صفحه 144 از 319 نخستنخست ... 44 94 134 140 141 142 143 144 145 146 147 148 154 194 244 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 1,431 تا 1,440 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #1431
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط alimardiha نمایش پست ها
    آقای قاسمی سلام
    لطفا جواب مشکل منوهرچه زودتر بدین.
    من 3ساله دوربین canon450dخریدم ولی چند ماهی هست که مشکل نورسنجی پیداکرده عکسهای خیلی عالی میگرفت ولی الان برای این که عکس خوبی از کار دربیاد باید نورسنجی را از 1- پایینتر بزارم .همیشه هم روی یه نقطه جواب نمیده داخل یه جای بسته میشه گفت بد نیست ولی معمولا توی هوای آزد به این مشکل برمیخورم.تنظیمات دوربین راچندین بار برگردوندم به حالت اول یا ریست کردم ولی برطرف نشده.لطفا راهنمایی کنید.
    شماره تماس جدید مرکز راهم لطفا بگین چون شماره های قبلی را هرچی تماس میگیرم کسی جواب نمیده.
    به دوربین خیلی نیاز دارم اگه میشه راهنمایی بفرمایید.ممنون
    دوست عزیزم علی
    میتوان اعلام کرد که دوربین سری SLR در مدل کانن ونیکون در هر 6 ماه مستلزم بازدید کامل توسط نرم افزار خصوصی کپانی سازنده است در دوربینهای کانن ونیکون جعبه نرم افزار و جود دارد که کلیه مشکلات ثبت شده در دوربین را بخش فنی تذکر میدهد و بخش فنی با توجه به اعلام وضیعت نسبت به رفع اشکال اقدام میکند
    بنابراین اصلا نگران نباشید نرم افزار خصوصی کانن کلیه امور تنطیم به شرط تایید 100درصد را در دوربین بوجود میارد
    خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به رفع کامل اشکال اقدام فوری شود
    خواهشمندم حتما اعلام فرمایید از اعضای سایت محترم عکاسی هستید
    همانطوری که استاد عزیزم اقای قبادی اعلام فرمودند در دوربینهای تک رقمی سری 5 این اشکال جزو مواردی است که بسیاری از دوستان عزیز گله مند هستند ولی در نرم افزار خصوصی کانن و ابزار الات دقیق کمپانی معظم کانن این اشکال به وسیله نرم افزار قابل رفع است . خواهشمندم در اسرع وقت به بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین مراجعه تا بلافاصله نسبت به نصب کامل برنامه AE. ADJاقدام و تحویل فوری گردد .
    خواهشمندم حتما اعلام فرمایید از اعضای سایت محترم عکاسی هستید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکز ی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  2. #1432
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    June 2012
    محل سکونت
    shiraz
    نوشته ها
    161
    تشکر شده
    1182
    تشکر کرده
    1021

    پیش فرض

    با سلام و خسته نباشین خدمت جناب اقای قاسمی.. ایا تمیز کردن سنسور در d7000 nikon جهت حذف لکه های تیره که در عکس ها دیده میشه در تعمیرگاه انجام میشود؟ ایا راه حل اصلی برای حذف همیشگی این لکه ها با تعویض قطعه وجود داره ودر تعمیر گاه انجام میشه ؟ با تشکر

  3. #1433
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    June 2007
    نوشته ها
    12
    تشکر شده
    7
    تشکر کرده
    15

    پیش فرض

    سلام من یک دوربین و لنز بدون گارانتی دارم که دو ماهی از خرید آن می گذرد و قصد صدور شناسنامه برای آن از شرکت ایده ال دارم. هزینه صدور شناسنامه چقدر است؟
    با تشکر

  4. #1434
    كاربر همراه
    تاریخ عضویت
    April 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    105
    تشکر شده
    198
    تشکر کرده
    67

    پیش فرض

    سلام جناب قاسمی

    لنز Nikon 300mm f:4 رو که تیرماه برای تعویض موتور خدمتتون آوردم درست کار نمیکنه و بارها به مسئول مربوطه مراجعه کردم و همچنان منتظر پاسخ ایشان هستم،

    (بعد از تعویض موتور فوکوس وقتی دستی نشانگر فوکوس رو روی بینهایت قرار میدم و شاتر رو تا نیمه نگه میدارم بدرستی فوکوس میکنه ، و دیگه فوکوس تغییری نمیکنه دوباره که بصوورت دستی روی بینهایت میزارم فوکوس میکنه وبازی از اول ... ظاهرا یکطرفه کار میکنه...)
    ...

    ممنون از توجهتون.

  5. #1435
    كاربر آشنا navid feyzi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2012
    نوشته ها
    60
    تشکر شده
    270
    تشکر کرده
    61

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم نوید
    در اولین فرصت به ادرس اعلام شده ارسال میگردد
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    ممنون از شما جناب قاسمی و تیمه ایده ال قطعه مورد نظر امروز به دستم رسید
    خدای فکر نمی کردم پیگیریم نتیجه ای بده ... واقعا یکی ار بهترین شرکت های گارانتی تو ایرانین ... ممنون

  6. #1436
    كاربر فعال FARID آواتار ها
    تاریخ عضویت
    February 2008
    نوشته ها
    799
    تشکر شده
    5254
    تشکر کرده
    6635

    پیش فرض

    سلام امروز موقع ثبت عکس این خطا ثبت شد کلا 5 بار اینطور خطا رو زد مشکل از کجاست؟ بعد از ابدیت اینطور شد احتمالا به ابدیت ربطی داره یا خیر

    canon 7d

    ویرایش توسط FARID : Monday 17 September 2012 در ساعت 21:47
    عکاس باشی! عکاس باشی! عکستو بی هوا بگیر!
    یه عکس بی پرده ناب از روزگار ما بگیر!

  7. #1437
    كاربر آشنا rima215 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    45
    تشکر شده
    56
    تشکر کرده
    91

    پیش فرض

    شب خوش.
    امروز بنده یکعدد دوربین 60D رو به همراه لنر 55-18 از پاساژ حافظ جمهوری خریداری نمودم. چند مورد برام پیش اومد که ازتون راهنمایی میخوام لطفا :
    1- چون دوربین با لنز کیت 18-200 بود ، فروشنده لنز رو با یک لنز 18-55 جابجا کرد (چون بودجه من محدود بود!!) و برای گارنتی از برگ خام گارانتیهای شما استفاده کرد و به صورت دستی مشخصات و سریال لنز و بدنه رو داخلش نوشت. آیا این مشکلی ایجاد نمیکنه ؟
    2- چون بیمه هم خریداری کردم گواهی بیمه رو هم خود فروشنده پر کرد قسمت مبلغ بیمه شده(ارزش دوربین) و مبلغ حق بیمه رو الان که نگاه میکنم میبینم پر نکرده و در ضمن در قسمت مورد بیمه ... فقط اسم دوربین رو نوشته وبدون سریال و بدون مشخصات لنز و سریال اون.من بدنه رو با لنز 18-55 به مبلغ 2.100.000 خریداری نمودم و از این بابت 63.000 تومان از من حق بیمه دریافت کردند. داخل فاکتور هم تمامی اقلام خریداری شده رو نوشته و فقط جمع کل فاکتور رو مشخص کرده و قیمت هر جز مشخص نیست که بشه به فاکتور استناد کرد.
    به نظر من فروشنده میخواد یا 1- اصلا برگه بیمه رو رد نکته و حق بیمه رو ..... آیا امکان این موضوع هست؟ یا اینکه ارزش دوربین رو کمتر اعلام کنه و در نتیجه حق بیمه کمتری به شرکت شما پرداخت کنه.
    3- بیمه نامه مهر برجسته نداره. آیا معتبره؟
    خواهش میکنم در صورت امکان من رو سریع راهنمایی کنید و راهکار هم بفرمایید تا بنده به عنوان خریدار متضرر نشم. ممنون

  8. #1438
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط rima215 نمایش پست ها
    شب خوش.
    امروز بنده یکعدد دوربین 60D رو به همراه لنر 55-18 از پاساژ حافظ جمهوری خریداری نمودم. چند مورد برام پیش اومد که ازتون راهنمایی میخوام لطفا :
    1- چون دوربین با لنز کیت 18-200 بود ، فروشنده لنز رو با یک لنز 18-55 جابجا کرد (چون بودجه من محدود بود!!) و برای گارنتی از برگ خام گارانتیهای شما استفاده کرد و به صورت دستی مشخصات و سریال لنز و بدنه رو داخلش نوشت. آیا این مشکلی ایجاد نمیکنه ؟
    2- چون بیمه هم خریداری کردم گواهی بیمه رو هم خود فروشنده پر کرد قسمت مبلغ بیمه شده(ارزش دوربین) و مبلغ حق بیمه رو الان که نگاه میکنم میبینم پر نکرده و در ضمن در قسمت مورد بیمه ... فقط اسم دوربین رو نوشته وبدون سریال و بدون مشخصات لنز و سریال اون.من بدنه رو با لنز 18-55 به مبلغ 2.100.000 خریداری نمودم و از این بابت 63.000 تومان از من حق بیمه دریافت کردند. داخل فاکتور هم تمامی اقلام خریداری شده رو نوشته و فقط جمع کل فاکتور رو مشخص کرده و قیمت هر جز مشخص نیست که بشه به فاکتور استناد کرد.
    به نظر من فروشنده میخواد یا 1- اصلا برگه بیمه رو رد نکته و حق بیمه رو ..... آیا امکان این موضوع هست؟ یا اینکه ارزش دوربین رو کمتر اعلام کنه و در نتیجه حق بیمه کمتری به شرکت شما پرداخت کنه.
    3- بیمه نامه مهر برجسته نداره. آیا معتبره؟
    خواهش میکنم در صورت امکان من رو سریع راهنمایی کنید و راهکار هم بفرمایید تا بنده به عنوان خریدار متضرر نشم. ممنون
    با عرض سلام وتشکر از حسن انتخاب دوربین با گارانتی ایده ال
    ممنون میشوم تلفن خود را پیام خصوصی نمایید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  9. #1439
    كاربر جديد Hamed Pro آواتار ها
    تاریخ عضویت
    December 2011
    محل سکونت
    Rasht ,Iran
    نوشته ها
    9
    تشکر شده
    0
    تشکر کرده
    43

    پیش فرض

    درود و خسته نباشيد خدمت شما جناب قاسمي
    دوربين به دستم رسيد و ايرادي نداشت
    سپاس از وقتي كه گذاشتيد و پيگيري فرموديد
    فقط برگ گارانتي 3 ماهه اي كه معمولا با دوربين ارسال ميكنيد همراهش نبود
    روزگار به كام و تندرستيتون پايدار

  10. #1440
    كاربر فعال ehsan+ آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2011
    محل سکونت
    خوزستان-دزفول
    نوشته ها
    610
    تشکر شده
    922
    تشکر کرده
    1367

    پیش فرض

    سلام
    ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما جناب قاسمی و تمامی پرسنل محترم تعمیرگاه مرکزی دوربین

    هفته پیش دوربین فوجی hs20 که پیچ سه پایه اون هرز شده بود برای تعمیر آوردم خدمتتون و با محبت جنابعالی فقط هزینه تعویض قطعه از من دریافت شد.ضمن تشکر الان که برگشتم دزفول و عکاسی کردم متاسفانه متوجه شدم دکمه ایزو که عمل زوم را هم در هنگام مرور عکسها انجام میدهد کار نمیکند.قبل از آوردن برای تعمیر کار میکرد خواستم بدونم با توجه به اینکه دوربین گارانتی ندارد خودم میتونم دوربین رو باز کنم و دکمه رو درست کنم یا باید اون رو برای تعمیر به تهران ارسال کنم.
    شماره قبض:182491
    در مملکتی که امضا حتما باید خط خطی باشه و یا اشکال هندسی داشته باشه و نمیشه اسم و فامیلت رو با دست خط خودت به عنوان امضا بنویسی ،نمی دونم چه امضایی بذارم پس انگشت میزنم

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •