محسن حسن پوراگر سراب دیدید بنشینید و از آن آب بنوشید، نگذارید سراب به دروغش افتخار کند.
Nikon D600 - TAMRON AF 19 .35 f 3/5 . 4/5 - 50 f1/8D و دیگر هیچ
افشين دليري
Nikon D800, Nikkor 70-200 vrii, Nikkor 105mm, Nikkor 50mm 1.8G,Nikon SB 80DX, Mini S&S studio flash lighting MSFK-150-3
افشين دليري
Nikon D800, Nikkor 70-200 vrii, Nikkor 105mm, Nikkor 50mm 1.8G,Nikon SB 80DX, Mini S&S studio flash lighting MSFK-150-3
این پرتره کنار پنجره با نور طبیعی گرفته شده
iso 400
1/50sec
f/5.6
Canon 5D Mark III + 24-105 F4L + 70-200mm f/2.8L Mark II + Samyang 85mm T1.5 Cine
سلام و احترام
موفق باشین
میتونم بگم قدم اول ثبت یه تصویر مناسبه که در اون نوردهی صحیح سوژه امکان دیده شدن تمام بخشهای تصویر (پیش زمینه و پس زمینه) رو با توجه به داینامیک رنج محدود دوربین فراهم کنه.
بعد از اون تقریبا اصل اتفاق در Adobe Camera Raw میوفته که میشه در این مورد آموزش زیر رو پیشنهاد کرد:
CreativeLIVE - Adobe Camera Raw - Optimizing, Enhancing & Retouching with Jack Davis
سپس مقداری Liquify در اجزاء سوژه.
دست آخر هم کمی بازی با اشباع رنگ و فضای رنگی که به نتیجه نهایی در پست قبلی منجر شده.
Canon 5D Mark III + 24-105 F4L + 70-200mm f/2.8L Mark II + Samyang 85mm T1.5 Cine