جناب آقای قاسمی
    یکی از دوستان من حدود 7ماه پیش یک دوربین L110 نیکون با گارانتی ایدآل و بیمه سامان به قیمت 260000 تومان خرید که متاسفانه روز گذشته دوربین در منزل از پله ها افتاده و کلا داغون شده میخواست بدونه بیمه چقدر براش پرداخت میکه ؟ و حدودا این کار چقدر ممکنه زمان ببره؟
    ممنون میشم پاسخ بفرمایید.

  10. #630
    كاربر فعال AmirS آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    896
    تشکر شده
    2131
    تشکر کرده
    1291

    پیش فرض

    سلام جناب قاسمی،
    مدتی‌ست که لکه های زیادی روی تصویر دارم که چون از منظره یاب دیده نمیشوند حدس میزنم کثیفی سنسور باشد...
    لطفا نظرتون رو در این مورد بفرمایید...
    پ.ن: ساعت مراجعه برای سرویس حضوری را هم بفرمایید؛ ترجیحا بعد از ساعت طرح ترافیک.
    پ.پ.ن:
    دیافراگم ۵.۶:

    دیافراگم ۳۲:

    (سایر شرایط یکسان)

صفحه 63 از 319 نخستنخست ... 13 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 113 163 ... آخرینآخرین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •