سلام
دوست عزیز چند سئوال
جنس بدنه ؟ آلیاژ مصرف شده ؟ میزان انتقال حرارت ؟ تعداد پره ها ؟ فاصله پره ها ؟ متفاوت بودن ضخامت پره ها از پایین به بالا ؟ دبی هوای جابجا شده با فن جدید و پره های جدید را محاسبه کرده اید؟
همه اینها و هزار نکته دیگر را حساب کرده اید ؟!
(ماشین آمریکایی های قدیمی هم شاسی تیر آهنی داشتند حال اگر BMW و Audi از شاسی های سبکتر یا منعطف تر یا مثلا صندق عقب کامپوتزیتی SMC استفاده کنند نمی شود گفت قدیمها بهتر بوده اند!)
تغییرات در تجهیزات در این سطح اصلا به معنی بد بودن نیست ! ما چون عادت کرده ایم به تولید کنندگانی مانند ایران خودرو و سایپا، شاید این ذهینیت را داشته باشیم که سری قبلی فلان ماشین یک چیز دیگری است ! اما مطمئن باشید در این سطح از تجهیزات در خارج از ایران این اتفاق نمی افتد( یا به ندرت رخ میدهد آن به دلیل اشتباهات مهندسی نه کم فروشی ! )
سیستم های خنک کننده Cooler Master و ... بسیار سیستم های معتبر عالی و حرفه ای هستند و برای کارهای حرفه ای و Over Clocking های بسیار حرفه ای استفاده میشوند.
اما اینطور نیست که CPU موجود در BOX ناکار آمد باشد.مطمئن باشید برای کارهای عادی و نیمه حرفه ای به صورت مطلوبی جوابگو خواهند بود
سیستم فعلی بنده با پردازنده Q9550 حدود 2 سال است بدون هیچ مشکلی دارد کار میکند ( بعضی اوقات با همین فن کمی Over Clock هم میکنم )
شاد باشید