صفحه 1066 از 1201 نخستنخست ... 66 566 966 1016 1056 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1076 1116 1166 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 10,651 تا 10,660 , از مجموع 12004
Like Tree17678تشکر

موضوع: راهنمايي براي خريد دوربين هاي DSLR

  1. #10651
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    August 2016
    نوشته ها
    1
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    6

    پیش فرض

    سلام دوستان
    ینده می خوام یک دوره کامل عکاسی ببینم بر حسب علاقه ی زیادم و بیشتر روی منظره و landscape احتمالا مانور خواهم داد. می خواستم از دوستان خبره بپرسم در رنج دو تا یه سه تومن چه نوع دوربینی بایستی بخرم با بهتر است تهیه کنم؟
    ممنون

  2. #10652
    كاربر همراه Aier آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2016
    محل سکونت
    کاشان
    نوشته ها
    276
    تشکر شده
    526
    تشکر کرده
    248

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mehran.Shovkati نمایش پست ها
    سلام دوستان
    ینده می خوام یک دوره کامل عکاسی ببینم بر حسب علاقه ی زیادم و بیشتر روی منظره و landscape احتمالا مانور خواهم داد. می خواستم از دوستان خبره بپرسم در رنج دو تا یه سه تومن چه نوع دوربینی بایستی بخرم با بهتر است تهیه کنم؟
    ممنون
    سلام.بهترین انتخاب توی این رنج میتونه D7100 باشه
    با توجه به بالا بودن قیمت لنز های واید برای منظره میتونید با لنز کیت 18-140 خودش میتونید یه مدت سرگرم بشید تادر فرصت های بعدی که نیازتون هم قطعی شد لنز حرفه ای تهیه کنید
    قیمتش همون 3 تومن میشه
    SHOK53 و Mehran.Shovkati تشکر می‌کنند.

  3. #10653
    كاربر همراه Aier آواتار ها
    تاریخ عضویت
    June 2016
    محل سکونت
    کاشان
    نوشته ها
    276
    تشکر شده
    526
    تشکر کرده
    248

    پیش فرض

    دوستان بنده درمورد تفاوت فوکس پوینت معمولی و فوکس پوینت کراس تایپ خیلی خوندم اما هنوز واقعا به صورت دقیق متوجه نشدم دقیقا تاثیر و تفاوت عملیی که کراس تایپ بودن فوکس پوینت ها اعمال میکنن چی هست
    من با D3300 که فقط یه کراس تایپ در مرکز داره همه جور فوکسی روی همه قسمتی میکنم و مشکلی واقعا ندارم با فوکسش
    اگه دوستی تفاوت سری 3 که فقط یک کراس تایپ دارن و سری 5 که 9 تا دارن و سری 7 رو بگه که در عمل چه تفاوت هایی ایجاد میکنن واقعا ممنون میشم
    یه سری مطالب خوندم درمورد اینکه کراس هم افقی رو شامل میشه هم عمودی اما واقعا نفهمیدم منظور به صورت دقیق چیه یعنی در عمل چه تفاوتی ایجاد میشه
    D3300 چه ناتوانایی هایی در فوکس داره نسبت به سری 5 و 7

  4. #10654
    كاربر فعال خزان آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2014
    محل سکونت
    لاهیجان
    نوشته ها
    648
    تشکر شده
    1850
    تشکر کرده
    3572

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Aier نمایش پست ها
    دوستان بنده درمورد تفاوت فوکس پوینت معمولی و فوکس پوینت کراس تایپ خیلی خوندم اما هنوز واقعا به صورت دقیق متوجه نشدم دقیقا تاثیر و تفاوت عملیی که کراس تایپ بودن فوکس پوینت ها اعمال میکنن چی هست
    من با D3300 که فقط یه کراس تایپ در مرکز داره همه جور فوکسی روی همه قسمتی میکنم و مشکلی واقعا ندارم با فوکسش
    اگه دوستی تفاوت سری 3 که فقط یک کراس تایپ دارن و سری 5 که 9 تا دارن و سری 7 رو بگه که در عمل چه تفاوت هایی ایجاد میکنن واقعا ممنون میشم
    یه سری مطالب خوندم درمورد اینکه کراس هم افقی رو شامل میشه هم عمودی اما واقعا نفهمیدم منظور به صورت دقیق چیه یعنی در عمل چه تفاوتی ایجاد میشه
    D3300 چه ناتوانایی هایی در فوکس داره نسبت به سری 5 و 7
    سوال رو تو تاپیک مناسبی مطرح نکردین
    ولی در کل با اطلاعات ناقصی که من دارم این طور میشه :
    دوربین برای فوکوس کردن از اختلاف کنتراست استفاده میکنه که تو نقاط فوکوس معمولی این اختلاف کنتراست روی یک خط اما تو نقاط فوکوس صلیبی روی دو خط تشخیص داده میشه بدیهیه که تو نقاط کراس تایپ به خاطر ویژگی که دارن حساسیت بالاتر و فوکوس سریعتر انجام میشه و دقت بالاتره حالا در نظر بگیرید دوربین شما تنها روی نقطه مرکزی این قابلیت رو داره تو 5000 چند نقطه بیشتر و تو 7000 چند نقطه بیشتر این رو هم در نظر بگیرید دوربین خیلی خوبی مثل کنون 6D هم تنها یه نقطه کراس تایپ داره
    3300 ناتوانانی نداره فقط صرفا چون رده ابتدای دوربین های نیکون هست طبیعتا امکانات پایین تری تو قیاس با رده های بالاتر داره و البت مثالی هم زدم که ته دلتون خالی نشه 6D رو فراموش نکنید
    دوستان اگه جایی اشتباه کردم بگید که خودم هم یاد بگیرم
    Aier تشکر می‌کند.
    نیما هستم گاه آنكه ما را به حقيقت مي رساند خود از آن عاري است .زيرا تنها حقيقت است كه رهايي مي بخشد.( مارگوت بیکل - احمد شاملو )

  5. #10655
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    April 2009
    نوشته ها
    87
    تشکر شده
    736
    تشکر کرده
    769

    پیش فرض

    سلام.
    من یک دوربین نیکون D700 با لنز 16-35 دارم و بیشتر منظره کار میکنم. بعلت هزینه و گستره کم لنزهای اولترا واید فول فریم میخوام دوباره به کراپ دار برگردم. بنظرتون اصلا این کار رو انجام بدم یا با همین بسازم؟
    اگه بخوام تغییر بدم میخوام یک نیکون D7200 و یک لنز توکینا 11-16 مثلا بگیرم. آیا جایگزین مناسبیه؟

    ممنون

    * نمیدونم تو دسته بندی صحیحی گذاشتم یا نه، اگه ایراد داره بگید اصلاح کنم.

  6. #10656
    كاربر فعال خزان آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2014
    محل سکونت
    لاهیجان
    نوشته ها
    648
    تشکر شده
    1850
    تشکر کرده
    3572

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط seulement نمایش پست ها
    سلام.
    من یک دوربین نیکون D700 با لنز 16-35 دارم و بیشتر منظره کار میکنم. بعلت هزینه و گستره کم لنزهای اولترا واید فول فریم میخوام دوباره به کراپ دار برگردم. بنظرتون اصلا این کار رو انجام بدم یا با همین بسازم؟
    اگه بخوام تغییر بدم میخوام یک نیکون D7200 و یک لنز توکینا 11-16 مثلا بگیرم. آیا جایگزین مناسبیه؟

    ممنون

    * نمیدونم تو دسته بندی صحیحی گذاشتم یا نه، اگه ایراد داره بگید اصلاح کنم.
    حالا فارق از مبحث سایز سنسور و برتری تو ایزوی بالاتر
    11 رو کراپ تصویری معادل 16 رو فول فریم میده البت با پرسپکتیو 11 ولی خروجی تصویر همون 16 میشه پس در این صورت شما به خروجی واید تری نمیرسید مگر اینکه لنز واید تری از 11 بگیرید.من باشم اینکارو نمیکنم.
    دیاف 16-35 چنده ؟
    E.K.Studio تشکر می‌کند.
    نیما هستم گاه آنكه ما را به حقيقت مي رساند خود از آن عاري است .زيرا تنها حقيقت است كه رهايي مي بخشد.( مارگوت بیکل - احمد شاملو )

  7. #10657
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    June 2015
    نوشته ها
    30
    تشکر شده
    46
    تشکر کرده
    304

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط seulement نمایش پست ها
    سلام.
    من یک دوربین نیکون D700 با لنز 16-35 دارم و بیشتر منظره کار میکنم. بعلت هزینه و گستره کم لنزهای اولترا واید فول فریم میخوام دوباره به کراپ دار برگردم. بنظرتون اصلا این کار رو انجام بدم یا با همین بسازم؟
    اگه بخوام تغییر بدم میخوام یک نیکون D7200 و یک لنز توکینا 11-16 مثلا بگیرم. آیا جایگزین مناسبیه؟

    ممنون

    * نمیدونم تو دسته بندی صحیحی گذاشتم یا نه، اگه ایراد داره بگید اصلاح کنم.
    7200+11-16 = 14-24 تقریبا

    تازه یه لنز هم با قیمت بالا برای فروش دارید.

    15-30 تامرون هم که هم که از 16-35 f4( اگر این لنز را داشته باشید) ارزانتر است. 14 سامیانگ هم زیر 2 میلیون . اگر vr f4 16-35 ، دارید به نظرم خیلی کار درستی نیست این کار نهایتا 14-24 بگیرید.

    قیمت اولتراوایدهای کراپ اینقدر هم ارزان نیست! به نسبت فاصله کانونی و دیافراگم به نظرم گرانتر هم هستند.
    E.K.Studio تشکر می‌کند.

  8. #10658
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    April 2009
    نوشته ها
    87
    تشکر شده
    736
    تشکر کرده
    769

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط خزان نمایش پست ها
    حالا فارق از مبحث سایز سنسور و برتری تو ایزوی بالاتر
    11 رو کراپ تصویری معادل 16 رو فول فریم میده البت با پرسپکتیو 11 ولی خروجی تصویر همون 16 میشه پس در این صورت شما به خروجی واید تری نمیرسید مگر اینکه لنز واید تری از 11 بگیرید.من باشم اینکارو نمیکنم.
    دیاف 16-35 چنده ؟
    ممنون...
    سایز سنسور بله ولی تکنولوژی سنسور قدیمی تره خوب...
    بله ولی فقط بحث خروجی واید نیست. که مثلا میشه با 8-16 سیگما جبرانش کرد. بحث شارپنس و خروجی لنز هم هست که من یه نگاهی کردم بنظرم توکینا بهتر اومد...
    دیاف این لنز 4 هستش...

  9. #10659
    كاربر آشنا
    تاریخ عضویت
    April 2009
    نوشته ها
    87
    تشکر شده
    736
    تشکر کرده
    769

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط bartash نمایش پست ها
    7200+11-16 = 14-24 تقریبا

    تازه یه لنز هم با قیمت بالا برای فروش دارید.

    15-30 تامرون هم که هم که از 16-35 f4( اگر این لنز را داشته باشید) ارزانتر است. 14 سامیانگ هم زیر 2 میلیون . اگر vr f4 16-35 ، دارید به نظرم خیلی کار درستی نیست این کار نهایتا 14-24 بگیرید.
    ممنون.
    درسته ولی من اگه بخوام این کارو بکنم به فکر جایگزینی خواهم بود. پس محاسبه شما خیلی نمیتونه درست باشه.
    مابقی لنزا رو هم دنبال کردم ولی نمیدونم این 15-30 تامرون خوب است یا نه؟
    پس شما هم توصیه نمیکنید....
    ممنونم....

  10. #10660
    كاربر فعال خزان آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2014
    محل سکونت
    لاهیجان
    نوشته ها
    648
    تشکر شده
    1850
    تشکر کرده
    3572

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط seulement نمایش پست ها
    ممنون...
    سایز سنسور بله ولی تکنولوژی سنسور قدیمی تره خوب...
    بله ولی فقط بحث خروجی واید نیست. که مثلا میشه با 8-16 سیگما جبرانش کرد. بحث شارپنس و خروجی لنز هم هست که من یه نگاهی کردم بنظرم توکینا بهتر اومد...
    دیاف این لنز 4 هستش...
    یعنی فکر میکنید 11-16 توکینا از 16-35 نیکون شارپ تره ؟ و انقدر شارپ تر که بخواهید کل سیستم رو تغییر بدید ؟ فکر نمیکنم اختلاف در اون حد باشه که بخواهید تغییر سیستم بدید نزدیک هم هستن و یحتمل نیکون اندکی بهتر هم هست ببینید اگه شما برعکس این سیستم رو داشتید توصیه نمیشد از هاف فریم به فول فریم کوچ کنید ولی الان که فول فریم دارید باز به نظر اصلا نیاز نیست به واید تو هاف فریم فکر کنید باز اگه عکاسیتون تله بود بحث فرق میکرد
    اگه به واید بیشتری نیاز دارید 12-24 سیگما هم هست قیمتش یکم از تمرونی که دوستمون معرفی کردن کمتره ولی دیاف بسته تری داره در عوض 3 میل واید تره که خب یعنی خیلی !
    ولی در کل من یکی موافق تغییر سیستم از فول فریم نیستم باز تصمیم نهایی با خودتونه
    نیما هستم گاه آنكه ما را به حقيقت مي رساند خود از آن عاري است .زيرا تنها حقيقت است كه رهايي مي بخشد.( مارگوت بیکل - احمد شاملو )

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •