صفحه 218 از 319 نخستنخست ... 118 168 208 214 215 216 217 218 219 220 221 222 228 268 318 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 2,171 تا 2,180 , از مجموع 3186
Like Tree117تشکر

موضوع: پاسخگویی بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین

  1. #2171
    كاربر فعال M.Meghdari آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2009
    محل سکونت
    کــــویـــــر
    نوشته ها
    974
    تشکر شده
    7821
    تشکر کرده
    8725

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم محسن
    سلام و تشکر از شما لطفا اعلام فرمایید دوربین شما دارای بیمه و گارانتی ایده ال است
    منتطر پاسخ هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    بله جناب قاسمی
    بیمه نداره ولی گارانتی ایده آل داره
    امیدوارم قبل از تمام شدن گارانتی اش اقدامی برای تعمیرش صورت بگیره
    ممنونم

  2. #2172
    كاربر فعال S_Mahdi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    562
    تشکر شده
    1906
    تشکر کرده
    3466

    پیش فرض

    با سلام
    حضور محترم جناب قاسمی و همچنین سروران عزیز در این فروم، امیدوارم مشکلات ایشان هر چه سریعتر حل شده، مانند گذشته خاطری آرام و آسوده تر را برای دوستان عکاس خصوصا حاضرین در این فروم به ارمغان آورند.

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dariush Chegini نمایش پست ها
    سلام
    برای بررسی مشکل بک فوکوس یا فرانت فوکوس این چارت را دانلود و روی کاغذ A3 پرینت بگیرید. آن را روی یک صفحه صاف و در زاویه 45 درجه نسبت به افق قرار دهید (مثل این عکس). لنز را روی دوربین ببندید و دوربین را روی سه پایه و در تراز کاملاً افقی در فاصله حدود یک متری روبروی چارت قرار دهید به نحوی که نقطه مرکزی فوکوس دقیقاً روی نقطه صفر چارت قرار گیرد. بعد بازترین دیافراگم لنز را انتخاب کنید و با تایمر یا ریموت کنترل از چارت عکس بگیرید. عکس را در کامپیوتر و با بزرگنمائی 100% چک کنید: اگر نقطه صفر دقیقاً در فوکوس بود و تقسیم بندی های بالاتر و پائین تر از صفر به طور یکسان از فوکوس خارج شده بود لنز سالم است. اگر فوکوس بالاتر یا پائین تر از نقطه 0 بود لنز مشکل دارد.
    ارادت
    سپاس از توضیحات.
    اگر مشکل فکوس مربوط به خود دوربین باشد چطور، آیا با همین روش میتوان به آن پی برد؟(مفروض بر اینکه لنز قابل اعتمادی در دسترس نباشد)
    اصلا این نوع مشکل بک یا فرانت فکوس، فقط مربوط به لنز است یا ممکنه از سنسور هم بوجود بیاد؟
    ارادتمند.

  3. #2173
    كاربر بسیار فعال amir.komeily آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2013
    محل سکونت
    نیشابور
    نوشته ها
    1,638
    تشکر شده
    6556
    تشکر کرده
    12403

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamir نمایش پست ها
    دوست عزیزم محسن
    سلام و تشکر از شما لطفا اعلام فرمایید دوربین شما دارای بیمه و گارانتی ایده ال است
    منتطر پاسخ هستم
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین
    با سلام. جناب قاسمی لطف میکنین یک اطلاعیه کلی در مورد دی 600 بدین؟ فارغ از بیمه و گارانتی داشتن یا نداشتن. هزینه های برآوردی در هر دو حالت. مدت زمان درست کردن دوربین. تاریخ شروع درست کردن این دستگاه ها که قبلا قولشو داده بودین و ...
    سپاس

  4. #2174
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir_dre نمایش پست ها
    سلام
    یه S2800HD فوجی دارم یه مشکلی که داره اینه که Dial Mode رو که بین مود های P S A M میچرخونیم و رو یه مود میزاریم رو صفحه نمایش خودش هی بین 2 مود سویچ میکنه به ظاهر قاطی میکنه بعد از چند لحظه درست میشه میخواستم بدونم ایرادش از کجاست؟ و اینکه ارزش تعمیر دارد ؟
    ممنون
    دوست عزیزم
    با سلام و تشکر از شما
    اشکال اعلام شده مربوط به خرابی DIAL MODE است صفحه انتهای صفحه مزبور دچار خرابی و یا کثیفی گردیده است که چنانچه بوسیله سرویس رفع نگردد مستلزم تعویض میباشد .خواهشمندم در اولین فرصت به بخش فنی مراجعه تا نسبت به رفع اشکال اقدام گردد . در هنگام مراجعه اعلام فرمایید از اعضای سایت محترم عکاسی هستید .
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  5. #2175
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط amir.komeily نمایش پست ها
    با سلام. جناب قاسمی لطف میکنین یک اطلاعیه کلی در مورد دی 600 بدین؟ فارغ از بیمه و گارانتی داشتن یا نداشتن. هزینه های برآوردی در هر دو حالت. مدت زمان درست کردن دوربین. تاریخ شروع درست کردن این دستگاه ها که قبلا قولشو داده بودین و ...
    سپاس
    دوست عزیزم سلام
    با تشکر از شما بزودی فراخوان بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین فقط به اعضای محترم سایت عکاسی جهت تعویض کامل شاتر اعلام میگردد.
    این فراخوان در سایت www.tamir.ir اعلام و شروع به ثبت نام میکند .
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  6. #2176
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط M.Meghdari نمایش پست ها
    بله جناب قاسمی
    بیمه نداره ولی گارانتی ایده آل داره
    امیدوارم قبل از تمام شدن گارانتی اش اقدامی برای تعمیرش صورت بگیره
    ممنونم
    دوست عزیزم محسن
    نگران نباشید به زودی فراخوان تعویض شاتر به اطلاع میرسد .این فراخوان اولویت با اعضای محترم سایت عکاسی است
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  7. #2177
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط S_Mahdi نمایش پست ها
    با سلام
    حضور محترم جناب قاسمی و همچنین سروران عزیز در این فروم، امیدوارم مشکلات ایشان هر چه سریعتر حل شده، مانند گذشته خاطری آرام و آسوده تر را برای دوستان عکاس خصوصا حاضرین در این فروم به ارمغان آورند.


    سپاس از توضیحات.
    اگر مشکل فکوس مربوط به خود دوربین باشد چطور، آیا با همین روش میتوان به آن پی برد؟(مفروض بر اینکه لنز قابل اعتمادی در دسترس نباشد)
    اصلا این نوع مشکل بک یا فرانت فکوس، فقط مربوط به لنز است یا ممکنه از سنسور هم بوجود بیاد؟
    ارادتمند.
    مهدی جان دوست عزیزم
    روش اعلام شده روش مسکن است برای عدم دسترسی مصرف کننده به بخش سرویس ولی لازم به ذکر است بهتر است این تنطیم و انتقال اطلاعات دقیق نرم افزار به main bordتوسط بخش فنی انجام شود .جواب سوال شما مبنی بر خرابی سنسور خیر /ولی امکان دارد که ضربه باعث حرکت سنسور به جلو عقب شود که نهایتا مجدد توسط نرم افزرا کانن این اشکال به صورت 100% استاندارد به حالت ابتدا برمیگردد
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  8. #2178
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط viva_utopia نمایش پست ها
    سلام
    خسته نباشید
    در مورد دی 600 و اینکه قرار بود تشریف ببرید رابر هاشو تهیه بکنید
    خواستم اطلاعی کسب کنم
    با تشکر
    دوست عزیزم اقای حسن پور
    کلیه سفارش قطعات و همچنین نرم افزار های خصوصی NIKON و ابزارالات خاص جهت D600به بخش فنی رسیده است بزودی اعلام فراخوان میشود
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  9. #2179
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط aliii نمایش پست ها
    سلام اقای قاسمی ال سی دی دی800 دی610....کمی تمایل به رنگ سبز زرد دارند برخی از نمایدگی های نیکون اون طور که تو اینترنت دیدم امکان تغییر وکالیبره کردن طبق سفارش مصرف کننده دارند این امکان تو تمیرگاه مرکزی با توجه به داشتن نرم افزارهای اختصاصی نیکون هست ؟
    علی جان دوست عزیزم
    سلام و پوزش فراوان از شما
    در بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین / شرکت ایده ال دوربین کلیه ابزارالات و نرم افزار جدیدترین دوربینهای NIKONموجود است .بله توسط نرم افزار خصوصی کمپانی معطم NIKON
    اشکال تنطیم دقیق رنگ در LCD و همچنین مشکل BACK FOCUS / FRONT FOCUS به صورت کاملا رایگان برای کلیه دوستانی که دارای بیمه و گارانتی ایده ال دوربین هستند و شما اعضای محترم سایت عکاسی توسط اینجانب انجام میگردد .
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

  10. #2180
    كاربر افتخاري tamir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    March 2007
    نوشته ها
    1,079
    تشکر شده
    112
    تشکر کرده
    1

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arash Oskooie نمایش پست ها
    جناب قاسمی عزیز

    با سلام و عرض ارادت

    یک سئوال از خدمتتان داشتم

    دوربین کنون 500 دی بر روی ال سی دی یک شیشه پلاستیکی دارد که دقیقا بر روی صفحه ال سی دی می باشد( به ال سی دی آسیبی نرسیده است) و بر اثر یک برخورد ترک برداشته آیا امکان تعویض این قاب شیشه ای پلاستیکی موجود است و اگر امکان پذیر است اعلام هزینه هم بفرمائید.

    تشکر
    دوست عزیزم ارش
    با سلام و تشکر از شما
    TFT WINDOW دوربین شما مستلزم تعویض میباشد هزینه تعویض برای شما عضو محترم سایت عکاسی 530000 ریال است .خواهشمندم در اولین فرصت به یکی از مراکز خدماتی .تعمیرگاه مرکزی دوربین / تعمیرکاه پایتخت و یا ایده ال دوربین مراجعه تا نسبت به تعویض اقدام گردد در ضمن حتما در هنگام مراجعه اعلام فرمایید از اعضای محترم سایت عکاسی هستید
    با تشکر بخش فنی تعمیرگاه مرکزی دوربین /شرکت ایده ال دوربین

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •